Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nema nikakve prevare. Prosto hteo sam da pokusam da povratim ceo iznos poreza, a to ne moze preko globalblua, koji od 19% poreza vraca 11%, a uzimaju sebi za tu uslugu 8%, sto je skoro polovina i sto je po meni otimacina. Cuo sam od nekih ljudi da postoji neka radnja u Nemackoj koja je voljna da vraca porez direktno, bez posrednika i samim tim vraca svih 19%. Posto je to nesto rekla kazala i posle jedni tvrde da moze, drugi da ne moze i tako u nedogled, resio sam da probam licno, pa cak i da ne vratim porez, jer nisu (pre)velike pare u pitanju. Navodno je ta procedura. Kupis tamo, overis na granici, onda su mi rekli da postom posaljem overeni racun i instrukcije za uplatu i onda oni uplacuju taj iznos. Koliko je od svega toga tacno i da li je ista tacno nemam pojma. Iskreno, pola ovih stvari koje ste ovde napisali ja ne razumem. Ne razumem sto me pitate, ko je uplatilac? Uplatilac je ta radnja. Kako, zasto to formalno ide, ne znam. Trenutno mi je prijateljica u Nemackoj, pa ce mozda, ako naleti na to sto mi treba, da kupi pa da probamo kako to ide. Ovde sam hteo samo da se raspitam koliko ko uzima u tom transferu proviziju, jer nisam do sada primao pare na taj nacin, pa se razmisljam da me tu ne zakolju, jer onda nema razlike u odnosu na GB. Preko GB-a sam vracao vise puta porez i znam kako to funkcionise.
 
Samo da pohvalim tb, naterali su i druge da malo rade. U ovom slučaju mislim na kombank
 
Juce/danas je TB imala 0.05din (5 para) bolji kurs za prodaju evra od EUR-NET kursa kod Intese. Izgleda da je Intesa povecala raspon sa 5 para na 75 para :(
 
Off topic (Izvinjavam se)
@alfaunits Alfa, kako beše sad:
Podigao sam, Visa Inspire karticom, nešto keša u Mađarskoj, u banci iz Intesa grupe. Sad je najbolje da prebacim eur sa deviznog na hit tekući EUR, i to će banka i zadužiti?
Hvala!
 
Da.

Ali ako si VEC podigao, moze biti vec kasno, bice koristice dinare. Imali su neki bug za takve slucajeve kada je poceo Inspire, valjda su sredili do sada :)
Javi!
 
Prvo sam podigao, pa uplatio eur, jedno 2 sata kasnije. Javiću kad proknjiže
 
Ово слање новца је Пикер недавно најавио само се нису знали детаљи,у сваком случају похвално и једноставније него код ТБ,као и апликација за мобилни.Ел. банкарство путем рачунара треба још испеглати и надоградити,за мене средња жалост.
 
Sta joj fali ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Може бити прегледнија и једноставнија.Бољи и љепши интерфејс,без бирања она 3-4 изгледа и функционалности који у суштини само компликују коришћење.Нешто ми је и спора итд.Функционална је, али би је требали унаприједити по мом скромном мишљењу:)(не знам кад су је задњи пут ажурирали али ми изгледа одавно))
 
Nisi ti dugo ulazio. Nema vise 3-4 izgleda....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Да ме нису "упецали":) и подвалили лажни сајт.Како нема,подесио на најнапреднији.:D Данас 2х.
 
Подешавања=>модули на располагању=>веб банка и ту бираш изглед и функционалност.
 
Aha, ja sam expert. Ok, probaj i ti, videćeš da je lakše sve, ko zna šta si ti :)

1.png
 
Imao sam sa TB jedno dosta loše iskustvo.
Prilikom rezervacije smeštaja u hotelu, hotel je rezervisao na debitnoj TB kartici iznos za jedno noćenje u slučaju da se ne pojavim. Hotelski račun sam platio u gotovini i dobio informaciju da će mi rezervisana sredstva na kartici biti stornirana. I posle nedelju dana novac je rezervisan i ne mogu da ga koristim. To mi je malo poremetilo plan putovanja. Po povratku u Srbiju napišem mail hotelu da mi storniraju rezervisana sredstva na kartici. Od njih dobijam fotokopiju dva slipa, jedan kada su sredstva rezervisana i drugi kada je rezervacija otkazana. Rezervacija je otkazana tog datuma kada sam platio u gotovini hotelski račun.
Iz TB dobijam infrormaciju da se novac oslobađa 15 dana od dana rezervacije ako ih ne povuče onaj ko ih je rezervisao. U slučaju storniranja rezervacije TB će osloboditi novac pre isteka 15 dana samo ako im ja ili u mom slučaju hotel DOSTAVI DOKAZ O STORNIRANJU. Na istom terminalu je odrađena rezervacija, koja je trenutno odrađena i storniranje koje sad TB "ne vidi" i treba joj poslati dokaz. Mislim meni je ovo vam pameti.
Da li i druge banke tako funkcionišu, pa je to normalno ili ne?
 
Nisam imao slučaj sa hotelima, ali jesam sa storniranjem kupovine. U jednom slučaju kreditna komercijalne, u drugom debitna TB. Ne znam koliko je dana prošlo dok nije leglo nazad na račun, ali sam se u oba slučaja bio malo načekao. Izgleda da to ne ide tako brzo.
 
Aha, ja sam expert. Ok, probaj i ti, videćeš da je lakše sve, ko zna šta si ti :)

Pogledajte prilog 209625
Код мене је све то помјерено удесно јер код било које друге опције морам да скролујем не само горе-доле већ и лијево-десно.Једноставно им је страница шира од монитора сем у овом мом случаји кад се прилагођава.:)
 
Imao sam sa TB jedno dosta loše iskustvo.
Prilikom rezervacije smeštaja u hotelu, hotel je rezervisao na debitnoj TB kartici iznos za jedno noćenje u slučaju da se ne pojavim. Hotelski račun sam platio u gotovini i dobio informaciju da će mi rezervisana sredstva na kartici biti stornirana. I posle nedelju dana novac je rezervisan i ne mogu da ga koristim. To mi je malo poremetilo plan putovanja. Po povratku u Srbiju napišem mail hotelu da mi storniraju rezervisana sredstva na kartici. Od njih dobijam fotokopiju dva slipa, jedan kada su sredstva rezervisana i drugi kada je rezervacija otkazana. Rezervacija je otkazana tog datuma kada sam platio u gotovini hotelski račun.
Iz TB dobijam infrormaciju da se novac oslobađa 15 dana od dana rezervacije ako ih ne povuče onaj ko ih je rezervisao. U slučaju storniranja rezervacije TB će osloboditi novac pre isteka 15 dana samo ako im ja ili u mom slučaju hotel DOSTAVI DOKAZ O STORNIRANJU. Na istom terminalu je odrađena rezervacija, koja je trenutno odrađena i storniranje koje sad TB "ne vidi" i treba joj poslati dokaz. Mislim meni je ovo vam pameti.
Da li i druge banke tako funkcionišu, pa je to normalno ili ne?
Rodbina iz Svedske ovog leta je bila smestena u beogradskom Metropolu.
Depozit je placen karticom na prijavljivanju u hotel. Posle 4 dana na odlasku plaćeno je keshom i hotel je stornirao depozit, ali su se ovi zaista nacekali, oko 10 dana. Procesor kartica je bila Inteza, a u hotelu kazu da je to tako kod nas i da se uvek ceka.

Ovi u Svedskoj nisu mogli da dodju sebi, svo vreme su mislili da su opljackani.
 
Načekao sam se ja i po više od 20ak dana, u raznim slučajevima. Kako Telenor, tako i ostale banke.
Gomilu problema mi imamo, sistemskih. Na žalost nekih postanemo svesni tek kada nam se dese. Sreća, pa imam, ali kada neko nema lufta za transakcije, rezervacije i ostalo, može sebe lepo da upropasti zarobljavanjem svog novca od strane banke, koji je na "pending".
2016. Godina, ehhh
 
Ја мислим да је то код нас "нормална" процедура.Мени је у Комерцијалној био заробљен новац једно 7-10 дана,послао им мејл и доказе и исти дан одблокирали средства.Свака банка има рок за поврат средстава али је најбоље контактирати их,послати доказе и онда ће урадити што прије.
 
Nema to veze sa bankama u Srbiji. Žalite se Masterkardu.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Ako je to "praksa" kod nas, mislim da koriste novac 15 dana, bilo bi lepo da to negde napišu, da korisnik zna kada može da računa na ta sredstva, Ja sam dva dana skratio godišnji zbog njihove "prakse" da koriste sredstva koja više nisu rezervisana. Računao sam da im je 2-3 dana dovoljno da ih odblokiraju.
 
Nazalost ovo nije do nas, imao sam iste slucajeve sa nemackom kreditnom. Mozda unutar EU ide mnogo brze, ali van toga ne.

Ono sto jeste cudno je da se sredstva drze u Nedospele obaveze (pending), ako jeste stornirana transakcija. Medjutim vecina hotela/procesora uopste ne radi storniranje, vec prosto ne naplati! (da li im je jeftinije ili sta, ne znam)

TB je cak i dobar ako zvanicno je do 15 dana, kod Intese se sredstva zadrze do 45dana, ako se ne stornira (ali se vracaju cim se stornira)

Kako znam? Pa zato sto imam gomilu storniranih transkacija, i vidim SMS da je transakcija stornirana :)

Ne znam zasto za Jokerov slucaj nije odmah doslo do odmrzavanja.
 
Koliko znam, u Intesi su govorili 30 dana, a tako je i bilo. Do pre godinu dve, debitne kartice koje sam imao nisu mogle da se koriste na booking.com (preko njih imam minimum 80 noćenja godišnje, u poslednjih 7 godina). Onda rezervišem Intesinim Masterom, a platim debitnom. Pare budu često blokirane.
Rešavao sam tako što pozovem Call centar Intese, tražim da odblokiraju na moju odgovornost. Prihvate, jer je kreditna u pitanju, i upozore me da ukoliko hotel u bilo kom momentu, do isteka 30 dana, povuče novac po toj rezervaciji, pare će otići.
U pravu je alfa, hoteli ne otkazuju rezervacije.

Prošle godine, hotel u Sofiji, troškove smeštaja plaća organizator skupa. Ipak hotel traži karticu, za "extras". Dam TB, i ista igranka - jurenje mejlovima još 15 dana.
Svakako nije do naših banaka.
 
Ja sam pre mesec dana boravio u hotelu u Austiji.

Rezervisan full iznos, a u hotelu placeno kesom.
Storniali su mi iznos sa kartice, i dali slip.

Pare bile na racunu posle mozda 60 minuta :)

Takodje isti hotel je zaduzio prvom prilikom 1 evro da "provere" da li je validna kartica. Tada je 1 evro vracen posle 15 dana jer ga niko nije naplatio.

P.s.meni je isto bilo da hotel rezervise samo prvu noc (radi osiguranja) ali su rezervisali ceo iznos - a objasnjenje je bilo da samo za klijente iz Nemacke i Austije je prva noc,za ostale sve.
 
Meni su stornirali u hotelu, Austrija je u pitanju. Nisu mi dali slip a ja nisam tražio pošto nisam imao pojma da storniranje ne ide trenutno kao i rezervacija sredstava. Kasnije su mi mailom poslali kopiju oba slipa i rezervacije i storniranja.
Znači to je praksa kod svih naših banaka, pa ok. Rešenje je tražiti slip i poslati na mail, nije ni to problem samo da sam upoznat sa postupkom.
 
Intesa sada kaze 45 dana, bilo je 30 do skora.

BTW, isto Austrija pre mesec dana, rezervisano jednom, placeno drugom karticom, obe Intesa, rezervacija je stajala valjda nedelju dana.

Mirko, koji hotel?
 
Znaju ti hotelijeri da se iživljavaju. Drugar mi tražio da mu rezervišem sobu u mađarskoj banji, a oni meni da skeniram obe strane kartice.
Prosledio sam mejl banci kao pokušaj prevare. Šta oni sebi dopuštaju to je van pameti...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno