Šta je novo?

Targo Telekom

A svi ostali posteni. Nije tema vlasnik firme, nego sama firma. Svi smo išli u maksi a znali smo ko je vlasnik. Koristimo šećer, kupujemo ulje i majonez... Nije bitno ko je vlasnik, retki su posteni, a i ako je posten i uspe, mora da se pokvari.
 
A svi ostali posteni. Nije tema vlasnik firme, nego sama firma. Svi smo išli u maksi a znali smo ko je vlasnik. Koristimo šećer, kupujemo ulje i majonez... Nije bitno ko je vlasnik, retki su posteni, a i ako je posten i uspe, mora da se pokvari.

Upravo je NAJBITNIJE ko je vlasnik. Sve dok Tomazic i njemu slicni budu dobijali poslove kako su ih dobijali, ozbiljni igraci ce i dalje zaobilaziti Srbiju.
 
Ma sve si ti druze u pravu ALI nije tema vlasnik TT vec sam TT, bar ovde sad na ovom mestu, sa ostalim svim se slazem sa tobom.
ALi ne idite dalje u OFF i ovako ste odtisli predaleko od teme.
 
Стрпљењу дошао крај, тарго отказан узет кабловски код птт. Стварно су безобразни оволико корисника да пати због њихове неспособности и неодговорности је срамота. Јесте да је ово сад спорије 150% али бар ради.
 
Da je lose lose je, e sad koliko procentualno korisnika ima problem, to se ne zna. Ima verovatno dosta nas koji nemaju probleme.
 
Upravo tako citajuci ovde sticem utisak da nismo kod istog provajdera.Korisnik Targa od oktobra 2012,nikad problem nisam imao.
 
Mozda se secate pisao sam na ovoj temi bio sam korisnik TT interneta cim su dosli u P.Toljatija.
Onda smo prodali taj stan, novi stanari su nastavili da koriste.Ja nikako nisam uspevao da "prebacim" ugovor na njih, oni su placali redovno noproblemo...
Sada me zvao covek iz tog stana kaze net u raspadu on je zvao oce da raskine, ali moram ja zbog imena na ugovoru.Ja se smorio odem na sajt probam kol centar niko se ne javlja onda popunim formular...
Posle 5 minuta zove sluzbenica kaze primili smo zahtev pokrenuli smo postupak nista ne brinite sve ce biti u redu za dan-dva ce vas kontaktirati nasa sluzba hvala lepo dovidjenja....

Neverovatno olako prelaze preko zahteva za raskid ugovora...Na zalost to mi govori da buducnost nije svetla...
 
Vrlo moguće da sada krajem godine kada isteknu poslednji dvogodisnji ugovori svi dobijemo raskid ugovora.
 
Zanimljivo bice veselo, kad budu poceli da se priblizavaju rokovi za kraj prvih 2 godine, da li ce prestati svima UO i oni se zatvoriti ili ce nastaviti bice zanimljivo saznati.
Kad ono bese prvi ugovori isticu?
 
Neverovatno olako prelaze preko zahteva za raskid ugovora...Na zalost to mi govori da buducnost nije svetla...

A koja im je opcija, da zavlače ljude, sutra, prekosutra, za dva meseca? Tako je najpoštenije i najnormalnije da postupe.
 
Posteno???
Govoriti o postenju firme koja je ojadila milionskim iznosima izvidjace radova... posten slovenac nema sta.
 
Misliš da neko uopšte razmišlja o tome. U ovoj temi je stav skoro svih korisnika "Bitno je da net radi meni, i bitno je da radi sad". Skoro niko se ni ne trudi da gleda dalje od svog pojedinačnog dupeta, u sadašnjem trenutku. Taj odnos Targa prema poslovnim partnerima će biti osnovni razlog zašto će na kraju svi i da ostanu bez neta, pitanje je samo kad. Prebacivanje para na Nubu samo dodatno ubrzava ceo proces.
 
A sta bi trebalo da radimo i pisemo mi korisnici koji nemaju problema? Mi možemo samo da se nadamo da se sve reši i da nam sve i dalje radi. Ne vidim sta drugo činiti.
 
I meni sve radi savršeno, da ne pogledam nekada ovu temu ne bih ni znao da postoje neki problemi. I naravno ne pišem ništa ovde..

Ovde preovladava "da komšiji crkne internet" (umesto krave :)), prvo od onih koji nisu imali mogućnost da uvedu, a sada i od korisnika koji imaju probleme, ono, kada meni ne radi nadam se da će propasti pa da niko nema.

Nije realno da sva uložena oprema ostane tek tako, neko će preuzeti, samo ne bih voleo da bude neki od postojećih velikih provajdera, tipa telekom, sbb itd. Ako mogu da biram voleo bih da to bude Telenor npr :)
A možda se izvuku i sami :/
 
Uz preuzimanje opreme i korisnika ide i preuzimanje dugova, i svih postojećih problema, pa će eventualni novi vlasnik morati dobro da razmisli pre nego što započne celu operaciju. Tim pre što Targo nikako nije neka obična firma, nego politička muljaža na visokom nivou, sa svim nepoznanicama koje idu uz to.

@error974
Ništa. Koristi dok možeš, i razmišljaj o eventualnim alternativama.
 
Poslednja izmena:
I meni sve radi savršeno, da ne pogledam nekada ovu temu ne bih ni znao da postoje neki problemi. I naravno ne pišem ništa ovde..

Ovde preovladava "da komšiji crkne internet" (umesto krave :)), prvo od onih koji nisu imali mogućnost da uvedu, a sada i od korisnika koji imaju probleme, ono, kada meni ne radi nadam se da će propasti pa da niko nema.

Nije realno da sva uložena oprema ostane tek tako, neko će preuzeti, samo ne bih voleo da bude neki od postojećih velikih provajdera, tipa telekom, sbb itd. Ako mogu da biram voleo bih da to bude Telenor npr :)
A možda se izvuku i sami :/

Sta li si sad ti napisao!!? ("Ovde preovladava "da komšiji crkne internet" (umesto krave )"). Da li znas sta ovaj broj predstavlja - 80,960,710.49?
Imaju toliki dug, koji se iz dana u dan povecava, nemaju nove korisnike skoro dve godine a stari korisnici masovno odlaze.

Neka mi neko objasni kako neko moze iz ovog da se izvuce?

p.s. vlasnika kriminalca necemo vise pominjati, koji inace trazi od vas da krsite zakon i sredstva prebacujete na njegovu drugu firmu, koja je takodje pod istragom!
 
. Da li znas sta ovaj broj predstavlja - 80,960,710.49?
Imaju toliki dug, koji se iz dana u dan povecava, nemaju nove korisnike skoro dve godine a stari korisnici masovno odlaze.
!

To nije ni celih 700 hiljada eura, nikakav poseban novac u globalnoj slici ukupnog dosadašnjeg ulaganja. A šta se dešava, da li je cilj da se prodaju, da nastave da ulažu, ne znaju očigledno ni zaposleni tamo, a mi još manje.

Najmanja šansa je da provajder "nestane". Ili će nastaviti da radi ili će neko veći da preuzme.
 
Kako su tuđe pare sitne i nebitne. Kad već nije nikakav poseban novac, zašto su uopšte u blokadi? Pa valjda takav telekomunikacioni gigant može da skupi tu neku "siću" i namiri dobavljače. A ko zna koliko tek ima kredita i obaveza koji će tek da dođu na naplatu.
 
Nisam rekao da njima nisu problem trenutno, nego da u celoj priči oko vrednosti provajdera i eventualne kupovine, ulaganja za nastavak posla itd, to nisu neke pare..
 
Praticemo, nisam optimista da se ovaj dug nece uvecavati (i to nekoliko puta).
 
A sta bi trebalo da radimo i pisemo mi korisnici koji nemaju problema? Mi možemo samo da se nadamo da se sve reši i da nam sve i dalje radi. Ne vidim sta drugo činiti.
Niko nikome ne zeli da mu "crkne krava", vi kojima radi predstavljate manjinu. Komsija kome je tek danas proradio net kad je pitao da li mnogo ljudi ima ove probleme dobio je odgovor DA. Rok za popravku je uvek
neodredjen, svi provajderi imaju problema, barem ja kod starih provajdera nikad nisam imao duzi prekid od 2 dana ili kad "domaci crnici"-sekundarci malo poseku bakarne kablove telekom to skrpi za 2 dana.
Zasto sam ih napustio, Telekom koji stoji iza svega, los kvalitet kablova i veze tako da nisam moga da izvucem vece brzine.
 
Misliš da neko uopšte razmišlja o tome. U ovoj temi je stav skoro svih korisnika "Bitno je da net radi meni, i bitno je da radi sad". Skoro niko se ni ne trudi da gleda dalje od svog pojedinačnog dupeta, u sadašnjem trenutku. Taj odnos Targa prema poslovnim partnerima će biti osnovni razlog zašto će na kraju svi i da ostanu bez neta, pitanje je samo kad. Prebacivanje para na Nubu samo dodatno ubrzava ceo proces.

Naravno da razmišljam o svemu, imam targo kući i u igraonici i iako sam teški ateista, molio bih se kome god treba da opstanu jer mi je alternativa u igraonici kopernikus 16:1 za skoro iste pare, a sada imam "bednih" 48:23 sa pingom od 5ms.

Ali ne znam šta očekuješ, da ih bojkotujem, da idem da protestujem da izmire dugove? Čoveče, ima li neko u ovoj državi da nije dužan nešto, nekome? Niko nije jbni *****, jasno je ko dan da se raspadaju. Niko nije kriv za to od ljudi koji tamo rade, kriv je gazda i truli dilovi koje je pravio sa prošlom vlašću. Nisu ni prva ni poslednja firma koja propada, pogotovu ne na ovim prostorima gde još malo ni trava neće uspevati. U toj situaciji, raskid ugovora je jedino što ti ljudi da "ponude". Meni provejava optimizam jer jednostavno ne mogu da zamislim da infrastruktura koja ima enorman potencijal i poslovnu isplativost jednostavno propadne. Nekako mi je to nemoguće, zato kontam da će neko da pazari kada se sve uruši samo u sebe i to je to. Ovi su za kratko vreme nakopčali hiljde ljudi i pitaj boga koliko je čekalo i čeka i sutra bi se nakačilo u nekim normalnim uslovima.

Situacija je vrlo jednostavna. Ili raskineš ugovor ako si nezadovoljan i srećan si što si osetio kako net treba i može da radi, ili ćutiš i trpiš probleme dok se situacije ne reši na duže staze. ako si već tako TI kao koristnik odlučio. Sve ostalo je iskenjavanje, rejdžovanje, i tako to. Razumem ja bes kada net ne radi, ali znate kakva je situacija, i da niko NIŠTA ne može da obeća. I to traje već skoro godinu dana... Lud bi shvatio do sada.
 
Pitanje za MarcusS-a. Posto imas igraonicu, da li znas da ako ti se nesto desi sa netom u petak popodne, korisnicka podrska na terenu moze tek u ponedeljak da ti pomogne jer ne radi petkom popodne, subotom i nedeljem? Da li je to normalno?
 
Pitanje za MarcusS-a. Posto imas igraonicu, da li znas da ako ti se nesto desi sa netom u petak popodne, korisnicka podrska na terenu moze tek u ponedeljak da ti pomogne jer ne radi petkom popodne, subotom i nedeljem? Da li je to normalno?

To je normalno za firmu koja je u stanju u kome targo jeste. Pošto to znam, i svestan sam toga, i ne menjam provajdera, znači da je krivica moja ako do toga dođe jer znam kakva je situacija i imam izbor, a on je da ostanem i trpim tu mogućnost koju si sam naveo.
 
Korisnička podrška može možda da ti pomogne ako negde bude prešečen optički kabl, ali to će saznati i bez tebe. U ovoj vrsti problema koje Targo ima (random prekidi interneta kod korisnika), podrška ti ne može pomoći, nikako.
Mislio sam da problem mogu imati svi Targo korisnici, ali @BECKS nam ovde reče da se to odnosi samo na korisnike koji su na problematičnom delu opreme. Za pretpostaviti je da je Targo biznis korisnike prebacio na dobar deo opreme (ako je to bilo fizički izvodljivo), tako da verujem da oni mogu ovako još dugo.
Ja sam na problematičnom delu opreme, i imao sam restarte rutera svakodnevno. Onda su mi se desili i višednevni prekidi, zakon verovatnoće na delu. Na osnovu onoga što sam pratio u ovoj temi (pratim od prvog dana), odlučio sam da ostanem na Targu, ali da se prilagodim okolnostima. Postavio svoj ruter, i nemam ni jedan jedini problem. Trenutni uptime ONT-a je oko 70 dana.
Ne kažem da Targo ne treba da ima tehničku podršku, ali kažem da sam sebi možeš pomoći znatno više. Ako prihvatiš okolnosti, i prilagodiš se.
Ili lepo raskineš ugovor, i odeš kod drugog.
Mislim da meni ugovor ističe početkom septembra. U postojećoj situaciji, bez razmišljanja bih potpisao novi, ali je očigledno da Targo to ne može da ponudi.
 
Poslednja izmena:
Kako su tuđe pare sitne i nebitne. Kad već nije nikakav poseban novac, zašto su uopšte u blokadi? Pa valjda takav telekomunikacioni gigant može da skupi tu neku "siću" i namiri dobavljače. A ko zna koliko tek ima kredita i obaveza koji će tek da dođu na naplatu.
Moguće da misle, zašto da platimo kad ne moramo? Kad im zakon to dozvoljava? Kad 90% ljudi ne plaća TV pretplatu? Kad sila ljudi ne plaća infostan, prevoz, struju... Ne podržavam ih, ali verovatno ovako čekaju ishod, da vide ko će ih kupiti, šta će se dalje dešavati. Misliš li da čovek - firma koji su investirali milione u infrastrukturu ima problem da obezbedi te pare? Pretpostavljam da je onaj prenos potraživanja zakonski, da nije već bi neko reagovao. Tu naravno ispaštaju radnici i korisnici, među kojima sam i ja.

Kad smo već kod prekida, dajte neki predlog za ruter, od uređaja jedan komp na lan i nekoliko wifi klijenata. Valjalo bi da je dovoljno "brz" da može da izdrži strimovanje bluray snimka na TV preko wifi-ja, na 6-7 metara razdaljine kroz dva zida, ako je to moguće. (podrazumeva se da ruter daju za dinar uz novine :D - odnosno da nije preskup).
 
Nazad
Vrh Dno