Sgt. Major
Čuven
- Učlanjen(a)
- 31.08.2013
- Poruke
- 2,665
- Poena
- 575
Juče mi stigne nekoliko verifikacionih mejlova za promenu passworda, sa potrebnim kodom, iako nisam tražio nikakve kodove, tj. nisam pokušavao da promenim bilo šta u vezi sa svojim nalogom. Danas dobijem 4 mejla sa otkazivanjem mesečnih plaćanja na koja sam bio prijavljen i odmah zatim mejl sa potvrdom zatvaranja naloga, formulisan kao da je vlasnik naloga zatražio gašenje.
Help desk im je imbecilan na sajtu, na FB ne odgovaraju, tj. nikada nisam dobio ticket za čekanje, probao sam da ih kontaktiram i na Tviteru i još čekam odgovor. Nisam imao nikakve pare na PP računu, tako da mi se ne isplati da ih zovem.
Da li se neko susreo sa ovakvim problemom? Šta činiti?
Help desk im je imbecilan na sajtu, na FB ne odgovaraju, tj. nikada nisam dobio ticket za čekanje, probao sam da ih kontaktiram i na Tviteru i još čekam odgovor. Nisam imao nikakve pare na PP računu, tako da mi se ne isplati da ih zovem.
Da li se neko susreo sa ovakvim problemom? Šta činiti?