Šta je novo?

eBay, pitanja, diskusija, saveti i preporuke

Evo i trrenutno iskustvo sa prodajom. Prva aukcija onaj moj espresso aparat. Prodat za 800 USD + 90USD sam stavio poštarinu flat Worldwide. Na sve to ebay vam uzme 10%. Pobedio je lik sa Tajlanda tacnije i jedini je bidovao. Sve sam spakova u kutiju odneo jutros na poštu. Tamo su to primili, zvali su carinika on je pitao šta je, jel novo ili polovno, i jel za fizičko lice ili firmu se šalje, i rekao da neće da silazi da gleda već da prime paket. Šalje se na Tajland negde u 3 lepe :) Cena je bila za 10kg paket negde kao i sto dobijete sa kalkulatorom postanskim - oko 9000.

Sad čekam da vidim kako će i da li će to krenuti i gde će stići. Lik je platio, ali ako sam razumeo ebay čuva lovu onoliko koliko je predviđeno da ona putuje i onda pušta na PP.

p.s. da stavio sam vrednost pošiljke 60.000 i na toliko je osigurana.
 
Evo i trrenutno iskustvo sa prodajom. Prva aukcija onaj moj espresso aparat. Prodat za 800 USD + 90USD sam stavio poštarinu flat Worldwide. Na sve to ebay vam uzme 10%. Pobedio je lik sa Tajlanda tacnije i jedini je bidovao. Sve sam spakova u kutiju odneo jutros na poštu. Tamo su to primili, zvali su carinika on je pitao šta je, jel novo ili polovno, i jel za fizičko lice ili firmu se šalje, i rekao da neće da silazi da gleda već da prime paket. Šalje se na Tajland negde u 3 lepe :) Cena je bila za 10kg paket negde kao i sto dobijete sa kalkulatorom postanskim - oko 9000.

Sad čekam da vidim kako će i da li će to krenuti i gde će stići. Lik je platio, ali ako sam razumeo ebay čuva lovu onoliko koliko je predviđeno da ona putuje i onda pušta na PP.

p.s. da stavio sam vrednost pošiljke 60.000 i na toliko je osigurana.

Svaka čast na informacijama i tvom iskustvu sa prodajom na Ebay. Nastavi sa izveštavanje kao referencom za buduće prodavce :)
 
Jao Mare molim te izvestavaj nas kako si prosao... Evo ja sam sada krenuo sa prodajom preko eBay-a. Ako ima neko iskustva da mi kaze kako mogu da povecam broj pregleda na eBay-u... oglas je pregledan samo 60 puta za mesec i po dana, ali imam vec dve prodaje iz USA koje moram da posaljem u ponedeljak.
 
Kupih deo za slusalice, platio $10, stigao pogresan koji mi ne treba ni za sta. Sta mi je raditi?
 
Otvoriti case i izabrati opciju da nisi dobio opisani predmet.
 
Samo pod uslovom da nije preporučena pošiljka tj. da nisi ništa potpisao prilikom preuzimanja
 
Bitna stvar. Ako ste novi prodavac, čekaćete lovu minimum 21 dan. Imate na ebay sta su uslovi da više nemate hold na lovu, nekih 250usd prodato+8 artikala+90 dana da su vam artikli na prodaji... Dosta ljudi je pop... sa tim ali tako se štite kao kupci. Meni se trenutno lova vidi na paypal kao Balance, ali Available je i dalje 0,00 USD. Zeznuto je za bilo koga ko ne koristi predefinisane pružaoce poštanskih usluga jer je preko njih automatsko pracenje posiljki, dok kupac ne stisne (a nije obavezan) da je primio paket, vi čekate 21 dan. Čak se žale ljudi iz USA, koji koriste USPS ali su ručno uneli TN da im se isto dešava. Tako da ja sad čekićam, a bogami i kupac jer 4 dana je potrebno bilo pošiljci da dodje do Izmenične pošte 11003, mada ajde bio je vikend...
 
Stiglo na carinu u Tajland! Tri dana od kad je krenula :)
 
Pa super, to je extra brzo, samo se nadam da je u jednom komadu :D
Hvala za pojasnjenje oko naplate, saznao sam za to kad su mi legle pare ;) mada mozes da ih koristis za kupovinu.
evo ja juce poslao jedan item, danas drugi... oba za USA. Pa cu da javim kako je proslo, kojom brzinom je stiglo itd.
Ide kao preporuceno pismo, a posto je tezina oko 150gr cena je bila oko 600 din. Moze da se posalje iz bilo koje poste u Srbiji koja prima i salje pakete!!!... navodim zato sto sam se naslusao raznih gluposti kako samo moze da se salje iz poste na glavnoj zeleznickoj... ko zna koliko se ljudi tako zeznulo jer je procitalo od nekog pametnjakovica.

Ima li neko da mi kaze sta se desava ukoliko saljes npr. 10 paketa dnevno u inostranstvo, jel ti sedne neko na vrat i kaze "aaa ne moze vise" ili sta... kakva je situacija sa time ovde kod nas?
 
da ne mracim ako niste videli, procitajte iskustvo jedne prodaje robe RS ka US i sta se desilo (kupac, spedicija, troskovi...)
 
Ne mogu sad da vidim sa posla link... E sad mogu mozda da predpostavim, posto sa njihovom carinom i troskovima nemamo nista sta se desilo. Verovatno je kupac vratio paket nazad ili iz nekog razloga nije preuzeo paket i onda je ovaj ovde prosao kao bos po trnju jer su ga za sopstveni paket tretirali kao da uvozi robu :) Ne vidim, nagađam.
 
Ne mogu sad da vidim sa posla link... E sad mogu mozda da predpostavim, posto sa njihovom carinom i troskovima nemamo nista sta se desilo. Verovatno je kupac vratio paket nazad ili iz nekog razloga nije preuzeo paket i onda je ovaj ovde prosao kao bos po trnju jer su ga za sopstveni paket tretirali kao da uvozi robu :) Ne vidim, nagađam.

Upravo se to i desilo, stim da je ovaj kupac što bi rekli imao love na pretek kada je samo za transportne troškove iskeširao 700$, slanje i vraćanje pošiljaocu i to preko Fedeksa. Ono što je zanimljivo, a bilo je aktuelno zakonski pre možda 4 godine jeste da i dalje nije rešeno pitanje vraćanja robe iz inostranstva pošiljaocu. Sve se i dalje tretirao kao nova pošiljka tj. uvoz.

I dalje je sulud taj zakonski propis, ako sam poslao novu robu znači prodajem farmerke, pošaljem na adresu kupcu njemu ne odgovara veličina i on želi da vrati tj. zameni to naša carina tretira kao da ti kupuješ robu tj. nema poznavanja reči "vraćanje". Ima mnogo primera oko toga jedan je i WTF sa onim farmerkama što je radio. I još niz drugih firmi koje su morale svoje firme bukvalno da presele jer carinski zakon neke stvari tj. reči ne tretira na pravi način i tu je potrebna izmena.

Isto kao što bi taj Tajlanđanin vratio Marku espresso aparat i utvrdio da nešto nije uredu, crina bi to tretirala kao da si kupio, a ne prodao...
 
Zaista ludilo mozga, stvarno smo dno dna po ovim pitanjima. Rizik je zaista veliki, zato se treba truditi da pošalješ, okačiš, što više slika iz svih uglova, što tačniji opis itd. Mada i to nije sigurno naravno... Za sad je sve ovo definitivno eto za poneki pokušaj, za neku redovnu prodaju suviše rizično za bilo šta što se šalje kao paket i vrednosti je preko 50e...
 
Evo u posti se reklamira PostEksport, stoje flajeri kod postexpress saltera.
Znaju i oni za fazon
 
Da li nekada naglasite Kinezu da napise pravu vrednost na posiljku?
Posto kada se naruce sitnice neke od 1-5 dolara, oni stave vrednost posiljke na 10 dolara recimo, i ako se carini kod nas onda se plati carina vise nego sto treba.
 
Kupih deo za slusalice, platio $10, stigao pogresan koji mi ne treba ni za sta. Sta mi je raditi?
Ako nema tracking (kinez) , obično ga navedu ako ima , za neispravnu ili neodgovarajuću stvar bolje reći da nisi ni primio , i traži full refund . Inače mrcvarenje od čuvenih 3$ do vraćanja predmeta . Dobijaš nešto što nisi naručio , a zapravo ti plaćaš penale . Ako nije kinez , e onda *** :(
 
Da li nekada naglasite Kinezu da napise pravu vrednost na posiljku?
Posto kada se naruce sitnice neke od 1-5 dolara, oni stave vrednost posiljke na 10 dolara recimo, i ako se carini kod nas onda se plati carina vise nego sto treba.
Obicno te sitnice od par dolara ne otvaraju, a ako otvore ne gledaju vrednost na koverti vec samostalno procenjuju.
Uglavnom ako je posiljka iz kine nece uvaziti cak i ako imas racun (mada je to stvarno retkost) u paketu vec ce ici na procenu.
 
Da, vecinom mi se desi da takve sitnice ne otvore, ali kad otvore a Kinez napise nekoliko puta vecu cenu onda je platim vise nego vrednost predmeta.
 
Ako nema tracking (kinez) , obično ga navedu ako ima , za neispravnu ili neodgovarajuću stvar bolje reći da nisi ni primio , i traži full refund . Inače mrcvarenje od čuvenih 3$ do vraćanja predmeta . Dobijaš nešto što nisi naručio , a zapravo ti plaćaš penale . Ako nije kinez , e onda *** :(

Pričao sa prodavcem, rekao da će poslati novi/pravi o svom trošku.
 
MareBGD sta bi sa posiljkom, jel se covek javio da je stiglo ok...

Ja sam vec poceo da ludim, jer mi ovo i dalje pise kao poslednji unos:

09.06.2015 19:45:41 11003 IZMENIČNA POŠTA Otprema

*** proslo vec nedelju dana, a nije ni mrdnulo iz BG, jel moguce? U pitanju je preporucena posiljka tezine 150gr...
 
Ja sam vec poceo da ludim, jer mi ovo i dalje pise kao poslednji unos:

09.06.2015 19:45:41 11003 IZMENIČNA POŠTA Otprema

*** proslo vec nedelju dana, a nije ni mrdnulo iz BG, jel moguce? U pitanju je preporucena posiljka tezine 150gr...

Moguće je, meni je 8 dana stajao paket, kad sam zvao carinu, rekli su da su u gužvi i da obrađuju tek pošiljke koje su stigle nedelju dana pre moje.
Pozovi 0113643140 i pitaj.
 
MareBGD sta bi sa posiljkom, jel se covek javio da je stiglo ok...

Ja sam vec poceo da ludim, jer mi ovo i dalje pise kao poslednji unos:

09.06.2015 19:45:41 11003 IZMENIČNA POŠTA Otprema

*** proslo vec nedelju dana, a nije ni mrdnulo iz BG, jel moguce? U pitanju je preporucena posiljka tezine 150gr...

Stajao 4 dana na pošti i kad je krenuo za 4 dana je stigao čoveku na vrata u Chiang Mai. Potvrdio prijem na ebay i lova mi ja available na PP za withdraw
 
Kako da uklonim stvar iz korpe nakon sto sam odustao od kupovine, prodavac mi uredno otkazao porudzbinu a stoji mi konstantno Send payment...?
 
Jel ne moraš ti da potvrdis njegov cancel order?
 
Ne, kaze sledece poruka:

Hi Uros Novakovic,

Good news--your order was canceled.

You don't need to do anything else.
 
Neki savet kod prodaje... U kojoj valuti prodavati...?
Meni bi u globalu najvise odgovarao €, da izbegnem konverzije e sad neznam kako na to kupci gledaju?
 
Treba mi savet oko zahteva povraćaja novca. Prevaren sam kao i gomila ljudi koji su naručili kod lika koji je u tom trenutku imao 99% na nekih 250 porudžbina. Dešava se, nije strašno kad ima neki mehanizam zaštite kupca...Ono što me interesuje da li mogu nekako direktno da se obratim ebay, pošto postoji neka standardna procedura, obraćanje prodavcu i čekanje odgovora na tri dana. Međutim, oni su ga zatvorili, a ja sam preusmeren na izveštaj koji govori da bez obzira što nisam na njegovoj strani da to važi za povraćaj. Ali opet mi se daje rok za odgovor do 3.7. od prodavca koga više nema, pa tek da se obratim njima. Malo apsurdno. :D Da li postoji neki direktan mejl ili moram da čekam ova tri dana, pa da vidim dalje. I ako je neko već imao zahtev za povraćaj, šta dalje.
 
Ista situacija kod mene, po svemu sudeći moramo da čekamo istek roka koji je naznačen za prijem robe i tek nakon toga možemo da tražimo povraćaj novca, tako sam ja bar shvatio
 
Ja narucio ovaj gillette flex vidio da je najeftinije 9 eura drugi svi su bili +15 eura pitao sam prodavac rekao je da je 100 original pa ce mo da vidimo
267c49d837a39b7613b7c3908bbf4dcb.jpg
 
Nazad
Vrh Dno