RazbojNick
Čuven
- Učlanjen(a)
- 05.02.2004
- Poruke
- 6,106
- Poena
- 845
Prvi dan tog roka je dan nakon onog kada je roba došla u tvoj posed. Primer: ako je stigla danas, sutra je prvi dan od tih 14.
Hvala!Prvi dan tog roka je dan nakon onog kada je roba došla u tvoj posed. Primer: ako je stigla danas, sutra je prvi dan od tih 14.
Rok je postojao,30 dana.@meddog74
Cekaj, a do kada moras da se reg od kupovine, ne znam pitam onako, da probas da registrujes sada preko s/n broja ili su mozda ogranicili neki period do kada moras da izvrsis registraciju. Probaj nista ne kosta.
Jesi li to samostalno zaključio ili ti je neko rekao za registraciju. Meni niko nije naglasio da je to obavezno za produženje garantnog roka,osećam se kao majmun. Kupio sam i veš mašinu sa pet godina ,i pet godina je pet godina,a ne dve plus skrivene tri u pm.Ja sam svoj Panasonic kupio mesec dana pre akcije sa 5 godina garancije. TV sam odmah registrovao na Panasonic sajtu. Kad je pocela akcija, dobio sam mail od Panasonica u kom su me obavestili da i ja mogu da dobijem produzenu garanciju, ako im dostavim kopiju racuna. Mail sa kog su me kontaktirali je [email protected]
Probaj da ih kontaktiras pa vidi sa njima.
BTW, za produzenu garanciju sam dobio pdf dokument sa mojim detaljima i serijskim brokem TV-a.
Pozdrav
Hvala na mailu.Jesi li to samostalno zaključio ili ti je neko rekao za registraciju. Meni niko nije naglasio da je to obavezno za produženje garantnog roka,osećam se kao majmun. Kupio sam i veš mašinu sa pet godina ,i pet godina je pet godina,a ne dve plus skrivene tri u pm.
Nema na cemu.Hvala na mailu.
A najviše zbog garantnog roka od 5 dina.Probaću kod mađara,ti si se dosta informisao pre i posle kupovine, ja sam na sajtu par dana merkao tu plazmu ,gledao par testova otišao i kupio je. Najlakše od svega bi mi bilo da registrujem uređaj, a sad sam iziritiran i čitam ovo uputstvo i garanciju i nigde ne mogu da nađem gde je nešto jasno navedeno za registraciju uređaja i produženje garancije, glupost.
Treba da razlikujes zakonsku obaveznu garanciju od dve godine i poklon garanciju proizvodjaca ako se registrujes.Najlakše od svega bi mi bilo da registrujem uređaj, a sad sam iziritiran i čitam ovo uputstvo i garanciju i nigde ne mogu da nađem gde je nešto jasno navedeno za registraciju uređaja i produženje garancije, glupost.
Kapiram to, samo mora postojati i obaveza da se prilikom kupovine to i naglasi, a ovako sam ja bio usred akcije,a propustio sam garanciju.Treba da razlikujes zakonsku obaveznu garanciju od dve godine i poklon garanciju proizvodjaca ako se registrujes.
Isto je davao indesit - ariston, ali sam ja recimo kupio 5 dana posle te akcije i nisam dobio dodatne 3god.
Skoro sam sa drugarima pričao, kad kupujem deo za kola moram da guglam satima da ne kupim bofl robu, kad kupujem pločice za stan, guglam da nađem neke koje se ne grebu lako i koje mogu da se operu,kad kupujem nameštaj guglam koji da ne kupujem jer se raspada brzo,jednostavno stalno postoji bojazan od neke prevare ,a naši prodavci gledaju samo da prodaju.Moj je iz Madjarske TV, pa sam za produzenu kontaktirao nasu kancelariju, pa se to setalo i onda su mi registraciju priznali Hrvati, a potvrdu poslali iz lokalne kancelarije (koja je tada bila pred zatvaranje).
Inace, kao nauk, ako na garantnom listu ne pise '5 godina garancije' skoro uvek se moras negde registraovati i slicno.
Obratite paznju i sta je obuhvaceno tom produzenom garancijom. Jednom prilikom je pisalo da se u tom produzenom garantnom roku placa rad servisera (izlazak i ugradnja) dok je rezervni deo na teret proizvodjaca (uvoznika/prodavca, koga li...)
Tako je, nego lakše mi je kad podelim muku, jasno mi je da ću plaćati popravku . Probaću da iskamčim garanciju od Panasonic a, šanse su mikro minimalne,ali bar da "umrem muški" [emoji1]Prodavac je trebao da ti naglasi prilikom prodaje ako nije, trebalo je da ti bude sumnjivo to što na garantnom listu ne piše 5 godina garancije već dve. Da si to primetio verujem da bih pitao i da bi se neko od njih setio da treba da te uputi kako se registruje za tu produženu garanciju.
Ovako nemaš ništa. Tvoja reč protiv njihove.
Skoro sam sa drugarima pričao, kad kupujem deo za kola moram da guglam satima da ne kupim bofl robu, kad kupujem pločice za stan, guglam da nađem neke koje se ne grebu lako i koje mogu da se operu,kad kupujem nameštaj guglam koji da ne kupujem jer se raspada brzo,jednostavno stalno postoji bojazan od neke prevare ,a naši prodavci gledaju samo da prodaju.
Jel zna neko kako ovo ide za automobilske gume? Treba da ih reklamiram, kupio pre godinu dana 5 istih i sve su felericne, pa mi zamena ne odgovara jer bih hteo da izbegnem isti brend, najradije bih doplatio za bolje. Samo ne znam da li kao kupac imam nekog izbora u toj prici ili ne. Reklamaciju ce morati da mi odobre, sreca u nesreci sto sam uzeo 5 komada, pa je i ta peta nekoriscena tj na rezervnom tocku sa istim problemom, inace sam siguran da bi me odbili na konto trosenja ili nepravilnog skladistenja/koriscenja. Bio sam na pregledu i prebalansirali su ih, ali su rekli da su najvrv felericne i ako je problem ostao (a jeste), da dodjem da ih reklamiram.Obrisao sam poruku, moja greška. Pitanje je bilo u kojem roku može odbiti popravku, a ja sam shvatio samo drugi deo pitanja u kojem roku može tražiti novi uređaj.
Razlika između prvih 6 meseci i ostatka do 24m je što u prvih 6 meseci možeš tražiti pare ili zamena uređaja, a kasnije ti možeš tražiti zamenu ili popravku, novac ne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari