Šta je novo?

The Witcher 3

Bice kupona po oglasima :)
 

Prilozi

  • w3.jpg
    w3.jpg
    65.8 KB · Pregleda: 142
http://www.bravo.rs/screenfun/dobre...okrenu-the-witcher-3-pri-punom-nivou-detalja/

ako su mnogi strahovali da je The Witcher 3 toliko zahtevan da će ultra podešavanja zahtevati hardver koji još uvek nije izmišljen, praksa je pokazal da to baš i nije tako.

Naime, nemački Gamestar dobio je igru na test pa ju je pokrenuo pri najvišem nivou detalja u 1080p rezoluciji a po njihovim testovima, retko se dešavalo da fps tom prilikom padne ispod 60 fps. Ipak, konfiguracija na kojoj je igra isprobana obuhvata Intel i7 4790 sa 16GB RAM i Nvidia GTX980 tako da će u raskošnoj grafici ipak uživati samo vrlo mali procenat gejmera. Ako mislite da će zahtevnost drastično pasti, to nećemo dočekati – iako će igra raditi normalno u Windowsu 10 ona neće podržavati DirectX 12.

Radice ovo na 970gtx super u full hd :D


Dobro za mene :p a za 4k ce trebati neka dual gpu konfiguracija, sigurno.
 
meni deluje da je bez ikakvog AA,koji kapiram na 4k ni ne treba,ali kad se gleda na 1080p mu dodje zumirana slika cetiri puta.i nema senki.
 
4K screenshot


The_Witcher_3_Wild_Hunt_War_ravaged_these_lands,_nobody_lives_here_anymore.png

Ovako igra i treba da izgleda. A ne ona prijasnja glupost sa prezasicenom bojom osvjetljenja.

Podsjeca na Stalker.
 
@starac: Kad kazes prijasnja mislis na neke klipove/screenshotove trojke ili na Witcher 2 mislis? Pitam jer za dvojku se slazem, krajnje neukusan kolorit. Za trojku, ima klipova gejmpleja gde je saturisanije, ima gde je ovako, hladnjikave boje i prilicno neutralno. Ali razlog za to je razlika u osvetljenju, nisko i direktno sunce pravi toplije, zasicenije boje, na screenshotu iznad imamo oblacno vreme, gde ce svetlo biti potpuno drugacije, hladnije u koloritu i bez izrazenih senki, jer je difuzno zbog oblaka. Takodje zavisi od doba dana.

Posto se bavim fotografijom, kvalitet svetla i koriscenje istog u sluzbi dizajna igre, je jedna od prvih stvari koje primecujem. Generalno nisam impresioniran ovim Witcherom, u smislu da mi ne izgleda kao nesto sto pomera granice. Objektivno izgleda odlicno ali vec imamo gomilu naslova koje izgledaju takodje jako dobro, ali ako su nesto dobro odradili, to je pre svega svetlo a potom i vegetacija. Medjutim, da me ljuti ne shvate pogresno, ovo izgleda odlicno i ako se neko bude zalio na grafiku, bolje da nadje neki drugi hobi :D
 
meni posle Kingdom Come-a sva vegetacija izgleda mljihno.meni ovde najvise izbijaju njanjave senke.inace je bombona,ovo je cepidlacenje naravno.
 
@starac: Kad kazes prijasnja mislis na neke klipove/screenshotove trojke ili na Witcher 2 mislis? Pitam jer za dvojku se slazem, krajnje neukusan kolorit. Za trojku, ima klipova gejmpleja gde je saturisanije, ima gde je ovako, hladnjikave boje i prilicno neutralno. Ali razlog za to je razlika u osvetljenju, nisko i direktno sunce pravi toplije, zasicenije boje, na screenshotu iznad imamo oblacno vreme, gde ce svetlo biti potpuno drugacije, hladnije u koloritu i bez izrazenih senki, jer je difuzno zbog oblaka. Takodje zavisi od doba dana.

Posto se bavim fotografijom, kvalitet svetla i koriscenje istog u sluzbi dizajna igre, je jedna od prvih stvari koje primecujem. Generalno nisam impresioniran ovim Witcherom, u smislu da mi ne izgleda kao nesto sto pomera granice. Objektivno izgleda odlicno ali vec imamo gomilu naslova koje izgledaju takodje jako dobro, ali ako su nesto dobro odradili, to je pre svega svetlo a potom i vegetacija. Medjutim, da me ljuti ne shvate pogresno, ovo izgleda odlicno i ako se neko bude zalio na grafiku, bolje da nadje neki drugi hobi :D

Mislim na ovaj zadnji TW3 video gdje su prikazali igru pred zalazak sunca.
Problem je u tome sto koriste transparent efekt, ali sa prezasicenim koloritom osvjetljenja. Normalno je da ce foliage biti transparentan, ali samo dijelimicno i sa manje zasicenim osvjetljenjem.
Ako transparentnost primjenis na kompletnu biljku recimo, detalji se gube. Biljka ce se pretvoriti u nesto jednobojno. I upravo su to napravili ovdje.

Foliage mora biti manje transparentan, tj. translucentan. Strana do sunca ce biti normalno osvjetljena, dok druga strana ne. Diffuse osvjetljenje sprijeda, subsurface shadow s druge strane. Efekt koji se postize subsurface scattering tehnikom. Naravno, ne pricam ovdje o pravoj transparenciji, vec simuliranom efektu koji svaka igra koristi.
Vanjski dijelovi biljke ce biti vise osvjetljeni. I naravno samo osvjetljenje mora biti normalno da tako kazem.

Meni je grafika ovdje manje bitna, ali to se ovako ne radi. Nije potrebno jer postoje bolja, jeftinija i realisticnija rjesenja.
Mislim na ovo. I ne mogu vjerovati da su se odlucili na ovako nesto!? Njihov TW2 ima bolje i realisticnije ovo odradjeno.

VUNbbIO.jpg

2rcxt9k.jpg
 
Poslednja izmena:
Auu da, ovo sam video u nekom gejmpleju, u medjuvremenu sam smetnuo sa uma skroz. Da, pogotovo na ovom drugom primeru je jasno kao dan, biljke kao da imaju svoje interno osvetljenje :D....ovo je bas nerealno i bas kvari inace sasvim dobar utisak....no kao sto rece umart, sve je to cepidlecenje, ali mislim da bi moglo bolje....
 
Mislim na ovaj zadnji TW3 video gdje su prikazali igru pred zalazak sunca.
Problem je u tome sto koriste transparent efekt, ali sa prezasicenim koloritom osvjetljenja. Normalno je da ce foliage biti transparentan, ali samo dijelomicno i sa manje zasicenim osvjetljenjem.
Ako transparentnost primjenis na kompletnu biljku recimo, detalji se gube. Biljka ce se pretvoriti u nesto jednobojno. I upravo su to napravili ovdje.

Foliage mora biti manje transparentan, tj. translucentan. Strana do sunca ce biti normalno osvjetljena, dok druga strana ne. Diffuse osvjetljenje sprijeda, subsurface shadow s druge strane. Efekt koji se postize subsurface scattering tehnikom. Naravno, ne pricam ovdje o pravoj transparenciji, vec simuliranom efektu koji svaka igra koristi.
Vanjski dijelovi biljke ce biti vise osvjetljeni. I naravno samo osvjetljenje mora biti normalno da tako kazem.

Meni je grafika ovdje manje bitna, ali to se ovako ne radi. Nije potrebno jer postoje bolja, jeftinija i realisticnija rjesenja.
Mislim na ovo. I ne mogu vjerovati da su se odlucili na ovako nesto!? Njihov TW2 ima bolje i realisticnije ovo odradjeno.

Imas i u TW2 ovakve brljotine. Meni je narocito upecatljivo bilo kad sam bio u onom gradu patuljaka i gde je pojedinim patuljcima lice bukvalno izgledalo kao da je usijano
 
Izvestaj novinara sa sajta Gamestar.de koji je odigrao 12 sati igre, jako je zadovoljan.


Gameplay
There are 4 difficulties (easy, medium, hard and dark) which differ in the skill of the monsters you face. Hitpoints remain the same.
You can bargain for more money after finishing your monster contract through some sort of minigame.
The side quests are extremely well made with great writing and branching.
Potions are a necessity on higher difficulty levels. You only need to craft a potion once and you can refill it if you have enough alcohol present. Potions are upgradeable for stronger effects. Stronger potions will increase your toxicity more
Novigrad and No Man's Land are indeed one single map, much bigger than Skyrim. The isles of Skellige form the other big part of the game. Next to that, there are 5-6 other separated locations, including Kaer Morhen.
No enemy respawning or at the least not very frequently
Best items in the game must be crafted
They were very impressed with the story branching and how it is not always obvious. Correcting 'wrong' choices by saving/reloading will be very difficult if not impossible.
Contrary to BioWare games dialogue options are not good or bad, this you will have to figure out for yourselves.
They really liked the in-game card game Gwent, praising its design.
The game features two really big cities: Novigrad and Oxenfurt, both very lively.
The are of No Man's Land features 25 smaller towns, some of which are the size of Flotsam from The Witcher 2.
Geralt can rob people, although the system is too easy and feels a bit lacking.
Journalist (level 7) was one shotted by a wyvern (level 24). No level scaling.
Ciri sequences will be (in total) 5-10h and feel more like an action-adventure game than an RPG
Extra storage can be made by crafting saddle bags for your horse.
Many small details such as Roach stopping to eat apples from a basket
All equipped items are visible in-game on Geralt
Fist-fighting is back, this time no QTE
World never felt empty
Journalist didn't encounter any simple fetch quests


Technical
The HUD is fully customizable. Icons and quest markers on the map can also be deactivated. Audiovisual hints (e.g. people screaming for help) will be present if you wish to do so.
Journalist encountered no clone NPC's
Controller feels superior to keyboard+mouse.
The extremely annoying doors from The Witcher 2 are gone. Doors are now opened automatically, no button pressing. No loading times for entering buildings either.
Day 1 patch confirmed
Xbox One resolution will stay at 900p
Geralts beard will grow over time
Switching between controller and mouse (for menu's) is easy and fluid
Most impressive dynamic weather system in any game he has ever played
They encountered very few bugs, no crashes of freezes.
Ultra seems to have a big effect on the quality of vegetation and character models[
No slider for LOD
Visual gore more prominent than in The Witcher 2
 
Nista ne prica za pop-in...
 
Auu da, ovo sam video u nekom gejmpleju, u medjuvremenu sam smetnuo sa uma skroz. Da, pogotovo na ovom drugom primeru je jasno kao dan, biljke kao da imaju svoje interno osvetljenje :D....ovo je bas nerealno i bas kvari inace sasvim dobar utisak....no kao sto rece umart, sve je to cepidlecenje, ali mislim da bi moglo bolje....

Cjepidlacenje je ono zumiranje u teksture i sl.
Ovo s transparentnoscu kvari atmosferu i glupo je prije svega. Pogotovo meni koji sam radio ovo, i znam kako se to bolje moze napraviti.

Imas i u TW2 ovakve brljotine. Meni je narocito upecatljivo bilo kad sam bio u onom gradu patuljaka i gde je pojedinim patuljcima lice bukvalno izgledalo kao da je usijano

Da ali TW2 nema ovakvih problema s vegetacijom. Vidjeti to na par faca ne smeta puno.
 
Eto starce, pogledaj malo bolje onaj prvi gejmplej sto su prikazali, obrati paznju na travu koliko je bolje uradjena. Mozda ja grijesim, ali mi se cini da su oni u nekim stvarima zaista downgradeovali grafiku. Ova trava izgleda bas jadno na ova dva screena sto si postavio.


24:45 obrati paznju na travu. Sta mislis, da li je bolje na ovom snimku ili na shotovima?

 
Poslednja izmena:
Eto starce, pogledaj malo bolje onaj prvi gejmplej sto su prikazali, obrati paznju na travu koliko je bolje uradjena. Mozda ja grijesim, ali mi se cini da su oni u nekim stvarima zaista downgradeovali grafiku. Ova trava izgleda bas jadno na ova dva screena sto si postavio.


24:45 obrati paznju na travu.



Sve sam ja to pregledao.

Nije problem u travi, texturama. Problem ja taj prezasiceni transparency efekt koji najvise dolazi do izrazaja kada je sunce pod ostrim uglom, kada zalazi.

Edit:
Ovi screenshotovi sto sam postavio su loseg kvaliteta.
 
Poslednja izmena:
Bolje da ne čitam ove pre relese review jer mi samo skače hajp bespotrebno :)

Što se tiče grafike, dve stvari, prvo ne mogu da verujem da neko toliko diskutuje o grafici u igri koju nije ni probao, već ceni na osnovu screenshota i gameplaya, koji možda su sa konzole možda sa pc, možda su sa low podešavanja možda sa ultra...
Drugo, žalosno je što vam je grafika toliko bitna, pa igraš pola sata minecraft i navikneš se na grafiku aman...

Razumem da svako ima mišljenje i komentar ali mesecima se najviše o tome diskutuje, smešno i žalosno istovremeno.
 
Pa o cemu ce drugom, samo to mozemo da vidimo :) mada,istina je da je gameplay mnogo imerzivnija stvar od grafike, ali opet, open world je po meni nesto posebno...zato sam voleo Skyrim sa nabudzenim teksturama iako igra, sa quest strane, nije preterano dobra (ekspanzije do duse jesu). Jednostavno, feeling roaminga po neotkrivenom svetu je nesto posebno, ako je grafika dobra, to upotpuni dozivljaj
 
Bolje da ne čitam ove pre relese review jer mi samo skače hajp bespotrebno :)

Što se tiče grafike, dve stvari, prvo ne mogu da verujem da neko toliko diskutuje o grafici u igri koju nije ni probao, već ceni na osnovu screenshota i gameplaya, koji možda su sa konzole možda sa pc, možda su sa low podešavanja možda sa ultra...
Drugo, žalosno je što vam je grafika toliko bitna, pa igraš pola sata minecraft i navikneš se na grafiku aman...

Razumem da svako ima mišljenje i komentar ali mesecima se najviše o tome diskutuje, smešno i žalosno istovremeno.

Nhf, ali zalosniji su ovakvi postovi.

Ja ovdje govorim o grafici u kontekstu atmosfere. Kombiniranjem prije svega kolorita sa ostalim elementima se dobija nesto atmosfericno, po cemu je TW1 dobro poznat. Dok je vec TW2 izgubio taj feeling.
Stalker Clear Sky je grafikom narusio tu dobro poznatu Stalker atmosferu, pa su se skoro svi bunili. Iako Clear Sky ima dosta bolju, detaljniju, grafiku nego li SoC. Ali atmosfera je izgubljena.

Razlog zasto su se desili Clear Sky i TW2, takvi kakvi jesu, su North America botovi.
 
Koja je veza između odluka koje se tiču homogenizacije vizuelnog identiteta igre i NA botova? Zašto bi Evropski i Australijanski botovi bili zapostavljeni? Ako je razlog potencijalno veća prodaja, to slabo drži vodu, jer developeri žele da prodaju više svima, ne samo home of the brave and the land of the free publici.
 
Mislim da starac zeli da kaze da su igre sarene jer Ameri tako vole, a oni su glavno konzolno trziste. Da je CDPR zadovoljan prodajom prvog Witchera, ne bi radili konzolne verzije. Svi su oni Cevat Yerli, svi gledaju Call of Duty i GTA i zamisljaju kako ce i oni prodati 10 miliona kopija samo ako se pojave na konzolama.
 
Nije baš tako, milion puta ponovljeno, glasa se novčanikom, ko je meni ili vama kriv što nam ukus nije isti kao ukus većine.

Ljudi prave igru najbolje što umeju, možda ne umeju bolje a možda im se ovako više isplati, ne bih rekao da su amateri, lako je da neko ovde pametuje, to treba ovako to treba onako, podseća me na onu priču kako je u Srbiji svako selektor.
Napravite bre ljudi neku igru pa da igramo :d

Kome se ne sviđa ne mora da igra, kao što ne mora ni Pink da se gleda ili Karleuša sluša... nema nikakvog moranja.
 
Koliko je meni poznato, nigde nisu izjavili da nisu zadovoljni prodajom prvog dela. A što se tiče toga da žele da se prošire na konzole, uz zavisnosti od tipa igre, uz dovoljno truda ne vidim razlog zašto bi fundamentalni dizajn morao da trpi kompromise. Ako može Deus Ex na PS2 uz MGS-like UI, doduše dve god kasnije, mogu i oni. Ili skoriji primer i to od EA, sa manjom razlikom između datuma izlaska, gde je ME1 interfejs prerađen za PC. Pitanje je samo kolika je cena tog truda. Ne verujem da je tolika da nije vredno satisfakcije korisnika na obe strane. Treba da postoje dve kontrolne šeme na PC-u za sve multiplatforme, jedna m&kb-friendly, druga šema koju već koriste na konzolnim verzijama. Sve ostalo je stvar gejm dizajna i koliki žele da bude ritrnoninvestment. Razvodnjavanje može lako se da se obije o glavu. Nije da nema primera i nije to tako jednostavno kako odela™ razmišljaju.
 
Taj Deus Ex je bio uzasan i ne secam se da me ijedna igra tako razocarala kada sam bio klinac. Osim mozda Phantom Menace koji sam probao posle igranja fenomenalnog Jedi Knight. A taj Phantom Menace je moj prvi kontakt sa konzolizacijom posto je igra bila radjena za PSX i izgubila je sve ono sto je cinilo Jedi Knight tako dobrom igrom.

Svi oni gledaju samo profit i sve je u sluzbi tog profita. Jedini razlog zasto je ovaj Witcher open world tipa a ne zatvorenog kao sto do sada jesu uspesi Skyrima i GTAV.

Ima jos jedna igra koju ceka ista sudbina konzolizacije i koja ce izgubiti identitet i ono sto je cini posebnom zbog prilagodjavanja gejmpadu, a to je novi Mount & Blade.

Konzole jednako profit i ako Valve to ne promeni sve igre ce krenuti putem zaglupljivanja i podilazenju konzolnim ogranicenjima.
 
Poslednja izmena:
Ja ne razumem sta to Valve ima da menja, uopste mi nije jasna ta zaludjenost sa njima. Oni kao i svi ostali samo pokusavaju da imaju sto vecu zaradu na svim frontovima, a poslednja stvar su tzv. Steam masine koje pokusavaju da uvale korisnicima kao neka ironicna morf faza PC-a u konzolu i tzv couch gaming. Apsolutno nikakve revolucije tu nema, sem prepakovanja "console expirence-a" u neki PC mod koji svaka druga osoba sa PC-em odavno vec ume da odradi i to cak i za manje pare.

Sto se tice konzola i "ogranicenja", realno sve je to isto i stvar hardwerske snage, jedino ogranicenje koje zaista moze da postoji je sam UI koji je za vecinu kljucna stavka u dozivljaju. Ostalo sve je manje vise isto.
 
Da promeni shvatanje gejmera u USA i promeni odnos snaga kada je prodaja igara u pitanju. Da istisne klasicne konzole sa trzista, eto sta.
 
Tako sto ce od PC gaminga da napravi Valve konzolu i donese njihov gamepad experience umesto postojeceg?

A sto se tice prodaje, sto bi nas (mene) bilo briga za to koliko ce Steam da dominira i koliko ce Gejbu konto da se poveca posto ovlada na vise trzista?
 
Da promeni shvatanje gejmera u USA i promeni odnos snaga kada je prodaja igara u pitanju. Da istisne klasicne konzole sa trzista, eto sta.

Sa tačke gledište dizajna igara, nebitno je kako se nešto zove i kako je upakovano. Najvažnije stvari su kontrole, izlazni interfejs, hardverska snaga i online infrastruktura. To što je PC u dnevnoj sobi ili gde već ne menja ništa. Jedino je njihov kontroler novi koncept vredan pažnje, a i on ne može da bude dovoljno dobra zamena u nekim stvarima.

Moglo bi npr. da postoji jedna fiksna prenosiva i jedna kućna platforma sa 3-5 hardverskih konfiguracija za različite cenovne kategorije koji bi se menjale na po X godina potrebnih za značajan skok, koji bi dolazile sa m&kb i gamepadom, a svi ostali tipovi kontrolera bi bili podržani. Besmislice 1st/3rd party ne bi postojale, developeri bi radili za te dve platforme plus mobilne. Ali cvrc, dat capitalism, svi bi oni profit samo za sebe.
 
Ama opet to prezasicenje toplim bojama...
 
Nazad
Vrh Dno