Šta je novo?

Uber app

"Uber" još ne može da dođe u Srbiju http://blic.rs/i/600993

“Uber” je u Zagrebu počeo da radi pre nekoliko dana. Vožnja ovim taksijem jeftinija je za 25 odsto nego cena regularnog taksija u ovom gradu. Sam start plaća se 130 dinara plus 60 dinara po pređenom kilometru i sedam dinara po minuti vožnje. Svako otkazivanje naručene vožnje u Zagrebu košta 230 dinara. Imajući u vidu ovu računicu vožnja “Uberom” u Beogradu od tri kilometra koja traje oko desetak minuta koštala bi 370 dinara umesto 500 koliko bi ova ista vožnja došla regularnim taksijem.
Tehnotalibana, pored toga sto ih ima medju programerima, ima i medju novinarima.

Medjutim, na ovom forumu sigurno ima i istinoljubivih koji pride znaju da racunaju. Nadam se da je tako pa cu postaviti formulu sa TACNIM cenama i TACNIM rezultatom kostanja voznje iz primera u Beogradu.

Start = 170,00
Cena po kilometru = 65,00
Rastojanje = 3km
Nema naplate po minuti!!!

170,00+(65,00*3)=170,00+195,00=365,00

Novinar u ovom primeru laze za celih 135,00 ...a to je ozbiljna kradja na taxiju - kada bi meni bila otkrivena ja bih izgubio licencu!!!

Dakle jeftinije nego sto naplacuje uber ...a dodatnu ustedu imate jer ne placate 230,00 za otkazivanje voznje!
...ova usteda gore nije mala jer ako ste zvali taxi do posla i platili ga 365,00 pa zatim pozvali taxi i za povratak ali bili spreceni da se odmah prevezete, vi cete u Beogradu samo da se izvinite i pozovete taxi ponovo onda kada vam stvarno bude trebao. Ukupno cete platiti 730,00 dok biste tom drskom i bezobraznom uberu platili 370,00+230,00+370,00=970,00 ...iliti, vozeci se taxijem stedite 240,00 sto je skoro 33% ili trecina iznosa!

Zar je moguce da vi ovo ne biste sami primetili? Da ste stvarno tolke veverice i da stvarno toliko verujete novinarima tehnotalibanima?
 
Isteklo mi vreme za editovanje gornjeg posta pa moram ovako...

EDIT: ...a i nasao se ko ce da vam pridikuje. :lupko: - pa ja sam takodje veverica jer POKVARENOG novinara tehnotalibana nisam proveravao u vezi racunice za uber voznju a i tu je ukrao 10,00 ...ali ovaj put, naravno jer je tehnotaliban, UMANJUJUCI cenu uber voznje. Smrda!

130,00+(60,00*3)+(10*7)=130,00+180,00+70,00=380,00
 
Pa sta se onda bunis,nek dodju i propadnu i eto duple radosti!
SL lici na saobracajno lice.

Uostalom, Uber tezi da vozace u potpunosti izbaci iz jednacine:

http://www.independent.co.uk/life-s...to-buy-500000-self-driving-cars-10373968.html

Poslovi voznje automobila/kamiona/autobusa ce se polako gasiti.
Svi će se poslovi polako gasiti a s njima i mi.Zato se i ježim od ovakvih projekata.A osl je ovlašćeno službeno lice.
Retardirani poslovi i treba da se gase jer ljudi nisu roboti i ne treba da rade ko roboti!
 
Mene jedna stvar jako nervira kod bg taxija u odnosu na ns. U na zoves taxi, dodje, kazes adresu, odveze platis i izadjes.

U bg (bio prosli vikend u munze) moras da kazes gde si i gde ides kad zoves taksi. Plus, vozio sam se od zemunskog keja do cara dusana, oko 1.5 km i video sam da je taksista vidno bio iznerviran sto je kratka relacija. Pritom nisam zvaontaksi vec je bio parkiran na stanici kod stare carinarnice i kad sam rekao gde idem, do hotela, rekao je - pa to je tu.

Rekoh, da, tu, 1 i po kilometar - vozi rodjace. Jok, posle svadbe i vina cu da pesacim do hotela.

Nadam se da ce uber ovo da resi.
 
Poslednja izmena:
A jesu li retardirani i oni koji pisu robotske postove?
Jes ti to neki taxista emotivac? To nije dobro za zdravlje, pod hitno menjaj zanimanje ili karakter. Oni koji pisu botovske i navijacke postove su retardirani a retardirani poslovi su oni automatski,dosadni, ponavljacki koje i roboti ili softver mogu da rade. Tu ljudi nema sta da traze i kad vec ne znaju da je to lose po njih i da mogu da zive i rade kvalitetnije, bolje i zanimljivije bice prinudjeni da se promene. Ko ne bude hteo da se prilagodi i dozove pameti taj ce izumreti i opet dobro!
 
Ladno i dalje velika filozofija oko generickog posla...

Sta je sledece, ljutice se prodavci u prodavnicam sto postoji online kupovina? Cistaci ulica sto postoji ono cudo sa cetkama sto samo cisti? Menjacnice sto postoje automati koji menjaju novac?

Uber je modernija fora za taksije i vrlo je prosto. Ako je toliko losija - nece zaziveti, ako je bolja - zazivece. Ne razumem koji marxista ima problem sa tim i zasto bavi svoju profesiju, iako je meni to malo cudno nazivati nekom ozbiljnijom profesijom al ajde, osim ako nije direktno ugrozen i ne boji se da ce dobiti manji deo kolaca?

Ja ne kapiram zasto se pravi velika filozofija od voznje automobila. Prosecno inteligentna osoba moze da postane vrhunski taksista za mesec dana, podrzumeva se sa danasnjom tehnologijom u vidu gps-a i da je prethodno polozio B kategoriju. Ja iskreno ne kapiram tu intelektualnu stranu osobe koja je resila da bude taksista i onda se cudi sto deli posao sa kojekakvim polu ljudima i misli da je taj posao precenjen. Radis konstantno isti posao godinama (vozis automobil koji je zapravo sve lakse i lakse voziti usled napredovanja tehnologije) i tehnicki ne napredujes u svojoj vestini ni malo osim mozda u nekim mikro procentima. Ja se zaista ne secam kad me je neki taksista bolje odvezao ili sigurnije ili ne znam ni sta po cemu bih uopste trebalo da razlikujem taksiste osim po vozilu i neobaveznom caskanju? Takodje mi se ikad u zivotu nije desilo da mi je neko rekao "e Djole onaj taksista je najjaci lik ikad" ili "jako sam uzivao u voznji, ovaj taksista bas odlicno vozi, osecao sam se jako sigurno u vidi se da je covek profesionalac". Ja ulazim u to da je svaki od taksista dovoljno normalan da zna da vozi, jedino sto gledam pored toga je automobil i neretko mi se desavalo da mi bude zao sto moram da platim istu cenu da se vozim u kojekakvim krsevima i kad se vozim u normalnom automobilu..

Ali opet mozda je moja greska sto pravim paralele sa sopstvenim intelektom i tudjim i onda tu pravim gresku sto ja to ne dozivljavam kao neku nauku...
 
Poslednja izmena:
Mene jedna stvar jako nervira kod bg taxija u odnosu na ns. U na zoves taxi, dodje, kazes adresu, odveze platis i izadjes.

U bg (bio prosli vikend u munze) moras da kazes gde si i gde ides kad zoves taksi. Plus, vozio sam se od zemunskog keja do cara dusana, oko 1.5 km i video sam da je taksista vidno bio iznerviran sto je kratka relacija. Pritom nisam zvaontaksi vec je bio parkiran na stanici kod stare carinarnice i kad sam rekao gde idem, do hotela, rekao je - pa to je tu.

Rekoh, da, tu, 1 i po kilometar - vozi rodjace. Jok, posle svadbe i vina cu da pesacim do hotela.

Nadam se da ce uber ovo da resi.
A sta se u NS desi ako pozvani taxi ne dodje?
Apsolutno nista, ti bez ikakve moralne satisfakcije moras ponovo da zoves i napusavas zato sto si se smrzavao x minuta cekajuci hebeni NS taxi ...oet cekas, a kada novi taxi stigne mrzis ga ko Nemca zbog ****** koje je napravio onaj prvi.

Vidis, Beogradski taxi je, sasvim prirodno, na visem stupnju razvoja od Novosadskog jer ti se to ne sme desiti (ako si dao destinaciju ili ime ili bilo koji drugi vid raspoznavanja) a ako se ipak i desi ti imas satisfakciju sto ce onaj derpe taxara koji te ispalio biti kaznjen sa 24h nerada.

...a onaj "taxista" koji je gundjao na kratku relaciju je 100% divljak odnosno moja nelojalna konkurencija koja ce upravo biti prva u HIPOTETICKOM apliciranju za uber.
Normalan taxista nije intelektualno uskracen pa da ne zna da kod kratkih voznji prodaje kilometar po najvisoj ceni. Sto se mene tice najdraze su mi musterije koje bi na jedna vrata ulazile a na druga izlazile ...i za svaki ulazak platile 170,00 ;)
Nema habanja motora, alansera, guma... A kinta pljusti ko blesava. :D

Razlog sto te prihvatam za sagovornika je taj sto si se od prethodnog sukoba pa do danas pokazao u drukcijem a mnogo boljem svetlu. Na temi o unifiju si pokazao da umes da mislis i da zastitis svoj interes pred korporacijom koja pokusava da ti ga ugrozi. :)

...zato si zasluzio da ti se izvinim sto sam te negde na nekoj temi uporedio sa enragedom, jer od tog poredjenja nema gore uvrede. Izvini za to!
 
marxista:
upravo si slagao za NS taxi.
Ima isto pravilo, i ista je kazna ako kolega kolegi pokupi musteriju. 24h ne dobija stranke sem ako se sam snadje na ulici.
I u NS gde s ene govori duzina voznje je start 70 dinara, da da ...100din manje nego u BG. ZASTO ???
Dodatak: cena km u NS je 52 dinara :)

Nek dodje uber i lakitaxi, i pericataxi, ma nek voze i divljaci, iskreno to nije moj problem, to je problem drzave.

Da li u BG ima udruzenja koja iznajmljuju taxi vozila na dan za 2000din kao u NS (novus taxi, vip taxi, nas taxi.... )? Znaci brandirana vozila jednog vlasnika koji iznajmljuje taxistima vozilo na dan, svako moze da uzme vozilo na dan za 2000din. Koja je razlika toga od UBER-a?
 
Poslednja izmena:
kod ubera vozis svoja kola, a za osiguranje ne znam kako resavaju
 
@marxista - nije divljak, naxis ili maxis je bio, tako nešto.
 
Licno, zeleo bih da uber zazivi.

Obrazlozenje: ne volim taksiste, ne licno nego kao organizaciju.
Pre par meseci sam prijavio taxi stanicu u centru 3 u Borci. Naime godinama pre toga su taksisti drzali divlju taxi stanicu i nikom nista.
Onda se neko setio ( citaj: neko potplatio nekog ) i sa malo zute boje sada je tu taxi stanica, "legalna" . Posto je guzva od stanice, oni opusteno stave znak da je to sada jednosmerna ulica, pa vi gradjani kruzite naokolo dok taksisti cekaju musterije...
Ovo je ukratko prica, a poenta je da je taxi stanica ODMAH pored pesackog prelaza kod glavnog ulaza u osnovnu skolu! Taksisti cak ne postuju ni pravila pa parkiraju na metar od pesackog, a obavezno je 5 metara. Kada su bili saobracajci i naplacivali kazne ja im prisao i zatrazio kad vec naplacuju kazne da naplate i taksisti kaznu jer se prilepio na pesacki, oni kazu ok, odu do njega kolima i kazu mu da se samo pomeri, ja im pridjem da ih pitam zasto nisu kaznu napisali oni kazu zure i POBEGNU pod izgovorom da imaju neku intervenciju... protekcija.
Eto, mito, korupcija, taksisti dobiju stanicu tik uz pesacki i direktno ugrozavaju osnovce u saobracaju, jako divni ljudi.
Tako da, poenta price je, jako bih zeleo da uber aplikacija zazivi a ovi taksisti nek came u svojim kolima cekajuci musteriju. U najboljem slucaju ne budu imali posla uopste pa odu odatle gde im nije mesto, ako nista nasa deca ce biti bezbednije na putu za skolu.
 
Znači tebe da psujem što moram da kružim :) Šalim se, video sam znak no ne pada mi na pamet da kružim 2km jer je neki ***** odlučio da bukvalno 10m ulice bude jednosmerno. Doduše nikad nisam video patrolu da stoji tu i maltretira nekoga ko u kontra smeru prođe. Najmanji problem da skinemo znak pa da prosto "ne znamo" da je jednosmerna jer otkad postoji naselje nije bila.
 
Start = 170,00
Cena po kilometru = 65,00
Rastojanje = 3km
Nema naplate po minuti!!!

170,00+(65,00*3)=170,00+195,00=365,00

Novinar u ovom primeru laze za celih 135,00

Mozda i ne laze? Ja sam neki dan isao od taxi standa u Petrarkinoj do Drajzerove (gde sece BKAK). Taksimetar pokazao 803, ja dao 900 i izasao. Radni dan, oko 8:30 EDIT: oko 9:45
Planplus kaze da je to 7.9km i isli smo tacno kako plan plus i predlaze.
Dakle: 170 + 8*65 = 690din.

Jel' moguce da planplus laze 1,9km na tako kratkom rastojanju?
Mozda zato ljudi i cekaju Uber i slicne novotarije?
 
Poslednja izmena:
U ns taksimetar kuca i dok se stoji, ne verujem da se u bg nešto razlikuje.Zato i jeste ta razlika.
 
Taksi u ovom obliku je davno prevaziđena forma.

U Nišu odgovorno tvrdim da je taksista bez mušterije najgora i najbahatija vozačka stoka koja smatra da poseduje neko božansko pravo nad drumovima, trotarima i čemu ne.

Podržavam sve usluge koje se baziraju na ocenjivanju, preporukama i sl.
 
A sta se u NS desi ako pozvani taxi ne dodje?
Apsolutno nista, ti bez ikakve moralne satisfakcije moras ponovo da zoves i napusavas zato sto si se smrzavao x minuta cekajuci hebeni NS taxi ...oet cekas, a kada novi taxi stigne mrzis ga ko Nemca zbog ****** koje je napravio onaj prvi.

Vidis, Beogradski taxi je, sasvim prirodno, na visem stupnju razvoja od Novosadskog jer ti se to ne sme desiti (ako si dao destinaciju ili ime ili bilo koji drugi vid raspoznavanja) a ako se ipak i desi ti imas satisfakciju sto ce onaj derpe taxara koji te ispalio biti kaznjen sa 24h nerada.

...a onaj "taxista" koji je gundjao na kratku relaciju je 100% divljak odnosno moja nelojalna konkurencija koja ce upravo biti prva u HIPOTETICKOM apliciranju za uber.
Normalan taxista nije intelektualno uskracen pa da ne zna da kod kratkih voznji prodaje kilometar po najvisoj ceni. Sto se mene tice najdraze su mi musterije koje bi na jedna vrata ulazile a na druga izlazile ...i za svaki ulazak platile 170,00 ;)
Nema habanja motora, alansera, guma... A kinta pljusti ko blesava. :D

Razlog sto te prihvatam za sagovornika je taj sto si se od prethodnog sukoba pa do danas pokazao u drukcijem a mnogo boljem svetlu. Na temi o unifiju si pokazao da umes da mislis i da zastitis svoj interes pred korporacijom koja pokusava da ti ga ugrozi. :)

...zato si zasluzio da ti se izvinim sto sam te negde na nekoj temi uporedio sa enragedom, jer od tog poredjenja nema gore uvrede. Izvini za to!
Aj ti ostavi mene i beini za sebe toliko si godina sprcao u pedu a jos uvek ne znas pravopis srpskog jezika. Beogradski, novosadski( prisvojni pridevi izvedeni od vlastitih imenica sufiksima -ski, -ški, -čki, npr. novosadski, beogradski) pise se malim slovom, zapamti bre to uci se u drugom razredu OS.
A BTW, najveca uvreda nekome na forumu je kada te porede sa tobom ne sa mnom!!!
Marxista isti si marxista, gde ces gore???
 
Znači tebe da psujem što moram da kružim :) Šalim se, video sam znak no ne pada mi na pamet da kružim 2km jer je neki ***** odlučio da bukvalno 10m ulice bude jednosmerno. Doduše nikad nisam video patrolu da stoji tu i maltretira nekoga ko u kontra smeru prođe. Najmanji problem da skinemo znak pa da prosto "ne znamo" da je jednosmerna jer otkad postoji naselje nije bila.

Sta sam ti sad ja skrivio :) , ja sam se bunio nakon uvodjenja jednosmerne ulice, ne pre. Od prvog dana kada su stavili znak patrola je bila tu skoro svakodnevno, sad ih nesto nema. Sede u kolima, cekaju da neko prodje i naplate kaznu. Osim taksistima, oni su zasticeni ocigledno. A i dalje parkiraju uz pesacki prelaz, ako hocete slike mogu da uslikam, mada ko zivi u borci i sam to zna.

Inace nije toliki problem sto je ulica jednosmerna, nego sto su navodno uveli jednosmernu jer je tu ulaz u skolu i pesacki, a ostavili taksiste da deca ne vide kola koja idu ni u tom jednom smeru.

U zvanicnom odgovoru od saobracajne policije stoji i deo gde me podsecaju da kao vozac moramo da postujemo signalizaciju i propise. Taksisti ne moraju...

Uber je zakon :) .
 
Ja sam mislio da su uveli da je jednosmerna nakon tvoje prijave :) Nikad stvarno patrolu nisam video i neka ostane tako :) Da ne idem u off dalje.
 
Sta je sledece, ljutice se prodavci u prodavnicam sto postoji online kupovina? Cistaci ulica sto postoji ono cudo sa cetkama sto samo cisti? Menjacnice sto postoje automati koji menjaju novac?

Uber je modernija fora za taksije i vrlo je prosto. Ako je toliko losija - nece zaziveti, ako je bolja - zazivece. Ne razumem koji marxista ima problem sa tim i zasto bavi svoju profesiju, iako je meni to malo cudno nazivati nekom ozbiljnijom profesijom al ajde, osim ako nije direktno ugrozen i ne boji se da ce dobiti manji deo kolaca?

Da, ukoliko se npr. za online kupovinu ne bi plaćao porez i prateće dažbine itekako trebaju da se bune.

Uber nije modernija fora za taksije. Uber je modernija fora za sve. Postavlja se pitanje, međutim, da li treba prihvatiti svaku tehnološku novinu samo zato što je tehnološka novina, ili treba možda ipak razmisliti i pohvatati konce šta ona zapravo donosi i koji su novi izazovi koje postavlja pred sve nas. Što se mene tiče, ja čekam aplikaciju za šerovanje menadžera i direktora, kako preduzeća ne bi plaćala menadžment toliko puno. Kad ono međutim...
 
Kad bi se bavili pozitivnim i negativnim stranama tehnoloskih novina mnogo vise stvari bi se dovelo u pitanje a ne samo Uber, ako se gleda na globalnom nivou.

Meni je licno i dalje lakse da nazovem broj telefona i da sacekam taksi ali ja nisam osoba koja to konzumira svakodnevno vec povremeno, meni deluje Uber kao daleko laksa varijanta za ljude koji to koriste redovno.

Taksisti su kod nas na losem glasu jer za taj posao osim B kategorije ocigledno ne postoje nikakve predispozicije. Cast izuzecima, ali najveci procenat sljama, kompleksasa i losih ljudi je zapravo tu i zato onaj jako mali procenat taksista pada u vodu. To je kriva zemlja sto je haos tu a ne pravi vozaci - normalno, ali ova nova varijanta pod nazivom Uber deluje kao penicilin za to.
 
Da li vi zaista mislite da će Uber divljaci poboljšati situaciju, poštovati propise, biti ljubazni i uredni, i sa sređenim kolima? Pa svaki trenutno besposleni Beograđanin će rešiti da iskoristi auto koje mu služi za vožnju do kladionice, i postane Uber taksista, a kad gomila takvih uđe u saobraćaj 'em će raditi za šaku kikirikija, jer će uvek biti neki mali koji može da vozi za manje para 'em će praviti haos, kao što trenutno prave aks, becks, i ostali kuriri, i gomila potrčko merčandajzera u svojim šarenim automobilima. Koji opet, iz istog razloga, rade za šaku kikirikija...
 
Da si pročitao na onim linkovima video bi da u hrvatskoj za uber mogu da voze samo vozači koji su preduzetnici, tako se planira i za srbiju.
 
Diskusija je šira od hrvatskog slučaja, i počela je pre nego što je Uber stigao u Hr.
 
Nece tako biti za Srbiju. Za Beograd ponajmanje. Zato su dosadasnji "veliki kapitalisti" i pucali jedan po jedan. Da ispostuju zakonsku regulativu ne mogu a naravno ne mogu ni da je promene bez saglasnosti svih zainteresovanih subjekata.

Prvi i najveci problem sam im ja, obican mali preduzetnik koji ne da svoju licencu a drugi problem im je drzava kojoj nije ni na kraj pameti da mene obestecuje zarad tamo nekog belosvetskog programera. Ona zna da od mene naplacuje ovako ili onako fiskalna potrazivanja a da od njih ne bi nikako pa joj je to dodatni motiv da ne sece granu na kojoj sedi.
 
Od njih ne bi nikako? Pa ne postoji zemlja gde Uber vozaci ne placaju porez!
Da li vi zaista mislite da će Uber divljaci poboljšati situaciju, poštovati propise, biti ljubazni i uredni, i sa sređenim kolima? Pa svaki trenutno besposleni Beograđanin će rešiti da iskoristi auto koje mu služi za vožnju do kladionice, i postane Uber taksista, a kad gomila takvih uđe u saobraćaj 'em će raditi za šaku kikirikija, jer će uvek biti neki mali koji može da vozi za manje para 'em će praviti haos, kao što trenutno prave aks, becks, i ostali kuriri, i gomila potrčko merčandajzera u svojim šarenim automobilima. Koji opet, iz istog razloga, rade za šaku kikirikija...
Nisu krivi ni kuriri ni potrcko ni Uber ni ostali vec politicari koji ne rade nista po pitanju infrastrukture!
 
Diskusija je šira od hrvatskog slučaja, i počela je pre nego što je Uber stigao u Hr.
Pričao si o Beogradu, a ako dođe u Beograd Uber će raditi po sistemu kao u Hrvatskoj, zato sam ti napisao. Kada je diskusija krenula radio je na način koji si ti opisao i koji ni po meni nije ok.

@marxista
Da li neko može u Beogradu da osnuje firmu (ne preduzetnik) i pruža usluge prevoza putnika sa putničkim automobilima sa zaposlenim vozačima, bez taxi stanica?
 
Nek dođe koja god firma/aplikacija hoće i vreme/ljudi će odlučiti šta će opstati.
Mene realno uopšte nije briga šta govori bilo koji taxista u srbiji.Zašto? Zato što to nisu zaslužili.Gradili su imidž decenijama pa sad nek ubiraju plodove svog rada.
Beogradski taxisti su najgori od svih u srbiji i znaju oni zašto.
One njihove kolege koji su iole korektni i normalni mogu da zahvale "onoj" većini neandertalaca za imidž koji imaju.
Zašto ljudi odlaze u taxiste?
Organizuju svoje slobodno/radno vreme kako im odgovara.Uvek dostupan keš.Ne treba neki IQ nadprosečan.O obrazovanju da ne pričamo.Siguran posao u smislu nemam nadrkanog šefa koji će mi dati otkaz zbog kašnjenja na posao.Pravila koja treba da poštuju su krajnje smešna, ako ne računamo saobraćajna i još milion razloga koja oni dobro znaju.Naravno, čim neko želi da im dirne u njihovu svetinju odmah blokada grada i slično.
Da ne spominjem sad njihova interna , mafijaška pravila, koja vazće na određenim gradskim taxi stajalištima itd.

I još nešto, TAXI služba je u službi građana a ne OBRNUTO.
I strašno je iritirajuće za slušanje kad me taxista ubeđuje da ono što sam doživeo od njih samih, i još doživljavam, da nije istina. Ma ajde!
Manite se teoretisanja, praksa pokazuje onu pravu stranu.
Najviše se realno nasmejem kad mi taxista priča o poštenju i realnoj naplati vožnje.
Dokle god za jednu istu relaciju plaćam različite sume novca, bilo koja priča od strane taxista pada u vodu.
Dakle , između sebe se nisu dogovorili i uveli red u svoju branšu, zašto onda uzimati njihovo mišljene kao relevantno za bilo šta.
 
Bez želje da ulazim u raspravu sa bilo kim na ovoj temi (sa nekima je i nemoguće razumno diskutovati), samo bih spomenuo da koristim car go aplikaciju već nekih mesec dana i od tada nisam nijednom koristio regularni taksi. Mnogo jeftinije (recimo duplo u noćnoj tarifi), na kraju vožnje stiže mejl iste sekunde o vremenu, lokaciji, kilometraži, nova vozila, ljubazni vozači, mogućnost da se stupi u kontakt direktno sa vozačem radi detaljnijeg objašnjenja ako je potrebno, notifikacija kada je vozilo na lokaciji itd... I da, mnogo je jeftinije ;)

image.jpeg
 
Nazad
Vrh Dno