Šta je novo?

eBay, pitanja, diskusija, saveti i preporuke

Gde na ebayu mogu da vidim rok za isporuku paketa nakon cega mogu da trazim refund? Ono sto sam ja uspeo da nadjem je jedino procenjeno vreme dostave..

Sent from my Galaxy S7 using Tapatalk

Pa to je to, čim prođe poslednji rok za dostavu, dispute, i pazi da ne prođe 60 dana od kupovine za ocenu, mene tako zaj****, ali samo 1, odsad negativna ide odma!
 
:)

Ne verujem da taj kinez od $7 moze da meri na sledecim frekvencijama: 100Hz - 120Hz - 1kHz - 10kHz - 100kHz. Naravno, ovaj uredjaj koji mene zanima, nazalost posto nije profesionalni, ne moze sve kondenzatore da meri na svim frekvencijama. Takodje, nije stvar u merenju kapacitivnosti vec u tome sto ovaj LCR moze da meri i ESR (otpornost) kondenzatora kao i faktor rasipanja (odnosno 'tangentu gubitaka' θ ), il' kako se to strucno vec naziva.

fWUGcG1.png



Sto se tice samog cipa koji koristi, nisam expert, ali po 'teardown-u' na ovom site-u...

Kod:
http://www.eevblog.com/forum/testgear/der-ee-de-5000-unboxing-and-teardown/


... izgleda da koristi 'Cyrustek ES51919' cip, a ne Atmega.

Kod:
http://www.cyrustek.com.tw/spec/ES51920.pdf

^ izvinjavam se na offtopic-u izmedju 'ucitelj-a' i mene. :)




Znaci, korejska sluzbenica je morala da rucno upisuje zemlju destinacije (Srbija) i kod za Srbiju kako bi paket bio poslat EMS-om?

Mesec dana za EMS? + 10-ak dana na carini pretpostavljam?




Da, i ja imam utisak da carina lici na divlji zapad, citajuci gomilu komentara sa skroz razlicitim iskustvima kad je carina u pitanju. Bas zato i pitam uporno na osnovu cega (tj. koje pravilo primenjuju) da donesu 'licnu procenu'?
Kazi mi sta su ti trazili da doneses na uvid kada si se zalio (i kada su te oslobodili carine)? Da li je npr. izvod sa payp*la dovoljan?


---


btw. Nesto razmisljam, koliko bi dodatnih troskova (carina+pdv) bilo kada bi neko iz drugih (normalnih) evropskih zemalja porucio ovaj 'multimetar' koji mene zanima. Znaci, normalne zemlje poput...npr. Nemacke, Austrije, Svajcarske... Holandije, Francuske...itd.? Ima li neko iskustva da tamo zivi ili mu je neko od rodbine porucivao neki 'tenhicki' uredjaj koji ne dolazi iz EU ili USA (ovde je Japan u pitanju), i koliko ga to kostalo?
(ne planiram nikoga od vas da cimam, samo me zanimaju iskustva i troskovi u normalnom svetu) :)

I kinez meri esr naravno

http://www.ebay.com/itm/LCR-T4-ESR-...9ea0761&pid=100005&rk=3&rkt=6&sd=161932407715
 
I sta bi na kraju, sta je twister uradio?
Probao sam da pratim nesto na pocetku, ali ono je bilo trazenje igle u planeti sena ;)
 

Nisam ni sumnjao da meri ESR ali:

"Ne verujem da taj kinez od $7 moze da meri na sledecim frekvencijama: 100Hz - 120Hz - 1kHz - 10kHz - 100kHz"


Taj od $7 je dobro imati kao dodatni cisto radi uporedjivanjaj ponekad. Ne moze se meriti bas sa ovim sto je mene zanimao.


I sta bi na kraju, sta je twister uradio?
Probao sam da pratim nesto na pocetku, ali ono je bilo trazenje igle u planeti sena ;)

twister je 21. dec. narucio sa free shippingom (economy with tracking number) za oko $103. Japanac se bas danas javio da kaze kako ce sutra poslati. Sad mi preostaje samo da cekam.

Znaci nisam narucio od onog japanca od koga sam planirao u startu i kod koga je za expedited shipping trebalo doplatiti jos $26 na cenu od oko $108. Ovaj drugi prodavac je imao jeftiniju cenu sa free shippingom, doduse nije ukljucivao jedan od prikljucaka (TL-23), vec 'samo' TL-21 & TL-22 koji ce za sada biti dovoljni.
 
Poslednja izmena:
Evo dobih i tracking number. Posto nemam iskustva moze li neko da mi kaze jel' sve u redu sa ovim tracking-om?

RR *** *** *** JP

Pitam, jer kada sam nesto poruciovao sa aliexpress-a, tracking je pocinjao sa RS i zavrsvao sa NL (jer je islo preko holandije)

Sada pocinje sa RR pa me zanima jel sve u redu? Ne znam zasto dva 'R'. Da mozda ovo drugo ne predstavlja 'R'-eturn, pa da mi posiljka stigne do Srbije i onda ode nazad u Japan, bez da je uopste ovi nasi proslede na moju adresu? Pitam, verovatno lupam, ali nemam iskustva. Ovo je moja prva narudzbina preko ebay-a. :)
 
Poslednja izmena:
Ma nemam pojma. Kao sto rekoh, verovatno lupam. Ali me zanima zasto tracking ne pocinje sa RS. RS znam sta predstavlja, JP takodje. A sta predstavlja RR ? To me buni.
 
Brojevi standardnih posiljki sa pracenjem u medjunardnom saobracaju uglavnom pocinju na R (pisma), C (paketi), E (EMS posiljke). Ako nekoga zanima detaljno moze da vidi na: https://en.wikipedia.org/wiki/S10_(UPU_standard)
U broju je samo drzava posiljaoca - dva slova na kraju broja i nema drzave primaoca. RS na pocetku broja nema nikakve veze za Srbijom.
 
Brojevi standardnih posiljki sa pracenjem u medjunardnom saobracaju uglavnom pocinju na R (pisma), C (paketi), E (EMS posiljke). Ako nekoga zanima detaljno moze da vidi na: https://en.wikipedia.org/wiki/S10_(UPU_standard)
U broju je samo drzava posiljaoca - dva slova na kraju broja i nema drzave primaoca. RS na pocetku broja nema nikakve veze za Srbijom.

Ok hvala. Ocigledno je da sam bio u zabludi. Ja rekoh RS znaci destinaciju :)
Nadjoh sad i citav PDF dokument u vezi toga: Identification of postal items – 13-character identifier


Hvala

Koliko se brines za ovaj paket nije dobro za zdravlje :D Popij jedno pivce za zivce ;)

Pa nismo svi Rockefeller-i kao neki. :)
 

Prilozi

  • S10TechnicalStandard.pdf
    392.7 KB · Pregleda: 272
Poslednja izmena:
Шта да урадим у овој ситуацији, добио сам аукцију међутим продавац је скинуо оглас. Претпостављам да ме лаже, пошто сам предмет узео за мале паре. Да ли му могу оставити негативну оцену?
d6faf369c0e2ba0f05d709a1d37b1d80.jpg


Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Mozes da mu das negativnu ocenu i to je sve. Ako nemas opciju za ocenu u spisku kupljenih predmeta (ili uopste ne vidis taj predmet) idi na detalje transakcije. Tamo bi trebalo da ima opcija za ocenu.
 
20e i nije mala cena za nosene patike.
 
Хвала, успео сам да пронађем то. Оценићу га негативно ***

@alfaunits

Нису биле ношене, можда пар пута само, буквално су као нове. Иначе јесте прејефтина цена, ово су оригиналне боје из 1991. године а патика је из 2014 и од тада нису излазиле у овој боји. Колекционарски је примерак и немају се више нигде купити, већ само од људи који су их покуповали 2014год


Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Trazi mu prvo da ti pošalje slike da vidiš koliko su izgrizene i pomeni mu da ne moze tek tako da otkazuje posao posto je aukcija završena. Ako tada počne da vrda pomeni mu još jednom da si spreman da uključiš i ebay da proceni ko je u pravu. Ako ostane pri svome zalepi mu negativnu ocenu.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Nema sta da ukljucuje eBay ako nije platio a ako jeste onda samo u slucaju da prodavac nece da vrati pare. Negativna ocena je najvise sto moze da ucini.
 
Ne može on njega da natera ako ovaj neće da proda, može jedino negativnu ocenu da mu da.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
То је и нека моја логика, дао сам му негативну и то је то

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Dobro je ljudi, dao sam savet kako da pritisne prodavca da proba da izvuče patike do kojih mu je očigledno stalo. Dalje, nemojte da izmisljate gluposti i dezinformisete ljude, naravno da moze da podigne dispute i da ga natera da mu pošalje ono sto je dobio na aukciji jer su prodavci obavezni ugovorom sa ebayom i podložni su legalnim akcijama. Stvari su toliko ozbiljne da je bilo pre nekoliko godina u vestima kad je neko dobio na aukciji visemilionsku jahtu za par stotina eura greškom prodavca i prodavac je bio obavezan da mu je proda za novac koliko je ponuđeno na aukciji. Nije to kupindo, uozbiljite se. Imao sam sličnu situaciju gde je prodavac posle aukcije koju sam dobio izjavio kako ne moze da pronađe stvar i kako mu je ukradena. Posle par razmenjenih mejlova stvar je naprasno pronađena i poslata. Dakle, logično je da zatraži slike da vidi u kakvom su stanju patike pa ako prodavac govori istinu neće biti nikakvih problema u komunikaciji i lako ce se doći do rešenja. Ako ne govori istinu uvek moze da se da negativna ocena sa komentarom.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Ne izmisljam, imam takav slucaj barem 1 godisnje. Identicna situacija - kolekcinarski predmet koji se prodao za manju cenu nego sto je prodavac ocekivao. Nakon 15-ak dana krece nova aukcija i tako par puta. Moze da pokusa da ga pritisne na blef ali kao sto bi se reklo "preti praznim pistoljem". Koliko se secam nema opcije za dispute ako nije placeno ili je vec vratio pare. eBay nije bas kupujem prodajem ali ipak jeste buvljak - doduse dobro organizovan. I isto tako stiti i prodavce ponekad.
 
Poslednja izmena:
Interesuje me da li neko zna kolika je provizija ako platim na ebey-u nesto sa intesa internet karticom a kolika ako tu karticu povezem sa paypal nalogom pa onda platim? (kartica je u evrima a na ebay.de placam u evrima) Posto kad recimo na aliexpress.com placam sa intesa internet karticom provizija mi je oko 4.5%
 
Ne izmisljam, imam takav slucaj barem 1 godisnje. Identicna situacija - kolekcinarski predmet koji se prodao za manju cenu nego sto je prodavac ocekivao. Nakon 15-ak dana krece nova aukcija i tako par puta. Moze da pokusa da ga pritisne na blef ali kao sto bi se reklo "preti praznim pistoljem". Koliko se secam nema opcije za dispute ako nije placeno ili je vec vratio pare. eBay nije bas kupujem prodajem ali ipak jeste buvljak - doduse dobro organizovan. I isto tako stiti i prodavce ponekad.

Onda se ili nisi dobro raspitao za mogucnosti i prava ili je ebay dramaticno promenio pravila u poslednjih nekoliko meseci. Prodavac ima minimalnu cenu koju može da odredi prilikom postavljanja aukcije i da se na taj način zaštiti. Ako to ne iskoristi ima obavezu da proda najvećem ponuđaču od čega može da proba da se izvuče raznim izgovorima kao u slučaju patika. U slučaju žalbe ebay ima razne nacine da ga sankcioniše.
 
Gde da se zalis ako nema opcije za pokretanje case-a? Isto kao sto eBay ne moze da prisli kupca da plati ako ovaj nece, ne moze da prisli ni prodavca da proda ako nece. Naravno, nakon takvih par slucajeva mogu su suspenduju account ali, po iskustvima korisnika sa eEbay foruma, retko sankcionisu prodavca ako je "velika riba". Npr. ovoga sto pominjem sam jednom prijavio za ocigledan shilling i nikom nista. Pretpostavljam da je slucaj sa jahton koju si pomenuo zavrsio tako sto je kupac tuzio prodavca i stvar isterao pred sudom.
BTW, na eBayu sam od 2005. i imam 375 pozitivnih feedbacka tako da mislim da prilicno dobro znam o cemu pricam.
 
Gle čuda, i ja sam na ebay-u od 2005-e, među prvima u Srbiji imao PP account i 100% feedback od oko 400 kupovina. Nisam kupovao ništa poslednjih godinu dana, ali ranije su sankcije za prodavce bile prilično oštre. Raisujes case tako sto postaviš pitanje i izabereš neku od ponuđenih opcija. Zato prodavci kukaju da im se šalju poruke direktno na mejl, a ne kroz ebay, ukoliko ima nekih pitanja. Verovatno ima još neki kanal komunikacije, ko ima volje naći ce i način. Sankcije za prodavce su bile prilične ranije, od podizanja provizije do suspenzije. Ne mogu ga primorati na silu da proda, sem ako nije neka skupa stvar gde se isplati zakonski da ga prisile jer je aukcija vrsta ugovora. Ipak, sankcije su uglavnom dovoljno sredstvo prisile. A da ima svega i svačega, ima.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
^ sad kad uleti 'driver' i pita 'ko je ovde spominjao ebay' :D

Poz' leksa, poz' tiha :)
 
Interesuje me da li neko zna kolika je provizija ako platim na ebey-u nesto sa intesa internet karticom a kolika ako tu karticu povezem sa paypal nalogom pa onda platim? (kartica je u evrima a na ebay.de placam u evrima) Posto kad recimo na aliexpress.com placam sa intesa internet karticom provizija mi je oko 4.5%

Nemas proviziju kod Inteze, nego ti oni rezervisu 5% vise para, a nakon 7 dana kad proknjize uplatu, onda vrate tih 5%. Isto ce ti biti i kad vezes karticu za PP. Preporucujem ti da platis PP jer ces imati bolju zastitu pri kupovini.
 
...Raisujes case tako sto postaviš pitanje i izabereš neku od ponuđenih opcija. Zato prodavci kukaju da im se šalju poruke direktno na mejl, a ne kroz ebay, ukoliko ima nekih pitanja. Verovatno ima još neki kanal komunikacije, ko ima volje naći ce i način. Sankcije za prodavce su bile prilične ranije, od podizanja provizije do suspenzije. Ne mogu ga primorati na silu da proda, sem ako nije neka skupa stvar gde se isplati zakonski da ga prisile jer je aukcija vrsta ugovora. Ipak, sankcije su uglavnom dovoljno sredstvo prisile...
Znam da smo smorili forum ali samo jos jedno pitanje. Kada prodavac ponisti transakciju i vrati pare dobijes ovakav mail:

We're sorry to let you know that abc canceled your order and mentioned the reason as I'm out of stock or can't fulfill the order for another reason.
The seller refunded $XY.00 back to your original payment method, and you don't need to do anything else.


Nije mi jasno kako posle toga pokreces case i na osnovu cega? Cak i u mailu pise da je sve zavrseno i da ne treba da radis nista vise. Kontaktiras prodavca i kazes mu da nije lepo to sto je uradio i da ces da ga prijavis eBayu (koji vec zna da je on ponistio transakciju i vec je dobio penal od strane eBaya)?
 
Poslednja izmena:
Kakve veze to ima, generički mejl, ne znaci da ebay "zna". Ebay zna samo ono sto neko prijavi. Vec sam naveo primer koji sam ja imao, gde se čovek kad sam ga pitao šta je problem ne znam kako izvinio te ne zna gde mu je stvar, te da je izgleda ukradena (nije mogao da prekine aukciju pre kraja nego bas kad sam ja dobio, stvar je famozno nestala). Posle par razmenjenih mejlova, stvar se isto tako famozno pronašla i uredno poslata i dostavljena. Za ove patike koje su pokrenule celu priču, a koje su navodno iznenada oštećene, dovoljno je da čovek pošalje poruku prodavcu i zatraži slike da vidi u kakvom su stanju patike pa da se stvari isteraju na čistac.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
I šta će onda?


Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno