Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

I još samo treba da dokažeš da su nepravične. U zakonu obožavam stavke za koje se ' pretpostavlja'.
 
Ako je ta nejasna, ova ispod nje je sasvim jasna.
 
Zastita potrosaca kroz zakone i praksu

Ali i dalje treba dokazati da je stavka nepravična. Pošto svi operateri imaju identičnu proceduru sigurno je da postoji dobar razlog za to.

Jel pitao neko operatere zašto su uveli ovu opciju?

Edit:

Pitao sam ja:
1. Kradja
2. Servisirnje telefona nekoj osobi, a onda se vrati vlasnik telefona koji je potpisao ugovor i traži svoj telefon koji je prva osoba već preuzela.
3. Kada prodate telefon, svi uzmu keš i ne postoji dokaz nikakav kao kod auta recimo kada se sastavi ugovor, overi u opštini i plati prenos.
 
Poslednja izmena:
Ono je primer nepravicne, nema sta da se dokazuje
 
Mene su zvali kad sam trazio povracaj novca za plocu i procesor, ali to nije bila reklamacija vec sam je vratio vrlo brzo po kupovini preko webshopa. Pitala me operaterka da li hocu nesto drugo ili pare. Ali pre toga kad sam reklamirao pokvarenu graficku niko me nije zvao (kraj 2013) i tek posle mesec dana ja sam im poslao mejl i uplatili su vrlo brzo. Tako da ako te ne zovu salji mejl.

Finished. Posle dva poziva sluzbi za reklamacije novac uplacen na ziro racun. Iskreno nisam se nadao da ce reklamacija da prodje bez nekih vecih problema, medjutim sve je bilo u zakonskom roku, osim ovog dela sa novcem koji cini mi se nije ni propisan zakonom, tako da pohvale za Alti. Osim sto moras da ih cimas i zivkas, inace ostade bez para. Mada tako je svuda.
 
Pozdrav ljudi moram da ispricam situaciju u kojoj sam se nasao prosto ne mogu da verujem da li sam ja lud ili sta se ovde desava. Imao sam problem sa plocom ukoliko su sva cetiri dimma popunjena javi se infinitive boot loop i samo hard reset pomaze i onda startuje i radi normalno bez ikakvih problema. Odlucim ja da posaljem plocu na reklamaciju posto je u garantom roku (fatalna greska) pozovem online emmi call centar sve ok jave se posalju kurira, ja reko extra bas su fer i to. Prodje mesec dana mozda malo vise eto ploca stize i ja imam sta da vidim pise na deklaraciji garancija odbijena usled fizickog ostecenja, ne znam kakvo ostecenje kad ja nisam imao problem ni sa kakvim ostecenjem nego sa memorijskim slotom. Otvorim kutiju i pogledam socket od cpu vidno rasparan kao nekim srafcigerom, znaci prosto neverovatno kao da je neko namerno uzeo srafciger i rasparao. I sad vi meni recite ko je tu lud posalo sam plocu u normalnom stanju koja ima problem sa mem slotom koja radi relativno, a dobijam nazad izjavu da ploca ima vidno fizicko ostecenje i ne radi uopste ?????????????
 
Naravno, nisi slikao plocu pre slanja? Imas li serijski broj svoje prvobitne ploce, da ti nisu namerno zamenili nekom drugom?
 
Nisam ni razmisljao da mi mogu poslati drugu plocu ili moju aktuelnu fizicki ostetiti, u sustini poslao sam plocu koja je imala problem sa startovanjem i radila normalno, i posle mesec dana (znaci njima treba mesec dana da ustanove da je ploca fizicki ostecena i da se garancija ne uvazava??), dobijam je nazad. Znaci ja sam dobio prvo poruku da mi je garancija uvazena i da je ploca poslata na serivs i da ce biti popravljena u garantom roku, koja komedija. Ne kapiram kako odmah nisu videli da je fizicki ostecena, nego je poslali na popravku? Ovo se kao naziva drzava pravna institucija, koja bre institucija ma nemam komentar, kad bukvalno mogu da ti rade sta hoce ti samo cuti i trpi.
 
Strasno, sto je najgore, doslovno si nemocan, jer nemas nacin da dokazes da to nisi napravio ti. Jedini nacin jeste da odes u Emmi i dignes sto vecu galamu. Ovo i nije prvi put da se slicna stvar desava u Emiju, pisali su bas ovde na forumu neki da su dobijali namerno naknadno ostecenu robu i odbijenu reklamaciju uz nju.
 
Koliki je zakonski rok za realizaciju garancije? Dao sam napajanje 19tog proslog meseca, posle 2 dana sam dobio sms da ce mi uredjaj biti servisiran/zamenjen (genericki sms je stigao od win*in-a) i to je to.
 
nema roka
 
Ima rok, i 30 dana je za tehnicku robu po poslednjoj verziji zakona ;)
 
Imam jedno pitanje, laptop-u mi ove godine istice fabricka garancija od 2god, kupovinom istog u Gigatronu ostvaruje se neko pravo na dodatne jos 2god garancije a sve ovo vazi ako se laptop svake godine preventivno odrzava u ovlascenom servisu, da li je neko nedajboze imao iskustva sa garancijom ako se izadje iz postfabrickog garantnog roka odnosno kad sa udje u gigatron-garantni rok? Da li je ovo zaista prava garancija kao i fabricka?
 
Jesi ga vec servisirao? Ako nisi, ne znam jel možeš sad sa počneš. Ne verujem da bi ti ga ikad zamenili
 
Ne, nemam ja problema sa laptop-om bio sam jednom na taj godisnji servis ciscenja pa se blizi taj dan, razmisljam sta da radim da li da idem ili ne jer treba da ga nosim za BG preko kurura mi se ne salje, mogu da odem taj dan ujutru ga odnesem po podne gotov, ne radi se o tome sve je to OK korektni su sa te strane i nije skupo ciscenje 1.100,00din, ali do Soluna 100 somuna, pitanje je da li nedaj boze da dodje do nekog problema da li bi priznali garanciju tj. da li bi to bila garancija kao kod fabricke, jer navodno stoji
http://gigatron.neposys.com/index.p...le/View/13/6/sta-pokriva-produzena-garanacija
http://gigatron.neposys.com/index.php?/Knowledgebase/List
pa pitam da li neko ima iskustva ili neko njegov sa nemilim dogadjajima i da li to ludo radovanje?
 
Nemas sta da izgubis, bolje je odnesi da ti ociste, kad si vec tu garanciju platio. Ne secam se da se neko javljao sa pricom da mu nisu priznali tu Gigatron garanciju, gotovo sigurno da bi se neko zalio.
 
Hvala druze, razmisljao sam da ne idem ali ipak ici cu pa kako bilo da bude
 
Ako ni zbog čeg drugog, moraš otići zbog Marfijevog zakona ;)
 
ja samo da pozdravim momke iz AV marketa u bgd.
sluske uzete krajem marta, nisu mi odgovarale, probao da prodam... prodaja isla tesko, koristio ih samo koliko sam morao za to vreme (samo za skype), i pukne mi plasticni ram koji ide na glavu.
pozovem ih, objasnim situaciju (nije serija felericna, ali jesu malo manjih dimenzija, pa se desavalo i drugima koliko nadjoh po netu)... kazu mi da dodjem i da ce pokusati sa servisom.
malo je potrajalo, ali se i zavrsilo u moju korist...

svestan sam da ovo realno spada u fizicko ostecenje, bez obzira na koji je nacin nastalo, jer nije falinka serije... ali nisu me mrsnuli, vec su mi izasli u susret maksimalno.
skidam kapu, i svaka preporuka!
 
Pitanje, koji je beše rok od kupovine da se može odbiti popravka i tražiti novi uređaj?
 
Teoretski, 6 meseci od kupovine kupac ima pravo izbora.
 
Nimijasno u čemu je onda razlika izmedju prvih 6 meseci i narednih 18 meseci.
 
@Jericho hvala, tako sam i mislio, samo hteo da potvrdim, nisam bio 100% siguran.
 
Obrisao sam poruku, moja greška. Pitanje je bilo u kojem roku može odbiti popravku, a ja sam shvatio samo drugi deo pitanja u kojem roku može tražiti novi uređaj.
Razlika između prvih 6 meseci i ostatka do 24m je što u prvih 6 meseci možeš tražiti pare ili zamena uređaja, a kasnije ti možeš tražiti zamenu ili popravku, novac ne.
 
Obrisao sam poruku, moja greška. Pitanje je bilo u kojem roku može odbiti popravku, a ja sam shvatio samo drugi deo pitanja u kojem roku može tražiti novi uređaj.
Razlika između prvih 6 meseci i ostatka do 24m je što u prvih 6 meseci možeš tražiti pare ili zamena uređaja, a kasnije ti možeš tražiti zamenu ili popravku, novac ne.

Ako sam dobro razumeo, ja znaci ne mogu da trazim povracaj novca ukoliko mi u zamenu daju slabiju karticu od one koja je u garanciji posto je do kraja moje garancije ostalo nesto vise od mesec dana? Uvazena mi je garancija i receno mi je da cu dobiti zamenu, ali kako ja da se raspravim s njima ako mi daju slabiju zamenu? Prosli put su mi nudili zamenu, a sad mi je receno da ce dobavljac poslati karticu za koju oni smatraju da je adekvatna zamena i ispada da ja ne mogu da odbijem to sto posalju.

Da li su oni uvek u obavezi da me pitaju da li prihvatam ono sto oni nude kao zamenu ili mogu da mi posalju sta god hoce bez mog pristanka? Mogu li ja da odbijem njihovu ponudu i trazim povracaj novca cak iako mi je ostalo jos malo do isteka garancije?
 
Ako sam dobro razumeo, ja znaci ne mogu da trazim povracaj novca ukoliko mi u zamenu daju slabiju karticu od one koja je u garanciji posto je do kraja moje garancije ostalo nesto vise od mesec dana? Uvazena mi je garancija i receno mi je da cu dobiti zamenu, ali kako ja da se raspravim s njima ako mi daju slabiju zamenu? Prosli put su mi nudili zamenu, a sad mi je receno da ce dobavljac poslati karticu za koju oni smatraju da je adekvatna zamena i ispada da ja ne mogu da odbijem to sto posalju.

Da li su oni uvek u obavezi da me pitaju da li prihvatam ono sto oni nude kao zamenu ili mogu da mi posalju sta god hoce bez mog pristanka? Mogu li ja da odbijem njihovu ponudu i trazim povracaj novca cak iako mi je ostalo jos malo do isteka garancije?

Samo isto ili bolje. Jer, ako ti daju slabiju (slabije performanse), onda si ti u gubitku i time si ostecen.
 
Ok, problem je sto je meni ostalo malo vise od mesec dana do isteka garancije, znaci ispada da ne mogu da trazim povracaj novca, ali ne znam kako da se raspravim s njima ako dobijem slabiju zamenu, jer se vec desavalo ljudima da dobiju kartice za 30% ili vise slabijih karakteristika.
 
Možeš da tražiš povraćaj novca, nisi pročitao član 52?
 
Zanima me, ako neko zna, kad počinje onaj zakonski rok od 14 dana, u kom kupac ima pravo da odustane od online kupovine? Da li sa danaom koji se nalazi na fiskalnom računu, ili sa danom prijema uređaja od strane kurirske službe? Obično je dan, a možda i dva dana razmak između ta dva datuma?
 
Nazad
Vrh Dno