Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Tako sam i mislio, ides na slepo, gubljenje vremena.
Naravno da se ostavlja papiric za nepracene posiljke, bezbroj puta sam ih imao, jedino mozda tebi postar ne ostavlja ali je duzan po pravilu jer ti imas pravo da znas da je nesto za tebe stiglo u postu, to nema veze sto nije pracena posiljka, on ima obavezu ako te ne nadje da ti ostavi ceduljce kako bi znao, a to sto isti ne radi svoj posao je nesto drugo i ja tebe razumem, ali te ne razumem sto se nisi zalio u posti kod njegovog predpostavljenog ili predpostavljenom ako je zena?
 
Ma evo danas stigao mi sat rucni predao komsiji na pijaci. I to mrtav ladan kaze mrzi ga da ide do nase ulice. Sva sreca po njega jos mi nije nista falilo ali uvek postoji prvi put. Kako pravda potpis neznam. A broj za pracenje imam u 95% posiljki

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
Pa kako mislis kako pravda potpis, sam potpise kao da si ti potpisao i preda tamo se vidi da je nesto naskrabano i eto, e sad sto to nije tvoj potpis, e to je nesto drugo.
 
Pa moracu nego sve mi ga zao da mu pravim problem. Znam ga godinama ali da preteruje - preteruje.

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
Pa ako ga znas godinama, jos je lakse onda.
Kazi mu brate meni znace ti paketi nemoj tako ostavljati da ne nestanu.
Bolje nek ti onda ako je takav ne ostavlja pakete, vec da ti ostavi izvestaj i ti idi u postu i uzmi.
 
Tako sam i mislio, ides na slepo, gubljenje vremena.
Naravno da se ostavlja papiric za nepracene posiljke, bezbroj puta sam ih imao, jedino mozda tebi postar ne ostavlja ali je duzan po pravilu jer ti imas pravo da znas da je nesto za tebe stiglo u postu, to nema veze sto nije pracena posiljka, on ima obavezu ako te ne nadje da ti ostavi ceduljce kako bi znao, a to sto isti ne radi svoj posao je nesto drugo i ja tebe razumem, ali te ne razumem sto se nisi zalio u posti kod njegovog predpostavljenog ili predpostavljenom ako je zena?

pa ono nije mi problem otici do poste jer mi je usput sa posla, nisam se zalio jer necu da ja nikom govorim kako da radi svoj posao nego sam ga jednostavno eliminisao
a zena sto pomimjem radi u posti :D
 
Pre nekih mesec dana umalo da na****. Ja lepo vidim ujutru stigao paket u postu. I cekam ceo dan nista nema postara. Kazem ajde kad krenem na posao oko 18 h pokupicu ga u posti. Na izlasku iz kuce nailazi komsija i daje mi paket. Mogu misliti sta bi se desilo da sam otisao tamo a oni meni kao isporuceno e onda bi najebao. Daj da vidim kome je isporuceno pa kad uporedimo potpis sa mojim potpisima sa kartica bilo bi mu veselo. Nego sve cutim matorac pred penziju jos seceras( nekoliko puta mu pozlilo tu u kraju) pa nam ga svima zao.

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
Pa ako ga znas godinama, jos je lakse onda.
Kazi mu brate meni znace ti paketi nemoj tako ostavljati da ne nestanu.
Bolje nek ti onda ako je takav ne ostavlja pakete, vec da ti ostavi izvestaj i ti idi u postu i uzmi.
Ma čiča lud jos me kritikuje sto toliko naručujem [emoji23][emoji23][emoji23]

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
pa ono nije mi problem otici do poste jer mi je usput sa posla, nisam se zalio jer necu da ja nikom govorim kako da radi svoj posao nego sam ga jednostavno eliminisao
a zena sto pomimjem radi u posti :D
Ma ok tebi nije problem nekom bi bio zato kazem, nije bas resenje najsrecnije al ako neces da se zalis, to je onda to jedino resenje.
Pre nekih mesec dana umalo da na****. Ja lepo vidim ujutru stigao paket u postu. I cekam ceo dan nista nema postara. Kazem ajde kad krenem na posao oko 18 h pokupicu ga u posti. Na izlasku iz kuce nailazi komsija i daje mi paket. Mogu misliti sta bi se desilo da sam otisao tamo a oni meni kao isporuceno e onda bi najebao. Daj da vidim kome je isporuceno pa kad uporedimo potpis sa mojim potpisima sa kartica bilo bi mu veselo. Nego sve cutim matorac pred penziju jos seceras( nekoliko puta mu pozlilo tu u kraju) pa nam ga svima zao.

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
Pa bas zbog svega toga a i da bi i dalje bilo ok da i on obavi donekle svoj posao(ostavi papiric) i da bi tebi paketi bili sigurni(odes licno u postu) i onda svi srecni, a on se ne maltretira do peMzije.
 
Ma čiča lud jos me kritikuje sto toliko naručujem [emoji23][emoji23][emoji23]

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
Svi ce oni da kukaju jer ti njima pravis posao, i sad zamisli da si ti u njegovoj kozi da non stop moras da nosis pakete, da pises ako ne nadjes pa vracas opet u postu paket/neretko pakete i zato kukju, ali, ali to je njihov posao, sami su ga birali a on je duzan da posao savesno i po pravilu obavlja.
To je to sto se buni ja razumem, ali sto ne obavlja svoj posao, ne razumem i ne podrzavam.
 
Ma da, njima samo tovare obaveze, a plata ista. Imam par prijatelja koji su poštari, tako da sam prilično upoznat sa situacijom. Jedan od njih već 3.5 godine radi na PP ugovoru za smešnu platu (očekujući da bude primljen za stalno) i sada ozbiljno razmišlja o tome da napusti posao.
S druge strane, to su njihovi problemi, imam i ja svoje. Paket sam platio, hoću da ga dobijem na predviđen način. Dodatni problem je taj što su poštari (pogotovo u manjim mestima) postali kao deo porodice, starih su shvatanja i teško prihvatiaju ovakve (Ali pakete u ogromnoj količini) stvari. Ne znaš šta da radiš s njima.
 
Poslednja izmena:
Isti slucaj i kod mene ostavio ispred vrata na otiraču (posiljka nije imala broj za praćenje) neko od komsija prošao otvorio pa im verovatno nije bila zanimljiva maska za telefon i ostavili i oni na pragu.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Treba mi jedan savet!
Imam otvoren spor na Aliju. Radi se o tome da mi je stigao tv box koj uopste ne radi t.j nece da se upali. Snimio video slikao slike poslao i trazio full refund. I jos naveo da sam ja u gubitku i pored toga zbog 6 dolara carine. Kinez je trazio da orobam druge adaptere sto san ja i bez njegove sugestije vec probao. Box jednostavno ne radi. Sad je on pristao na refund ali meni cudan. Da mu dam paypal broj da mi on vrati novac a ja da zatvorim dispute. Ja mislim da on hoce da ne zezne. Zar netreba on na aliju da pristane i da oni mi vrate novac jer je on kod njih.
473aac77860bdda898e89cd168a5f943.jpg


Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
Imaš ljude koji pristaju na to, ali ISKLJUČIVO ako ide kao "gift" jer drugačiju transakciju može da povuče za 180 dana jer se žali PayPal-u da mu nisi poslao paket/uslugu (pravi se da je kupovao nešto od tebe) i da on plati proviziju na PayPal-u ako je ima.

Za carinu ne možeš da tražiš pare niti da dokažeš da je baš toliko bila (sigurno one čuvaš papir sa carine ako si ga i dobio), ali bih tražio i novac od isporuke.
 
zar ne moze on da pristane na dogovor i Ali da mi vrati novac. Kakav crni paypal koj uostalom i nemam. Ko meni garantuje da me on nece zeznuti kad ja zatvorim dispute i on se posle pravi lud.

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
Svi kinezi kod disputa prvo mole da sacekas 7-14 dana, pa kad prodje to opet mole za 7-14 dana. Pristaju i na ponovno slanje paketa u koji ti nemas uvid (nisu ni poslali naravno). Ima i onih koji hoce da ti vrate preko PP sto je 2 posta iznad mene i opisano kako varaju.... Sve u svemu kad istekne 60 dana ili ti je nesto neispravno zalis se i nema potrebe da odgovaras. Ako bas hoces da kupis kod istog ponovo sacekas novac da stigne nazad sa kartice koje si i kupovao.
 
Znaci najbolje da cekam da Ali sam presudi.

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
A posto sam se za ovaj 11.11 zesce *****ao. Imam jos jedan problem gde je izgleda isto spor neizbezan. Radi se o tome da san narucio neka dva pojasa sa magnetima koji su kostali oko 16 dolara i postarina oko 1.2. E sad sve je bilo oko stiglo u Srbiju proslo bez carine ali juce na pracenju vidim poslato na drugu adresu u BG ja pozovem tu postu oni potvrde da je paket tamo ali da nije na moje ime vec na drugog coveka. I ukapiram da sam svo vreme imao pogresan broj za pracenje. Napisem ja kinezu da mi da pravi broj ili pokrecem dispute a on mi se izvini i da broj koj haha nema internacionalno pracenje vec samo po Kini. Sta ja znam ciji je to broj i da me opet ne *****ava da bi isteklo vreme samo. Ja bi da i tu otvorim spor?


Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
U vecini slucajeva je takvo pracenje a ne bi trebao da otvaras jos spor jer je tek 30 dana proslo, imas jos vremena.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Nemam vremena jer meni na sajtu stoji da mi je paket isporucen i imam rok ok 9 dana i nekoliko casova da potvrdim prijem posiljke.
6d71df42c22a05045b3de60a6d966e0b.jpg
fe0bf3fae02c3ec6888f0b372356094d.jpg


Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
Trazi dispute odmah onda, ***. Neka se on snalazi sam sa laznim/pogresnim tracking brojevima.

Sto se tice povracaja na PPu, ja sam imao vise takvih "potraznji" i nijednom nisam imao problema, ali prvo da plate, pa onda prekidam Dispute. Znam da nekima znaci, pa sve dok mi ne prave problem, OK je.
Ali PRE nego sto plate na PP, nikako ne zatvarati spor i samo ukoliko ne platite nikakav fee (jer u suprotnom znaci da mogu da traze novac nazad, kako su drugi opisali) zatvorite na kraju.
Mozda su neki i hteli da me zahebu, ali kada su videli koliko porucujem, predomsilili se?:)
 
A posto sam se za ovaj 11.11 zesce *****ao. Imam jos jedan problem gde je izgleda isto spor neizbezan. Radi se o tome da san narucio neka dva pojasa sa magnetima koji su kostali oko 16 dolara i postarina oko 1.2. E sad sve je bilo oko stiglo u Srbiju proslo bez carine ali juce na pracenju vidim poslato na drugu adresu u BG ja pozovem tu postu oni potvrde da je paket tamo ali da nije na moje ime vec na drugog coveka. I ukapiram da sam svo vreme imao pogresan broj za pracenje. Napisem ja kinezu da mi da pravi broj ili pokrecem dispute a on mi se izvini i da broj koj haha nema internacionalno pracenje vec samo po Kini. Sta ja znam ciji je to broj i da me opet ne *****ava da bi isteklo vreme samo. Ja bi da i tu otvorim spor?


Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока

Isti slučaj samnom. Dobio sam krivi broj, platio kineski air mail. Uz izvinjenje dobio novi broj kojem se praćenje završava 21.11. da je u Srbiji, ali ništa više ( 2017-11-21 12:04 Serbia, Arrived at the destination country, from CN(HuaNanExpress's Track End))
Ko zna kome pripada taj broj. Otvorio sam dispute, na moje pitanj kojom poštom mi je poslao i zašto nije poslao sa China Post Registered Air Mail koji sam doplatio 1,27 eur uporno izbegava odgovor i samo mi piše da je pošiljka na putu prema meni, da budem strpljiv i da otkažem dispute. I tako me *****ava već 9 dana.
 
Narucio do sad preko 100 paketa i nisam imao nikakvih problema i sad dva odjednom. I ja cu mu otvoriti dispute jer sam platio broj za pracenje a nisam ga dobio. Pa ako stigne paket ja cu mu uplatiti.( ako bude zasluzio)

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
Isti slučaj samnom. Dobio sam krivi broj, platio kineski air mail. Uz izvinjenje dobio novi broj kojem se praćenje završava 21.11. da je u Srbiji, ali ništa više ( 2017-11-21 12:04 Serbia, Arrived at the destination country, from CN(HuaNanExpress's Track End))
Ko zna kome pripada taj broj. Otvorio sam dispute, na moje pitanj kojom poštom mi je poslao i zašto nije poslao sa China Post Registered Air Mail koji sam doplatio 1,27 eur uporno izbegava odgovor i samo mi piše da je pošiljka na putu prema meni, da budem strpljiv i da otkažem dispute. I tako me *****ava već 9 dana.
Ako pripadas NS ili NI carini, taj broj je mozda pravi, jer ove dve carine ne daju nikakav update dok ne prodje carinu, a nije cudno da ti je od 21.11. na carini paket.


Mislim, sto li ponavljam ovakve stvari, na svakoj strani ih ima ;)
 
Nemam vremena jer meni na sajtu stoji da mi je paket isporucen i imam rok ok 9 dana i nekoliko casova da potvrdim prijem posiljke.

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока

Aaa, onda otvaraj, nisam dobro shvatio.
Mozda neki koriste te fore, jednom u mesec dana posalju registrovanu posiljku za Srbiju a sto drugih u istom mesecu ni ne posalju a svima daju isti tracking broj. Ako nije veliki iznos mozda i 20-30% posiljki ne refuundiraju nikada. Nekome zato sto zaboravi pa se zavrsi order a nekome jer mu se ne cima ako je iznos mali.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Otvorio sam vec, ma ko ih j..e i njihovo "budi strpliv" nek vrati on meni moje pare a ako stigne paket mozda mu platim ako budem raspolozen[emoji6]

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
Ako pripadas NS ili NI carini, taj broj je mozda pravi, jer ove dve carine ne daju nikakav update dok ne prodje carinu, a nije cudno da ti je od 21.11. na carini paket.


Mislim, sto li ponavljam ovakve stvari, na svakoj strani ih ima ;)

BG carina, a broj počinje sa HNKYB, a ne sa R....
Koliko ja znam China Post Registered Air Mail broj za praćenje uvek počinje sa R.......
Pogledaj ceo moj post na strani 511
 
Poslednja izmena:
Aha, to je neki South China Express, ali isto je OK. HNKYB + 11 brojeva + YQ?
Pozovi carinu ili postu i vidi po tracking broju gde je. Mada nije nemoguce da je i dalje na carini, to je ipak svega 2 nedelje.

A posle mozes da trazis partial refund sto nije poslao China Post-om. A on nek se hebe sa negativnim poenima i ostalim :)
Imas i opciju Escalate Dispute, ali ne secam se kada je ona dostupna, ako neces da se bakces sa Kinezom.

Na tebi je odlucis da li hoces odmah Escalate ili da sacekas, ali ako hoces partial refund samo zbog pogresne poste (verovatno ce Ali presuditi u tvoju korist), moraces novi dispute da otvoris.
 
Nema razloga zvati carinu/poštu sa takvim brojevima, napisano je hiljadu puta kako broj za praćenje mora izgledati. Ovo su generički statusi čisto da se ispoštuje protokol, jer aliexpress traži neki vid praćenja.
Strpi se još malo, u novembru i decembru paketi najsporije putuju.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Aha, to je neki South China Express, ali isto je OK. HNKYB + 11 brojeva + YQ?
Pozovi carinu ili postu i vidi po tracking broju gde je. Mada nije nemoguce da je i dalje na carini, to je ipak svega 2 nedelje.

A posle mozes da trazis partial refund sto nije poslao China Post-om. A on nek se hebe sa negativnim poenima i ostalim :)
Imas i opciju Escalate Dispute, ali ne secam se kada je ona dostupna, ako neces da se bakces sa Kinezom.

Na tebi je odlucis da li hoces odmah Escalate ili da sacekas, ali ako hoces partial refund samo zbog pogresne poste (verovatno ce Ali presuditi u tvoju korist), moraces novi dispute da otvoris.

Otvorio sam dispute pre 10 dana. Danas se umešao i Ali sa sledećim mailom.

Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 8xxxxxxxxxxxxx.

We have noticed your claim that the seller has changed the logistics without your permission and we totally understand your dissatisfaction caused by that. However, since the tracking information of your package showed that it is currently in transit, we kindly suggest you wait in patience and confirm with us whether you received the goods until 2018-1-4 . Please be understanding that if we give a partial refund according to the rules of platform and close the dispute now, you won't be able to open dispute again if you don't receive the package or you have any problem with the goods.
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 10 days

Response time: 10 days

According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit. Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection ends.

Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.

Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management Team
 
Nazad
Vrh Dno