^^^ ovo
Nemam ja problem sto trpaju NPC-ove da bi svet bio sto realisticniji, ali sto trpaju strazare na svakom cosku i na svakom krovu to je skroz bez veze.
Umesto da napravi manji broj enemy AI sa kojima ces dobrano da se pomuciis da ih pobijes oni spamuju sa retardima koji ne znaju gde je levo.
Samim tim gameplay mora da pati to jest nivo tezine i to ovi u Ubisoftu ili ne mogu da razumeju ili jednostavno teraju i dalje ovako jer misle da je to najbolje.
Ne znamo, kakva ce biti PC verzija u poredjenju sa konzolama, kao i sto ne znamo na kom ce noviou detalja Unity da radi na kozolama da bi sve to mogli da poredimo sa PC verzijom.
Po meni je bolje malo smanjiti broj NPC-eva, zato sto problem koji muci anvil engine je njihova losa optimizacija.Pritom su NPC-evi lose integrisani, ponasaju se kao botovi, da protestuju oni, masu rukama, kao nesto dobacuju u guzvi, a cim zakacis jednog od njih, on prestaje sa svim aktivnostima i zeva u tebe, samo cekam kad ce neki da pokusa da prodje kroz zid sto je odlika AC igara.Treba lepo ubisoft da uradi motion capture i da naprave lepo kointerakciju medju ljudima, a ne imam 5 skripti i samo to sme da se desava.
Straza je katastrofa, to se slazem, bolje da naprave na zemlji pesadiju sa puskama i macevima, na krovovima jedinicu koja je najslicnija assassinima (ipak treba da se pentraju po krovovima), a po katakombama heavy armored odred.
Sto se grafickih podesavanja tice, nvidia ce opet da umesa prste i imacemo one famozne "efekte" koji otkidaju performanse.