Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Sve zavisi kojom poštom. Ja ako mogu uvek biram AliExpress Standard Shipping, jer se onda oni pobrinu da se to sve lepo spakuje i pošalje. U Srbiju šalju Singapurskom poštom, a oni važe za možda i najbrže pa ako mi je nešto hitno ili ne želim da čekam dugo, euro ili 2 nije problem dati više.
 
I kod mene isto. Poručeno čak 13 paketa u periodu od 11.11 - 15.11, sve različiti prodavci. Od toga, stigla su samo 2 paketa, 15 dana od poručivanja - "AliExpress Standard Shipping". Za ostale pakete nema pomaka još od 26.11, većina idu sa "China Post Air Mail" i par paketića sa "Cnima Post Small Packet Plus".
 
50 stranica od 11.11. do danas, na svakoj preko polovina postova o tome kako dugo nesto ne dolazi, i opet neko pita da li je to normalno, i koliko da ceka, i zasto je tako.....

@Dog, zovi banku prvo i vidi da li su videli uopste te refunde. Ako nisu, cimaj opet AE, i kazi da banka tvrdi da nista nije ni dolazilo, a ne da je odbijeno cak.
 
Pored toga mi već 10 dana stoje neki mali paketi i na carini... biću srećan ako išta stigne do NG.
Uglavnom kod Singapuraca oko 2 do 3 dana od datuma kada piše da je krenulo avionom stiže na carinu, isto tako i kod PostNL, to iz iskustva. Svi ostali piše da je krenulo ali kad će stići... pojma nemaš nikad.
 
Poslednja izmena:
Sve zavisi kojom poštom. Ja ako mogu uvek biram AliExpress Standard Shipping, jer se onda oni pobrinu da se to sve lepo spakuje i pošalje. U Srbiju šalju Singapurskom poštom, a oni važe za možda i najbrže pa ako mi je nešto hitno ili ne želim da čekam dugo, euro ili 2 nije problem dati više.
Ma 70% su singapurska a ostalo kineska. A najgori je jedan kinez sa kojim se natezem vec dve nedelje. Porucio 11.11 neka dva magnetna pojasa za kicmu. Stigo paket u Srbiju za dve nedelje ali kad ono ode drugoj osobi. Ja trazio pravi broj za pracenje a kinez mi uvali broj koj ima lokalno pracenje po kini. Ja otvorio dispute i sada ludnica on me ubedjuje da je paket na putu a na statusu paketa nema promene od 16.11. Ja trazio full refund jer me prvo pokusao slagati sa tudjim brojem onda sa brojem koj moze da se prati samo lokalno( odkud ja znam sta je to mozda opet neciji tudj broj). Danas mi salje poruku da proverim u lokalnoj posti jer on ima informaciju da je paket stigao u Srbiju jos 23.11. I da proverim da li su moji podaci tacni (ime, adresa, bla bla...). Sad sam popizdeo i napisao mu svasta da je prevarant, da me *****ava, zasto nije poslao sa internacionalnim brojem za koj je naplatio postarinu. I dao sam mu rok do cetvrtka jer tada je rok da se dogovorimo ili Ali nek presudjuje. Izgleda da oni koriste taj 11.11 da malo uvacare i na foru-prevaru.

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
Zasto toliko objasnjavas? Ali nije vredan vrenena, niti vole duge price...
Pogresan broj, Escalate dispute, full refund, cao!
 
E sad mene interesuje, kakav sporazum sa kinezom mogu postići pre otvaranja disputa ukoliko nisam dobio paket? Da mi refundira sav novac na račun pre nego što istekne vremenski rok za disput?
 
E sad mene interesuje, kakav sporazum sa kinezom mogu postići pre otvaranja disputa ukoliko nisam dobio paket? Da mi refundira sav novac na račun pre nego što istekne vremenski rok za disput?
Ne moze on da ti refundira jer novac i nije kod njega vec kod Alija. On treba da se slozi sa tvojim zahtevom za refundacijom ako si u pravu za to sto trazis povrat novca. Kad on prihvati Ali ti vraca pare. Ili u suprotom se sudis pa posle jedno dve nedelje Ali presudjuje i odlucuje da li ti vraca sav iznos,jedan deo ili ti uopste ne vrati.

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
Ma 70% su singapurska a ostalo kineska. A najgori je jedan kinez sa kojim se natezem vec dve nedelje. Porucio 11.11 neka dva magnetna pojasa za kicmu. Stigo paket u Srbiju za dve nedelje ali kad ono ode drugoj osobi. Ja trazio pravi broj za pracenje a kinez mi uvali broj koj ima lokalno pracenje po kini. Ja otvorio dispute i sada ludnica on me ubedjuje da je paket na putu a na statusu paketa nema promene od 16.11. Ja trazio full refund jer me prvo pokusao slagati sa tudjim brojem onda sa brojem koj moze da se prati samo lokalno( odkud ja znam sta je to mozda opet neciji tudj broj). Danas mi salje poruku da proverim u lokalnoj posti jer on ima informaciju da je paket stigao u Srbiju jos 23.11. I da proverim da li su moji podaci tacni (ime, adresa, bla bla...). Sad sam popizdeo i napisao mu svasta da je prevarant, da me *****ava, zasto nije poslao sa internacionalnim brojem za koj je naplatio postarinu. I dao sam mu rok do cetvrtka jer tada je rok da se dogovorimo ili Ali nek presudjuje. Izgleda da oni koriste taj 11.11 da malo uvacare i na foru-prevaru.

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока

Ista priča kod mene. Porućio 11.11. paket je ipak stigao pre par dana. Odradio dispute, tražim povraćaj para za poštansku uslugu koju nisam dobio. Poslao Aliju sliku paketa gde se vidi da je poslao besplatnom poštom koja nema traking broj, a ne onako kako sam ja platio. Čekam odgovor od Alija.
 
Kako izgleda ta njegova "saglasnost" da mi se vrati novac ili deo novca? Kada se saglasi onda ne moram open dispute?
 
Kako izgleda ta njegova "saglasnost" da mi se vrati novac ili deo novca? Kada se saglasi onda ne moram open dispute?
Ne ti moras svakako da otvoris dispute. Ali ne eskaliras sukob ako to prvo resite izmedju sebe. T.j ako se on slozi sa tvojim zahtevom

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
Ali vraca pare samo kroz dispute , sve druge opcije nemaju veze sa Ali sistemom
 
Znači u svakom slučaju otvaram dispute, a on ako je voljan može se po otvaranju disputa složiti, ne moram mu unapred najavljivati da ću tražiti refund, bar je po praćenju pošiljke lako zaključiti da ista nije uručena
 
Moras po otvaranju da napises zasto otvaras i sta trazis. A ako je samo problem sto ti jos nije stigao paket prvo bi trebao da mu licno poruku uputis da bi ti produzio rok isporuke i rok zastite kupca. Ne otvaraj dispute ako je samo problem sto ti nije stigao paket.

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
A šta ako ja ne želim da mi se produžava rok, predmet mi je bio potreban u tom roku, a pošto ga nisam dobio u predviđenom roku ni ne želim ga više od njih već ću ga naći na drugom mestu
 
Rok za dostavu je 60 dana, to ne može biti razlog za dispute ako nije prošlo
 
Poslednja izmena:
A ukoliko prodavac bez mog znanja produži rok za zaštitu?

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Znači 59 dan, pred kraj otvaram dispute da bih dobio povrat novca jer predmet nisam dobio u dogovorenom roku, nisam zainteresovan da se rok produžava
 
Poslednja izmena:
Ja do sada nisam otvarao dispute kada su mi produžili rok jer je na kraju stiglo do 60. ili oko 60. dana makar, ali izgleda ću morati početi jer u poslednje vreme sve češće, samo u sred tih 60 dana produže za 30. Ili pošalju nekom levom poštom - kažu brže ili već neki njihovi izgovori. Ako kažem singapurska pošta, onda singapurska, ne zanima me šta je brže.

Inače za različite pošte su različiti rokovi, negde i posle 39 dana možete tražiti refund. Kada odaberte poštu, promeni se ta stavka.
 
Pa evo kako je majmun sam produžio pogledajte kad je kupljeno
5.nov. 2017. to bi trebalo pre 5. januara da mu lupim dispute jel tako?
f6b68762787c8a4015ff288314173175.jpg


Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Upravo tako, obraduj ga za NG taman.

Samo vidi 60 dana koliko ja znam teče od datuma slanja, a ne porudžbine.
 
Neće biti problema pošto je on produžio?

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Alex, u vezi tvog pitanja oko veće količine onih zezalica za BC farmu, tačno je što si čitao, znam lika koji je naručio 5 pari uložaka za patike, to je 10 komada, i zbog toga su ga zezali, da ne verjuje čovek.
Kao, maximalna količina za ličnu potrošnju je 5 komada istog proizvoda (zakonski) ali mislim da je to kod naših nadrndanih carinika oko 3 komada i čim vide više nego što im se sviđa traže dozvolu za uvoz koju možeš da dobiješ samo ako uvoziš na firmu a da tražiš firmu koja bi ti to odradila ne isplati se.
Ima gomile ljudi koji su se popalili na prodaju bižuterije, ono prstenje 50 centi i tako to, mislili ljudi laka lova, kupe za 50 dinara prodaju za 550 ka ono prc malo, dobili po nosu samo tako.
Sigurno si primetio kako to ide u srbiji, "ukradeš" od države 5000 din i ideš u zatvor a ako ukradeš 5.000.000 dobiješ tapšanje po ramenima kako si sposoban itd...
Ne možeš ti sad puno toga da odradiš, sačekaš da vidiš šta će biti, ako kojim slučajem prođe slaviš ako te zvrcnu kažeš "nisam ja ništa naručio to je neka greška"...

Pozdrav, narucio sam preko AliExpress-a separator za lcd I platio ga 50.11e sa besplatnom dhl dostavim. E sad posto su me zvali iz dhl-a I rekli da mora da se carini na pravno lice (koje nisam) da I ako nadjem firmu na koju će da se carini morati da naplati troškove špedicije, pdv I carinu na 50.11e. Sad me zanima pošto je najverovatnije da ću vratiti paket, kakva su iskustva sa ovakvim situacijama oko vraćanja novca? Da li vraćaju pun plaćeni iznos, deo novca ili nevracaju ništa. Hvala

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Šta si uradio oko ovog?
Ovo je klasična priča sa DHL-om, samo mi nije jasno zašto ti traže da se carini na pravno lice, nešto mi ne deluje logično da je zbog tipa robe pa kao aha, "separator ekrana je za neki servis to se ne naručuje za dnevnu sobu!" ili si naručio na adresu firme gde radiš (velika greška btw.)
Inače imaš sličnih priča od pre, ljudi se ne informišu, vide DHL dođe povoljno pa ajde međutim DHL radi sve po PS-u da je ispod 50evra imao bi mnogo veće šanse da prođeš bez ikakvih dodatnih troškova, ovako piši propalo, i nemoguće je s njima postići bilo kakav "dogovor" a čak i ako nađeš neku firmu koja bi pristala da odradi uvoz, a većini se ne cima za ovako nešto, to će papreno da košta, nije to samo carina i pdv (32%) i špedicija (koja kod DHLa izađe oko 4000-5000 din) već i troškovi i zarada te firme koja bi ti učinila uslugu i provukla preko papira taj separator. Ovakva avantura lako može da izađe 250-400 evrića...
 
Ne bi smelo da bude problema, ti si svoju obavezu ispunio, izvršio uplatu koju je on tražio a on je dužan da ispuni svoju obavezu koja je važila u trenutku plaćanja, da je on tada rekao da je rok npr. 90 dana a ne 60, ti možda ne bi ni poručio od njega, tako da je to običan pokušaj prevare
 
Znači tačno je da mogu da te gone krivično čak iako ne želiš da primiš paket ili im daš objašnjenje zašto ti treba? Koja glupost...
Čujem podeljena iskustva.

Sa jedne strane mi čovek kaže da su njega više puta cimali, ali da je svaki put prošlo i da samo treba da pišeš neke izjave, gluposti, ili se prosto praviš lud, ne javiš se uopšte pa nekad ih smori i puste paket, a nekada samo vrate. Sa druge strane navodno iz prve ruke priča od nekoga ko je radio na carini je da oni nemaju pravo da te kazne, ali mogu da te zezaju, i eventualno da ti ne puste paket ako misle da lažeš. Kaznu ti mogu pisati samo ako te uhvate na delu da prodaješ.

Sad ti kažeš neku treću priču skroz, ne znam šta me čeka uopšte više. :)
 
@nsvladimir hvala,
@A_Lex znači ja ću da na*ebem naručio sam silikonske pertle, 16 komada u pakovanju, 4 paketa [emoji23]
Biće veselo znači ako ne ukapiraju čemu služi [emoji23][emoji23][emoji23]

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
To je samo još jedan dokaz da naša carina radi kako hoće, nema pravila.
Kako recimo DHL ne naplaćuje pdv na robu ispod 50€ a redovna carina naplaćuje i na robu od 10$!

Bilo je i priča kako su ljudi naručivali dresove za fudbalske klubove (klinci što igraju po manjim mestima) ili patike pa su pukli lovu jer nisu znali za to da nema naručivanja na veliko.

jabree, 64 pertle total, hmmm, sumnjiv si, oćeš da diluješ pertle a, e pa neće moći:D
 
Poslednja izmena:
Okej, šta je najbolje onda učiniti kako bih izbegao da me bilo ko juri za bilo šta? Nije mi do paketa, samo mogu odmah da se ispišem sa fakulteta ako mi bude stajalo da sam bio krivično gonjen, mogu slobodno da počnem tražiti posao na obližnjem gradilištu. :)
Ne preuzimati dopise koje šalju i ugasiti telefon? :D
Praviti se lud i reći da nisam ja ništa poručio? :D
Nešto treće?
 
Nazad
Vrh Dno