Šta je novo?

Tom Clancy’s: The Division [PC]

Bas steta, a igra je obecavala na pocetku.
Bio sam zagrejan za nju, umalo i da je kupim, probacu betu, pa cu videti.
 
Sa WD su uradili istu stvar.
 
Dobro ali ovo nije WD. Lepo je opisao čovek u klipu, ovo ispada Destiny u malo "realnijem" i turobno-urbanom okruženju.
 
Nisam napisao da je igra ista kao WD nego da su od najave do izlaska obe igre prošle kroz isto.
Sledeći put kad nešto pompezno najave ne treba ni otvarati temu dok igra ne izađe.
 
Nisam napisao da je igra ista kao WD nego da su od najave do izlaska obe igre prošle kroz isto.
Sledeći put kad nešto pompezno najave ne treba ni otvarati temu dok igra ne izađe.

Ako je neko toliko podložan hajpu, nema mu pomoći.

Ali ne vredi ulaziti u temu ni odmah nakon izlaska, jer dosta ljudi ne ume da odradi spoiler tag pa upropasti nekom doživljaj.

Svakako treba sve od starta uzimati s rezervom.
 
Vidi se da grafika nije nista specijalno, cak mislim I da downgrade-ovani WD ima bolju :p Ali ipak je ovo na boxu, mozda ce biti nesto bolja na PC-u. Meni se sama ideja svidja, ali u beti cemo nadam se videti realizaciju
 
Ne verujem da se u ovoj moze pokvariti dozivljaj.
Vidi je samo... sva u dzidza bocama, vidis sve do kraja mape...
 
Poslednja izmena:
Steta zbog downgrade-a, ali sa tehnickog aspekta i ako bude ovako izgledala i na PC-u, vidim da ima lufta da se lepo nabudzi uz dodatne sejdere, samo ne znam kakav je snowdrop engine i da li ce dozvoliti u dovoljnoj meri upgrade modera putem sejdera. ;)
 
Mene podseca na Freedom Fighters, meni dosta. Grafika je odlicna, view distance dokle pogled seze, teksture dobre, poligona dosta, materijali realni, osvetljenje okej, jedino fali malo bolji AO. Nema pop up (ili ja nisam primetio) a igra renda citav grad. Impresivno.

Steta zbog downgrade-a, ali sa tehnickog aspekta i ako bude ovako izgledala i na PC-u, vidim da ima lufta da se lepo nabudzi uz dodatne sejdere, samo ne znam kakav je snowdrop engine i da li ce dozvoliti u dovoljnoj meri upgrade modera putem sejdera. ;)


Nije to to bez tri kile motion blura, chromatic aberration i 20 lens flareova po sceni, jel da?
 
Taj rad...i da naocare za zavarivanje dobijas uz igru.:D
 
Mene podseca na Freedom Fighters, meni dosta. Grafika je odlicna, view distance dokle pogled seze, teksture dobre, poligona dosta, materijali realni, osvetljenje okej, jedino fali malo bolji AO. Nema pop up (ili ja nisam primetio) a igra renda citav grad. Impresivno.
Nije to to bez tri kile motion blura, chromatic aberration i 20 lens flareova po sceni, jel da?

Grafika je daleko od one sa prve prezentacije, i tu se ne radi samo o ta dva tri efekta, kao sto ti zelis da omalovazis, vec o kolicini detalja, poligona, kvalitetu tekstura, sjencenja, osvetljenje, animacije i karakteri - sve je na daleko nizem nivou od onog sto su "obecali" ili ti reklamirali.

Iskreno, da su je onomad prikazali sa ovakvom grafikom ne bi je skoro niko ni primijetio, ne bi privukla toliku paznju publike. Zaista sam se ponadao da ce ovo biti prava next gen igra, kao sto je Crysis bio u svoje vrijeme, kad ono Watch Dogs all over again.

Mozete vas nekolicina da pametujete do mile volje i da pricate kako je grafika ista ili skoro nepromijenjena, ili ono famozno "grafika nije bitna", ali ta prica moze da prodje samo kod ljudi koji su zaslijepljeni fanboizmom Ubisofta ili nisu u stanju da vide razliku u kvalitetu grafike.

Sto se gameplaya tice, ne vidim nista revolucionarno ili drugacije od ostalih tps igara, klasicna nabudzena rokacina u urbanom post apokalipticnom, Crysis 2/3 okruzenju, sa sve lebdecim hud-om kao da je izasao iz nekog Need For Speeda...
 
Grafika je daleko od te prve prezentacije zato sto to nije ingame grafika vec rezirana sekvenca u endzinu. Stari trik kojim se svi sluze ali i posle toliko primera igra iz nekog razlog jos uvek misle da je to nekakva PC grafika sa high end masina.

Kada te fake demoe izbacimo iz jednacine, grafika je jako dobra. Kao sto je i u Watch Dogs ili drugim Ubisoft igrama koje sve odreda imaju odlicnu grafiku, pogotovo jer renderuju citave gradove.

Cryengine je jedna velika prevara, sto se da videti u temi gde se kace slike. Grafika iz toliko hvaljenog "optimizovanog" Ryse: Son of Rome ne moze ni prici u kvalitetu Assassins Creed: Unity koji je navodno neoptimizovana igra. Taj isti Ryse ima gomilu fejk efekata, materijali su plastelinski, poligona fali na modelima a odvija se u strogo kontrolisanom skriptovanom okruzenju. Posle se ljudi pitaju kako to toliko dobro radi. Pa radi dobro jer nema sta da bude zahtevno, osim ogavnih efekata koje Crytek trpa u svoje "konzol" igre (Crysis kec i ekspanzija ne preteruju sa efektima, sve od tada je katastrofa). Crysis je stvarno bio izuzetak. Ostale igre iz serijala su daleko od toga.
 
Poslednja izmena:
Ajd sto su downgrade-ovali grafiku nista novo od ubisofta.

Meni najvise ovo smeta, ne vidis od ovih gluposti igru. Mogli su opusteno da ubace i neku reklamu za pepsi.
Untitled.png
 
Naći će se već način da se pogasi ono što nije potrebno.
 
Widget levo je tutorial/hint sistem, to neces gledati tokom igre. Pokretni indikatori pokazuju gde se nalaze clanovi tvoje druzine kao i njihovo zdravlje. U gornjem levom cosku je radar, pored je mission journal ili kako se to vec zove. Gore desno je valjda oznaka tvoje grupe a dole desno je spisak saboraca. Sredina desno je indikator koji pokazuje zdravlje i inventar tvog lika. Malo je cudan raspored i nadam se da ce nesto od toga moci da se iskljuci ali takve su moderne igre. UI su lebdeci widgeti koji iskacu po citavom ekranu. Ova igra nije izuzetak po tom pitanju. Neke igre te widgete fiksiraju u coskove, to je valjda kao bolje resenje...
 
Grafika je daleko od te prve prezentacije zato sto to nije ingame grafika vec rezirana sekvenca u endzinu. Stari trik kojim se svi sluze ali i posle toliko primera igra iz nekog razlog jos uvek misle da je to nekakva PC grafika sa high end masina.

Ma kakav trik to je klasicna prevara. Nigdje niko nije spomenuo da je to zapravo doradjeni video snimak i da igra nece tako izgledati. Sta mislis samo koliko je ljudi narucilo igru samo zbog toga jer su vidjeli onako dobru grafiku?! Ja sam bio odusevljen, najljepsa igra koju sam vidio na ondasnjem sajmu. Pravi pravcati next gen, i sta sad?! Sad treba svi da ih pravdamo i da ih potapsemo po ramenu?! Prevaranti najobicniji.

Jedina stvar koja moze da ih izvadi je gameplay, jer ako tu podbace ne gine im sudbina Watch Dogs-a.

Steta zaista, jako mi je zao sto za onakvu grafiku moramo cekati jos 4-5 godina, do izlaska nekih novih next gen konzola.
 
Poslednja izmena:
E3 je generalno showoff nasminkanih demoa koji sluze da se konzolasi isprimaju na nove igre. Meni se gejmplej dopada i ne vidim kakve veze ima sa Destiny. Jedino me zuljaju, ovim redom: cena, uPlay i mikrotransakcije.

 
Jedina stvar koja moze da ih izvadi je gameplay, jer ako tu podbace ne gine im sudbina Watch Dogs-a.

A kakva je to sudbina Watch Dogsa bila? Igra se prodala u preko 10 miliona primeraka, a čak je i rekorder po najvećoj prodaji prvog dana u istoriji Ubisofta.

Plus, igra je sasvim solidna i uglavnom ima pozitivne ocene. Grafički je i ovako jedna od najlepših igara ikad (ja sam koristio i modove koji su otključavali većinu efekata koji su bili prikazani na E3 2012. i izvukao maksimum iz grafike), ali i gejmplej je sasvim solidan, kao i priča... tako da o kakvoj sudbini ti pričaš, majke ti?

Mislim da bi Ubi bio više nego zadovoljan da proda Division u preko 10 milki.

Stoji sve da je WD pokrenuo tu lavinu s downgrade-om, kao i da su njave svi koji pribegavaju takvim taktikama, ali WD i pored toga uopšte nije ispao loša igra, štaviše sasvim je solidna bila.

A druga je priča ta što se klinci napale i odmah preorderuju pa posle kukaju. Krivi su i jedni i drugi. Čekaj brate gejmplej klipove nakon izlaska pa onda sudi, sve ostalo je samo uzaludno hajpovanje.
 
@G@W
Izvini ali ne mogu da se slozim sa tobom po pitanju Crytek-a kako je to jedna velika sarena laza, bla bla... Hoces da kazes da Crysis 3 i Ryse, za koje mogu opusteno da tvrdim da su jedne od best looking game i dalje na trzistu, su bezveze?!
Jeste Assasin dobar ali iskreno ne moze da se meri. Ako se globalno i objektivno gleda, lepo su odradili grad, ali jednostavno nije to na nivou Crysis serijala, a i ne moze da bude zbog tolike kolicine objekata i textura.
 
Ova igra je dozivela masan downgrade i kompletan rework u raznim aspektima...na sajmovima je prikazivan gameplay reklamiran kao gameplay, nisu bile cutscene ili opstepoznati target renderi. Zasto je do svega toga doslo? Ex-Ubisoft producent koji se smorio od vetrenjaca i koji sad radi ovde u BG ima bas zanimljive price o toj kompaniji:d
Ali ovo sa grafikom je skroz sekundarna stvar, WD se dobro prodao, AC serijal se i dalje solidno prodaje, zabole njih za grafiku i kontroverze oko iste...
 
Poslednja izmena:
Sta mislis samo koliko je ljudi narucilo igru samo zbog toga jer su vidjeli onako dobru grafiku?!

Od kada se igre kupuju na osnovu jednog snimka koji je video na sajmu? Ako tako budu u stavrno zivotu birali zenu na osnovu deset minuta razgovora sa njome onda su takvi ljudi prostim recima naj*bali ali stavrno naj*bali.

Mislim da bi ovo bio prikladan snimak za ovo sto sam ti gore reko!!!

 
Ova igra je dozivela masan downgrade i kompletan rework u raznim aspektima...na sajmovima je prikazivan gameplay reklamiran kao gameplay, nisu bile cutscene ili opstepoznati target renderi.

+1


@Kobayashi Maru: Pogledaj samo kakve je ocjene dobio WD, kopitaj AC-a, sa sve smarackim gameplayom i nista spec pricom. Igra klasicni prosjeke. Ok. kapiram ja, tebi se igra svidjela, prodala se u milion primjeraka, ali to ne znaci da je ispala onakva kako su svi ocekivali da bude, a to je mega hit. Mozda uspiju iz drugog pokusaja?!

Nadam se da ce Division ispasti mnogo bolje, ipak su tu ukljuceni ljudi koji su radili na Ground Controlu, World At War-u.

G@W: O kakvom Destiny-u ti pricas?! :D

Ex-Ubisoft producent koji se smorio od vetrenjaca i koji sad radi ovde u BG ima bas zanimljive price o toj kompaniji:d

Ispricaj nam makar nesto, djeluje da je nesto interesantno. :D
 
Poslednja izmena:
Uglavnom se svodi na sledece - jedan studio (u okviru Ubisofta) krene da radi na npr nastavku PoP. Naprave viziju, urade dizajn, prodju prototip fazu, udju u pretprodukciju i napreduju dalje. I u tom trenutku centrala upada, daje rokove i najcesce salje sve raspolozive ljude na taj projekat. I onda odjednom na igri radi masa novih ljudi, sa svih strana sveta od producenata do dizajnera. Krece marketing, E3 i slicni cirkusi i tu vidimo kako igra izgleda i divimo se. Za to vreme, igra se menja u svim aspektima, na igri pored gomile novih ljudi sada rade i druge Ubi centrale, da bi se zadati rokovi ispostovali. Rezultat? Blaza verzija je ono sto je ovde poznato kao downgrade ili konzolitis i sl etikete, ili gora verzija - umesto PoP igre dobijemo novu igru iz Tom Clancy serijala:)
Producenti tu najvise popizde jer moraju biti spremni da po potrebi sednu na avion i odu na drugi kraj sveta da sredjuju stvari kad god centrala vidi eventualni prioritet, pa kome sta zapadne:) Njima je recimo "avg lifespan" u Ubisoftu prilicno kratak jer malo ko ima zivaca da radi tako. Recimo nama poznata Jade Raymond je otisla u EA cim su joj ponudili da vodi jedan studio, umesto skakanja na relaciji Montreal - Toronto. Ona je jos i dobro prosla, jer ima dosta njih koji su "po zadatku" isli i u Kinu, Indiju, Rumuniju, UK, itd...
 
Poslednja izmena:
Dodao gore:)

Imam i pricu za Codemasters, ali o njima nekom drugom prilikom:D
 
Kad bi svi predstavili ono što će i da isporuče ne bi bilo problema.
Nije ova krajnja grafika užas ali opet ista priča sa lažnim marketingom. Nije istina da su raniji snimci predstavljani kao renderi jer oni su prikazivali samu igru koja sad izgleda drugačije.
 
Veruj mi da ih to uopste ne tangira...Stavise, kada centrala procenjuje proizvod, oni razlike i ne primecuju niti ih to zanima. Igra je gotova, moze da zaradi, shipuj:D A mi primecujemo downgrade bas iz razloga sto mi zapravo vidimo igru pre i dosta posle ekspanzije projekta, bez medjufaza i sl:) Dobra stvar (po njih) je da smo veeelika manjina, generalno ogromna vecina igraca takodje to ne vidi uopste ili ih ne zanima.

Ubi takodje ima zanimljiv pristup outsource-u. Svi poznati studiji to uveliko koriste, najcesce su to dve velike firme iz Kine. Ubisoft zeli da sve radi in-house, pa ako im zatreba tako nesto, oni jednostavno otvore novi studio tamo gde je jeftina radna snaga (uskoro dolaze i u Beograd). Pa i sa te strane otezavaju sebi, mada to ima i pozitivnih strana...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno