Šta je novo?

Samsung Galaxy S7 / S7 Edge

O njihvom trošku? Da li je problem sa home dugmetom uzrokovao problem sa ekranom?
 
Kolegi se na s7e home dugme izgulilo na sredini, najgore sto moze da se guli i dalje, kao lak kad otpada :( ...najgore sto je fp neupotrebljiv!
 
Da. Mislim da nije, navodno falican displej. Mislim da se to guljenje pominjalo da se desava na gold modelu, moj je crni.
 
I njegov je crni

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
faf895e6e2055897bfcdd7eeaffe7db9.jpg

4d60506b6e331f0ab37c00a1528dc4d3.jpg

Ovaj avgustovski patch mi je unistio bateriju, wifi i blutut scaning iskljuceno kao i backup...
Moram vracati na prethodni. Da li je samo do mene ili jos nekom losije drzi od zadnjeg updatea ?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Meni je baterija ok sa avg update-om,mozda za koji % slabija,ali nista drasticno u odnosu sa julskim.PoZz!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
ee42a97f68844d2ceca57fc262363a26.jpg

20db1b896647833295efe2c35391e865.jpg


Avgustovski update je u pitanju. Neka aplikacija ti jede bateriju garant.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Nije jela u julskom. Ceo dan sam proveo gaseci sve zivo. Imam i package disabler. Moze li mi neko pomoci kako da vratim na julski ? Nisam vican ni da nadjem link na sammobile nalazim samo najnoviji firmware. Do sada sam samo ubacivao poljake preko odina i to je to. Downgrade nikad nisam radio.

be22619854d7eee948bbbf739442f6ec.jpg


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
@Darkahaze identicna je procedura uvek preko odina. Samo proveri da li moze da se vrati sa avgusyovskog, posto samsung po nekad dize bl i svasta jos nesto i onda onemoguci vracanje na starije verzije. Ja sam sa julskog bez problema vratio na mart i onda root i cwm, nisam hteo vise da cekam!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
I kakva ti je situacija sa baterijom na martovskom?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Pisao sam vec nedavno

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
jel to na s7 edge ne moze da se vidi preko aplikacije "phone info" koliko je puta tel bio na punjacu ili ja to pogresno gledam...
 
Zašto je kod mene ovako? Screenshot_20160903-204001.png
A kod žene na s6 edge ovako image-0-02-01-9c7cee0b6e47a164223d034e432686bc99426606906fb135713481d94b8466cd-V.jpg
Jel to znači da je telefon sa neke mreže ili šta?
Šta su csc kodovi?

S7 EDGE
 
Sad sam bas citao neki tekst u kome se naglasava da je S7/S7 Edge Water Resistant a ne Water Proof i da im to daje pravo da te odbiju za garanciju ako je telefon ostecen vodom... Ispada da je to bonus feature da ima odredjeni nivo otpornosti na vodu, da ti spasi telefon od slucajnog kvasenja a ne kao garanciju, a ako voda prodje to znaci da si ti kriv jer si preterao...
 
Ne znam sta to nije uredu sa baterijom na novim update-ovima. Avgust nikad bolja autonomija...

Koristio sam 60% wifi i to zadnjih 4sata a od jutros sam bio na Dunavu i to nonstop autoosvetljenje (gura na max) i 4G koji u NS i dalje zna da brljavi na Telenoru ali je pristojan, GPS upaljen nonstop, BT isto zbog auta, Always on radi nocu od 23h do 9h, na sinhronizaciji imam 9 naloga.

Screenshot_20160904-161205.pngScreenshot_20160904-161203.png

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Pitanje jedno:
- Drugaru je crkao displej na S7E, dobio neke crne fleke i nijanse, telefon je kupljen pre 2.5 , 3 meseca.. Zvao je Samsung servis, mislim da je Begram u pitanju, gde je dobio info da ne moze tek tako da dobije drugi telefon, nego oni moraju da traze od Samsunga odobrenje za izdavanje drugog telefona, bla bla truc itd...

Moja iskusta su drugacija, laptop koji je riknuo posle 4 meseca, nisam zeleo da popravljam nego sam trazio zamene za potpuno novi uredjaj i dobio sam je bez problema, moj brat sa HTC telefonom takodje, pa me zanima da li je ovo neki njhov pokusaj prevare ili su jednostavno izuzeti od zakona???

Nije u pitanju nikakva muljaza i prevara s njegove strane, nego je jednostavno skepcitan kako ce se telefon ponovo sklopiti i da li ce zadrzati sve svoje osobine (vodootpornost), konkretno i ja sam sumnjam da oni to mogu bas tako dobro da urade kao i roboti u fabrici ili kako se vec sklapa..
 
Poslednja izmena:
Ako je telefon kupio kod ovlašćenog uvoznika i prodavca pre manje od 6 meseci, tada može da traži ili zamenu uređaja ili povraćaj sredstava na osnovu Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obligacionim odnosima.
Pojednostavi mu. Može da se obrati Udruženju za zaštitu potrošača i uz potrebnu dokumentaciju će mu oni sve završiti ili prosto da ode do advokata i sve će biti gotovo kroz par dana.

Edit: Da ne bude zabune, on svoja prava ostvaruje od prodavca, servis je je jedino bitan da konstatuje neispravnost uređaja.

Sent from my SM-G935F
 
Poslednja izmena:
Moj savet je da odmah nakon ostavljanja telefona u servis i nakon napomene da pre bilo kakve intervencije traze saglasnost vlasnika, kontaktiras samsung i posaljes radni nalog.

Envoyé de mon SM-G930f
 
Uredjaj je kupljen u VIP-u... Ono sto mene zanima je da li su oni po zakonu duzni da mu daju odmah drugi telefon ukoliko on pokaze neispravnost u prvih 6 meseci ili mora da ide na servis, da oni ustanove, kontaktiraju samung, pa onda sve ostalo...
 
Da, mora, imas i moje iskustvo od pre neki dan ista prica. Sa tim da su moj bolje sklopili nego u fabrici.
 
Mr bi tu Samsung trebalo išta da se pita, jer ti nisi kupio telefon direktno od Samsunga.
Servis se konsultovati tek da "neko stručan" potvrdi da telefon ima feler, ali ako zakon kaže da možeš u roku od prvih 6 meseci ili tražiti zamenu ili novac nazad, onda je to to. VIPova interna procedura može biti napravljena da im na ruku, jer većina ljudi ne zna ili neće da se cima, ali...

Dodatna otežavajuća okolnost je ta da se kod operatera telefoni plaćaju po umanjenoj vrednosti, uz ugovor i sl. pa i to otežava povraćaj novca :)
 
Samsung postavlja servisne procedure, ne znam sta je neobicno tu, ti si zakonom zasticen samo u smislu trajanja i ishoda saobraznosti.
 
Ajde da pojednostavimo, mada već postoji tema o zaštiti potrošača.
Ti na koji god način da kupiš telefon od ovlašćenog prodavca imaš zakonsko pravo da zbog nesaobraznosti tražiš ili povraćaj uplaćenih sredstava ili zamenu uređaja u prvih 6 meseci. U slučaju da tražiš isplatu sredstava, tada se raskida i ugovorna obaveza, pa su dužni da ti vrate ne samo ono što si im dao za telefon nego i novac koji si im dao za pretplate. Pitanje je samo da li će pristati da ti to isplate mimo suda ili ne. Čekaće da im advokat pošalje opomenu pred tužbu. Ovako na lepe reči oni ne reaguju. To je moje iskustvo sa mts, a verujem da ništa bolja situacija nije ni sa druga dva. Svesni su oni svojih obaveza, samo je pitanje koliko će proveravati tvoju ozbiljnost i nameru da te ne vuku za nos.
Kakva je procedura? Odneseš telefon u Vip i reklamiraš. Oni telefon šalju u servis i čim dobiješ informaciju da je reklamacija uvažena (ukoliko ti sami ne ponude zamenu uređaja) ti možeš i trebaš da se pozoveš na Zakon i na svoja prava. Nazovi Nacionalno udruženje za zaštitu potrošača i oni će ti reći šta i kako dalje ili idi kod advokata da im pošalje opomenu. Kraj. Sačekaš par dana i eto ti ili novog telefona ili para.

Sent from my SM-G935F
 
jel to na s7 edge ne moze da se vidi preko aplikacije "phone info" koliko je puta tel bio na punjacu ili ja to pogresno gledam...
Moze druze ali moras da imas rutovan telefon.

Pitanje, koji rom staviti na s7 obicni? Razmisljam ovaj super man da instaliram; ima i aromu i svasta jos jesto + je zasnovan na avgustovskom fw.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Sta se to desava sa S7E? Mnogi se zale na crkavanje displeja. Evo i mom bratancu pre par dana crko displej i baterija u isto vreme...

S7 edge
 
Sefe, u ovoj seriji imamo veliku kolicinu skarta? Salji za Srbiju... :mad:
 
Uredjaj je kupljen u VIP-u... Ono sto mene zanima je da li su oni po zakonu duzni da mu daju odmah drugi telefon ukoliko on pokaze neispravnost u prvih 6 meseci ili mora da ide na servis, da oni ustanove, kontaktiraju samung, pa onda sve ostalo...
Pare nisu dužni da vrate.

U prvih 6 meseci što se zakona tiče dužni su da ti zamene telefon ako odbiješ popravku.
Znači ako ponude popravku odbiješ je i tada ide zamena.

Servis, da.
8 dana imaju rok da te obaveste da li uvažavaju reklamaciju a potom 30 dana da je reše.

Sve gornje je što se zakona tiče.
Može biti izuzetaka i drugačijih/povoljnijih ishoda (tipa vraćanje para odmah, zamena uredjaja odmah) ali to je njihova dobra volja.
 
Nazad
Vrh Dno