Kupljena masina za susenje vesa u Tehnomaniji online, stigla u subotu i cim sam poceo da otvaram, pomerim zastitni stiropor i otvore se vrata gde je filter toplotne pumpe i ne mogu da se zatvore. Ne funkcionise sistem za zatvaranje, stoje tako otvorena(slika)...
Danas nazovem sluzbu za reklamacije, upute me da posaljem email sa opisom kvara na info@nepo. Sve ja lepo uradim, snimim i video i posaljem, od Nepo-a stize potvrdni email da je primljeno itd., popodne stigne jos jedan email o promeni statusa reklamacije, odem na sajt i tamo u podacima o reklamaciji pise: "Korisnik zahteva rešenje reklamacije:*Popravka", a ja se uopste nisam izjasnio da hocu popravku...
Nazovem Nepo da se informisem i oni kazu da to nije kvar tehnicke prirode vec estetske i da ce se oni obratiti ovlascenom servisu za popravku i da kod takvih stvari ne moze zamena, koju ja inace i hocu...:zgran:
Sta mi je ciniti?!