Šta je novo?

Huawei P9 Lite (tutorijali u prvom postu)

Ako već uzimaš u servisu, svakako uzmi bolji model - 3GB varijantu, pod uslovom da je imaju.
 
Ne znam zašto ljudi ne razmišljaju dovoljno unapred. Da, dobićeš nešto bolji uređaj za nešto više, ali šta ako rikne kojim slučajem ploča ili nešto sl.? Onda te je taj uređaj debelo više koštao.

Sent from HUAWEI P9 lite (VNS-L21) via tapatalk
 
Čovek je napisao da uzima u lokalnom servisu. Ako je već tako odlučio, bolje da u tom servisu uzme 3GB verziju nego 2GB - u oba slučaja ima fiktivnu garanciju, pa što da ne uzme bolji model? To je moja logika.
 
Čovek je napisao da uzima u lokalnom servisu. Ako je već tako odlučio, bolje da u tom servisu uzme 3GB verziju nego 2GB - u oba slučaja ima fiktivnu garanciju, pa što da ne uzme bolji model? To je moja logika.
U takvom servisu nema garancije nema ugovora niti bilo sta tako da gubi mnogo

Послато са HUAWEI VNS-L21 уз помоћ Тапатока
 
u oba slučaja ima fiktivnu garanciju, pa što da ne uzme bolji model? To je moja logika.
Ako uzme uređaj preko KP kupljen u Vipu (ili kod drugog operatera) ima 2god. garancije uz fiskalni. Nemoj pogrešno savetovati ljude.

uspeo da instaliram taj b161 jedino mi nije c432 neko onaj c900 al uglavnom nema vise tog ITA
hvala na savetu

Proces prebacivanja na c432 je komplikovaniji i zahteva petljanje oko bootloadera. Ovako si dobio zadnji bild i jedino što više nemaš OTA već ćeš morati ručno svaki apdejt. Proveru dostupnih firmvera možeš raditi preko Huawei Firmware Finder app. :)

Sent from HUAWEI P9 lite (VNS-L21) via tapatalk
 
Koliko je sigurno uzeti preko oglasa? Kazem zato sto je mom drugaru stigao paket u kojem je bio skart kabl,a telefona nije bilo :D
Prevaranata ima,i to je problem. U servisu imam godinu dana garanciju.
 
Ako uzme uređaj preko KP kupljen u Vipu (ili kod drugog operatera) ima 2god. garancije uz fiskalni. Nemoj pogrešno savetovati ljude.
Pa ništa nije pogrešno - ja nisam savetovao čoveka da kupi u servisu. Bio sam vrlo jasan - ako već kupuje u nekom šlb servisu, bez prave garancije, bolje da uzme 3GB bez garancije nego 2GB bez garancije.
 
Dobro veče svim forumašima i vlasnicima P9 Lite-a.
Vlasnik sam ovog telefona već par dana i ima jedno pitanje za iskusnije korisnike ovog Branda: - Šta se dobija otvaranjem Huawei ID naloga?

Pozdrav.
 
Koliko je sigurno uzeti preko oglasa? Kazem zato sto je mom drugaru stigao paket u kojem je bio skart kabl,a telefona nije bilo :D
Prevaranata ima,i to je problem. U servisu imam godinu dana garanciju.
Godinu dana njihove garancije. Znači poprave ti sitne stvari, ako je nešto veće (displej npr.) plaćaš popravku, a ako se ne može popraviti na zamenu uređaja zaboravi.
Najbolje da gledaš nešto gde možeš lično preuzeti uređaj.

Sent from HUAWEI P9 lite (VNS-L21) via tapatalk
 
Ne zezaj, niko ti displej ne popravlja, sem ako nije serijska greska (a i takve su nasi servisi zvanicni znali da ispale po APP metodu + stalni "tragovi vode").
 
Hvala na savetima za kupovinu ali dosao sam sa pitanjem 2 vs. 3gb, da li trosi vise baterije a zavrsili smo sa drugom pričom :D

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Koliko je sigurno uzeti preko oglasa? Kazem zato sto je mom drugaru stigao paket u kojem je bio skart kabl,a telefona nije bilo :D
Prevaranata ima,i to je problem. U servisu imam godinu dana garanciju.

Zar nemas nalog na kp?Znas valjda kako fukcionise trgovina preko oglasa?Najbitnija stavka ako ti neko salje telefon je da pre imas konverzaciju sa njim preko kp poruka,i da mu naglasis onako usput da hoces da ga ocenis nakon trgovine.Druga stvar,ne uzimas sa bilo kog oglasa i od bilo koga vec od nekog ko ima sve pozitivne ocene i to dosta njih.
 
Poslednja izmena:
ttt

Hvala na savetima za kupovinu ali dosao sam sa pitanjem 2 vs. 3gb, da li trosi vise baterije a zavrsili smo sa drugom pričom
Mislim da sam ti ja jedini konkretno odgovorio - bolji model je od 3GB svakako. I naravno da dodatni RAM ne troši bateriju.
Još jednom da ponovim, ne ulazim u priču o tome gde treba da kupiš, da se ne jave opet oni koji pogrešno razumeju napisano.
 
Poslednja izmena:
Prosto i jednostavno. Ako uzimas u tom servisu uzmi 3gb, ako ces sa oglasa 2gb sa racunom.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Dobro veče svim forumašima i vlasnicima P9 Lite-a.
Vlasnik sam ovog telefona već par dana i ima jedno pitanje za iskusnije korisnike ovog Branda: - Šta se dobija otvaranjem Huawei ID naloga?

Pozdrav.

Mogućnost bekapa preko Huawei naloga, mogućnost da budeš "rani usvojilac azuriranja OS" (opcija postoji, da li samo fiktivno, ne znam), možda nešto vezano za HICare aplikaciju, uglavnom, ništa bez čega se ne može...
Jedino za šta je nalog bitan je valjda otključavanje bootloadera.
 
Ne zezaj, niko ti displej ne popravlja, sem ako nije serijska greska (a i takve su nasi servisi zvanicni znali da ispale po APP metodu + stalni "tragovi vode").

Ako imaš validnu garanciju, crkne displej, zamena free ili ako im je jeftinije - novi telefon. Moje iskustvo je takvo i ni jednom nisam imao problema sa servisiranjem telefona. Riknuo mi touch na HTC tattoo, zamenjen touch i vraćen sa servisa za nešto više od nedelju dana. Otkazao mi displej na Galaxy Mini, telefon bio na servisu vraćen k'o nov. Evo sad sestri zamenili telefon...

Ovi u lokalnim šupicama od radnji ti neće priznati u garanciju čim neki deo treba da se menja, a da ne pričam o zameni uređaja i samo lupaju po džepovima.

Ali dobro. To nije tema i neka kupi ko gde hoće pa kako mu bude. :)

Sent from HUAWEI P9 lite (VNS-L21) via tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ovo je vec cista laz, jer znam koliko je S3/S4 ekrana pucalo, i licno mi nije priznavana garancija. Tj. priznata je, ali ekran se ne menja!

Jedini izuzetak je ono premium sto je MTS davao, ali to je samo jednom vazilo (tj. samo jednom vazi popravka)
 
Jedno je pucanje ekrana, drugo je kvar.

Kod fizičkog loma niko u svetu ne priznaje garanciju.

Ali, ako ekran, touch ili neka druga komponenta ne radi, to se uvažava.
 
@alfaunits
Jedno je pucanje ekrana, drugo je kvar.
Ako ne znaš razliku između ova dva, nema šta da razgovaramo više. Budi malo manje drzak i bezobrazan, a malo više čitaj šta je napisano i uključi mozak u procesu.

Sent from HUAWEI P9 lite (VNS-L21) via tapatalk
 
Ljudi imam pitanje za sve vas. Jos uvek sam na verziji b131 i ne stize mi update. Ima li neki nacin da ga skinem a da bude sto se kaze sigurno. Onaj firmware finder mi ne pronalazi update. Ako neko posecuje mobilni svet pisao sam i tamo

da li si morao sam da skines update i rucno instaliras
 
@alfaunits

Ako ne znaš razliku između ova dva, nema šta da razgovaramo više. Budi malo manje drzak i bezobrazan, a malo više čitaj šta je napisano i uključi mozak u procesu.
Drzak je onaj ko prica bez iskustva. Ja imam iskustva.
Kada kazes crkne ekran, to meni znaci i pucanje, a ne samo fabricke greske.
Fabricke greske ce ti i "Madjari" srediti.

U stvari, ja sam se zeznuo i kupio 2 Samsunga kod nas - oba samo problemi, dzaba mi garancije bile (tj. nisu imale nikakvu korist). Jos gore u stvari, ako pukne ekran, mnogo je skuplje u legalnom servisu zameniti, a samim tim dzaba mi garancija, jer posle te promene (van legalnog servisa) nemam garanciju. Nula znaci od garancije.
Vani - kupio >5 telefona do sada, uvazavana je garancija i nakon otvaranja telefona (sto kod nas automatski znaci "warranty void"), i pucanja ekrana. Nikakva premium garancija nije bila u pitanju, obicna kupovina u radnji (zbog vracanja MwSt.).

Pogledaj eventualno i malo kako sam dao oglase kada KUPUJEM telefon. Naznacim da vise cenim EU garanciju uz bilo koji dokaz u kupovini (znaci bilo sta cime mogu ostvariti garanciju).

Znam da neki servisi kod nas dobro rade, recimo CT, imam pozitivno iskustvo sa njima.


Kazes imas garanciju sa P9 Lite iz VIPa? Nikada nisi cuo da su u VIPu trazili da VLASNIK mora da dodje da zameni telefon? (da, to nije po zakonu, ali koliko ljudi se cima time?)
TO su problemi kojih nemas ako kupis vani telefon, ili cak i od proverenih "Madjara".
Zato inace dam ljudima ovlascenje odmah kada prodajem telefon iz VIPa da mogu sve da rade sa njime oko garancije. Ako si kupio bez toga, nemas garanciju. Ako si prodao bez toga, a tvrdio da imaju garanciju, efektivno si ih slagao.
 
Čoveče, zašto i dalje pričaš o pucanju ekrana??? Kanda si ti malo pukao, a? :d
I da, i dalje pokazuješ da ne znaš šta pričaš. Telefoni sa garancijom operatera se ne nose u poslovnicu na reklamaciju već direktno u ovlašćeni servis. Njih ugovor ne zanima. Da, i za zamenu uređaja ih ne zanima ko je vlasnik ako ga Pera ili Mika donesu sa validnom garancijom. Zato, molim te, ne spemuj temu više sa pogrešnim informacijama, a pokazao si da nisi uopšte vredan mog vremena i daljeg objašnjavanja šta i kako. Poyy! :d

Sent from HUAWEI P9 lite (VNS-L21) via tapatalk
 
Poslednja izmena:
U servis zamena, ne zanima ih vlasnik ugovora?
OK, dovoljno si pokazao koliko "imas" iskustva. Ostali neka procene za sebe, nema sta dalje potrebe da pricam :)

Izvini na nacinu pisanja, ali za ostalo - nemoj lose savetovati ljude.
 
Koliko sam ja shvatio u servisu rade popravku, a zamenu kod operatera i za to treba vlasnik da dodje. Nije ovo tema za takve raspravke.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Mene samo zanima deo kada se vlasniku ugovora promeni aparat za nov. Taj isti treba da se unese u sistem, da bi i dalje po potrebi mogao slati aparat na servis preko operatera. Zanima me, ko moze umesto vlasnika da potpise taj dokument? Jel to po zakonu? Kazete da operater ne radi po zakonu kada trazi da vlasnik preuzme aparat.
 
Aha... hajde da vidimo iskustvo ljudi koji su uzimali tako uređaje.
Npr.
Evo da i ja kazem svoje iskustvo u vezi garancije .. imao sam problem sa mate 7 , da odma napomenem da nisam prvi vlasnik telefona nego drugi ... telefon sam kupio od momka koji ga je kupio u mts dobio sam mts garnciju sa 2 pecata i sve uredno popunjeno od imei broja datuma kupovine mesta kupovine itd ... Roaming electronics .... Odneo sam telefon u ovlasceni servis Mobis na Novom Beogradu posle nekog vremena su mi javili da telefon ne moze da se popravi i da je telefon zamenjen za nov mate 7 ... pokupio sam telefon u servisu nov sa fabrickim folijama sa novim Imei brojem i papirom na kome pise da je prilikom pregleda i testiranja telefona navedena nesaobraznost uocena i da je prema istrukcijama proizvodjaca uredjaj zamenjen za novi mate 7 i pise novi imei broj ... tako da ona prica od gore pada u vodu sto su neki clanovi pisali da telefon moze da preuzme samo vlasnih , i ako ne moze servis da ga popravi da ga menja operater onda a ne servis , meni je upravo servis promenio nov telefon ... preuzeo sam telefon niti me je ko sta pitao , samo uzeli garanciju i zvali me da pokupim nov telefon , toliko o tome .. to je bar sto se tice mog iskustva , a pricao sam sa jos ljudi kojima se to isto desilo :)
Citirani tekst je sa drugog foruma i još ljudi ima ovakva iskustva, ali se uvek nađe neko da soli pamet. :d

Ali važi, upravu si, samo da više ne spemamo temu bzvz. :d

Sent from HUAWEI P9 lite (VNS-L21) via tapatalk
 
Poslednja izmena:
Citali su ljudi dovoljno iskustva ovde na forumu. Shvatice sami koliko si ih "dobro savetovao", nemam potrebe dalje da pricam ista. Sve si "rekao".

Ajde sada nazad na temu, 3GB vs. 2GB :)

Koga inace zanima, a nije drugde video, moje licno iskustvo sa telefonima iz VIPa (ja sam ih prodao): 5 aparata sam prodao (nisu moji, neki su od komsija, pa su me zamolili da ja prodam). 3x je trebala zamena. Samo jednom nije morao vlasnik (ja, u tom slucaju) da dodje.
Zasto nisam? Jer sam dao overeno punomocje.
Nisu hteli da zamene u servisu uopste, vratili su u VIP. A VIP ne daje nikome sem vlasniku, bez galame da krse zakon na taj nacin.
 
Poslednja izmena:
da li je neko imao problem sa buildom VNS-L31C900B161 vezano za play store i jos neke google aplikacije?
npr kada startujem google playstore aplikaciju odma me izbaci iz nje...probao da brisem cash same aplikacije factory reset i nista ne pomaze
 
alfaunits, ma važi, možeš sada da prestaneš spemovati temi. ;)

ZoxG79, nisam imao za sada problema nikakvih sa tim bildom na L21, a nisam čuo od drugih da se žale na sličan problem. Baš bzvz... :(

Sent from HUAWEI P9 lite (VNS-L21) via tapatalk
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno