Orginalni Assassin's Creed je bio zanimljiv. Sveta zemlja pre 2000 godina i paralelno mesanje stvarnosti i tog virtualnog sveta. Ali kada sam igrao AC Brotherhood to nema veze sa renesansom Italijom ( ja sam upravo u tom periodu polagao ispit iz renesansne umetnosti) i to je meni veliko razocarenje. Sve posle toga mi je cisto djubre, pa cak i ovaj Unity koji se bavi periodom francuske revolucije, opet ovo nema veze sa Francuskom u tom periodu.
Dzabe si menjao karte. Vidis da nije bilo do grafickih nego do igara koje izlaze i koje su sve gore i goreJedva odrzaje stabilninh 30 fps, primjetio sam kako pada mrak sve manji fps :S Pogledajte prilog 154280 Pogledajte prilog 154281
Dzabe si menjao karte. Vidis da nije bilo do grafickih nego do igara koje izlaze i koje su sve gore i gore![]()
@ Shimec
Mozda je bio neki a mi ne znamo za isti![]()
https://twitter.com/Totalbiscuit/status/532898849539760129
A secate li se prica i nadanja da ce PC igre sa dolaskom next-gen konzola izgledati i raditi mnogo bolje?
Po mom misljenju jedna od ako ne i najgora godina za gaming industrija, mali milion odlozenih naslova i beta testiranje za gotovo SVAKU igru.
Microtransakcije, DLC i ostala ****** ne bih ni spominjao.
Sramota i tuga.
Problem je u konzolitisu. Da se igre prvo prave za PC pa tek onda portuju na konzole, nikada ovakve probleme ne bi imali.
Da je tako onda bi barem na konzolama radilo kako treba, a kako i na njima baca po dvadesetak sličica očito problem nije taj.
Vjeruj da nisam, kao sto sam naveo mene je izasao upgrade 150e, a probao sam na 680 sli i nema sanse da se igra na ovim podesavanjima, pricamo o stucanju koji je prisutan non-stop. S druge strane nisam samo mjenjao kartu zbog AC-a nego zbog drugih igara, ove sto izlaze pocetkom 2015. Inace vidio sam veliki performans boost u novijim igrama, razlog je veca memorija.
We are aware that the graphics performance of Assassin’s Creed Unity on PC may be adversely affected by certain AMD CPU and GPU configurations.
This should not affect the vast majority of PC players, but rest assured that AMD and Ubisoft are continuing
to work together closely to resolve the issue, and will provide more information as soon as it is available.
The game (in its current state) is issuing approximately 50,000 draw calls on the DirectX 11 API.
Problem is, DX11 is only equipped to handle ~10,000 peak draw calls.
What happens after that is a severe bottleneck with most draw calls culled or incorrectly rendered, resulting in texture/NPCs popping all over the place.
On the other hand, consoles have to-the-metal access and almost non-existent API Overhead but significantly underpowered hardware which is not able to cope with the stress of the multitude of polygons.
Simply put, its a very very bad port for the PC Platform and an unoptimized (some would even go as far as saying, unfinished) title on the consoles.
Kako ti radi na 980? Jel i tamo imas stucanja ili radi tecno?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari