Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Imaš rok za koji treba da stigne,prati i ako ne stigne otvoriš proces.

Sent from my x600 using Tapatalk
 
Znam to kolege,nego mi cudno sto me kulira kinez,zato sam posumnjao ;) Ok cekam

Послато са KIW-L21 уз помоћ Тапатока
 
stoji mi i dalje od juce za skoro sve predmete
Payment being verified
uredno je placeno sve...i taj period istice za 3 sata? sta biva posle toga? da li se porudzbina otkazuje sama ili se produzava vreme?
 
@Dwyane Wade: ja sam verovatno pogresna osoba da te savetuje sta da radis, s'obzirom da sam imao veoma lose iskustvo juce sa AliExpressom (mozda si citao). Ukratko, preseo mi dan. Napravili su mi problem, i sad cu videti kako cu se, i dali cu se, izvuci iz tog sr*nja.

Elem, moj ti je savet, ne pipaj nista. Jer ako i cancelujes (i nista se ne desi, tj. ne povuku ti pare a ostave te bez ordera kao mene) sta bi time postigao? 11.11 se zavrsio i verovatno je cena onoga sto si hteo da kupis juce vracena na staro (tj. sada je skuplja). Onako kako ja razmisljam, ako ti je i dalje 'payment being veified' to mozda znaci da (mozda) Ali nije povukao pare, jer ti (mozda) prodavac vise nema na stanju taj predmet koji si hteo da kupis. Ne znam da li si pratio kako ti prodavac stoji sa kolicinom kada si kupovao. Ovaj moj je imao 990+ komada juce, i evo u ovom momentu jos uvek ima 850 komada, pa mi je Ali ipak napravio problem jer vise od 6 sati nije povukao novac, nakon cega sam ja cencel-ovao order da bih ga ponovo narucio, itd, da ne smaram opet sa istom pricom.

Ja sam nakon drugog ordera (istog item-a) imao taj status koji ti imas, znaci 'payment being verified' i sada je trenutno na 'Awaiting Shipment', za sta pise da prodavac ima '5 days 5 hours 53 minutes' da posalje paket ili ce narucbina biti automatski otkazana (mada imam opciju da produzim ovo vreme). Meni bi samo jos to na vrh svih problema trebalo. Da imam 2x povucene pare sa kartice koje trebaju da se refundiraju. E to bi bio 'cherry on top' da kompletiram potpuno us*an dan od juce.

EDIT:
Ono sto bi mogao da uradis (mada ne znam koliko je dobro) jeste da probas da pokrenes 'chat' sa AliExpress supportom i pitas 'gde je zapelo'. Da je to site sa normalnim supportom (kao sto sam ja, pogresno, ocekivao juce), pa i nekako. Nego je veza bila losa, i stalno se prekidala, pa sam morao da ponovo zapocinjem novi chat, i to svaki put sa drugim support agent-om, i da mu opet sve iz pocetka objasnjavam. Ono sto je najgore, oni su uglavnom kao roboti. Ti im ispricas sve, a oni traze nesto drugo. Ti im ponovo sve objasnis, a oni opet isto pitanje, i tako u krug. Ne bih voleo, da se istripuju, pa da dodjes u situaciju da su oni 'kao ukapirali' sta zelis i da ti cancel-uju order, jer veruj mi, slabo oni kapiraju engleski. Imam vrlo lose iskustvo....uh...bolje da stanem i da te ne prepadam vise. :)
 
Poslednja izmena:
Znam to kolege,nego mi cudno sto me kulira kinez,zato sam posumnjao ;) Ok cekam

Послато са KIW-L21 уз помоћ Тапатока

Ne brini, ti paketi uglavnom duze putuju. Meni je jedan paket stigao posle 32 dana, slican slucaj kao kod tebe. Poslednji status je bio mesec dana pre nego sto je stigao paket. Ako je po tom sablonu, trebalo bi uskoro da ti stigne paket.
 
Twister, nisam mogao da ispratim, ti i Rio ste imali slican problem da se dva puta nesto rezervise?
Jesu samo rezervisane dva puta bile ili je nekome i naplaceno dva puta?
 
@twister kako ti oni napravili problem? Iz onog što si napisao vidi se da je samo tvoja nestrpljivost, brzopletost i nepromišljenost napravila problem. A videćeš da problema nema, smem da se kladim i da ništa više ne čačkaš, vratiće ti novac na karticu, jedino što će potrajati neko vreme, i to više vremena će trebati tvojoj banci da ti da na raspolaganje novac nego Kinezima.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
@alfaunits: Aj' probacu (sto krace mogu) da ukratko objasnim, jer imam osecaj da ljude smaram sa pricom :)

'Navio ja sat' da budem 'spreman' kada u kini osvane 11.11 (to je bilo 09.00 ujutru po nasem vremenu). Nakon 17 minuta je vec narucio predmet. Upisao broj kartice i dobio poruku da je sve uspesno i da ukoliko 'order' ne bude processuiran odmah, da cekam do 6 sati jer moze biti 'zagusenja' (ili sta vec). I tako cekam ja 6 sati da se nesto pomeri i nista. Nakon nekih (otprilike) 6 sati i 10-ak minuta, ja resim da cancelujem order. U tom momentu na kartici je stanje bilo nepromenjeno (znaci sredstva nisu bila 'povucena'). I cancelujem ja order, pa zatim odem u sekciju 'deleted orders' i obrisem ga odatle. Zatim ponovo posetim stranicu gde se prodaje taj predmet koji sam upravo cancelovao, ponovo ga ubacim u korpu i kliknem na checkout. Upisem podatke sa kartice, i pritisnenm 'pay'. Medjutim dobijem poruku da trenutnon imaju neke probleme sa procesuiranjem, i da probam kasnije u toku dana. Sada, (ovaj drugi order) stoji pod 'my orders' i ceka da bude placen... i ja rekoh, daj da ponovo proverim kakvo mi je stanje na kartici, ...valjda mi nisu nista skinuli. Odem ja, proverim, kad ono sredstva povucena. Vratim se ja nazad na Ali, razmisljam mozda je to taj 1-2 minuta dok sam ja isao 'tamo-amo' pa je sada ovaj order procesuiran, kad ono, on i dalje stoji u 'my orders' i ceka da ga platim.
I onda ja kontaktiram Ali support, tu mi oni istreniraju zivce jer je veza pucala pa svaki put sa drugim agentom (cini mi se da sam pricao sa njih 7). I na kraju, ispadne da (ako sam dobro shvatio) sredstva su povucena, ali oni tvrde da oni nisu nista uzeli jer je order cancelovan. A ja im lepo poslao screenshot sa stanja na mojoj kartici gde jasno pise AliExpress i vidi se suma koju su skinuli. Oni kazu, mi nista nismo uzeli, i to ce ti biti vraceno (refundovano) za nekoliko dana, ali najbolje da pricas sa bankom tj. mastercardom, objasnis im situaciju i zamolis da ti refundiraju novac. Ja vidim, ne vredi njima pricati a glava mi upravo pocela pucati kada su mi rekli kako 'mi nista ne znamo, pitaj tamo' (kao ono kad te salju sa saltera na salter).
I tako ja kontaktiram ove sto su mi izdali karticu. Sve im objasnim, i covek kaze, novac je skinut. Ja rekoh, jeste ali oni kazu da posto sam ja zatrazio 'cancel order' oni nista nisu uzeli pa ce se taj novac vratiti posle nekoliko dana, ali su mi rekli da je najbolje da vama objasnim i zamlim da mi refundirate novac. Sad ovaj lik, kaze, novac se moze vratiti na 2 nacina. Da sacekas nekliko dana i ako ne bude povucen od strane prodavca, on ce biti automatski vracen, ILI da zatrazis da nam posalju molbu (zahtev) sa *ovim podatcima* (pa je naveo sta kinezi treba da im posalju) i da napisu da nece povuci novac kao i da obrazloze zasto nece.
Ja kada sam procitao sta treba da 'prevedem' kineskom supportu sa Ali-a, gde veca non-stop puca, i gde oni ko roboti ponavljaju isto pitanje, samo sam poceo da se smejem. Znaci ona situacija kada vise ne mozes da verujes u kolicinu s*anja koja ti se srucuje na glavu i samo nastavlja da dosipa na gomilu.
Elem, kazem ja liku sve to, objasnim za kineze da su 'teski kao support' i on kaze, ok, ali ne razumem zasto onda zelis da trgujes sa takvim prodavcem. Ja rekoh, site nije 'scam' i poznat je sirom sveta, svi odatle narucuju, nije 'prevara' ali eto imaju katastrofalan support. Rekoh, proveo sam sigurno 2-3 sata pokusavajuci da im objasnim sta je problem i nisam uspeo. Lik samo rece 'my God!' :D

I ok, pitam ja njega, ok...nije problem neka tih 7 dana istekne i valjda ce se vratiti novac, ali posto je ovaj predmet koji zelim da kupim samo danas na popustu jer kinezi slave danas ovaj dan iz nekog razloga, da li mozete da ostanete na vezi a ja cu upravo da porucim ponovo, pa da mi kazete da li se nesto desava posto verujem da kao podrska imate sigurno vece privilegije od mene i mozete videti da li je dosao zahtev za skidanjem sredstava sa moje kartice. I lik rece ok ni je problem. Ja odradih narudzbinu i pitam ga da proverim, on proverio i kaze 'za sada nista, najbolje da sacekate tih 6 sati verovatno ce se to 'odraditi' za to vreme'. Ja samo rekoh 'pa to sam i radio sa prvom porudzbinom, tj. cekao tih 6 sati, ali se nista nije desilo pa sam cancelovao, i kinezi su mi bas tada povukli novac kada sam cancelova narudzbinu'. Itd...

I tako narucio sam, i ubrzo mi je stigao mail da je porudzbina 'pokrenuta' sa statusa 'processing' na nesto drugo. Evo, dok sam ti pisao ovo 'kratko' putesestvije od juce, bas su mi stigla 2 mail-a od Ali-a, nisam stigao da ih skroz procitam (rekoh da zavrsim) ovaj 'roman'. :)

@Antonio: Nije moja 'brzopletost i nestrpljivost' napravila problem. Jel' pisalo 'sacekajte do 6 sati da order bude processuiran? Jeste! Jesam li ja cekao 6 sati i 10-ak minuta? Jesam! Jel' u tom momentu (kada je bilo proslo 6 sati i 10 minuta, od ordera) novac i dalje bio na kartici? Jeste! I sta se desilo? Bas kada sam ja resio da cancelujem... znaci cancel, --> remove 'deleted order' ---> probao da narucim ponovo --> placanje nije proslo zbog njihovog problema sa mastercadrom.... i kad sam bas tada proverio stanje na kartici, oni mi skinuli sredstva. ( a drugi order i dalje stoji i ceka da ga platim, a ja to shvatio kao da su uzeli pare a nisu taj order 'propustili'. Medjutim, kako se na kraju, izgleda ispostavilo, oni su mi, lopovi, skinuli pare kada sam ja resio da cancel-ujem onaj prvi order).

Znaci nije bilo do mene. Ja sam ispratio sve sto je pisalo da trebam da uradim. Jeste moja greska sto je juce bila 'guzva' zbog 11.11 pa sam mozda trebao da cekam duze, ali bre, ako su oni znali da ce biti guzve trebali su da napisu cekaj 8 sati, ili cekaj 10 sati. Ja sam samo pratio sta je pisalo. Mozda sam i platio danak neiskustvu posto je to bila moja prva kupovina na Ali-u, ali postovao sam ono sto je pisalo kako da se ponasam. Nisam radio nista van onoga sto mi je bilo napisano.
 
Poslednja izmena:
Au matori upucao si temu....
 
Ja sam samo pitao da li su rezervisana i dalje ili su skinuta vec sredstva :) Ostalo sam procitao ranije :)
Posto je 11.11. mogu samo biti rezervisana do ponedeljka, jer je 11.11. neradni dan kod nas.
 
Ma pare su skinute za oba ordera. Onaj prvi koji sam cancelovao i za ovaj drugi koji je prosao. Znaci pare su mi skinute kao da sam kupio 2 ista predmeta. Onaj prvi order, posto je cancelovan, kinezi tvrde da nista nisu povukli i da ce se novac vratiti. Lik iz mastercarda rekao da ce novac biti otprilike vracen nakon 7 dana, ako prodavac ne povuce novac. Eto nadam se da sam sada dao odgovor koji te zanimao. :)

@ marko_ns: Izvini, nije bilo sa namerom. :) Ne volim bas ovoliko da pisem, ali volim da ljudima bude jasno kada je situacija 'zamrsena', i onda se desi ovo sto se desavalo na posledjih par stranica. :D
 
Ne mogu biti povucene niti vracene tokom neradnog dana, osim u okviru iste banke (ako si na BIB terminalu placao BIB karticom recimo).
Dakle i dalje su samo rezervisana sredstva od strane Ali-a, ali bice u nekom roku otkazana, tj. novac ce ponovo biti na raspolaganju. TO moze i 45 dana da potraje!

Na eBankingu treba da imas uvid u Nedospele obaveze (to su rezervisana ali jos uvek nepovucena sredstva).


BTW, meni je Ali uradio rezervaciju, sa Intesa MCa, po kursu od 1.0878! Sto je HIT, tj. prvi put da nije Intesa rezervisala mnogo vise, vec trenutni kurs,
 
Evo procitah ova 2 mail-a koja su mi stigla pre 10-15 minuta od Ali-ja:

Sastav prvog:

nbfh9eQ.png



Sastav drugog:

cjTDm2j.png



... a na stranici gde se prodaje predmet pise sledece:

8oUNmmz.png



E sad, hoce li mi neko od vas, koji imate iskustva sa Ali-em, pomoci da na pravi nacin shvatim ovo, pre nego sto kontaktiram prodavca i 'potencijalno' napravim jos neki problem :)


Meni nije jasno sledece: Pise da je vreme za isporuku 20-40 dana. Ok da kazemo da je 40 dana. To je taman tamo negde do 27. decembra, kako i pise u prvom email-u. I pise da ako se do tada ne 'pobunim' da imam problema sa narudzbinom, da ce sve biti finalizovano, i sredstva prosledjena prodavcu ....ukoliko od prodavca ne zatrazim da produzi period za isporuku, sto je on samoinicijativno vec uradio, i to 'odmah' jer su mi oba mail-a stigla skoro jedan za drugim. (mozda je minut bio izmedju ta 2 mail-a). Mene sad zanima, sta izvodi? Jel' zeli sebi da da fore od 2.5 meseca kako ja ne bih pokretao dispute, ili sta? S'druge strane on ne moze dobiti novac sve do 21. januara 2017 jer je produzio vreme za isporuku. Ne znam kako da ovo 'protumacim', da li kao njegov pozitivan ili negativan gest? Lepo pise da je rok 40 dana a on je produzio rok za isporuku? Pa necu valjda cekati do januara sad? Jos sam ga juce u onih prvih 17 minuta pre nego sto narucih pitao da li taj predmet ima na stanju (in-stock), iako pise da ima preko 990 komada, i on je rakao 'da, ima'.

Hajde, neki komentar, savet, bilo sta...da se smirim. :D


EDIT: I da, dobih tracking number. (i to sam mu jasno stavio do znanja da zelim pravi, sto je on i obecao). Broj pocinje sa RS*********NL
Ako se secam, ovakav je bio i kada sam pre par meseci narucio sa Banggood-a, i broj je funkcionisao bez problema. Jel' i ovaj u redu? (postoji 9 cifara izmedju RS i NL)
 

Prilozi

  • a1.png
    a1.png
    23.4 KB · Pregleda: 104
  • a2.png
    a2.png
    30 KB · Pregleda: 93
  • a3.png
    a3.png
    4.5 KB · Pregleda: 92
Poslednja izmena:
Ti nisi koristio forume izgleda... da li mislis da je iko procitao tvoja dva velika posta na zadnje dve stranice? :D

Ti uvek mozes da se zalis otvaranjem dispute (ima neki limit, ali nije dok traje purchase protection, vec duze od toga), bitno je na sta se zalis.
Samo nemoj krajem godine da se zalis sto stoji na carini.
 
Ti nisi koristio forume izgleda... da li mislis da je iko procitao tvoja dva velika posta na zadnje dve stranice? :D.

haha, ok preci cu preko ove 'male' provokacije. Nadam se da vidis datum moje registracije na bench? ;)

Ja sam se 'tih godina' nagledao foruma, i nakoristio foruma (nisi svestan). Ali s'vremenom opadne zelja i za tim. Ovde sam se samo potrudio da opisem sta me muci i kako su se stvari desavale. Siguran sam da je neko i procitao sta sam pisao. Posebno oni koji imaju (ili ce imati slicne probleme). Nevolja je sto tema ima preko 350+ stranica pa mnogi nemaju volju da pretrazuju, i ja ih potpuno razumem. :)

Elem, jel' onaj tracking number ok po tvom misljenju?


Dzousa i Twister, tandem snova.

Jadni Kinezi.... [emoji17]
Ne bio im u koži. [emoji1]

no comment :D
 
Posle se pitamo zašto sve više Kineza stavlja Srbiju na black list. Kada su ovi naši sa foruma takvi, kakvi su tek ovi IT nepismeni?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
haha, ok preci cu preko ove 'male' provokacije. Nadam se da vidis datum moje registracije na bench? ;)
Ja se nadam da si shvatio da je sala, a ne provokacija :)

Elem, jel' onaj tracking number ok po tvom misljenju?
Da. Ja mislim da si samo imao vise rezervacija, jer zasebne ordere sistem drugacije vidi, a nisu ih otkacili na vreme.
Ali nije mi bilo svejedno juce posle tebe i Rio-a da ponovim Pay Now :) (tek kada sam shvatio da sam pogresio CVV sam mirno ponovio, jer prethodna znam da ne bi prosla ;))
 
Opusti se twister, sa kinezima je sve "na odlozeno" osim placanja, i tu moras imati mnogo vise strpljenja. Za skoro svaku akciju tamo treba da prodje vreme koje se meri najmanje satima, a uglavnom danima.
A ti ga bas udari po drami kao da je neko umro.

Sada su guzve, pa su im zabagovali payment processori, pretpostavljam, jer, ja sam kupovao 20+ puta, i ovo od pre neki dan je bio prvi put da sam dobio taj zeleni upitnik, i da pare nisu povucene odmah.
I nisam nista ni cekao, nego, reko' daj da ponistim i da probam opet, i ispade da mi je baksuz rezervisao i ponistenu.

Inace, jedna je proknjizena, druga nije...tako da pretpostavljam da ce biti vraceno
 
Ja se nadam da si shvatio da je sala, a ne provokacija :)

Saljiva-provokacija, ja sam je shvatio u tom maniru. Znaci nisam ti uzeo nista za zlo. :)


Posle se pitamo zašto sve više Kineza stavlja Srbiju na black list. Kada su ovi naši sa foruma takvi, kakvi su tek ovi IT nepismeni?
Ja nisam imao problema sa prodavcem licno. A i prvo sam proverio, covek ima gomilu prodatih predmeta, odlicne review (gomila) i one dijamante. Tek onda sam odlucio da cu mozda kupiti taj predmet. Ja sam imao problem sa samim AliExpressom, ali u svakom slucaju nisam nikoga tamo 'pljuvao' pa da ja budem razlog za nekakav losiji odnos kineza prema kupcima iz Srbije. Medjutim, nisam ni narucio neki 'flash' za 1-2 dolara, niti npr. neke sluske za 30-ak dolara, vec je vrednost bila malo veca. Pa kada ti 2x skine taj iznos sa kartice, a ne mozes da se sporazumes sa kineskim supportom, pa nije ti svejedno. :)


Opusti se twister

pokusavam :)

ja sam kupovao 20+ puta, i ovo od pre neki dan je bio prvi put da sam dobio taj zeleni upitnik, i da pare nisu povucene odmah.

Pa dobro, ti imas iskustva. Meni bila prva kupovina, i nije bilo bas 'par dolara', i ono baksuz. :)

Da je bio paypal u pitanju, kao kod banggood-a, ne bih se ja sekirao, jer se ili naplati odmah, ili paypal javi da trenutno nesto nije u redu sa visa ili mstercard karticom (znam, jer sam imao takav slucaj) i automatski kinezi ne bi mogli da mi zarobe pare kad onni pozele. Medjutim morao sam karticom i...eto sta se desilo. :)


Koja su ***** ovi kinezi, pre neki dan ubacim neke stvari u listu zelja i sad hteo da kupum i opa postarina 1 dolar a juce free...veca djubrad i od nas.
Ti si ovo tek sada shvatio?:)

Ne bih da ispadne kako se 'hvalim' da sam ispao pametan, ali i pre nego sto je bio postavljen ovaj komentar od Zemun82, ja sam nesto naslutio i nisam hteo da im dozvolim da 'njuskaju' po mojoj listi zelja. Vec sam samo book-markovao sta mi se svidja i otvorio stranicu sa predmetom kada sam hteo da narucim. A razlog zasto mi se pojavila ova sumnja je ...nesto sam razmisljao pre par dana o limundo prodavcima. Znate ono kad izlistavate nove aukcije pa pise koliko ljudi posmatra. E to su oni koji su stavili predmet u svoju listu zelja. I prodavac to vidi, pa kada je broj veci njemu naraste apetit pa pocne da angazuje 'radnu snagu' (familiju) da mu vestacki dizu cenu. Eto neko takvo razmisljanje me dovelo do toga da ne stavljam predmet na Ali-ju u wish list.
 
Poslednja izmena:
Od desetak ordera za 11.11 bilo je par koje sam otkazao ali su povučene pare. Te dvije uplate su danas tokom dana otkazane i refundirane. Od svih je samo jedna duže stajala na "payment verification" ali je sad sve ok. Tri narudžbine su već poslate, a u komunikaciji se svaki prodavac uredno javio i po slanju, i na moj upit (dva slučaja). Posljednje dvije narudžbe pred kraj dana su odmah povučene s računa, i to sam dobio SMS bukvalno tri sekunde pošto sam kliknuo na Pay. U pitanju je Raiffeisen Visa Virtuon, inače.

Poenta je - u 95% slučajeva je sve ok i redovno, a dosta zavisi od banke i od strpljenja.
 
Stiglo danas,20 dana ceko.Nije mi naplacena carina,iako ni ne treba za punjac od 11 dolara,al sta znam posle svega sto sam citao :) .

Sent from my Nexus 5X
 
Stiglo danas,20 dana ceko.Nije mi naplacena carina,iako ni ne treba za punjac od 11 dolara,al sta znam posle svega sto sam citao :) .

Sent from my Nexus 5X

ja sam gomilu puta narucivao, i carinu+pdv sam platio samo na mob, neki decji veci voz (i jos jednom na led sijalice samo pdv)


Jedino si teoretski mogao da platis pdv 20% a ne i carinu na to. imao si mozda 2% sanse da ti otvore paket i tad bi ti naplatili pdv jedno 150-200din verovatno + jos nesto za otvaranje paketa(cini mi se da to naplacuju)..ali ne bi bilo vise od 200+ dinara
 
Samo otvaranje paketa je jedno 250-300 dinara, tako da pazljivo sa procenama :D
 
Da li se jos nekome dogadja da kada pretrazuje proizvode pise Free Shipping, a kada udje stoji mu tipa +1.25$ za shipping?
Da napomenem da mi je podesen nalog na SRB i da sam ulogovan na svom nalogu..
 
da. i meni se to desi.pise free shiping a kad izaberem proizvod pojavi se cena slanja...koliko sam video to je tamo gde treba da kliknes koji od vise proizvoda kupujes(ili koju od boja hoces i sl)...tj tamo de se cena proizvoda pojavi tek kad odaberes koji tacno artikal hoces..barem sam ja to tako skontao

ps...zato sam i rekao + cena otvaranja...ali mi se cini da nije 300din. Kad sam kupio vozic koji kosta 50$ dobio sam da platim oko 800din...sad istina nisam zapamtio sta je sta tu bilo...ali je bila ok cifra.a paket je bio velik pa su ga otvorili zato pretpsotavljam:)
 
"•Podnošenje na carinski pregled (radi se o taksi koju naplaćuje pošta za otvaranje pošiljke i uprkos zvaničnom nazivu nema nikakve veze sa carinom) i u slučaju pisma košta 65,80 dinara, a u slučaju paketa 266,90 dinara."

Izvor: http://www.upravacarina.rs/lat/Informacije/FAQ/Stranice/postanskeposiljke.aspx

Na tu cenu dodajte otkup novca od 45 dinara i to je cena.

" Pismo je svako pisano saopštenje u zatvorenom omotu (kovertu), kao i svaka druga pošiljka koja, u pogledu dimenzija i mase, odgovara uslovima za pismo, ukoliko i ne sadrži pisano saopštenje.
Omot ili pakovanje pisma mora osigurati nepovredivost sadržine pošiljke u svim fazama obavljanja poštanskih usluga. Izuzetno, u otvorenom omotu se može primiti pismonosna pošiljka koja sadrži čestitku ili razglednicu.
Pismo može biti mase do 2 kg i mora odgovarati sledećim dimenzijama: zbir dužine, širine i visine može biti najviše do 900 mm, s tim da najveća od te tri dimenzije može biti najviše 600 mm. Najmanje dimenzije pisma su 90x140 mm.
Ako je pismo u obliku valjka, najveća dimenzija odgovara zbiru dužine i dva prečnika najviše do 1040 mm, s tim da najveća od tih dimenzija može biti do 900 mm. Najmanja dimenzija pisma u obliku valjka je da zbir dužine i dva prečnika mogu biti najmanje 170 mm, s tim da dužina pisma može biti najmanje 100 mm."

Izvor: http://www.posta.rs/struktura/lat/posalji/pismo-unutrasnji-fizicka-lica.asp
 
Radi li neko usluzno narucivanje sa Allexpresa, treba mi ekran za Meizu m2 note? Vidim da je oko 20e dok ga na KP prodaju za 60e.
 
Nazad
Vrh Dno