Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Kao što sam napisao, nije obavezan garantni list, kao što ni garancija duža od 24 meseca nije obavezna.
Ako je duža od 24 meseca onda je garantni list obavezan.

Takodje, ako je prodavac odredio garanciju od 12 meseci a kupljena roba se pokvarila kasnije, ne van 24 meseca od datuma kupovine, potrosac ima pravo da zahteva opravku ili zamenu iste. Nevazno je sto na garantnom listu stoji 12 meseci. Sto znaci da garancija ne moze ograniciti nasa zakonom zagarantovana prava: A to su dve godine. Mnogi ne znaju za ovu informaciju.

Za kupljenu robu online nije obavezan ni fiskalni račun ni garantni list.

Ukoliko je tako, u redu. Prosledi mi link do teksta u kojem je isto jasno navedeno. Hvala.
 
Poslednja izmena:
Izvoli:
http://www.poreskauprava.gov.rs/sr/...videntiranja-prometa-preko-fiskalne-kase.html

Član 2.

47.91 Trgovina na malo posredstvom pošte ili interneta;

Za robu koja ima garanciju 24 meseca nije obavezno izdavanje garantnog lista. To je definisano u Zakonu o zaštiti potrošača.

Hvala ti. Previd. Pozdrav.






Ja prosto ne verujem na šta su ljudi ovde navikli da je normalno. Pa dal je realno I normalno da se postupak bilo koje firme pravda time da imaju previše porudžbina, nemaju ljudi itd.
?

"Izostavio" si sustinu (ismevanje). Komentar je bio protkan porugom zbog nacina na koji su opravdali takav postupak. Zato sam u nastavku napisao da je potrebno otvoriti konkurs za jos jedno radno mesto. Ne mora se sve naglasavati smajlijima.
Zakon o zastiti potrosaca je jasan. Pretnje sa jedne i druge strane nisu nista drugo osim necivilizovanog nacina funkcionisanja zbog kojeg se nalazimo u drustvenoj kolotecini. A da li se i kako bahate oni koji meni "uzimaju" novac je tema za drzavne organe, pod uslovom da krse zakon (bahatiti se ne znaci iskljucivo delovati protiv zakona). Niko nama ne moze "uzeti" novac ukoliko to ne dozvolimo. U ovom slucaju ne.
Ne mogu i ne zelim da pisem kako nije - imao sam, imam i dalje pozitivno iskustvo sa Emmi shopom po svakome pitanju. Ukoliko nekada bude bilo drugacije, svakako ce i moj nastup biti drugaciji. Do tada (za mene) ostaju prvi izbor.
 
Poslednja izmena:
Za ono što naručiš online i plaćaš pouzećem, ne bi trebalo ni da možeš da dobiješ fiskalni račun zajedno sa robom, jer u trenutku pakovanja to još nije prodato. Tek kad im stignu pare, onda bi trebalo da odštampaju fiskalni i pošalju ga poštom. U praksi, neko pošalje fiskalni sa robom, neko kasnije, a neko nikada.
 
Upravo tako, trebao bi da imaš novac za prodatu robu u kasi da bi izdao fiskalni račun. Zbog toga web prodaja ima mogućnost da ne izdaje fiskalni račun.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ne izdaje u datom trenutku preuzimanja robe ali bi morali naknadno da ga posalju jer kako drugacije dokazati kada i gde je roba kupljena
 
Mogu da naprave racun (fakturu), ne mora da bude fiskalni. Uglavnom se tako i radi.
 
Da, prodavac je, koliko ja znam, dužan da za inspekciju ima izlaz iz maloprodaje. Kupcu može izdati fakturu (otpremnicu), ne mora fiskalni.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vratio sam zvučnike u zakonskom roku od 14 dana (Emmi), međutim stiže mi malopre poruka, da mi "zahtev za zamenu nije uvažen i da se šalju u servis na detaljan test"?
Poručeno je preko neta, kurir doneo, imam i onaj ugovor na daljinu. Zvučnici rade normalno,ali sam bio sam nezadovoljan njima zbog zvuka pa sam zato vratio nakon par dana.

Zanima me kome se mogu obratiti zbog ovog otezanja za povrat novca, ili da jednostavno sačekam servis (ko zna koliko će to da traje)?
 
Poslednja izmena:
Vratio sam zvučnike u zakonskom roku od 14 dana (Emmi), međutim stiže mi malopre poruka, da mi "zahtev za zamenu nije uvažen i da se šalju u servis na detaljan test"?
Poručeno je preko neta, kurir doneo, imam i onaj ugovor na daljinu. Zvučnici rade normalno,ali sam bio sam nezadovoljan njima zbog zvuka pa sam zato vratio nakon par dana.

Zanima me kome se mogu obratiti zbog ovog otezanja za povrat novca, ili da jednostavno sačekam servis (ko zna koliko će to da traje)?

Očigledno si se pogrešno izrazio, nisi imao potrebe da pominješ loš zvuk, očigledno su to tretirali kao reklamaciju.
 
Pa oni svakako svu robu koja im se vrati moraju provuci kroz servis, da utvrde da je zaista ispravna pre nego sto rese status. Dok ne istekne rok za povracaj sredstava (mislim da je 14 dana od datuma odustajanja od ugovora), nemas ni razloga da se zalis.
 
Oket, tako je bilo, malopre rekli su posle praznika tj. zvali. Inače, retko šta kupujem od naših, a još manje vraćam pa bolje da znam kako ide proces :)
 
Neverovatno je da stalno magarče kupce. Ako si naručio preko interneta, imaš pravo da vratiš pre isteka 14 dana i NE MORAŠ ni da kažeš zašto vraćaš. Spakuješ, odeš u poštu i pošalješ im nazad na isti način kako su oni tebi poslali uz popunjen obrazac koji dolazi uz ugovor o prodaji preko interneta/telefonom. Oni su dužni da prime pošiljku i vrate novac na račun/poštom.

Ja sam se jednom isto tako prevario, pa sam se 2 meseca petljao sa tehnomanijom.
 
Poslednja izmena:
Ja sam pisao nekoliko stranica ranije da sam isto tako poslao nazad zvučnike jer nisam bio zadovoljan zvukom, piše da imaju ukupno 84w, a nemaju ni 2w, a o kvalitetu da ne pričam.

Nisu uvažili i vratili su mi nazad, servis je pronašao kao neke ogrebotine i to je bio razlog da ih ne prime nazad. Jedva sam ih prodao preko oglasa za manje pare

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
 
Pozdrav svima u temi. Dugogodisnji sam lurker benchmark foruma koji je konacno resio da ostavi svoj prvi post xD

Graficka kartica koja ja kupljena u emmi radnji (2016te god) je prestala sa radom. Pozivom na broj za emmi reklamacije receno mi je da donesem graficku u najblizu winwin radnju. Nekoliko nedelja kasnije obavestili su me da je moguce preuzeti zamenu u winwin radnji.

E sad posto je ta graficka stariji model (r7 260x) i naravno vise se ne prodaje, prodavci su mi rekli da izaberem neki od modela koji imaju. Najblizi model po performansama i ceni je xfx r7 360 koji je 2000 dinara skuplji od graficke koju sam poslao na reklamaciju. Pitao sam da li je moguce uzeti zamenu u emmi radnjama, posto je ta ista graficka kod njih jeftinija citavih 3000 dinara. Na sta su mi rekli da su oni odvojeni od emmi radnji, i da ako hocu taj model treba da doplatim razliku.
Tako da sam narucio tu xfx graficku...

PS nadam se da sam postavio u pravoj temi xD
 
Poslednja izmena:
Gluposti. Ako si grafiku uzeo u Emmi radnji i odneo tamo na reklamaciju, kako je onda moguce da novu graficku ne mozes da uzmes u Emmi-ju, a mozes u Win Winu?

Nebitno sto su obe radnje pod Altijem, ali ovde su te namagrcili da bi ti doplatio za novu. U suprotnom, ako grafika koju zelis da uzmes kosta manje od iznosa na fiskalnom racunu, oni bi tebi morali da doplate razliku.

Znaci, ako je iznos na racunu recimo 12000din, nova grafika na koju imas pravo kosta 11000 u Emmiju, a recimo 14000 u WinWinu, da si je uzeo u Emmiju, dobio bi grafiku i 1000din, a ovako si ti doplatio 2000din.

Iskreno mi nije jasno ni sta je pitanje, al kontam da sam dobro odgovorio :D
 
Nisam bas najbolje objasnio.

Graficka uzeta u emmi-ju. Broj za reklamacije rekao da nosim u winwin i tamo predam na reklamaciju. Tako da od tada sve ide preko winwina iako je kupljena u emmi radnji.

Fora je sto je graficka (r7 360) koja je koliko toliko odgovarajuca zamena dosta jeftinija u emmi radnji i ne bi trebalo nista doplatiti za nju, dok je ta ista u winwinu 3k skuplja.

Nadam se da sam sada malo bolje pojasnio.

Sent from my Moto G using Tapatalk
 
Nemaš ti šta da doplaćuješ. Ako ne može da se popravi, a izgleda da ne može, mogu ili da ti daju novu koja je ista ili bolja, ili da ti vrate novac. A pri tom ta R7 360 može biti i malo sporija od 260X. Kad već nemaju 260X, na tvom mestu bih tražio RX 460 ili GTX 1050 ili novac. Verovatno ti neće dati nijednu od ove dve karte, ali iz inata nemoj da kupuješ kod njih. Tj. ne iz inata, već zbog nepoštovanja kupaca

Ja sam inače prestao da gledam Emmi i WinWin, iako sam ranije svašta kod njih kupovao. Nažalost, RAM za novi PC sam "morao" tamo da uzmem, jer je ponuda bila užasna (i još uvek je), a oni nisu prilagodili cenu. Zaista je kod nas užasna situacija, i logično je da ljudi gledaju svaki dinar prilikom kupovine, ali jedini način da se zaustave loši trgovci je da se roba kupuje kod onih koji su bolji prema kupcima, pa makar i po većoj ceni
 
Poslednja izmena:
Ako vec nisi pristao na to ja ne vidim ni jedan razlog da to uradis. Kakav crni winwin i doplate, trazi pare nazad ili graficku koja ti odgovara uzmi u Emmi. Ako nisu ista firma kad trazis grafiku iz Emmi-ja kako onda mozes da predas u Winwin radnji a kupio kod njih??? Iskreno ja ne znam da li trenutno postoje losije firme od ove dve, koje samo gledaju da kupca zaj... na kakav god nacin samo da bude po njihovom. Jedini nacin koliko vidim je da se preti inspekcijom ali ce braca sigurno i to uskoro resiti. A nase je pravo gde cemo da kupujemo...
 
Poslednja izmena:
Neka me neko ispravi ako gresim, ali cini mi se da je najmanje losih iskustava bilo sa Atom i Monitor. Licno ne izbegavam ni GG, nekako su svuda gde mi zatrebaju.

Atom 80% stvari salje na servis u Nepo, tako da Atom nije Atom... sta Nepo kaze to dobijes kao odgovor a s obzirom da oni imaju takodje svoju temu nezadovoljstva to mu otprilike onda dodje isto ;)

Joka je bio super lik dok je drzao prodaju iz stana, cak i tamo u zemunu kad je imao radnju mislim da je primarno uzimao robu iz Imtela koji je bio majka mara domace maloprodaje, rado sam uzimao komponente od njega, od kad je otvorio Atom otp je sve isto kao i kod drugih...

evo ja licno samo reci hvale imam za Emmi, jednom prilikom su mi drzali grafiku duze nego sto sam ja ocekivao za jako ocigledan kvar (nekih 25 dana) ali sam u zamenu za 660Ti dobio 970, kad se sve uzme u obzir, its ok.

Vratio sam zvučnike u zakonskom roku od 14 dana (Emmi), međutim stiže mi malopre poruka, da mi "zahtev za zamenu nije uvažen i da se šalju u servis na detaljan test"?
Poručeno je preko neta, kurir doneo, imam i onaj ugovor na daljinu. Zvučnici rade normalno,ali sam bio sam nezadovoljan njima zbog zvuka pa sam zato vratio nakon par dana.

Zanima me kome se mogu obratiti zbog ovog otezanja za povrat novca, ili da jednostavno sačekam servis (ko zna koliko će to da traje)?

emmi i winwin = alti, dakle ista firma tj sestre firme kako se to valjda kaze... e sad oni jesu segmentirani, interno, ovako i onako al tebe to ne interesuje, realno si trebao odneti tacno tamo gde si kupio, to obicno daje najbolji rezultat ali svakako sve sto su ti prethodno rekli stoji, trazi novac nazad imas pravo na to pogotovo ako oni nemaju adekvatnu zamenu, tu dobijas pare 1/1 i nemoj da ti neko prica price...
 
Poslednja izmena:
Neverovatno je da stalno magarče kupce. Ako si naručio preko interneta, imaš pravo da vratiš pre isteka 14 dana i NE MORAŠ ni da kažeš zašto vraćaš. Spakuješ, odeš u poštu i pošalješ im nazad na isti način kako su oni tebi poslali uz popunjen obrazac koji dolazi uz ugovor o prodaji preko interneta/telefonom. Oni su dužni da prime pošiljku i vrate novac na račun/poštom.

Ja sam se jednom isto tako prevario, pa sam se 2 meseca petljao sa tehnomanijom.
Pod uslovom da je sve fizički i tehnički ok sa proizvodom. Ukoliko nije, tretira se kao klasična reklamacija.

Sent from my MI MAX using Tapatalk
 
mislim da se svakako testira kao reklamacija jer ne moze radnik u radnji da kaze da li je nesto ispravno, neispravno ili si ga ti ispustio niz stepenice... bar za komplikovanije uredjaje, konkretno u emmi su mi zamenili odmah asus podlogu za misa (2500 din) jer je bila katastrofa, guma na poledjini nema nikakav grip, vi misem levo podloga za vama, vi desno, ona desno :D lik me pitao kao pa sta nije u redu ja je stavim na pult i krenem da je klizam levo desno, kaze u *** i vrati mi pare, as it should be...

za komplikovanije stvari mogu da odloze povracaj novca 8 dana od prijema robe koliko je zakonski rok za ODGOVOR (ne resavanje) na upit reklamacije... bar je tako bilo, ne znam da li se zakon menjao...
 
Pod uslovom da je sve fizički i tehnički ok sa proizvodom. Ukoliko nije, tretira se kao klasična reklamacija.

Sent from my MI MAX using Tapatalk

Da, ali to je njigova interna stvar. Poenta je da se ne sme dozvoljavati da napišu kako je kupac doneo na servis. Kupac je vratio proizvod kako ga je dobio, u roku od 14 dana na šta ima pravo po zakonu. I on sad samo čeka povraćaj novca.

Ako je kupac razlupao, pokvario pa takvo vratio to je već druga priča. Onda ide od njih odgovor kako nije vraćeno kako je poslato i to je već slučaj za sud.
 
Poslednja izmena:
Ako smo nesto naucili na forumu dosad, to je da se bilo koji uredjaj pre slanja na reklamaciju i slicno detaljno fotografise.
 
Nisam bas najbolje objasnio.

Graficka uzeta u emmi-ju. Broj za reklamacije rekao da nosim u winwin i tamo predam na reklamaciju. Tako da od tada sve ide preko winwina iako je kupljena u emmi radnji.

Fora je sto je graficka (r7 360) koja je koliko toliko odgovarajuca zamena dosta jeftinija u emmi radnji i ne bi trebalo nista doplatiti za nju, dok je ta ista u winwinu 3k skuplja.

Nadam se da sam sada malo bolje pojasnio.

Sent from my Moto G using Tapatalk
Ni u ludilu ne doplaćuje ništa, jedino ako bap želiš neki skuplji model i insistira da doplatiš. To što oni tebi sada rade je za tužbu, i to bez da se osvrće.

Evo ti primer kako se sličan problem rešio, naravno u drugoj firmi, ali tehnika je u pitanju.
TV ima garanciju dve godine, počeo da pokazuje neke bele crte na ekranu 6 meseci pre isteka garancije. Reklamiran 10 dana pre isteka garancije. Ustanovljen problem, ponuđeni novi modeli televizora u istom ili sličnom rangu. Nikakve doplate i slično. Uzeto ono što odgovara i doviđenja prijatno.
 
Pozdrav drugari, hteo bi sa vama da podelim (krajnje neprijatno) iskustvo koje sam imao sa Emmi-jem. Resih ja da naizad sastavim jedan rig za kopanje, i narucim komponente za skoro 300 000 din. Naravno ne dobijem ni dinara popusta, ali nema veze, izkesiram sve odjednom. Stignu komponente uredno sve (sem mozda napajanja koje je doslo u nekoj poluotvorenoj kesi iz koje su virili kablovi, sto je mozda i uzrokovalo sve probleme).

0c16bc9b9298fe2c0b5320466ca54778.jpg




Posto jos nisam imao extendere podjem ja da povezem rig bez graficki da makar instaliram windows i podesim drajvere dok mi ne stignu extenderi. Povezem uredno procesor, kuler, ram, kabli za startovanje, ssd. Inace komponente koje sam uzeo su:

d070b556f3d1fe07a1c865ad1ee1bffe.jpg


Sta se desava, prilikom prvog paljenja, 4-pinski kabli za napajanje procesora pocinje da gori odmah. Ovaj LC Power ima samo jedan 8-pinski kabli koji se deli na 2 4-pinska, i on moze da se poveze samo na jedan moguci nacin, tako da tu nije imalo sta da se pogresi, kao niti bilo gde drugde, postoje zlebovi i samo na jedan nacin moze da se poveze. Do sada sam sastavljao vise kompijutera i nikad nije bilo problema. Odmah sam iskljucio napajanje iz zida. Kabl za napajanje se istopio samo tu kod 4 pinskog dela, 24 pinski glavni za plocu je radio normalno.


Ovako izgleda osteceni kabli:

1fa5708f75f3801ad01358e1ba0e70f6.jpg




E sad, nista od ovog ne bi bilo sporno da je ovo korektna firma i da ima neko ime koje je za postovanje. Elem sta se desava, odnesem ja to sve lepo na reklamaciju. Odbiju me glatko, niti neko obrazlozenje, niti nista, samo "ne podleze saobraznosti". Konsultujem se sa ljudima iz struke, cak sam i prijatelja visoko pozicioniranog u doticnoj firmi konsultovao, i on me je savetovao da im opet posaljem da opet pogledaju, sto sam ja i ucinio. Ovog puta im kazem da razmotre ponovo, da su nosonovano odbili i da cu da ih tuzim, na sta oni odgovaraju zadnjeg dana reklamacije, znaci 30. dana u istom fazonu gde samo konstatuju da je doslo do fizickog ostecenja, kao da sam ja uzeo da palim upaljacem kabli, a ne da je izgoreo zbog negog problema sa komponentom:



8145dbf2e38cd2a4a45c299cc3868d15.jpg




Inace kad god sam ih zvao za reklamaciju, uvek je bilo neko zavlacenje. Prvo me nisu kontaktirali posle 8 dana, kada sam ih ja zvao, rekli su da su poslali SMS, sto nije tacno, jer nije stigo, zatim su rekli kako je u servisu, sledec i poziv je bilo da je poslat u centralni servis, zatim na sledecem pozivo da je poslat dobavljacu, zatim sledeci poziv nije im sistem radio pa su rekli da ce da me kontaktiraju cim im proradi, sto se naravno nije desilo, zatim je i dalje bio u servisu kod dobavljaca ( neka firma kalisi). Posle nisam mogo ni da ih dobijem vise, samo sam danas dobio SMS od kurira kako mi stize posiljka od Kalisi d.o.o. i tada sam dobio nazad napajanje. Ne bih da dajem epitete o nacinu postupanja, sami zakljucite i razmislite pre nego sto napravite sledecu kupovinu preko njih.





Onaj ko se bavi kopanjem zna koliko je zaradio kopajuci eterijum zadnjih 45 dana pa vi vidite koliko sam u minusu. Inace kontaktirao sam proizvodjace, a u ponedeljak idem da se nadjem sa advokatom pa ce te biti obavesteni o razvoju situacije.

evo slika u attachemntu
 

Prilozi

  • 20171123_170636.jpg
    20171123_170636.jpg
    266.3 KB · Pregleda: 147
  • 20180106_174652.jpg
    20180106_174652.jpg
    261.5 KB · Pregleda: 131
  • istopljeno.jpg
    istopljeno.jpg
    198.9 KB · Pregleda: 145
  • 20180106_105354.jpg
    20180106_105354.jpg
    187.7 KB · Pregleda: 133
Poslednja izmena od urednika:
Ja moram da se odjavim sa ove teme, inače će šlog da me strefi .
 
@somidurlan

Napajanje je bilo u kesi za što je u pitanju bulk varijanta
 
Да поновим и да је убоден погрешан каблић и то вероватно под 90 степени јер тако има мањи отпор и лакше се угура. И преспоји се 12V са масом.
 
Na žalost, takvo smo tržište gde ništa nije regulisano i može im se jer su najjeftiniji pa ljudi ipak kupuju kod njih, a najjeftiniji su jer ne žive od marži na to što prodaju tako kako prodaju nego od drugih poslova... zaobići i kupiti na drugom mestu. Ko do sad nije skapirao, eto, ima iznova podsećanje - čovek je lepo izračunao na prostom biznis primeru, nije bitno da li ćete kopati 45 dana ili rendati projekte ili vrteti neku bazu, vama 300k dinara investicije stoji i gubite koliki već profit jer ste uštedeli, koliko? 10tak % koliko je Emmi jeftiniji od ostalih? Ili ste uzeli drugo napajanje i drugu ploču da sve proradi dok se ovo reklamira i da ne stoji posao, a to opet znači da nema nikakve uštede. Svuda gde je vremenski parametar bitna stavka, cena nikako ne sme da bude odlučujući faktor.

Inače, imao sam sličnu situaciju, kupljeno je u EMMIju, prosleđeno u PIN na servis - dokazano falična revizija Gigabyte ploče i neoverklokovani FX-8350, spalila je 8-pin CPU konektor (ne može biti da je povezan pod 90 stepeni :d) tako da je ubila i Seasonic X-1250 koji košta više nego ploča i CPU zajedno - PIN uredno odbio reklamaciju sa istim obrazloženjem, kontaktirao sam i Gigabyte kancelariju sa detaljnim i dokumentovanim istim kvarovima po internetu i oni su isto iskulirali. OK, moj odgovor na to sve je da nikad više nikakav Gigabyte krš neće ući u kuću i da ću svuda da ih popljujem kao poslednju bagru što i sada činim. :) Nije da imaju neku preteranu štetu od toga, ali korist nemaju sigurno. :d
 
Nazad
Vrh Dno