Šta je novo?

AMD Polaris

Sto ti je percepcija... Drecavije boje i odmah ljudi kontaju da je bolje, a realno kada se pogleda nvidiji fali detalja. Bice interesantno propratiti i uporediti jos neke dx12 naslove.
 
Na levoj slici fale detalji, to se jasno vidi na mestu koje sam obelezio:

AoS.jpg
 
Slike uopste nisu merodavne jer:
-ne znamo da li su podesavanja ista za obe grafe (bilo bi logicno da jesu i kao must be,ali...)
-igra je jos uvek tehnicki beta,stalno se nesto budzi...
-levoj fali detalja senki i nivo detalja,desnoj fali snega... ne zna se zasto - nvidia shaderi ili podesavanja
-igra daje osnove mape iste ali vrsi sitan random detalja - moguca odstupanja

Nista dok ne padne nekom pod ruke i sintetika odradi svoje...
 
Poslednja izmena:
Ili ce desna da ispadne? Meni desna izgleda 'kockastije' a jedno je sigurno, amd render ima dosta vise snijega, zasto i kako...
 
O lepoti prikaza i tome ko daje vise performansi ili lepsi izgled? Da glupo o tome diskutovati kada su u pitanju GRAFICKE karte :D
 
Nije zbog prelaska jedinica, nego je to ispod reljef, jednostavno je kod amd-a prekriven, eh sada da li je dublji pa da se moze iskopati to ne znamo :D
 
Jos sa proslom generacijom je mogla da se vidi razlika da nVidia iz nekog razloga ne renderuje veliku kolicinu detalja i senki.. Popravilo se stanje sa senkama i efektima na 1080, ali je ocigledno odsustvo snega na slici, koji je ocigledno nezavisno renderovan....
Slika na kojoj je 1080 izgleda lepse jer ima vise kontrasta zbog ogoljenih povrsina, ali te povrsine su uglastije jer nema renderovanog snega da ih zaobli i sredi... nVidija nesto mulja sa drajverima ili kartice ne podrzavaju sve dx12 dzidzabidze :p

A sto se tice price o CF, pasce u vodu jer ako se ne varam dx12 i Vulkan donose uklanjanje problema koje su CF i SLI imali na ranijim verzijama DXa :)
 
@Erik011: Ne pije vodu, zasto onda nema tragova levo kad su i tu prosle jedinice? A i pogledaj skroz desno u crvenom krugu - tuda nisu prosle jedinice a na desnoj slici ipak ima reljefa.
Plus koliko znam, jedinice u AoS su hoverkrafti, ne bi trebalo da ostavljaju tragove.

A pogledaj sada ovaj detalj u malim crvenim krugovima:

AoS3.jpg

Nemoj da mi kazes da ne vidis razliku u nivou detalja:

AoS2.jpg

Usput, gde se to vidi nedostatak snega na desnoj slici, pokazite mi.
 
Pa na sve se strane vidi, cim skines fanboy naocale :D

Salu na stranu, upitno je samo da li treba da bude ovoliko pokrivaca ili ne jer se ne vidi reljef pa ispada kao da fali detalja (tj ne vide se ispod prekrivaca), ali ako je snijeg 'dodatak' onda nvidiji fali detalja.
Treba malo pogledati slike ako ima negdje bez snijega...
 
Poslednja izmena:
Ima manje snega ali i manje desavanja na ekranu:) Dok se na jednoj strani renderuje maltene samo teren, na drugoj uveliko lete jedinice i rokaju se:) Onda lvl detalja na planinama i terenu (litice na 0:41 npr)...
 
Poslednja izmena:
Desavanja ne mogu biti ista, jer je svaki run malo drugaciji. Upravo su litice prekrivene snijegom i reljef ne dolazi do izrazaja, meni to djeluje prirodnije, ali da li su developeri na to ciljali, ostaje da se vidi. Jednostavno, visina prekrivaca je drugacija za nekih 20%, da li to ima stvarnu dubinu - ne znam jer nisam ni igrao ovu igru...
 
Poslednja izmena:
Mislim na litice koje nisu prekrivene snegom i na jednom i drugom ekranu, detaljnost ostalih delova i shading bi mozda moglo da se pripise manjku snega, al nebitno sad. AMD je odabrao best case scenario u svim aspektima za prezentaciju, prozvao konkurenta da je kriv za sneg i dovidjenja. Videcemo sta kazu testovi za koji mesec...
 
@Erik011: Ne pije vodu, zasto onda nema tragova levo kad su i tu prosle jedinice? A i pogledaj skroz desno u crvenom krugu - tuda nisu prosle jedinice a na desnoj slici ipak ima reljefa.
Plus koliko znam, jedinice u AoS su hoverkrafti, ne bi trebalo da ostavljaju tragove.

A pogledaj sada ovaj detalj u malim crvenim krugovima:

Pogledajte prilog 201678

Nemoj da mi kazes da ne vidis razliku u nivou detalja:

Pogledajte prilog 201679

Usput, gde se to vidi nedostatak snega na desnoj slici, pokazite mi.

Moguce da si u pravu to za jedinice, to mi se ucinilo na prvi pogled kao moguc razlog.

A sto se tice nedostatka snega, svuda imas te uglaste linije i padine pod uglom su kockaste i ogoljene.

Untitled.jpg
 
OVo je zivotni problem svih grafickih kartica, sneg i detalj. da l ije sneg beo ili je sneg, sta ste vi zene...
 
Naravno, rano je za bilo kakve zakljucke. AMD render ima vise blura na pojedinim teksturama, to mi se ne svidja, ali definitivno ce jedan od tabora morati pribliziti render drugome, inace je solidan kiks o kojem se nece prestati pricati.
Ja svakako cekam 1080 Ti, tako da cu ovu bitku da posmatram sa uzivanjem :D
 
Bas me zaintrigiralo, evo sada gledam na youtube testove npr gtx970 i fury x, identicno izgledaju, ne mogu da nadjem video gtx1080 ovog testa (nije da sam nesto dugo trazio :D)


edit: skontao sam u cemu je fazon... Posto FE radi na preko 80C, snijeg se otopio :d
 
Poslednja izmena:
Pa na sve se strane vidi, cim skines fanboy naocale :D

Salu na stranu, upitno je samo da li treba da bude ovoliko pokrivaca ili ne jer se ne vidi reljef pa ispada kao da fali detalja (tj ne vide se ispod prekrivaca), ali ako je snijeg 'dodatak' onda nvidiji fali detalja.
Treba malo pogledati slike ako ima negdje bez snijega...

Manjak snega ili manjak reljefa ?
Vise snega = vise belog za izrenderovati
Manjak snega = vise reljefa i detalja za izrenderovati

Ili mozda mislis da ako je veca kolicina snega to mora da optereti graficku vise :D

Da se razumemo, uopste me ne zanima da li je levu ili desnu sliku izrenderovala nVidia ili AMD grafika, jasno se vidi nedostatak detalja na levoj (i ne govorim o kontrastu ili 'kolicini snega' nego o manjem nivou detalja na nekim delovima) i neverovatno mi je koliko neko moze da bude ostrascen pa da tvrdi skroz suprotno.

@Erik011: Da, to sam primetio naravno ali sam mislio da imate nesto drugo na umu.
 
Poslednja izmena:
Bas me zaintrigiralo, evo sada gledam na youtube testove npr gtx970 i fury x, identicno izgledaju, ne mogu da nadjem video gtx1080 ovog testa (nije da sam nesto dugo trazio :D)


edit: skontao sam u cemu je fazon... Posto FE radi na preko 80C, snijeg se otopio :d

O ovoj razlici sam pricao, vidi se kako mnogo vise detalja ide na 390X nego na 980 :) cenim da su se stvari popravile u medjuvremenu.

https://www.youtube.com/watch?v=o2b6Nncu6zY
 
Pa kako manjak reljefa ako je prekriven? I meni je nevjerovatno da ti tvrdis da je nedostatak snijega i kockaste rupe 'vise' detalja.
Evo ti shot od gtx980 pa vidi kojoj strani vise lici.
UADX2LJ.jpg

sa slajda
gtx.jpg
 
Poslednja izmena:
Bas me zaintrigiralo, evo sada gledam na youtube testove npr gtx970 i fury x, identicno izgledaju, ne mogu da nadjem video gtx1080 ovog testa (nije da sam nesto dugo trazio :D)


edit: skontao sam u cemu je fazon... Posto FE radi na preko 80C, snijeg se otopio :d

hahaha bravo legendo :D

Nije sigurno AMD bez razloga pustio bas ovaj test jasno je i ranije bilo da ce marketing okrenuti na tu stranu DX 12 - asinhroni shederi trazice svaki nedostatak Nvidije da to okrenu u svoju korist. Meni ovde nista nije cudo sama nvidija je rekla da ce AS srediti driverima na maxwel arhitekturi to se nikad nije desilo, i sada je isto sa pascalom kome su bitni asinhroni shederi i ta prica okrene se AMD-u i gotovo.
 
Bezveze palamudimo, ali eto malo da se ubije dosada :D
Ocito ili podesavanja ili rendanje nije isto za gtx1080 sto pokazuje onaj gore shot od gtx980. Ako zele da prikazu vise detalja, morace jos samo malo snijega da dodaju i onda ce izgledati bolje nego sto je bilo do sada.
Ispast cu sada jos amd fan, a zadnjih 5 kartica mi bilo nvidia :D

edit:
meni je recimo ovo zanimljivo, sad ga ima sad ga nema (negdje vise negdje manje :d )
gete.jpg
 
Poslednja izmena:
@mcrazy: mislim na to da posto ima manje snega, reljef ispod njega (kamenje itd..) je dosao do izrazaja i to su ti detalji koji se vise vide na slici desno. Tacno je da je kontrast jaci na desnoj slici i da postoje neke linije kojih levo nema.
I sada kad je Pixell dodao kontrast na slici levo neki detalji su se pojavili ali mi i dalje izgledaju blur-ovani..
 
Pa niko ne spori da je dosao do izrazaja, pitanje je koliko treba da ga bude.
I svakako je ovaj ashes kanta, ali eto kada nema ground up releventnog dx12 testa...
 
AMD exec discusses Radeon RX 480 Ashes of the Singularity demo

Navodno...
Ashes uses procedural generation based on a randomized seed at launch. The benchmark does look slightly different every time it is run. But that, many have noted, does not fully explain the quality difference people noticed.

At present the GTX 1080 is incorrectly executing the terrain shaders responsible for populating the environment with the appropriate amount of snow. The GTX 1080 is doing less work to render AOTS than it otherwise would if the shader were being run properly. Snow is somewhat flat and boring in color compared to shiny rocks, which gives the illusion that less is being rendered, but this is an incorrect interpretation of how the terrain shaders are functioning in this title.

The content being rendered by the RX 480--the one with greater snow coverage in the side-by-side (the left in these images)--is the correct execution of the terrain shaders.


So, even with fudgy image quality on the GTX 1080 that could improve their performance a few percent, dual RX 480 still came out ahead.

As a parting note, I will mention we ran this test 10x prior to going on-stage to confirm the performance delta was accurate. Moving up to 1440p at the same settings maintains the same performance delta within +/-1%.
 
Nazad
Vrh Dno