Devix89
Slavan
- Učlanjen(a)
- 12.09.2013
- Poruke
- 1,611
- Poena
- 245
Bio tehničar oko 12h, a u međuvremenu su ispravili brzinu na 10Mbps. Izgovor je da sistem sam spušta brzinu dole kada krenu greške na liniji. Pregledao je liniju, uvideo i sam da je maks odrađeno, dobar kabel, nema spojeva i preveza i rekao da će me zvati sutra da vidimo da li se gomilaju greške, pa ako treba da se traži dalje gde je problem (u njihovom delu parice).
Konačno neko ko razume problem i konta stanje na terenu. Kaže i sam da im botovi iz call centra prave problem, daju ljudima brzine koje ne mogu da ostvare, pa se oni n a terenu ubiju da isprave da to koliko toliko radi.
Posle toga me zvali sa SU broja da pitaju jesam li zadovoljan učinjenim. Rekoh želim da pohvalim tehničara koji je došao, konačno neko ko razume problem, dok za one u info centru koji su mi odgovarali nemam reči, da su im odgovori generički i glupi.
Sent from my LG-K430 using Tapatalk
Konačno neko ko razume problem i konta stanje na terenu. Kaže i sam da im botovi iz call centra prave problem, daju ljudima brzine koje ne mogu da ostvare, pa se oni n a terenu ubiju da isprave da to koliko toliko radi.
Posle toga me zvali sa SU broja da pitaju jesam li zadovoljan učinjenim. Rekoh želim da pohvalim tehničara koji je došao, konačno neko ko razume problem, dok za one u info centru koji su mi odgovarali nemam reči, da su im odgovori generički i glupi.
Sent from my LG-K430 using Tapatalk