Šta je novo?

Huawei P9 Lite (tutorijali u prvom postu)

Pa to sam I mislio da li neko zna nekog ili neki servis koji to moze odraditi,hvala u svakom slucaju

Послато са HUAWEI VNS-L21 уз помоћ Тапатока

Totalno sam laik sto se ovih stvari tice pa eto ako bi mogao neko strucniji da me posavetuje sta da uradim :)

Mislim da ti se nešto i ne isplati. Jer i pored pirinča i svega on može lako da otkaže i za nedelju dana... Tako da ti je skuplja dara nego mera... [emoji4] Gledaj novi telefon za oko 150e... Bolja ti je ta opcija...

Edit: Ili da naručiš iz Kine pa da ti neko od prijatelja koji se malo bolje razume sredi... Verovatno nije original ali iste te ekrane ugrađuju servisi kod nas...

100%Tested Replacement full screen For Huawei P9 Lite LCD display+Touch Digitizer 5.2" Assembly+free tools1 piece Free Shipping
http://s.aliexpress.com/NFrQjAjY

Poslednja izmena:
Pa iskreno ovo se desilo jos pocetkom debemcra, znaci ima mesec ipo dana kako me sluzi, dao sam mu taj period kao da vidim da li ce nesto otkazati i da li se isplati menjati ekran uopste i za sad je sve vise nego ok. Za tu opciju sa Alija mi je malo zeznuto jer idem u inostranstvo na 6 meseci za 2 nedelje a nema sanse da mi stigne ovde u Srbiju za toliko.

Nemam sad vremena posto nisam na kompu da trazim ali kazi mi gde ima da se nadje nov za te pare? Otkad sam ga kupio proslo leto nisam pratio nista, zar mu je tolko pala cena? I ako bih kupovao novi eventualno to znaci da bi ovaj prodavao, koliko li moze da se uzme za ovakav ostecen ekran? Telefon kao telefon radi besprekorno kao sto sam rekao, ja ga drndam svakodnevno ovih mesec ipo dana.

Nema ze te pare. Nisam bio dovoljno izričit u svom odgovoru, mislio sam da ideš na neki xiaomi za te pare. P9 lite je sa garancijom operatera na oglasima oko 190e...

Pa to, za te pare sam ga i kupio onomad :D A za prodaju ovog mog jadnog, koliko bi moglo da se izvuce eventualno?

Pa 10k manje jer ekran je otisao a kazes traze 9k :D