Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Znači ništa, ali kako onda ide refund? Ako on kaže da je poslao?

Kome da kaže?, lepo piše da li je poslao ili nije, ako ne pošalje do isteka roka, tebi se automatski vraćaju pare na račun, tj. ide na refund pa onda čekaš nedelju dve da ti se pare vrate na račun. To ide sve po automatizmu tako da ne brineš.
 
Aha, evo ga sad stoji Awaiting Delivery, rok 60 dana. Dobio sam i tracking number, valjda je zaista poslao.
 
Poslednja izmena:
Pa rekoh ti ja...
Ne mora da znači da je još poslao pošto sad ima 10 dana rok da broj postane aktivan :)

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Tnx, pogledacu, ali posto bas tu prolazim svaki dan bukvalno, mislim da vise ne radi.
 
Svašta sam kupovao na Aliju, ovo mi se još nije desilo - poslato i negde stoji više od mesec dana. Istog dana sam poručio Nillkin Frosted Shield i on mi je stigao za 15ak dana. Šta sad raditi, imam još jedan paket naručen par dana kasnije ali i on se ne mrda?
71cae17dca2f63dfa6246b3bfd9f5269.jpg


Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Pa to je obicna Kineska posta.Tu imas pracenje samo dok je u Kini...Nemas van Kine pracenje, zato i stoji taj status.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Jasno mi je to, uvek sam tako naručivao i nije bilo problema. Sad ne znam šta treba da radim, čekam onaj poslednji dan (20.01.) pa pišem nekome?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Pazi, ne stizu ni paketi za koje je placeno da idu avionom(brza varijanta)...Malo je nastao haos posle 11.11 oko transporta. Pisi prodavcu, pa neka ti produzi Protection time...

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
U zadnjih mesec dana sam imao 3 disputa i sva 3 je Ali presudio u moju korist. Kod 2 disputa sam platio avionsku isporuku sa brojem za praćenje, a poslato je običnom poštom bez broja za praćenje. Novac za poštarinu mi je vraćen u oba slučaja. Danas je presuđen i treći dispute u moju korist. Totalni povraćaj para. Roba nije stigla za 60 dana.
 
A koliko dugo su ti isli obicnom postom? Mozda je i iz predostroznosti to uradio, jer vidi da avionska nije nista brza (i skroz je u redu da trazis povracaj novca za postarinu onda).
 
Postoji i dalje, ali sam sam zanaskio, do 15:30 radi samo. Nosim sutra jedan noz za probu sigurno.
Meni je jedva bila primetna kao radnja, ali izlog je imao samo nozeve, pa mi je izgledala napusteno :)


Nista cudno za mene, ja 3+ meseca nisam primetio da je radnja u Knezu nestala (na mestu gde se posle otvorio H&M), i da se nesto radi u njoj, dok mi neko nije pomenuo :) Gde prolazim stalno, ne primetim promene radnji, ako mi vec radnja nije bila bitna. A Knez prodjem svaka 2 dana u proseku.
 
Poslednja izmena:
Uzimam kod alija vec vise od 5 godina. Dali su mi 2 medalje. Preko 300 djidja bidja sam nakupovao kod njih. Sve je bilo uredu do pre 6 meseci. Nekoliko stvari mi nisu poslali. Nekoliko stvari su mi poslali, ali ne ono sto sam platio, nego nesto daleko losije. Reklamirao sam svaki put i od tih trogovaca prevaranata sam dobijao mejlove da ce sve biti u redu. Nisam dobio ni jedan povracaj novca. Sacuvaj Boze da uspete da kontaktirate zivog stvora u aliju. Stalno podmecu sablone. Digao sam ruke od lopuza. Zadnje sam napisao direktno aliju i dobio odgovor da nisam zalbu stavio pod tacan predmet.
Ovo vam pisem da malo razmislite sta ce te dalje. Meni vise ne pada napamet da dozvolim da me ali vara.
 
Bogu hvala, otvoriš dispute, pošalješ slike i video i dobiješ refund u roku od par dana...sa prevarantima pm me pomaže.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Kod mene 7 otvorenih dispute rešeno u moju korist, jer predmeti nisu stigli u roku od 60 dana. Za neke je već stigao novac ali je ali presudio svuda u moju korist.

@stell ja sam imao par takvih, ili pogrešne predmete ili delimično oštećene ili kvalitet nula u odnosu na sliku, prvo radi reda pošaljem poruku prodavcu, oni klasično zavlačenje, odmah dispute, slikam lepo iz s ih uglova da se vidi nedostatak, ili kvalitet pa onda screeshot predmeta koji se prodaje i već za 3 dobio potpun povraćaj novca bez da vraćan predmet. Sa prevarantima samo oštro.

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Bogu hvala, otvoriš dispute, pošalješ slike i video i dobiješ refund u roku od par dana...sa prevarantima pm me pomaže.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Stvarno ne bih nista znao za ovolike godine da mi ti nisi pojasnio !
 
Znao ti ne znao, ja ti kažem kakvo sam iskustvo imao, a evo i kolega sa postom iznad tvoga ima isto iskustvo kao i ja tako da očigledno nešto ne znaš ili ne radiš dobro.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Jedan je postavio u ovoj temi ali ne secam se ko, sablon kako treba da izgleda dispute. tekst i slika sa track17 + link za tracking i prodje svaki put kada ne stigne za dogovoreno vreme.
 
Nema tu sablon, što bolje slike defekta ako je to u pitanju, ja obavezno koristim i hdr opciju ako je neko fizičko oštećenje jer tad još više dođe do izražaja, ukoliko se predmet razlikuje od poručenog, slika plus skrinšot predmeta, i obavezno standardni english jer većina koristi programe za prevođenje nikako skraćenice i sleng.

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Jel vraćao neko pakete za kinu, na kedan dispute ali dosudio da moram da pošaljem predmet nazad, a prošlo vreme kad sam mogao da odustanem.... u pitanju je mini powerbank tj samo kućište za jednu bateriju, 90 evrocenti ali ne znam koliko će da me košta do Kine slanje? Šta da radim?

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Jel vraćao neko pakete za kinu, na kedan dispute ali dosudio da moram da pošaljem predmet nazad, a prošlo vreme kad sam mogao da odustanem.... u pitanju je mini powerbank tj samo kućište za jednu bateriju, 90 evrocenti ali ne znam koliko će da me košta do Kine slanje? Šta da radim?

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
Za 90 centi se vraćanje ne isplati. Imaš kalkulator na strani pošte, biraj opciju pismo jer se gleda po dimenzijama i nije pakovanje u pravo pismo. Nije toliko skupo koliko se mislilo (mislim da ispadne do 500 dinara i za veće/teže stvari) ali se svakako ne isplati.
 
Vidim nego nisam obratio pažnju da je ali presudio da je full refund + da vratim.... imao sam rok da odustanem od dispute ali je prošao i sad imam samo da vratim predmet i neke opcije da pokažem dokaze o slanju.

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Piši aliju da je slanje višestruko skuplje i da ti je bolje da zadržiš predmet bez refundacije nego da ga šalješ nazad.
 
Moj primer: Meni je stigao neispravan android box napravio video snimak da uredjan uopste se ne pali sa vise adaptera promenjenih. Jednostavno stigao mi mrtav box. Trazio sam full refund i da ne vracam uredjaj jer sam im prilozio sliku sa postinog sajta koliko bi me kostao povratak istog a to je bilo veca cena nego i sam uredjaj(oko 4000 din). Konacni epilog dobio sam svoj novac u punom iznosu samo sam pukao pdv sto su mi naplatili nasi (650din).

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
Nešto si zeznuo u kalkulatoru, slanje košta mnogo manje od 4000 dinara. Sve zavisi od težine, tv box je relativno lagan max 500 dinara.
 
Pa uveri se sam!
A i licno pitao u posti!
9163621088dce9b402f3edfcb7fa029e.jpg
103f996cfc9308e82786e159c4922238.jpg


Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
Da mozes reci moglo je kao pismonosna posiljka jer je do manje od 2kg. Ali ti se natezi sa ovima u posti jer oni to tretiraju ko paket jer je zbog kutije malo vecih gabarita iako je tesko 560gr.
Kako god meni je ostao i uredjaj(jes pokvaren) i dobio sam novac. Da sam mu poslao samo bi imao dodatni trosak slanja

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
Ma mani se kalkulatora, tako sam i ja racunao pa mi je ispadalo 3-4 iljade. Onda sam otisao u postu, dao kutiju od telefona koja je sve ukupno imala 250-300gr recimo i izaslo me 600 dinara samo :)
 
Nazad
Vrh Dno