Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da. Ino banke uzimaju podosta, a nasi nece da se bakcu i otvaraju racune u stranim bankama da bi to smanjili, ovako koriste svoje filijale i vise novca "iznose".

Jeftinije je da posaljes WesternUnionom cak :)
 
Auuuu, znaci otislo je 37.5e na provizije???? Auuh ne znam sta reci :D

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
http://www.telenorbanka.rs/static/file/TB_Katalog_Proizvoda_17082018.pdf

Znaci, dzubrad.... ovo je zbog Dina kartica izmena verovatno, ali izvod simapticnih stvari iz tarifnika:
- Uvodi se Klasik paket (Starter sa Dina karticom, umesto MC)
- Podizanje Dina karticom na tudjim bankomatima, 2% min 200din za Klasik/Starter, i 1.1%, min 25din za Progresiv/+! PoSted nije drala ovako za podizanje Dinom.
- Podizanje MC karticom na bankomatima drugih banaka je sada 200din! (Starter i posle prvih 5 za Progresiv). BIlo je 50 do jula ili do kada bese?
- Klasik paket nema MC karticu (po meni super, nece me kostati glupo reizdavanje :D)
- Hitni nalozi su sada 200din (nije novo od avgusta, ali cini mi se da su bili 100din do jula?)
- Priliv iz inostranstva na MC karticu je 1.5%, ne pise vise da ne vazi za Progresiv racun! (novina je da vazi i za Progresiv).

Usput:
DCC - Dinamicka konverzija valuta za korisnike ino kartica na bankomatima Telenor banke - 8%
http://www.telenorbanka.rs/static/file/TB_Katalog_Proizvoda_25.06.pdf
Pise 25.06, a vazi od 10.07 - sto je protivzakonito :)
http://www.telenorbanka.rs/static/file/TB_Katalog_Proizvoda_17082018.pdf
Pise da vazi od 17.08., a siguran sam da nije bio dostupan 17.07., mada ne vidim povecanje nekih provizija, ali opet nemaju pravo na to ;)

Ima li neko raniji tarifnik sacuvan negde? (one do pre juna da uporedimo gorepomenute naknade)


Sto se tice provizije za prenos, koliko vidim TB naplacuje 25EUR za 100+ EUR iznose. Moguce da su primenili ono 1000din+troskovi ino banke, kako je provizija naplacena? Sa dinarskog, deviznog, prosto nije doslo 100 nego 70EUR?
 
Poslednja izmena:
Stiglo na devizni racun 70 EUR, dodao sam skeniran pasos da bi pustili pare, sad ne vidim kako je naplaceno.
 
Kako si poslao iz Nemacke, sta si stavio za ino-banku? (correspondent bank)

BTW, ako nisi nerezident ovde, nemoj da razglasavas da imas racun i pare u Nemackoj :)
 
Order: 100,00 EUR
Total Geb. 7,50 EUR
Commission 7,50
Kto: RS351150381***********
Bank of Beg .: AAAARSBGXXX
K.A.
 
Moguce da je uzeo random inobanku, koja vise naplacuje onda.
 
mts Banka - 5. u mesecu, rano jutros vec su moji dobili odlicno formatirane u citljive izvode u Inbox.

Telenor Banka - 20. u mesecu, ja mozda dobijem e-mail da je izvod dostupan i da mogu da izgubim jos 10 minuta dok udjem u app, izvucem ga, skinem, prebacim negde da procitam.
 
TB izvod je bio dostupan još u petak.
Koji je tvoj motiv da konstantno širiš dezinformacije o Telenoru i banci? Neverovatno si uporan u tome.
4cdd58bb89b17b7de5dfd5ea6e85a8b4.jpg


Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
hmm, u pravu si, i kod mene je dostupan za jul vec. Gledao sam po info mailovima, koji stizu 15-22 u mesecu (jula je jedino stigao ranije, 9.).
Za avgust mi jos nije stigao.
EDIT: Izvinjavam se za tu dezinformaciju da je jos nedostupan.
Ostaje da je ostavljeno korisniku da gubi vreme da bi skinuo izvod, umesto da bude na e-mail poslat, kao sto rade sve banke kod kojih imam racun.

Koje dezinformacijE? Da im bankomati imaju osnovni problem da transakcije nisu atomske? Sto je jos ljudi potvrdilo?

Da ce naplata ino provizije biti za SVE transakcije van zemlje, iako je call centar tvrdio da ce biti samo za POS ili samo za internet transakcije van zemlje?

Sta konkretno od dezinformacijA? (vise njih, posto kazes da je stalno)
 
Poslednja izmena:
Za uvođenje bilo koje nove naknade je potrebno da nam pošalju obaveštenja dosta ranije(mesec ili dva), tako da se po ovom tarifniku sigurno ništa ne menja ni za starter ni za progresiv.
Koristim i Telenor i banku godinama i imam više nego pozitivna iskustva, a onda ovde vidim tvoje negative postove sa neproverenim informacijama i često imam potrebu da te demantujem jer su moja iskustva potpuno drugačija. Nekad to uradim ali češće ne. Naravno da neću da pretražujem tvoje postove i tražim gde si šta pisao ali veruj mi da tako deluje kad čitam, nije to slucaj samo danas.


Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Za uvođenje bilo koje nove naknade je potrebno da nam pošalju obaveštenja dosta ranije(mesec ili dva), tako da se po ovom tarifniku sigurno ništa ne menja ni za starter ni za progresiv.
SVE promene su duzni da najave 30 dana ranije. Cak i u nasu korist.
Problem je sto nemam sacuvan nigde prethodni tarifnik da mogu proveriti da li je ista uopste promenjeno, ili je samo dodat Klasik racun.
Evo od 1.1.2018., ali mislim da postoji noviji:
http://www.telenorbanka.rs/static/file/TB_Katalog_Proizvoda_SRB 2212.pdf
U odnosu na njega nije izmenjena ni cena hitnih naloga, jedino sto je novo je da je podizanje na tudjim bankomatima +100din, ali ne znam kada je to menjano (ne pogadja me, pa ne pamtim)

Koristim i Telenor i banku godinama i imam više nego pozitivna iskustva, a onda ovde vidim tvoje negative postove sa neproverenim informacijama i često imam potrebu da te demantujem jer su moja iskustva potpuno drugačija.
Na sta mislis konkretno? Ako sam nesto pogresio, ispravi slobodno, necu se ljutiti.
Ali ako sam POGRESIO (kao za izvode), a ne ako nemas ta iskustva.

Ja kazem i da je milina sto ne moram videti salter, ali ja sam "Hans" (iz vica "Zasto si cutao do sada Hans, mislili smo da ne umas pricati? Pa do sada je sve bilo u redu" :D).
Sve bitne stvari koje mi smetaju sam pomenuo (i neke koje mi smetaju nisam, jer tesko da ce ih iko sem mene iskusiti).


Problem sa bankomatima je ozbiljan. Moze se desiti da ostanes bez novca danima zbog toga (u najboljem slucaju). Mozes otici u minus zbog toga. Mozes napraviti kamatu (sto ne znam da li je I. javio ili je izbrisao tu poruku, ali njemu se desio poveci minus zbog tog problema sa bankomatom).

TB nije ozbiljna banka dovoljno :( Nije ni MTS, da si pogledao temu, video bi sta mislim o njoj tek :) Ja MTS koristim kao primer WTF "banke", pa je cudno da ista radi bolje nego drugde.


Ali u globalu, ja TB predlazem svima u Nisu i Beogradu, ako im ne trebaju neki posebni proizvodi. Moja cela porodica i barem 4 clana familije (da znam..) imaju Starter u TB.
Ali niko ne umislja da je TB ikakav WOW, niti cuva ista blizu 6 cifara u njoj. Prosto je najjeftinija opcija za najosnovnije stvari.
 
Poslednja izmena:
Za izvod se slažem. Ranije su mi slali PDF izvod svakog meseca, sada više od godinu dana salju putanju kako kroz 10 koraka mogu da dođem do izvoda. Ne sviđa mi se.

To nije sve. Izvodi se mogu videti za najkasnije godinu dana iz app, a ako se pošalju na email ostaju mi zauvek.

Pisaću im da mi šalju opet PDF na email, jer nekima šalju ovako, nekima onako (iako ne očekujem da će uroditi plodom).
 
Čudi me da im prolazi ta fora sa slanjem korisniku: "10 koraka" kako dođi do izvoda kad je naređenje od NBS glasilo da se svakome mora slati mesečni izvod na adresu bilo fizičku bilo email.
 
Oni koji dobijaju od TB mesečno izvod kao PDF na mejl verovatno imaju odobren minus.

Naime, Zakon o platnim uslugama propisuje sledeće (čl. 22):

Okvirnim ugovorom može se utvrditi da pružalac platnih usluga informacije iz stava 2. ovog člana platiocu pruža periodično, i to najmanje jednom mesečno, na ugovoreni način koji tom platiocu omogućava da ove informacije sačuva i reprodukuje u nepromenjenom obliku.

Pružalac platnih usluga dužan je da platiocu - potrošaču na njegov zahtev, bez naknade, jednom mesečno na papiru dostavlja informacije iz stava 2. ovog člana o pojedinačnim izvršenim platnim transakcijama.

Dakle, formulacija je takva da očigledno mogu samo da te obaveštavaju kako da dođeš do izvoda, a ne i da ti izvod pošalju mejlom kao PDF.

S druge strane, ako bi tražio izvod na papiru, bili bi dužni da ti ga šalju.

E sad, Zakon o zaštiti korisnika finansijskih usluga propisuje (čl. 31):

U slučaju dozvoljenog prekoračenja računa, banka je dužna da najmanje jedanput mesečno dostavi korisniku bez naknade, u pismenoj formi ili na drugom trajnom nosaču podataka, obaveštenje - izvod o svim promenama na njegovom računu, a dužna je da to obaveštenje dostavi bez odlaganja na zahtev korisnika, uz pravo na naknadu u skladu sa aktima banke.

To znači da oni koji imaju dozvoljeni minus dobijaju direktno izvod na mejl, a oni koji nemaju - dobijaju samo obaveštenje sa YouTube linkom.
 
dobijam na mail, nemam dozv. minus
 
Takodje, danas mi stigao za jul na gmail a nemam dozvoljeni minus.

Moja cela porodica i barem 4 clana familije (da znam..) imaju Starter u TB.
Ali niko ne umislja da je TB ikakav WOW, niti cuva ista blizu 6 cifara u njoj. Prosto je najjeftinija opcija za najosnovnije stvari.

Ovoga smo se dotakli na Intesa temi, strah je potpuno nerezonski, TB ima najpovoljniju avista kamatu. Spomenuo si poslovanje sa gubicima uzastupni niz godina i "sta u slucaju stecaja" pa evo ovde da odgovorim: u slucaju stecajnog postupka agencija za depozite duzna je da pocne isplatu u roku od 7 dana iz zajednickog i obaveznog fonda u kome ucestvuju sve Banke u Srbiji.

http://www.aod.rs/pdf/AOD_osiguranje-depozita_lat.pdf

Pritom, rekao bih da je malo vise od najjeftinije opcije za osnovne stvari, ali dobro, to je vec subjektivna procena. Meni je Intesa + TB kombo san snova :)
 
Poslednja izmena:
Jesi video postove oko problema sa bankomatima i duplim knjizenjem? To je odlican razlog za brigu :(

AOD je poznato da je presusila nakon isplate Agrobanke ili koja bese zadnja otisla u stecaj.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Nije mi to poznato. Premije moraju sve banke da placaju a Agencija moze da pokrije na milion nacina gubitke jer iza nje stoji drzava (npr vanredna emisija drzavnih obveznica...), nema to veze sa TB niti sa bilo kojom bankom, to su osnovne mere zastite finansijskog i bankarskog sektora.

Mozda je tebi Banka nesigurna (odredjena Banka ili Banka kao institucija), ali na zalost nismo jos uvek izmislili sigurniji nacin cuvanja novca.

Naravno razumna doza kritike je apsolutno na mestu i problemi sa aplikacijom knjizenjem bankomatima itd treba da se kritikuju i reklamiraju.
 
Poslednja izmena:
Sitne bagove i iritacije u aplkaciji su drugi mnogo vise pominjali nego ja ove, mnogo bitnije, stvari :)

App je inace najzad konzistetno brzi. Obicno radi brzo nakon sto urade update, i cim prodje dan-dva cao, ulazak u Moji racuni traje ponekad i vise od minut. Sada, evo od zadnjeg update-a, radi kako treba.

I app je za neke stvari laksi od vecine, npr. MTSBanka koliko mi je nelogicna kada sam video kod mojih... au. Ali treba neke stvari od RF da prekopiraju :p

Sto se AOD tice, ne znam kakve su mogucnosti za pokrice. Sigurno se ne isplacuje samo iz premija, tako ne radi osiguranje ;)
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: M J
npr. MTSBanka koliko mi je nelogicna kada sam video kod mojih... au. Ali treba neke stvari od RF da prekopiraju :p
MTS i Rajf u istoj recenici :p

Kod mene je Rajf zamenio TB. Sve radi tika-taka, imaju uplate-isplate na bankomatima. Jedina ali golema mana: punokrvna lihvarska banka gde se sve placa i placa se unapred :). Imam i Intezu ali je ne koristim preko godinu dana i verovatno otpada.

TB zadrzavam jer leba ne trazi i zbog placanja na Klik. Kad nas i za to ispale ostajem na Rajf.
 
Poslednja izmena:
MTS i Rajf u istoj recenici :p

Kod mene je Rajf zamenio TB. Sve radi tika-taka, imaju uplate-isplate na bankomatima. Jedina ali golema mana: punokrvna lihvarska banka gde se sve placa i placa se unapred :). Imam i Intezu ali je ne koristim preko godinu dana i verovatno otpada.

TB zadrzavam jer leba ne trazi i zbog placanja na Klik. Kad nas i za to ispale ostajem na Rajf.

I meni je Raiffeisen Bank sad glavna banka! Stvarno su OK. Kome treba samo osnovni racun uplata/isplata na bankomatu, placanje racuna, super app mogu da uzmu i osnovni za 150din.
 
Uplate/isplate nisu 150, vec 250+, jer kartica nije besplatna, nego se placa 100din. A i ima 1-3% provizije za ino placanja, i nema devizni za nove klijente (tj. placa se 600din kao neki paket).

Sta ce ti klik, Septi? Postavis trajni nalog u RF i ne smaras se.
 
Što se mene tiče i dalje smatram da su uveli novine na ovom tržištu, vidi se to prosto i po broju strana na forumu, veliko interesovanje.

Ali telenor banka sa početka i danas, 2 sveta različita.
 
Iako je Komisija za zaštitu konkurencije Srbije ranije objavila da je odobrila PPF grupi da preuzme Telenor banku, Narodna banka Srbije je danas objavila da "nije primljen nijedan zahtev za davanje prethodne saglasnosti za sticanje vlasništva u toj banci, pa ni zahtev PPF grupe".
 
Pozdrav

Da li je moguće podići devize, u mom slučaju dolare, sa telenor računa na šalteru druge banke?
Vidim da ima u tarifniku i da je min. 400rsd provizija.
Da li je dovoljna samo kartica i lična karta ili traže još nešto?
 
Pozdrav

Da li je moguće podići devize, u mom slučaju dolare, sa telenor računa na šalteru druge banke?
Vidim da ima u tarifniku i da je min. 400rsd provizija.
Da li je dovoljna samo kartica i lična karta ili traže još nešto?
Možda ti je jeftinije da ih konvertujes u dinare pa da ih podignes na bankomatu TB. Svakako ti je puno lakše.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Potrebna mi je gotovina u dolarima.
 
Koliko znam, na šalteru ili bankomatu druge banke u Srbiji možeš da podigneš samo dinare.
 
Jedini nacin da podignes bas dolare sa TB racuna je da odes u Airport City.
TB nije namenjena koriscenju deviza koje nisu dinar/evri, previse je to mucenje, ako ne zivis pored Airport City-a.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno