Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

upravo pre par minuta zavrsih chat sa (cini mi se 6. agentom). Veza se za divno cudo nije prekinula, ali sta vredi, kada nakon toliko price i neke njene provere ona meni kaze:

Since it is payment related issue, would it be alright if I transfer you to our Payment and Refund Department for assistance?

Ja odlepih. Rekoh, pa nije problem ali sada cu sve ovo ponovo morati da objasnjavam novom agentu a veza moze da pukne. I ona kao 'razume' ali novi agent ce videti sta smo pricali. Ja rekoh, ok mogu da sacekam agenta i ona se izgubi bez 'pozdrava'. Evo sada cekam novog agenta ali njega nema i kada god upisem neku poruku pise da sam 'disconnect-ovan' sa jbnog chata
jba0 ih taobao.com kada nisu u stanju da ostvare normalnu vezu.

I jos mi tokom chata kaze 'koliko sam razumela, zelis refund' ...uf, rekoh 'ne zelim refund, vec da ne budem charege-ovan 2x za istu stvar.
 
sve što sam kupovao pre ovog histeričnog 11.11 je otišlo za do 50%, a cena danas je ista kao što sam ja platio pre recimo mesec dana...a još kad vidim ovu današnju frku sa sistemom koji je u raspadu drago mi je što sam preskočio čitav ovaj cirkus...jedva čekam da ovo prođe i da vrate stare normalne cene...
 
Ja sam digo ruke od kupovine danas, od ponedeljka kad vrate stare manje cene i free shiping onda ce se pazariti.

@ twister
A cekaj, mozda samo njima zabagovao sajt pa ti nije izbacio da je prosla uplata a u stvari jeste...koliko se secam prosle.god je bilo istih slucajeva, da su skinute pare sa kartice ali sajt nije ucitao jer je bio preopterecen, tek sutradan je ljudima izbacilo na sajtu da je proslo, tako da ako ti jednom skine sa kartice nemoj opet da placas...

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
@twister
Pogledaj stari email za order number koji ti treba.

U svakom slucaju, mislim da pare nece nestati, ili je placeno ili ce vratiti...
 
Evo pre nekih 10 min zavrsio chat sa (valjda) 7. agentom. Kakav dan, kakvo 'iskustvo'... :(

Zakljucak, ni ona nije mogla da mi pomogne.

Ja sam uspeo da se setim da sam jutros mobilnim napravio sliku ordera (da ga imam ako zatreba). To je taj order koji sam nakon preko 6 sati cekanja da ga oni procesiraju, na kraju cancel-ovao. I bas kada sam ga obrisao i probao da ponovo narucim (platim) pojavila se poruka da imaju problem sa mastercard-om. I nakon sto sam proverio svoj master card, vidim bas tad skinute pare.

Elem, dao sam joj brojeve i od starog a i od novog ordera (koji je imao problem sa mastercardom). Ovaj prvi nije imao problem ali nije procesuiran 6 sati, zato sam ga in cancelovao.

I tako proverila ona i kaze te pare ce vam biti vracene jer je order cancelovan a 'koliko ja vidim, ali express nije te pare ni preuzeo vec su vam one rezervisane. Pokusajte da pozovete vasu banku i objasnite im situaciju i zatrazite refund'. Ja rekoh, 'bre' ne mogu to da radim'. I ona kao 'probajte sa drugom opcijom, western union ili bank transfer'. Ja krenuo da sizim, evo i sada kipim dok vam ovo kucam.

Ja razmisljam, mastercard je valjda rezervisao sredstva, i kako mi ona rece, posto ali express nije povukao sredstva, jer sam cancelovao order, ona ce biti 'refundovana'. A dok se to desi, ima da prodje 'par dana, da ne kazem nedelja'.

Ma iskren da budem, preseo mi Ali. Jbote narucio sam na vreme, nakon sto je proslo samo 17 minute od pocetka 11.11. I to nije cak ni item oko koga se 'tuku' bilo preko 900 komada i danas je prodato mozda samo 20-30 komada. Ja sam bio 6-7 kupac otprilike. I cekam 'ceo dan' (6 sati i 5-6 minute). I kada ponistim order i krenem da napravim novi, oni tad imaju problem sa mastercardom a ovamo mi povuku pare sa kartice. I sad pare uzete, a order cancelovan. Ma mrsh bre!


@Rio: pa nisam dobijao nikakav mail od njih. Sto mi je iskreno cudno. Cak i kada sam se registrovao (juce) nisam dobio nikakav konfirmacioni mail. Ceo dan proveravam mail, i tamo nista. Sve u nadi da ce osvanuti neki link koji treba da kliknem kako bi uradio approve (ili sta vec) i da taj order bude processed. Ali nista ceo dan. E bas kada ga cancel-ovah, oni povukli pare. Ceo jbni dan nisu i lepo pise da sacekam do 6 sati (sto sam i uradio). I nakon toga, oni mi napravise problem.
 
Poslednja izmena:
Nemoguce da nisi dobio mejlove za ordere...meni je situacija da mi 7 ordera stoje isto kao i tebi...treba im 6 sati da ih procesuju..okej nije problem..ali kada to istekne necu opet narucivati, nego ce tako ostati i to ce se verovatno resiti u toku noci
 
Zavrsih razgovor i sa izdavacem mastercard-a. Znaci, jedino sto je pozitivno je da me covek razumeo sta mu govorim. Ne kao sa kinezima, gde im bukvalno sve objasnim a oni pitaju neko levo pitanje, kao sto je 'dajte nam stari order ID, a ja im lepo objasnio da ga nemam jer sam ga izbrisao nakon cancel-ovanja. Oni mi onda daju link gde da 'nadjem' taj order'. Ja...onako iznerviran, odem na taj link da proverim (znate onu situaciju kada vas neko pravi budalom, i toliko ste izmucenni i u knockdown-u, da slustate sta vam se kaze). I gledam ('bre') i naravno da nema ordera, jer sam ga obrisao. Krenem da kinezu opet objasnim sve, i njegov odgovor je 'dajte mi stari order ID' (znaci sve u krug). Ja rekoh 'pa nema ga, obrisan je, gde da ga nadjem?', a ovaj mi opet lupi onaj link da pogledam ordere. ***E kao da pricam sa d3bilom! Ovako se mentalno nisam skoro izmucio. Bukvalno sam iscrpljen.

Elem, kao sto rekoh zavrsih razgovor sa izdavacem mastercard-a, i covek mi kaze da novac moze biti vracen na dva nacina. Jedan je da prodje 7 dana i onda ce automatski biti refundiran ako ga sa Ali-ja ne povuku, a drugi nacin mi je poslao na mail sta treba da trazim od kineza. Sama pomisao na ponovnu konverzaciju (tj. pokusaj konverzacije) sa Ali supportom izaziva mi zmarce. A kada procitah sta treba da im trazim....i kada pomislim kako to da im objasnim na engleskom (dok oni ko pokvarena traka pitaju jedno isto levo pitanje)... pa znate kako se osecam? ...to je onaj osecaj kad ste totalno razbijeni a problemi samo dolaze, i vise se ne nervirate nego pocnete onako ludacki da se smejete. E to je sada taj nivo koji sam dostigao. :D


Nemoguce da nisi dobio mejlove za ordere...meni je situacija da mi 7 ordera stoje isto kao i tebi...treba im 6 sati da ih procesuju..okej nije problem..ali kada to istekne necu opet narucivati, nego ce tako ostati i to ce se verovatno resiti u toku noci

Nisam dobijao stvarno nista. Ne koristim gmail vec gmx i ceo dan ga proveravam. Medjutim, upravo dok sam kucao ovu poruku stize informacija da imam mail i KONACNO je stiglo obavestenje da je transakcija zavrsena. fala q*cu! A sto se tice onog prvog ordera...valjda ce se to refundirati za 7 dana. Stvarno me glava boli. Jos ako mi kinez da lazan tracking broj (a lepo sam mu objasnio da zelim pravi i zamolio ga da mi da pravi broj, i on je to i obecao)...pa tacno bih se spakovao i otisao za kinu, da ih pitam 'sha je brate problem?' :D
 
Poslednja izmena:
Ja imam 4 ordera, samo jedan e-mail sam dobio :)
 
Ja sam danas dobio mailove posle par sati, sve je proslo regularno.
 
That’s another blockbuster in the books. The 2016 11.11 Global Shopping Festival just ended. Final GMV tally: RMB 120.7 billion ($17.8 billion).
 
Je l ok trenutna cena 30$ za bluedio t3?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@twister na telefonu to nemaš ali ako obrišeš cancelled order na PC na sajtu imaš folder "deleted orders". Kontam da su Kinezi na to mislili, pošto moraš još jedan korak da napraviš da i odatle nestane.
 
Koji punjač sa 5 ulaza je dobar?
Gledam Tronsmart i Aukey sa Quick Charge 3.0 ne znam koji je bolji i da li je to najbolje što ima ili da tražim nešto treće.
 
@Roy Fokke: nisi citao ...upravo sam skoro svaki put naglasavao da sam order obrisao iz 'deleted orders' cim sam ga cancel-ovao. Iz razloga sto sam nesto tripovao da ce mi naplatiti cak iako stoji negde (u 'deleted orders'). Zato sam se i potrudio da nema nikakvog traga o orderu, kad ono...dzabe. Da je order bio processed pa da krivim sebe, nego bre cekam 6 sati da se stvar pokrene iz mesta i nista. I bas kada odlucim da cancel-ujem i ponovo narucim, oni skinu pare sa kartice, a ovamo order cancel-ovan.
 
Poslednja izmena:
Da li je moguce da se merge-uju acc sa telefona i sa weba jer imam dva profila sa razlicitim email adresama?
 
Dobar punjač za mobilni - Marka?

Sent from my x600 using Tapatalk
 
Aukey, a model izaberi prema tvojim potrebama.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Ja sam upravo naručio ovaj

AUKEY Quick Charge QC 3.0 5-Port USB Charger Station with Micro-USB Cable for Samsung Galaxy Xiaomi mi5 iPhone iPad Meizu
http://s.aliexpress.com/miMN32Aj
(from AliExpress Android)

Ima kupon za 1$ u prodavnici, pa sa njim i preko aplikacije izađe 18,43$.

Inače Ugreen USB kabl od 3m (provereno fast charge i fenomenalan kvalitet, već imam jedan) je samo 2,89$ preko aplikacije.
Inače je ~4,5$ za koliko sam prvi i kupio pre više meseci.
Kome treba, topla preporuka. Bolji na internetu nećete naći.
 
Kabl sam naručio hvala na preporuci.

Sent from my x600 using Tapatalk
 
Ja sam upravo naručio ovaj

AUKEY Quick Charge QC 3.0 5-Port USB Charger Station with Micro-USB Cable for Samsung Galaxy Xiaomi mi5 iPhone iPad Meizu
http://s.aliexpress.com/miMN32Aj
(from AliExpress Android)
Neces se pokajati. Ja sam oktobra prosle godine uzeo zidni s 3 porta (ovaj) da ga koristim za putovanja.
Na kraju sam se toliko naviko da ga koristim svaki dan. Puni odlicno 2 telefona i power bank. Platio tad 18USD, sad je 14 na Flagship store i 12 na official store. Topla preporuka.
Pisali smo vec o Aukey i Tronsmart markama ovde. :D

Inace, ove precrtane cene su prenaduvane i ti proizvodi nikad nisu toliko kostali. Uglavnom kao i za sve ostale proizvode na Aliju danas.
 
U pa dobro sam ja prosao sa bluedio t3...nocas uzeo za 29,92$,a sada je 51,67$... samo da me ne ispale jer ima 7.700 porudzbina... [emoji16]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Budi srećan, mene banka ispalila, ja hteo da odem da uplatim na karticu, cvrc, praznik! A radi pošta i njihova banka...
 
U pa dobro sam ja prosao sa bluedio t3...nocas uzeo za 29,92$,a sada je 51,67$... samo da me ne ispale jer ima 7.700 porudzbina... [emoji16]


Sent from my iPhone using Tapatalk
JA se toga isto plasim...doduse ne za njih, vecina stvari mi i dalje pise processing order
 
Ja uzeo bluedio bs3 BT speaker, 26usd. Za te pare, mora da valja :)
 
Ljudi porucio sam nesto jos 07.10.,posto nije velike vrednosti paket tipa oko 4$ nisam dobio onaj pravi broj za pracenje,vec ono samo u Kini (samo brojevi bez slova). Zadnje sto mi je dostupno od pracenja je bilo 11.10. i od tad nista vise ne znam o peketu. Juce poslao Kinezi cisto onako poruku da vidim gde je paket,ovaj me iskulirao. To je verovatno prevara,jel? Ima jos roka za dostavu,ali cisto onako pitam.

Послато са KIW-L21 уз помоћ Тапатока
 
Nazad
Vrh Dno