Šta je novo?

Doom 4

Želim da volim ovaj MP. Ima nekih dobrih momenata, kao i detalja koji mi se dopadaju ili mi bude nostalgiju, sa armorima i hp-om rasutim po zemlji. I što je najlepše, uglavnom je to nešto sitno, +1 ili +5 armora ili HP-a. Kontrola mape je apsolutni must, baš kao i u starim Quakeovima. Sviđa mi se i momenat sa transformacijom u demona.

Ali, ne mogu nikako da podnesem kada nekog spičim raketom i maksimalno mu nanesem 55 demidža, ili da snajperom nanosim po 35. Pa koji će mi đavo snajper koji treba bar 3 puta da pogodi neprijatelja da ga ubije, i to pod uslovom da nije pokupio baš ništa armora. Baš mi ubije volju za igranjem takva stvar, bukvalno želim da odmah izađem iz partije.
 
Ali, ne mogu nikako da podnesem kada nekog spičim raketom i maksimalno mu nanesem 55 demidža, ili da snajperom nanosim po 35. Pa koji će mi đavo snajper koji treba bar 3 puta da pogodi neprijatelja da ga ubije, i to pod uslovom da nije pokupio baš ništa armora. Baš mi ubije volju za igranjem takva stvar, bukvalno želim da odmah izađem iz partije.


Da, to je i mene iznerviralo danas, krckam protivnika i sa snajpom, kasnije i sa rocketom, a oni nikako da riknu... Mada, kontam da ce biti dosta modova sa modifikacijama za MP, pa ce i sam MP biti zanimljiviji (kao i za Q3). Pored toga, sto kaze korisnik ''Vlada>>>'' u nekom od postova ranije, fluidnost igre je poprilicno losa i zamara oci, kako za igranje tako i za gledanje.
 
Poslednja izmena od urednika:
Probao MP demo na PS4... Neigrivo... Ne može FPS na kontroleru nikako.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Meni jedna stvar po ovakvim MP igrama nikako ne ide u glavu. Šta vredi nekome 60Hz u animaciji kad kamera ovoliko trza na svaki minimalni pokret mišem?!? Kontam ja da je brzina ovde glavna fora, ali da nema nimalo prirodne fluidnosti u okretanju kamere to zbilja ne razumem. Ovo automatski čini igru zamornu u startu. Znači ne bih izdržao ovo tumbanje duže od pola sata da igram, a čini mi se ni 10 minuta da gledam nekoga dok igra. :S:

Ne kapiram bas najbolje sta si htio da kazes?! Kazes kamera "trza", ja to ne mogu da primijetim... Zar to nije povezano sa osetljivoscu misa, ako smanjis da ti se kamera pomjera bas malo?! I kakvo je to "prirodno okretanje kamere", mozes li da navedes neki primjer ili nesto?
 
Ne kapiram bas najbolje sta si htio da kazes?! Kazes kamera "trza", ja to ne mogu da primijetim... Zar to nije povezano sa osetljivoscu misa, ako smanjis da ti se kamera pomjera bas malo?! I kakvo je to "prirodno okretanje kamere", mozes li da navedes neki primjer ili nesto?

Sad se i ja to pitam jer je kod mene totalno fluidno i na 144hz monitoru i na 32" 60hz televizoru da fluidnije ne moze..
 
Igra radi odlicno na PS4 konzoli, i jos bolje, u pitanju je sasvim soldni MP koji ce biti fin bonus za sve one koji kupe igru. Super je skroz kada se igra sa prijateljima. Naravno, ovo nije Q3 ili nesto slicno tome, ovo je vise optimizovano za konzolni MP [sto nije lose, doom inako po meni nikad nije bila MP-oriented franshiza].

Naravno ocekujem dosta od SP kampanje. To ne smeju da *****u. :)
 
Ne kapiram bas najbolje sta si htio da kazes?! Kazes kamera "trza", ja to ne mogu da primijetim... Zar to nije povezano sa osetljivoscu misa, ako smanjis da ti se kamera pomjera bas malo?! I kakvo je to "prirodno okretanje kamere", mozes li da navedes neki primjer ili nesto?

Sada kada sam pogledao jos nekoliko drugih filmica vidim da je ono sto sam gledao bilo malo ubrzano namerno kako bi za sto krace vreme bilo prikazano sto vise, pa sam zato takav utisak stekao. Dakle moja greska je u pitanju jer sam neke snimke preleteo u sitne sate. I da u parvu si, to trzanje svakako moze da zavisi i od toga ko kakav mis vozi i kako ga je podesio.

Inace prirodno okretanje kamere kako sam se odrazio, podrazumeva da nema trzanja kamere u okretima ili da je isto svedeno na minimum. Dakle radi se najverovatnije o akseleraciji koja je potpuno iskljucena pa slika skakuce nekotrolisano i na najmanje pokrete misem. Generalno ne mogu da se otmem utisku da vecina MP igara pati od toga i jos kada neko opali CPI do daske na misu to izgleda smesno. Neke ranije igre su imale smooth filter kojim se okretanje kamere moglo amortizovati, ali opet vecina gejemera ga iskljucuje u MP igrama kako bi navodno imali bolji odziv iako kasnjenje koje se javlja u nekim situacijama nema nikakve veze sa tim vec sa necim drugim, no dobro... Dakle trzanje o kome govorim u principu ne smeta nekome ko konstatno tako igra pa se na to navikao i to mu je sad kao noramalno, ali itekako smeta onome ko posmatra sa strane i narocito onima koji ne igraju FPS igre cesto. Ranije dok sam bio aktivniji gejmer desilo mi se u nekoliko navrata da me uhvati neka blaga mucnina kada zaigram FPS igre koje prvise trzaju. Sad u moru onoga sto sam odigrao ne mogu da se setim tacno vise koje su to igre bile osim sto pamtim da mi se to nekoliko puta desilo. Naravno i sam monitor je tu itekako bitan faktor.

Elem, eto nadam se da sam bio malo jasniji. Bilo bi bolje naravno da sam izvukao neki video gde se to lepo moze videti, ali stvarno me mrzi da na youtubu trosim svoje vreme na takve stvari.
 
Poslednja izmena:
Ovo izgleda kao mesavina starog i novog,mozda bi to moglo da prodje da mi D3 nije bio blago razocarenje,takodje vidim da su se vratile one demonske letece glave iz 2,koje su mi uvek bile kao neki cheep momenat iz nekog niskobudzetnog slaser horora.Svidjaju mi se oni finiser potezi deluju mocno ali kontam da ce smarati ako se stalno koriste...MP posle quake3 arene batalio,cisto sumnjam da bi mi ova igra vratila zelju za napucavanjem
 
[YOUTUBE]ztdKziK_aAs[/YOUTUBE]
 
https://bethesda.net/#en/events/game/doom-on-pc/2016/04/22/113

Our current expected PC advanced settings include:

Manually Lock Framerate (un-locked by default)
Lights Quality
Chromatic Aberration Toggle
Shading Quality
Post Process Quality
Particles Quality
Game F/X Quality
Decal Quality
Directional Occlusion
Reflections Quality
Depth of Field Toggle
Decal / Texture Filtering
Motion Blur Quality / Toggle
Sharpening Amount
Lens Flare Toggle
Lens Dirt Toggle
Texture Atlas Size
Show Performance Metrics
Resolution Scaling
UI Opacity
Film Grain
Rendering Mode
FOV Slider
Simple Reticle
Show First-person Hands Toggle
Use Compute Shaders
Vsync (support or triple buffering)

Bas dosta podesavanja, izgledace ovo odlicno na pc-u.
 
[YOUTUBE]TxfQ79-D1lk[/YOUTUBE]
 
izgleda ko doom 3, ****te posle 13 godina...skoro sve isto :D
 
Ja nesto nisam odusevljen, previse mi nekako klizi i nerealno izgleda sve to, po malo smesno za danasnje uslove. Sto kaze post iznad, izgleda ko Doom 3, a ja bih dodao samo sa malo napucanijim texturama.
 
Da li doom 4 ima denuvo zastitu?

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
 


Nemam zamerki. Ovo je sve ono sto sam hteo od ove igre, samo je lose prezentovano pa se cinilo da nije. Voleo bi da veci nivoi tezine povecavaju broj demona, neki Insane mod u kojem naviru sa svih strana kao blesavi uz trash metal u pozadini :guitar:
 
Pa rekli su da postoji neki ultra-težak mod na kome igra ne može da se pređe, već će se igrači bukvalno globalno nadmetati ko je prešao par sekundi više.
 
Gledao sam juce malo po netu imace zastitu.

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
 
Ja sam je kupio 43 gb bas me interesuje sta sve ima u tih 43 gb

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
 
Kad se zvanicno otkljucava, nocas u ponoc ili nesto ranije?
 
Jedno glupo pitanjce :D Jel ima vajde da kupujem doom, obzirom na mašinu iz moje mašine?
 
Nazad
Vrh Dno