Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Da pitam kakav je kvalitet Ugreen proizvoda,naručio bih usb hub i audio kabl od njih?Naručio sam i njihov usb otg koji je u putu od 24-og novembra,tako da ne mogu da ocenim kvalitet.Ako nije neki kvalitet može neki predlog?
USB-microUSB kablovi su im FENOMENALNI!
Ja imam 3 komada više godina i ni da mrdnu. Mnogi imaju isto iskustvo.
 
Ja imam loše iskustvo, jedan usb kabl naručio i posle 7 dana počeo da gubi kontakt.
Izgledaju odlično, pakovanje odlično, loša sreća očigledno.
 
Kod mene kući jedan od 1.5m stoji skoro non stop u struji skoro 2 godine i uvek se neko puni i cima na sve strane i dalje kao nov

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ja sam se nakupovao sto za sebe i svoje, sto za prijatelje, kolege, ugreen, choetech, anker, rock kablova i svi sljakaju, nikad problem. Jedini problem sam imao sa Choetech fast chargerom, crkao posle 20-ak dana, kinez poslao novi, evo 6 meseci kod drugara i dalje sljaka kao i prvi dan.
 
Juce stigao paket i danas koji su poruceni 11.11 Ukupno pola paketa je stiglo do sad. (4 od 8)
 
Pozdrav svima. Trudim se koliko mogu da pratim ovu i temu "AliExpres", ali ne uspevam da nađem odgovor.

Da li se i paketi poslati turskom poštom (TR) regularno prate kao i ostalim poštama (CN, SG)?

8. decembra, pri poručivanju predmeta, za shipping method je po standardu izabran "China Post Air Mail", prodavac je paket poslao tek posle nekih 5 dana, ali turskom poštom. Nisam se odmah bunio. Kako pročitah ovde, i turska pošta je ok i mislim se, aj nema veze, neka bude tako, možda prenatrpani, pa je prodavac u poslednjem trenutku poslao turskom poštom. Po prvi put mi se šalje tom poštom, ali problem je sada što na sajtovima za praćenje ne vidim nikakve promene.
Evo ss sa Ali-a i 17track, na Turkey Post sajtu isto nema podataka.

Jel ovo za dispute ili da ipak sačekam još malo?
8f1dffccf683d8611da4602d05ea7afe.jpg
b9c8009fc821ca74582d2bf80147285b.jpg


Uh, greškom sam ovde umesto u "praćenje pošiljki" postavio post, izvinjavam se. Ali ako ne smeta, neka ostane pitanje, pošto se tiče i AliExpress-a
 
Poslednja izmena:
Koji je naš Zip Code?
 
To je poštanski broj mesta gde živiš, na primer 11000 za Beograd
 
To sam popunio u adresi,mislio sam da je nešto drugo.Hvala Dejane
 
Imam pitanje...za svaku narudžbinu postoje dva datuma tj. procenjeni period dostave( "estimate delivery time") ..e pa pitanje je da li treba otvoriti dispute kada prodje i drugi datum dostave, a ostalo je jos dvadesetak dana do isteka purchase protection i pri tom je proslo mesec dana od narucivanja?
 
Na dva datuma nego jedan raspon (od - do) koji si videla pre kupovine i sa kojim si se složila pri samoj kupovini pa b to trebala ispoštovati.
Dakle dispute poslednjeg dana pred istek roka, ako ne stigne paket...
 
Aha ok... Pitam zato sto je prosao taj poslednji datum pa sada pise do 31.12. "contact our support team". Da li to znaci, da ako to ne uradim do 31. da necu moci da otvorim dispute iako jos uvek traje purchase protection? Citala sam negde da kada prodje taj rok Ali smatra da je sve u redu i da ne moze da se otvori dispute iako traje protection ili je prodavac naknadno produzio.
 
16 novembra narucio paket, i dalje stoji kao da je napustio kinu 19.11. nerealno je da se vise od mesec dana nije promenio status

Sent from my Le X820 using Tapatalk
 
Mene vise muce paketi koje sam narucio 7og decembra recimo i onda dobijem status da je poslat oko 20og decembra. E to mene nervira :d Neke lenje Kineze sam ubo ovaj put.
 
Naručio sam case za Huawei P10 lite,žuti poslao za P10 plus,da li da pokrenem dispute i koliko dana od prijema to mogu da učinim?
 
Pitanje... Narucio sam tri stvarcice sa aliexpress-a. Za prvu je rok dostave 20-40 dana a za ostale dve 30-50 dana... E sad jel kinezi salju svaki paket odvojeno ili ce mi sve stici zajedno?
 
Ja ne znam šta je s ovim kinezima sa alija, od 5 paketa 3 nisu kao što treba ili su poslali sličan proizvod ne onaj koji je plaćen. Već 3 dispute pokrećem.

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Pošto ne mogu edit prethodnog posta, koliko beše dana pre isteka roka od 60 dana za prijem paketa mogu da udarim dispute?

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
mozes ti dispute da pokrenes kad hoces, samo je pitanje sta ti je razlog za dispute...pojasni malo situaciju, zasto bi pokretao dispute...ovako kako si napisao imam utisak da hoces da otvoris dispute za robu koju jos nisi ni dobio...
 
Pa šta nije jasno, čovek hoće povraćaj novca jer nije dobio robu u predviđenom roku od 60 dana i interesuje ga koliko pre isteka da pokrene dispute
 
Poslednja izmena:
Nije dobio u predvidjenom ROKU i zanima ga koliko pre ROKA moze da otvori dispute :)
Za neprispele posiljke ne moze pre roka.
 
Nazad
Vrh Dno