Šta je novo?

Tom Clancy’s: The Division [PC]

Cudi me da niko ne spominje to da bi ubio najobicnijeg lika u kapuljaci bez pancira treba oko 2 sarzera i jedno 10x headshotova da bi pao..pobogu na sta ovo lici.. I nije im opravdanje sto je ovo Rpg igra, i Witcher je Rpg pa ima bolji fajt od npr Assasin Creed i ostalih tog tipa..
 
Cudi me da niko ne spominje to da bi ubio najobicnijeg lika u kapuljaci bez pancira treba oko 2 sarzera i jedno 10x headshotova da bi pao..pobogu na sta ovo lici.. I nije im opravdanje sto je ovo Rpg igra, i Witcher je Rpg pa ima bolji fajt od npr Assasin Creed i ostalih tog tipa..

Kazu da posle odredjenog perioda igranja (levelovanje ili upgrade-a) treba manje metaka da ubijes protivnika, ali svakako ne vidim poentu :D.
 
+1


@Kobayashi Maru: Pogledaj samo kakve je ocjene dobio WD, kopitaj AC-a, sa sve smarackim gameplayom i nista spec pricom. Igra klasicni prosjeke. Ok. kapiram ja, tebi se igra svidjela, prodala se u milion primjeraka, ali to ne znaci da je ispala onakva kako su svi ocekivali da bude, a to je mega hit. Mozda uspiju iz drugog pokusaja?!

Nadam se da ce Division ispasti mnogo bolje, ipak su tu ukljuceni ljudi koji su radili na Ground Controlu, World At War-u.

Watch dogs je svuda dobio uglavnom pozitivne ocene u rangu 7 od 10 ili 8 od 10, što mu dođe negde skoro pa realno. Igra je solidna, ni manje ni više.

A i gejmplej uopšte nije bio smarački, hakovanje je bilo baš zabavno. WD nije ništa posebno, ali je bolja igra od mnogih izvikanijih naslova i "gameri" se obrušavaju na nju samo zato što se smatra pokretačem mode (iako ti nije istina, bilo je i ranijih naslova koji su downgrade-ovani, samo nije nastao toliki skandal) "downgrade-ovanja" grafičkih dometa igara nakon što se masa dobro nahajpuje i padne gomila preordera. Ovce su oduvek bile za šišanje.

Jeste Ubi postao potpuno pederashki izdavač (a nekad sam ih gotivio) i smara strašno to što pale klince po sajmovima s napucanom grafom, a posle izdaju nešto sasvim drugo.

Poenta je da je to "sasvim drugo" ono što je realno i to treba da se gleda, kakav je WD ispao na kraju, a ne u očima "gejmera" koji balave po klipovima sa E3 itd i padaju na te njihove fore, pa su sad kao silno razočarani, a opet je većina kupila igru.

Krivi su i jedni i drugi zbog ovakve, sada već praktično ustaljene prakse. Izdavači su videli da to pali i da će takvi "skandali" pre pojačati prodaju nego obrnuto i bole ih uvo što se neka tamo šacica živcira i proklinje ih. kad prodaja i pored downgrade-a najčešće samo raste, bez obzira zbog čega je ustvari i došlo do downgrade-a. Bitno je da se priča o igri.


Realna očekivanja u vezi neke igre mogu da se steknu tek negde blizu datuma izlaska, a ne 2-3 godine ranije.


Division će opet i "downgrade-ovan" da izgleda super, pogotovo kad modovi, čačkanje po ini fajlovima, enb, sweetfx itd. stupe na snagu, gde će se malo poboljšati grafički utisak, ali šta je sa ostalim aspektima igre?

Cudi me da niko ne spominje to da bi ubio najobicnijeg lika u kapuljaci bez pancira treba oko 2 sarzera i jedno 10x headshotova da bi pao..pobogu na sta ovo lici.. I nije im opravdanje sto je ovo Rpg igra, i Witcher je Rpg pa ima bolji fajt od npr Assasin Creed i ostalih tog tipa..

E, zbog ovoga bi svi trebalo mnogo više da se zabrinu nego zbog downgrade-a. Džaba im i da Division bude najlepša igra ikada kad ovakve stvari mogu potpuno da te ubiju u pojam.
 
Poslednja izmena:
S obzirom da su igre u predprodaji od prikazivanja lažnog sadržaja koliko je po tebi prihvatljivo da obore kvalitet pa da se ljudi ne bune jer nisu dobili obećano?
 
Ovo je mmo orijentisani fps sa rpg elementima, tako da je normalno da oprema napreduje kroz igranje.
 
S obzirom da su igre u predprodaji od prikazivanja lažnog sadržaja koliko je po tebi prihvatljivo da obore kvalitet pa da se ljudi ne bune jer nisu dobili obećano?

Nije prihvatljivo uopšte to što rade, ali druga strana problema je što se ljudi bune, a opet kupuju te iste igre... što bi onda izdavači prestali sa takvom praksom?

Kada bi im se takav potez vratio kao bumerang po njušci, to bi bila druga priča, ali hipnotisana gomila i dalje ne posustaje i plaća im za takve proizvode.

I ko je onda sve kriv za ovakvo stanje kakvo je danas u industriji po ovom pitanju?


Evo, maltene svi proizvođači automobila su lažirali testove o emisiji štetnih gasova itd. pa će opet većina i dalje kupovati ta kola... nije to samo problem u industriji igara.

Svi smo se plašili mleka dok se pisalo o aflatoksinu i skandalima (pošto se na svakih par godina potegne ta priča), ali evo narod sad bezbrižno pije mleko i ne razmišlja više o aflatoksinu... do sledećeg talasa afere.


Samo kad bi narod prestao sa masovnim preorderovanjem i stvari bi se vremenom znatno promenile i igre bi izlazile u daleko igrivijem stanju nego što je to danas slučaj.


Na primer, u čemu je razlika da li ćeš igru platiti sa 30 posto popusta tokom preordera ili godinu dana nakon izlaska igre?

U tome što ćeš u prvom slučaju dobiti uglavnom neki neoptimizovani i izbagovani bućkuriš, koji će polako da se dovodi u red u narednih 6 meseci-godinu dana ili koliko već.

A u drugom slučaju ćeš dobiti maksimalno ispeglanu igru po istoj ceni, gde će iskustvo biti mnogo prijatnije.

Tada bi i izdavači morali da porade na tome da povrate poverenje igrača, kako bi mogli opet da se oslone na unapred obezbeđenu zaradu od preorderovanja, umesto da uzmu pare i zbrljave sve, samo da izbace igru na vreme i ispoštuju rokove.


Ali ne, svi sve hoće odmah, hoće da budu prvi... narod nedeljama kampuje na ulici da bi među prvima kupio pišljivi telefon itd.

Problem potiče iz same ljudske psihe, ali to je priča za neki drugi forum...


Ovo je mmo orijentisani fps sa rpg elementima, tako da je normalno da oprema napreduje kroz igranje.

Ali kakav je to metak kad ispališ par šaržera liku u dukserici u lice sa dva metra razdaljine, a on još uvek stoji i puca u tebe?

RPG je RPG, ali i headshot je headshot.
 
Poslednja izmena:
Ali kakav je to metak kad ispališ par šaržera liku u dukserici u lice sa dva metra razdaljine, a on još uvek stoji i puca u tebe?
Upali Fallout 1,2 ili Underrail, pa vidi da li je svaki hs iz svakog vatrenog oružja zaista i hs, pogotovo ako nemate invenstirane poene u te grane :p

Ili da se prebacimo u ove akcione fps-ove sa rpg elementima, recimo na Borderlands, gde nećeš naneti neki dmg sa početnim oružjima u poslednjim etapama igre. :)
 
Poslednja izmena:
Ali kakav je to metak kad ispališ par šaržera liku u dukserici u lice sa dva metra razdaljine, a on još uvek stoji i puca u tebe?

RPG je RPG, ali i headshot je headshot.

Niste igrali Borderlands?
To vam je Diablo iz prvog lica, i umesto da mlatite mačem i sekorim, vi koristite pucu, koja skida health, koji je kod negoh veći nekog manji...
Meni to u Diablo (style) igrama pije vodu, dok kod FPS ne mogu da podnesm, tako da me isti Borderlands mega smorio, iako sam igrao sa društvom u LAN-u, ali to ne znači da je igra loša, nego je jednostavno stvar ukusa
 
^ali Borderlands nije igra koja odise realnoscu, niti cilja na to. Kad imas igru koja je u realisticnom setingu, gde su karakteri ljudska bica, itekako je problematicno da saspes nekom gomilu municije u glavu, pazi u glavu, i da on onda kao padne i onda se jos nesto prenemaze i jos nije mrtav. Potpuno van svake pameti. Na stranu to sto napucavanje (kao sto je jos neko primetio) meni izgleda bas lose, ok, nisam probao, ali uopste ne obecava.
 
Cak u GTA V swatovci upucani kroz slem padaju kao kruske.
Ni pancir ne pomaze 1-2 metka i gotovo.
 
^ali Borderlands nije igra koja odise realnoscu, niti cilja na to. Kad imas igru koja je u realisticnom setingu, gde su karakteri ljudska bica, itekako je problematicno da saspes nekom gomilu municije u glavu, pazi u glavu, i da on onda kao padne i onda se jos nesto prenemaze i jos nije mrtav. Potpuno van svake pameti. Na stranu to sto napucavanje (kao sto je jos neko primetio) meni izgleda bas lose, ok, nisam probao, ali uopste ne obecava.

Onda nećeš igrati fps sa "rpg elementima", nego arma 3 :)
 
^ma nisam ja u tom fazonu uopste, samo neka mera mora da postoji.....
 
Ovo je mmo orijentisani fps sa rpg elementima, tako da je normalno da oprema napreduje kroz igranje.

Upali Fallout 1,2 ili Underrail, pa vidi da li je svaki hs iz svakog vatrenog oružja zaista i hs, pogotovo ako nemate invenstirane poene u te grane :p

Ili da se prebacimo u ove akcione fps-ove sa rpg elementima, recimo na Borderlands, gde nećeš naneti neki dmg sa početnim oružjima u poslednjim etapama igre. :)

U FPS-u igri (pa i sa rpg elementima) koja ide na neku koliku toliku realističnost, to je potpuni *****izam.

Koliko god da nisi levelovao, headshot u običnog čoveka bez pancira sa 2m razdaljine je headshot. Možda će da preživi jedan, ali dva tri nikako, a ovaj stoji i čak puca i promašuje tebe sa iste te razdaljine... rpg ili ne, ovo je za mene... :laugh:

Drugo je kad ti pucaš u neke karakondžule, mutante itd. gde je tako nešto ipak koliko toliko moguće.

Ali dobro, to je sve stvar ukusa. Nekom se možda to sviđa, meni ne.
 
Poslednja izmena:
a sta ocekivati u FPS kvazi rpg igri ?
da na lvl-u jedan se nisan mrda i trese kao da je zemljotres pa svaki 15 metak zapravo pogodi ? to ne bi bilo nikom zabavno

da ti municija postaje jaca kako dobijas veci lvl pa pravi veci dmg ? ali i to razbija iluziju realne grafiek i napucavanje sa ljudima

prosto fp izvodjenje zahteva otklon od realnosti kada su rpg "element" ubaceni i to je to, treba se malo naviknuti (iako sam naravno jako jako protiv te vrste rpg elemenata u fp/tp igrama)
IMERZIJA :d nikako ne ide ruku pod ruku sa RPG-om u ovakvim slucajevima :)

p.s. ne znam kakva je ovo igra tek od skoro citam o njoj, da neko ne pomisli da sam se zalepio za nju ili sacuvaj boze preorderovao :)
 
 
sprema se velika katastrofa :d
 
Sumnjam, prodat ce se i više nego dobro.
A do godine i nastavak da dobijemo a.B.d
 
Kako je tako je, oprobace se svakako...mozda iznenadi.:)
Jednom vec jeste.:D
 
Poslednja izmena:


Bacite pogled samo na combat od 4 do 6 minuta i od 22 do 24 minuta... to su ti RPG elementi. :d

Za igru koja poretenduje da ima iole realističan near future combat, ovo ne da je smešno, nego je i mnogo veći problem od downgrade-a.

Pa šta oni koriste kao municiju, kapisle? :hair:


Jednoj FPS igri s pucanjem iz vatrenog oružja u iole realističnom okruženju nije potrebno više levelovanja od recimo Far Cry 3.

Meni je čak i u FC3 bilo smešno da ne možeš da kupiš veći opasač ili ranac, nego sve moraš sam da praviš (ali onda lov i taj grinding ne bi imali smisla), ali ovo u The Divisionu je tragikomično, barem za sada.

Takvo drastično levelovanje opreme može da pije vodu u nekom fantazijskom okruženju, gde se uglavnom koristi hladno i magijsko oružje ili nekom SF-u, ali ovo je za sada žešći deal breaker.

Bacite pogled samo na komentare od ovog klipa.
 
Poslednja izmena:
47b0bfc6729aed2fc2494776a7320358.jpg
 
do neke mere mogu da razumem taj "rpg element", pa u skladu sa njim i to teze ubijanje protivnika i sve je to lepo, ali ovo je zaista preterivanje.... pa *** treba tri sarzera i dve bombe da utrosis na jednog klasicnog ljudskog protivnika...
 
Realno ovde nije grafika problem :)
 
Jednoj FPS igri s pucanjem iz vatrenog oružja u iole realističnom okruženju nije potrebno više levelovanja od recimo Far Cry 3.
Kontam da govoriš o realističnom okruženju, oružju i pucanju, jedan metak i ćao? Da li si igrao Rainbow six Vegas, on je pre FC3?
 
Poslednja izmena:
Kontam da govoriš o realističnom okruženju, oružju i pucanju, jedan metak i ćao? Da li si igrao Rainbow six Vegas, on je pre FC3?

Da, igrao sam ga, ali ne govorim ovde o tome, već o količini levelovanja opreme u jednom FPS-u koji puca na neku koliku toliku realističnost uz RPG elemente levelovanja.

Vegas je taktična pucačina i nešto potpuno drugačije, nema veze s onim što sam hteo da kažem.


FC3 sam pomenuo kao jednu od relativno svežijih primera gde mi je levelovanje opreme bilo OK. Iako je bilo besmisleno da ne možeš jednostavno da kupiš veći ranac, torbice itd. već moraš sve da kraftuješ.

Ali da to nisu uradili, grinding i lov ne bi imali smisla, a to je ono što me je držalo i teralo do kraja, tako da razumem takav kompromis.

Ali ovo što su napravili masivovci je urnebes. Ne samo što igrač mora da saspe tri kile municije da bi patosirao neke tamo obične grunt-ove, nego isto važi i obrnuto.

Pogledaj još jednom combat od 4 do 6 minuta i od 22 do 24 minuta i sve će ti biti jasno.

Nijedna ****** ne bi krenula u combat prvo s kapislama, pa onda kad njih savlada da pređe na gumene metke, da bi tek ko zna kada stekao skil da koristi pravu municiju i nikakve izjave da je to RPG ne mogu da operu ovaj šou iz 50-minutnog klipa.

Mora to potpuno da se rebalansira da bi ličilo na nešto, a nadam se da će to bar uraditi moderi (kao što je Ziggy's mod za FC3 na primer), ako ne i sami developeri.
 
Recommended Requirements

Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-3770 | AMD FX-8350, or better.
RAM: 8GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon R9 290, or better.
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration.
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Multiplayer: Broadband connection with 512 kbps upstream, or faster.
 
Nazad
Vrh Dno