Šta je novo?

TS IPTV Informacije, cene, itd.....

Da se javim slika opet pocela da trza[secka] i posle zamene portova lan2,lan3.Tehnicari vise ne znaju staje.Isto se desava i kod komsije.Udaljen sam 150m od centale .
PODACI IZ MODEMA
Link Status Up
Modulation Type VDSL2
Actual Rate(Up/Down) 2048/30720 kbps
Attainable Rate(Up/Down) 19341/151890 kbps
Noise Margin(Up/Down) 23.2/40.9 dB
Line Attenuation(Up/Down) 2.1/1.9 dB
Output Power(Up/Down) -31.8/13.4 dBm
Data Path(Up/Down) Interleaved/Interleaved
Interleave Depth(Up/Down) 13/985
Interleave Delay(Up/Down) 2/8 ms
INP(Up/Down) 1/3.5 symbols
Profile 17a
LinkEncap G.993.2_Annex_K_PTM
CRC Errors(Up/Down) 1/0
FEC Errors(Up/Down) 1890/0
HEC Errors(Up/Down) 0/0
Showtime Start
 
Poslednja izmena:
Izgleda da je problem do same platforme, kod mene su tehnicari bili vise puta i nista. Vidim da su kod tebe dobri parametri interneta pa opet problem. Nadam se da ce se jos neko javiti ko se vise razume.
 
BTW, Vojo, to je NEt30? Zar ti se on isplati danas? Ili je to modem roknut +10 zbog IPTVa? (to obicno ide za profil, ne za modem)
 
Izgleda da je problem do same platforme, kod mene su tehnicari bili vise puta i nista. Vidim da su kod tebe dobri parametri interneta pa opet problem. Nadam se da ce se jos neko javiti ko se vise razume.

Ja sam gotovo sigran,da je do nove platforme.Sve sto si naveo i meni se isto dogadja
 
Poslednja izmena:
BTW, Vojo, to je NEt30? Zar ti se on isplati danas? Ili je to modem roknut +10 zbog IPTVa? (to obicno ide za profil, ne za modem)

Ja sam na NEt20,ona promocija tablet za 1din.Naknadno sam uzeo box2,tel i iptv.A to su oni roknulii 30720 kbps,kada su isprobavali stavili su i 40720 kbps pa su vratili.Tehnicar ne moze da veruje da se to desava sa takvim parametrima.Ako je do nove platforme, bilo bi vajlda kod svih, ne znam?Kod komsije u istoj zgradi isti problemi.
 
Poslednja izmena:
Nadam se da ce se jos neko javiti da kaze kako je kod njega da li secka. Npr. kod mene na laptopu tera full hd stream bez ikakvog seckanja i to preko wifi a iptv secka, pa zbog toga i mislim da je problem do same platforme, da je do interneta seckalo bi valjda i na laptopu ili mozda gresim, ne znam??
 
Mozda drugi i ne primecuju to seckanje i trzanje slova.Kada je utakmica najbolje se primeti trzanje slike.
 
Poslednja izmena:
Na jednom forum koji se bavi i ovom tematikom,covek isao do poslovnice Usce i video da i tamo slika secka.Objasnio sve detaljno kako dolazi do seckanja, bas kao i kod mene.Samo da ugrabim vreme idem licno da se uverim.
 
Na jednom forum koji se bavi i ovom tematikom,covek isao do poslovnice Usce i video da i tamo slika secka.Objasnio sve detaljno kako dolazi do seckanja, bas kao i kod mene.Samo da ugrabim vreme idem licno da se uverim.
Pazi,kada sam uzeo novu platformu kod nas u kraju su svima seckali samo HD kanali,pa se na kraju ispostavilo da treba nesto da se uradi na DSLAM-u i to su resili.
Ali ajde ako te ne mrzi postavi neki video da cisto obratimo paznju i da vidimo kako to secka,mozda je i kod nas tako ali to ne primecujemo ili smo se na to vec navikli pa nam dodje normalno!
 
Najlakse se primeti na slovima u dnu ekrana, kajron, znaci jednostavno idu slova glatko i onda secne kratko i tako ponovo, ili kada je kadar u pokretu isto se primecuje. Ja sam to prvo primetio npr na rts1 jutarnji program. Posto imam i total tv onda prebacim i vidim da to tamo ide sve glatko bez ikakvih seckanja.
 
Clan u postu #4199 snimio program i kada je pustio sadrzaj nije seckao.A ne bi da aktiviram snimanje sadrzaja.Jedino kada bi on okacio.
 
Poslednja izmena:
Snimao sam ja posto imam aktiviranu uslugu snimanja ali na tom snimku nista ne secka. To me i navelo na pomisao da nesto nije u redu samo sa live streamingom programa. Ne znam mozda gresim.
 
Pozdrav svima, posto sam prvi put na forumu.
Desava li se jos nekome da iptv secka slika. Kod mene se to konstantno desava od kada sam uzeo iptv vec nekih mesec dana probno. Znaci slika skoro uvek secka narocito se primecuje na slovima sto idu u dnu ekrana na nekim programima. Prijavljivao sam vise puta i dolazili su tehnicari i proveravali, kao sve je u redu ali slika i dalje secka. Internet radi normalno bez prekida. Primetio sam da kada secka i posle promene kanala i povratka na taj prethodni prestane da secka neko vreme pa onda pocne opet. Probao sam da snimam program, na onoj opciji sto ima za snimanje programa, tada kada se to desava i kada posle pustim taj snimak na snimku nema seckanja. Ponovo sam danas prijavio ali mislim da nema nista od resavanja problema.
Procitao sam u predhodnim porukama da je kod jednog clana kao to reseno promenom mesta mreznog kabla lan2, lan3, i to sam probao ali nista.

Pozdrav ljudi,

ista priča je i kod mene. Dolazili su, menjali sve živo i ista stvar se dešava. Slika "štuca", net radi bez greške, sa tonom je sve u redu...I da, najbolje se vidi kada je u pitanju sport...Krenuću opet da ih smaram ali se bojim i ja da je do platforme...AKo neko reši problem neka javi...Od centrale sam 150 metara i oni su u čudu kako ne radi dobro.
 
Upravo tako ' stuca' slika a sa tonom je sve u redu. Sto vise nas bude prijavljivalo nadam se da ce resiti nesto.
 
Da naglasim da sa starim STB-om nisam imao jedan jedini problem...net je tada bio sporiji a HD je radio bez greške...
 
Clan u postu #4199 snimio program i kada je pustio sadrzaj nije seckao.A ne bi da aktiviram snimanje sadrzaja.Jedino kada bi on okacio.
Ma mislio sam da snimite mobilnim ili fotoaparatom i to postavite/okacite na YouTube!Pozz.
 
Ja taj problem seckanja imam od kako sam pre 15-ak dana zamenio stari Intracom STB za taj novi Huawei EC2108V5, odnosno prešao na tu novu platformu. Sada sam, čitajući ove postove, potpuno siguran da je problem na platformi i nema svrhe da menjam STB, kako sam planirao. Najlepše je to što će se oni za svaku pojedinačnu prijavu ovakve smetnje "praviti ludi", driblati sve koji prijavljuju ovu smetnju sa poznatim arsenalom bisera (kako i gde vam je priključen spliter, šta piše pored RJ-11 utičnica na spliteru, koje lampice svetle na ruteru, šta piše ispod njih, šta piše ispod RJ-45 utičnica sa zadnje strane rutera, gde vam je priključen i koji kabl na ruteru, šta svetli na STB-u itd.), optuživati kućne instalacije, splitere, meriti karakteristike parica, proglašavati ih lošim, smanjivati brzinu Interneta i šta sve ne, umesto da zovu Kineze iz Huawei-a da dođu i da reše problem. A od tog Huawei-a još nikada ništa nisu nabavili da je radilo kako treba, bez serije patch-eva i svakojakih "krpeži", a i nakon toga to ostaje nekako "nategnuto", na samoj granici iole korektnog rada. Izgleda mi da smo mi Huawei-jev research poligon. :mad:
 
Pa moramo ih onda svi pritegnuti da to nekako rese, ako ne budemo zvali i prijavljivali oni ce to tako i klasifikovati kao pojedinacne misteriozne slucajeve.
 

Prilozi

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    176.1 KB · Pregleda: 148
Poslednja izmena:
6981c26a0852c761b28f093006765fa3.jpg
 
Poslednja izmena:
Pa moramo ih onda svi pritegnuti da to nekako rese, ako ne budemo zvali i prijavljivali oni ce to tako i klasifikovati kao pojedinacne misteriozne slucajeve.

Slaba vajda od toga, jer nikada neće priznati da je problem do njih, iako to vrlo dobro znaju. Pretpostavljam da bi u slučaju priznavanja greške na platformi normalno bilo da umanje pretplatu za te mesece ili nešto slično, što im svakako ne pada na pamet. Kada su se pre nekoliko godina ljudima masovno resetovali Huawei ruteri (gle "slučajnosti", i tada Huawei) od po nekoliko puta dnevno do na svakih sat vremena (kako kome, kako kada i kako gde), i kada su svi masovno prijavljivali problem, svi su tretirani kao pojedinačni "slučajevi" (tehničari na terenu, merenja parica, provera kućnih instalacija, spliteri itd.). Kinezu je trebalo više od 3-4 meseca da dođe ovamo i reši ("zakrpi") problem patch-em firmware-a. Nakon toga su krenuli masovni daljinski update-ovi firmware-a svakome ko je imao Huawei ruter i problem rešen bez da su ga ikada priznali.
 
Slaba vajda od toga, jer nikada neće priznati da je problem do njih, iako to vrlo dobro znaju. Pretpostavljam da bi u slučaju priznavanja greške na platformi normalno bilo da umanje pretplatu za te mesece ili nešto slično, što im svakako ne pada na pamet. Kada su se pre nekoliko godina ljudima masovno resetovali Huawei ruteri (gle "slučajnosti", i tada Huawei) od po nekoliko puta dnevno do na svakih sat vremena (kako kome, kako kada i kako gde), i kada su svi masovno prijavljivali problem, svi su tretirani kao pojedinačni "slučajevi" (tehničari na terenu, merenja parica, provera kućnih instalacija, spliteri itd.). Kinezu je trebalo više od 3-4 meseca da dođe ovamo i reši ("zakrpi") problem patch-em firmware-a. Nakon toga su krenuli masovni daljinski update-ovi firmware-a svakome ko je imao Huawei ruter i problem rešen bez da su ga ikada priznali.


Pa da ih mi "bombardujemo", a oni neka reše problem...ovako ili onako.
 
Najnovija informacija je da su me danas kontaktirali iz telekoma povodom ko zna koje prijave i njihov odgovor je da naravno nije do njih nego su gremlini krivi. Oni su ustanovili da je sa tehnicke strane sve u redu i oni ne mogu nista vise tu da ucine. Na moje insistiranje da je u pitanju platforma, a ne linije i zice, njihov odgovor je da je to sve sad novo pa verovatno dok legne.
U principu njihov savet je da ja vratim opremu posto sam u probnom periodu, a sta sa korisnicima koji su pod ugovorom??. Verujte da nisam drugacije ni ocekivao, jer znate ima nekih korisnika koji su zahtevni, tako oni meni kazu, a neki su manje zahtevni pa kod njih neka secka za sve pare...kod mene nece.
 
Najnovija informacija je da su me danas kontaktirali iz telekoma povodom ko zna koje prijave i njihov odgovor je da naravno nije do njih nego su gremlini krivi. Oni su ustanovili da je sa tehnicke strane sve u redu i oni ne mogu nista vise tu da ucine. Na moje insistiranje da je u pitanju platforma, a ne linije i zice, njihov odgovor je da je to sve sad novo pa verovatno dok legne.
U principu njihov savet je da ja vratim opremu posto sam u probnom periodu, a sta sa korisnicima koji su pod ugovorom??. Verujte da nisam drugacije ni ocekivao, jer znate ima nekih korisnika koji su zahtevni, tako oni meni kazu, a neki su manje zahtevni pa kod njih neka secka za sve pare...kod mene nece.
Druze ajde ako mozes bar ti okaci neki video da vidimo kako secka i koliko je to!
Brate meni lepo i glatko ide slika i ne primecujem ama bas nikakvo seckanje,bas je zbunjujuce to sto pricate vas par korisnika prosto buljim u moj TV ali zaista nikakvo seckanje ne primecujem!:wave:
 
Poslednja izmena:
Pogledaj dva videa koja sam ja postavio.
Ma kod tebe se definitivno vidi da imas problema i sa NET-om,a za IPTV je ocigledno,ali mene zanima kako je kod @gortod i @voja011 i kakva su to sitna seckanja koja ne zahtevni korisnici ne primecuju!?:)
 
Nazad
Vrh Dno