Šta je novo?

The Witcher 3

Ma dajte ljudi, vi stvarno vjerujete da je ovo gameplay sa konzola?
Ovo su igrali na pc i to na 980sli, tako su rekli novinari koji su igru probali uzivo.
Drugo, danas kukate o nekom downgrade-u, a sitra cete da kukate kako nije optimizovana jer i na low postavkama je nećete moći igrati tečno na vašim prosjecnim mašinama.
 
Ma dajte ljudi, vi stvarno vjerujete da je ovo gameplay sa konzola?
Ovo su igrali na pc i to na 980sli, tako su rekli novinari koji su igru probali uzivo.
Drugo, danas kukate o nekom downgrade-u, a sitra cete da kukate kako nije optimizovana jer i na low postavkama je nećete moći igrati tečno na vašim prosjecnim mašinama.

Bilo je i konzolnih verzija. Neki novinari su u izveštajima pominjali nabudženi PC, neki su igrali na XB1, recimo.

Ali to je sve nebitno. Poenta je da se prilikom pravljenja igre, a naročito u finalnoj fazi, eksperimentiše sa nivoima detalja. Potpuno je nelogično da downgrade PC verzije ima bilo kakve veze sa konzolama jer zašto bi se onda tim cimao da downgrade-ovanu verziju isporučuje za PC, što jednostavno ne ostave napucanu verziju kakva je i bila, bez stotina i hiljada sati ulaganih u raznorazna eksperimentisanja i optimizacije. Nego prosto gledaju da im igra bude igriva na širem spektru mašina i procenjuju na šta da je našteluju.

To nema nikakve veze sa konzolama, već sa njihovom procenom u kakvom stanju PC verziju igre treba isporučiti PC publici. Ali je lakše da se unapred za sve optuže zle konzole, iako je potpuno nelogično da neko upuca hiljade radnih sati testera i programera na downgrade i plaća sve to i odlaže pojavljivanje igre (samim tim i priliv keša) ako, kako smatraju ti koji veruju da su na braniku pisigejmingotadžbine, PC verziju nema potrebe downgrade-ovati jer PC može sve to da odradi bez problema.

Naravno, jedva čekam ovu igru i, naravno, igraću je u PC verziji za koju uopšte nije sporno da će biti grafički raskošnija.
 
Evo, jedan od clanova dev tima je na forumu rekao da su rijesili problem oko zida i cigli. Koji tim prijavljuje ovako nesto?

Thought I'd let you know that one of our environment artists came in to work extra early today and tinkered a bit with all of the brick walls. I can thus proudly report the issue of the sub-par quality walls fixed.

Vjerovatno je primjenio pravilno smooth modifier na mesh, i malko izravnao texturu? Cas posla!

Bilo je i konzolnih verzija. Neki novinari su u izveštajima pominjali nabudženi PC, neki su igrali na XB1, recimo.

Ali to je sve nebitno. Poenta je da se prilikom pravljenja igre, a naročito u finalnoj fazi, eksperimentiše sa nivoima detalja. Potpuno je nelogično da downgrade PC verzije ima bilo kakve veze sa konzolama jer zašto bi se onda tim cimao da downgrade-ovanu verziju isporučuje za PC, što jednostavno ne ostave napucanu verziju kakva je i bila, bez stotina i hiljada sati ulaganih u raznorazna eksperimentisanja i optimizacije. Nego prosto gledaju da im igra bude igriva na širem spektru mašina i procenjuju na šta da je našteluju.

To nema nikakve veze sa konzolama, već sa njihovom procenom u kakvom stanju PC verziju igre treba isporučiti PC publici. Ali je lakše da se unapred za sve optuže zle konzole, iako je potpuno nelogično da neko upuca hiljade radnih sati testera i programera na downgrade i plaća sve to i odlaže pojavljivanje igre (samim tim i priliv keša) ako, kako smatraju ti koji veruju da su na braniku pisigejmingotadžbine, PC verziju nema potrebe downgrade-ovati jer PC može sve to da odradi bez problema.

Naravno, jedva čekam ovu igru i, naravno, igraću je u PC verziji za koju uopšte nije sporno da će biti grafički raskošnija.

To sto si napisao nema veze s realnoscu. Primjera ima koliko hoces, ne samo po pitanju grafike vec i ostalih elemenata.
Glupi Skyrim je zbog konzola masakriran!

CDPR je takodjer bio krenuo ovim putem, pa su zestoko popljuvani.
I sada, na ovoj prezentaciji su dali do znanja da je PC verzija zadnja na redu i razlog zasto je igra odgodjena.
 
Poslednja izmena:
Btw.

-Ultra setting still disabled. Not optimized yet. PC was set to high.
-PC has better shaders, textures, more colorful, better AA compared to consoles.
-Grass and similar detail pops in ~5m on consoles. Double that on PC.
 
recommended je 770gtx cini mi se?

Yup

Recommended System Requirements
Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz
AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Nvidia GPU GeForce GTX 770
AMD GPU Radeon R9 290
RAM 8GB

Izlgeda da sam dzabe vrsio upgrade :d
 
Ajmo realno TW2 gotovo niko nije mogao da igra kad je izašao u "full-u", a bome dobar deo ljudi ni danas. Pogotovo sa ubersampling ( cim sam ukucao The witcher 2 prvo što mi je google dao je : witcher 2 ubersampling. Toliko o tome. )

Problem, koji može da spreči da se ovo ponovi, može samo da bude M$ i njihova politika da ne dozvoljavaju developerima da se igre previše razlikuju na PC-u od Xbona jer im to šteti prodaji.
 
Dokle je to doslo!?

Pravo da ti kazem nije ni cudo. Reklamiraju se nove konzole kao nekakvi super hardveri, igre se na sajmovima predstavljaju na najnaprednijem PC-u, a igraju se dzojstikom kako bi izgledalo da je to konzola u pitanju. Onda se screenshot-ovi doradjuju da sto bolje izgledaju. Najvise para se ulaze u marketing, milioni idu samo u promociju i paljenje klinaca. Ljudi ocekuju da igre nove generacije izgledaju makar duplo bolje od predhodne, a ne 10%, tu i tamo po neki efekat, malo vise poligona i to je to.

Evo deset godina od kako je DirectX9 predstavljen, a i dan danas igre koje su na njemu bazirane ne izgledaju nista losije od ovih nazovi "next gen". Iskreno danas ne postoji ni jedan igra koja me graficki odusevljava, ono da mi vilica padne na pod, pri tom mislim na fotorealisticnu grafiku. Poslednji takav vau momenat sam imao kada je Crysis izasao, posle toga su mi sve igre nekako - ok. nista posebno, nista nevidjeno.

Onaj Unreal 4 tech demo sto je predstavljen prije neku godinu, pa ljudi igra sa onavkom grafikom i efektima nema sanse da se normalno pokrene na novim konzolama. Mozda se neko sjeca onog Final Fantasy trejlera, isto su tvrdili kako je to gejmplej snimak a ja ne vidim nigdje tu igru sa takom grafikom.

Watch Dogs je prvi probio led, slede ostali prevaranti.

Witcher 3 nista bolje ne izgleda od drugog dijela, najveca razlika se primjecuje kod portreta i fizike tkanine. Stvarno ne vidim ni jedan razlog zbog cega bih se odusevljavao grafikom?!

Yup

Recommended System Requirements
Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz
AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Nvidia GPU GeForce GTX 770
AMD GPU Radeon R9 290
RAM 8GB

Izlgeda da sam dzabe vrsio upgrade :d

Sad ovo vidjeh. Prosto ne mogu da vjerujem kakvo perverzno bahacenje. Graficna ok 300e koja nije u stanju da potjera igru na maks u konstantnih 60 frejmova. Neka to nego ni najnovija serija, 970, nece biti u stanju za tako nesto a ona kosta 400e. Ajmo sad PC master race da vidimo mi te frejmove. :D

Cuo sam da ce na PS4 da radi u 1080p i 60 frejmova. ;)
 
Poslednja izmena:
Trebalo bi, ali developeri prave igre u mafiozno-spekulativnom superkorporativnom fašističkom kapitalizmu. Traži se hajp, traži se potrošnja, traži se maksimalni profit. :)
 
Poslednja izmena:
Mozda, a mozda bi na prezentacijama video igara, igre mogle da se predstave onakve kakve zaista jesu i kakve ce biti u finalnom produktu. Mozda?:trust:

To jeste tacno da se sminka, ali ima i igara koje sa svojim featuresima u neku ruku i jesu graphical-next gen i daleko su naprednije (izgledaju dosta bolje) nego bilo sta na prethodnim konzolama i generalno igrama koje su bile u toj generaciji. Recimo igre kao novi Infamous-i, Killzone SF, Ryse, pa i novi AC Unity i recimo Driveclub koji ima sasvim fin graphical showcase. ***a, svako ko je malo vise upoznat sa hardverom moze da zna sta bi okvirno moglo da se ocekuje, a isto tako i pojedini naslovi koji imaju veliku posvecenost developera mogu poprilicno da iznenade i nekad i izgledaju bolje nego na prezentacijama.

Sto se tice Witchera, on meni sasvim fino izgleda pre svega sto je open world igra sa veoma raznovrsnim lokacijama i atmosferom i verujem da ce biti uzivancija, ali, daleko je to od nekog mindblow efekta jer mi sami likovi i pojedine ostale stvari nekako ne deluju bolje nego prethodnik, a ovde ne mislim na poligonalne detalje vec jednostavno na trud oko animacija i nesto sto bih opisalo kao uverljive karaktere.
 
Da nije tema o TW3 pomilsio bi da je krajzis...generalno ceo gejming pati od tog hardwerskog sindroma pa i gejemri neizbezno....Vec vidim kad se pojavi igra - zatrpavanje teme koliko ima fps-a kod mene...rimuje se :) igra je bila i ostala software ali ne i danas...mene licno zabole koliko ce biti fps-a koliko trosi vrama i da li ce trebati milion GHz da potera sve u fulu...interesuje me samo da li ce biti sredjen combat, kakavi su questovi i sta ce se desiti sa Geraltom.
 
Poslednja izmena:
Najbolja dva preview-a prevedena sa Poljskog. PC i PS verzije.

http://forums.cdprojektred.com/thre...ressions-translation-very-insightful-material

A dream game for Gothic fans

Generally the gameplay in The Wild Hunt gets as close as possible to the first 2 games from Gothic series with all its advatanges and disadvantages. When it comes to the former, the game’s world is stunningly natural and believable; it simply lives. All those fields, meadows, forests, hills – in other words, all those bucolic landscapes gracing our eyes are as beautiful as Soplicowo from [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Pan_Tadeusz”]Pan Tadeusz[/URL]. The world invites exploration. It was such a pleasure to ride on Roach’s back to a majestic windmill visible on the horizon or to dive in a pond to look for potion ingredients. You can used fast travel to move between previously visited locations. It lets you save some time but on the other hand traditional traversing the Witcherland has definitely more charm. Furthermore I got an impression that the game will keep that charm even when you already know it(just like Piranha Bytes productions). Speaking of Gothic series I have to mention the difficulty level. If you thought that you will fear wolves while entering the fores let me explain – even wild dogs can be more dangerous. The Witcher 3 already on the Normal difficulty setting(there are 4: easy, normal, hard and Dark) is really demanding. Without drinking potions, using signs and dodges it’s hard to overcome even a group of ghuls. After 3 hours of playing I got the impression that the normal difficulty level that I played on is perfectly balanced.

I rekli su ranije da im je uzor Gothic.

Let’s dive deeper into the mechanics as there are plenty of topics to cover. I’ll start with a general feeling of combat, which is pleasant but also very specific. In this case we experience a certain paradox, because as we know the combat was supposed to be slower, with more walking and allowing for tactical approach. Sure, that’s how it generally plays out, but on the other hand we’re a Witcher – fast, agile and you could wonder – how can those 2 planes be accommodated in one combat system? The developers had made it. Overall controlling Geralt gives you a feeling of lightness, really big freedom and just simply incredible ease. The White Wolf is a mutant with superhuman efficiency and speed and it shows. You cannot however overdo the dancing moves between your opponents as it’s quite a skill. That’s where tactical aspects come into play which balance the combat system, giving weight and precision to Gwynbleidd’s attacks. I just have one request – do not rely on the video material that you’re about to watch as it won’t explain anything. It’s a system that you need to experience during gameplay before you make any judgements.
 
Poslednja izmena:
A dream game for Gothic fans
Teško u to mogu da poverujem posle one qte linearne avanture u Witcher 2, i iz ovih prvih gameplay klipova, trči trči pa sinematik od pola sata. Ne očekujem ništa od ove igre tako da me mogu samo prijatno iznenaditi.
 
^Bas tako...
A ova poplava price o vrhunskoj grafici, rpg bez kompromisa, uzori ovo ili ono umesto hajpa mi uzrokuje kontraefekat...
 
Daleko od toga da je W2 bio neki uber rpg, ali sigurno nije bio linearan.
fajt jeste bio button mash manje vise, ali je cela druga polovina igre drugacija zavisno od odabira strane. Takodje posto sam igrao svoju igru, i gledao sina kad je igrao i donosio totalno drugacije odluke, tesko da bi ja mogao reci kako se radi o linearnoj igri.

Ja sam W3 uzeo pre par meseci, nista od ovih filmica nisam pogledao, ne zelim nista da spojlujem. Grafika ako kod mene bude na nivou dvojke i fluidna, ne treba mi vise.
 
Da nije tema o TW3 pomilsio bi da je krajzis...generalno ceo gejming pati od tog hardwerskog sindroma pa i gejemri neizbezno....Vec vidim kad se pojavi igra - zatrpavanje teme koliko ima fps-a kod mene...rimuje se :) igra je bila i ostala software ali ne i danas...mene licno zabole koliko ce biti fps-a koliko trosi vrama i da li ce trebati milion GHz da potera sve u fulu...interesuje me samo da li ce biti sredjen combat, kakavi su questovi i sta ce se desiti sa Geraltom.

Kao da sam ja pisao. Boli me *** da l' ce kosa da se vijori na vetru ili ne, i da li ce kvalitetnije teksture da se ucitavaju na 10 ili na 2 metra od Geralta. :d
 
Daleko od toga da je W2 bio neki uber rpg, ali sigurno nije bio linearan.
fajt jeste bio button mash manje vise, ali je cela druga polovina igre drugacija zavisno od odabira strane. Takodje posto sam igrao svoju igru, i gledao sina kad je igrao i donosio totalno drugacije odluke, tesko da bi ja mogao reci kako se radi o linearnoj igri.

Ja sam W3 uzeo pre par meseci, nista od ovih filmica nisam pogledao, ne zelim nista da spojlujem. Grafika ako kod mene bude na nivou dvojke i fluidna, ne treba mi vise.
Imao je samo jedno Y račvanje koje nosi veće posledice i razlike, a ovo ostalo je bila samo kozmetika bez ozbiljnih posledica, koju je moguće provaliti sejvom pre te 'odluke'. Više slobode je bilo u kecu. Čak sam i u nekim avanturama imao više slobode nego u W2.

Ako su im prva dva gotika bila uzor, onda bi trebalo da se hvale raznim frakcijama i reputacijom, gomilom okidača koji se kriju u dijalozima, odlukama i postupcima, a za koje pojma nemaš kada će se aktivirati i doneti dobre ili loše posledice.
A ovo što pričaju o 'stunningly natural and believable' i 'All those fields, meadows, forests, hills' je sporedna stvar, i nije zbog toga gotik bio pun života. Meni po ovom više zvuči da im je G3 bio uzor.
 
Poslednja izmena:
Ja sam Witcher 2 odigrao ponovo posle pričitanih knjiga i imao sam potpuno drugačiji osećaj. Tek tad se shvati koliko su dobro preneli svet iz knjiga i koliko je dobra priča u samoj igri.
Kao RPG W2 i nije se nešto pokazao. Dosta je linearan i kratak. 3 chapter može da se predje za pola sata i na sve to je ogroman skučeni lavirint. Borba je dobra ako progutate stalno kotrljanje i prekomernu upotrebu znakova (ovo se odnosi na veće težine). Sve u svemu meni je lošiji od keca.
W3 mi za sad deluje da će rešiti sve ove nedostatke. Kakve će mane doneti to ostaje da se vidi.
Još jednom savet za sve. Ako hoćete da u potpunosti uživate u W3 pročitajte knjige pre svega sagu.
 
Sto se tice izbora i posledica, tu moram da se slozim sa Urukom. Samo jedno ozbiljnije racvanje u celoj igri i to na kraju prvog chaptera, kada se bira da li cete da krenete za Iorvethom ili Roche-om. I sam taj izbor ne utice preterano na kraj igre, niti na sudbinu glavnih karaktera, vec menja lokaciju i questove u kojima se odvija drugi chapter. Treci traje, kao sto je Alex vec pomenuo, u vr' glave pola sata i prakticno je isti, nebitno od toga ciju ste stranu izabrali.

Atmosfera, sa druge strane, je bila fantasticna. Osecaj teskobe, konstantnog pritiska i anksioznosti, uz ekstremnu kolicinu mrznje, rasizma, zavisti, ksenofobije i ostalih odvratnih ljudskih osobina, koje Sapkovski itekako voli da potencira u knjigama, su savrseno preneseni i to je deo u kojem su momci iz CD project REDa stvarno briljirali.

Combat, questovi i dijalozi su nesto na cemu bi trebalo da porade u trojci. To pogotovo vazi za borbenu mehaniku, koja je u drugom delu bila uzasna. Drndanje levog klika uz mnostvo QTE nije nesto sto bi trebalo da se nalazi u ovakvoj vrsti naslova.
 
Teško u to mogu da poverujem posle one qte linearne avanture u Witcher 2, i iz ovih prvih gameplay klipova, trči trči pa sinematik od pola sata. Ne očekujem ništa od ove igre tako da me mogu samo prijatno iznenaditi.

Tako i treba!

I znas za sta video klip sluzi.

Btw, kako moze sinematik trajati pola sata kada niti jedan W3 video do sada nije toliko dug?
 
Teško u to mogu da poverujem posle one qte linearne avanture u Witcher 2, i iz ovih prvih gameplay klipova, trči trči pa sinematik od pola sata. Ne očekujem ništa od ove igre tako da me mogu samo prijatno iznenaditi.

To je nekako i moje pravilo. U poslednjih par godina ne secam se da smo dobili od igre ono sto je reklamirano, barem od onih koje sam ja iigrao

Btw, kako moze sinematik trajati pola sata kada niti jedan W3 video do sada nije toliko dug?

To se zove hiperbola.
 
To je nekako i moje pravilo. U poslednjih par godina ne secam se da smo dobili od igre ono sto je reklamirano, barem od onih koje sam ja iigrao



To se zove hiperbola.

U ovom slucaju hiperbole se ne koriste.

Na forumima inace bi se trebale sto manje koristiti jer cesto ljudi napisano pogresno shvataju, ponekad namjerno.

A moje pitanje je bilo vise retoricko.
 
Pogledajte onaj prvi gameplay klip od 37 min. pa procenite sami. Po mojoj proceni više od pola klipa je film.
 
Vidjecemo, ni ja ne ocekujem nista spec. Ne znam sta da ocekujem, mada znam sigurno da ce biti jako lose optimizvoana, da ce imati puno bagova i da ce se cekati EE verzija kao i do sada sto sto je bio slucaj. Vidjecemo koliko ce poraditi na balansu skilova i da li ce alhemija biti neupotrebljiva kao i u W2.

Sto se tice price vezano za tehnikalije i slicno, pa moramo o tome raspravljati. Meni nije normalno da igra ne moze, makar na high detaljima i full hd rez, raditi normalno u konstantnih 60fps na grafickim karticama koje kostaju 400e. Postavlja se pitanje da li je uopste vrijedno raditi bilo kakav upgrade?! Zar treba da cekam jos tri godine da izadje neka graficka od 200e kako bi mogla potjerati W3 i ostale AAA naslove u pristojnom frejm rejtu?!

Sada bi neki hipster/buntovnici rekli "ma ne zanimaju me te stvari, bitna mi je prica", a kada dodje situacija da se krljaju sa nekim boss-om gdje refleksi i brzo kliktanje igraju glavnu ulogu onda ce da pljuju po svom "savrsenom" kompjuteru kojeg nikada ne bi upgrejdovali, samo zato sto to nije dovoljno kul. Fora je igrati se na kompjuteru starom 10 godina, jedva pokretati igre na low detaljima i biti zadovoljan sa 5 frejmova u sekundi. Ahh... Srce mi se cepa. :D
 
Vrh Dno