BozicBata
Čuven
- Učlanjen(a)
- 10.07.2005
- Poruke
- 1,482
- Poena
- 845
E da vam ja odgovorim, jer mi je skoro crkao displej na s7e.
Telefon u garanciji, star nekih 10 meseci.
Kupljen ovde na forumu od clana koji je tel dobio od firme (uzet preko telenora).
Telenor, kao ni Samsung Srbija ne prihvataju reklamaciju ukoliko nemate garanciju, fiskalni racun, ovlascenje firme koja je uzela tel i kopiju ugovora sa operaterom (u ovom slucaju Telenorom).
Dakle to su 4 stavke.
Znaci, garancija i fiskalni sami po sebi na telefone iz oglasa, ne vaze.
Medjutim posle natezanja, promobi je prihvatio reklamaciju uz potpisivanje specijalnog "Happy Call" ugovora.
I sledeci dan dobio sam novi s7e tel.
Imao sam isto display problem sa S7e, odneo ga direkt u Pro Mobi svojevremeno, samo uz fiskalni i garanciju i dobio nov displej u roku od 3 dana bez da me je iko pitao za ugovor ili bilo sta slicno (naravno da ugovor nije na moje ime).
Ne prihvata se reklamacija u slucaju da treba da se uradi zamena telefona, ali za popravke ne sigurno.