Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nepotrebni komentari, totalno. Kao što je negde potpuno logičan izbor japanac, u evropi ima zastupljenih i drugih marki još više.

Kad se kupuje polovnjak, prvo treba naći dobar servis. Ljudi iz cele Srbije teraju japance u Novi Sad uglavnom. Meni bi to bilo smaranje. Nije u pitanju nikakva egzotika, već auto kao i svaki drugi, bolji u nečemu, lošiji u nečemu takođe.
 
[YOUTUBE]WH_UsshDQ58[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]62kVcyuX1G4[/YOUTUBE]

:smoke:
 
Ajde malo da promenimo tok teme. Prednosti i mane uputiti se kolima u Grčku na more, umesto vožnje autobusom. Šta mi je sve potrebno? Međunarodna dozvola, zeleni karton, i šta još - koliko se kreću cene toga ovih dana? Merkao sam Lefkadu, ali mi je nekako previše zabačena dole i daleko.

Ukoliko ipak odlučim kolima da idem, možda nije loše odabrati neku bližu destinaciju u Grčkoj i nešto što će mi otvoriti pristup dobrim plažama susednih mesta. U prevodu, gde je najbolje u Grčku otići kolima? Halkidiki se nekako nameće, prošle godine smo se devojka i ja odlučili za Stavros. ViaMichelin kaže 55 jura za gorivo do Asprovalte u jednom pravcu, to nije tako strašno. Alternative i iskustva ići kolima na more, kao što rekoh, prednosti i mane, trebaju mi lična iskustva :)
 
ali švaba je švaba ;)

[YOUTUBE]bEv_uFBnzwI[/YOUTUBE]
 
Ajde malo da promenimo tok teme. Prednosti i mane uputiti se kolima u Grčku na more, umesto vožnje autobusom. Šta mi je sve potrebno? Međunarodna dozvola, zeleni karton, i šta još - koliko se kreću cene toga ovih dana? Merkao sam Lefkadu, ali mi je nekako previše zabačena dole i daleko.

Ukoliko ipak odlučim kolima da idem, možda nije loše odabrati neku bližu destinaciju u Grčkoj i nešto što će mi otvoriti pristup dobrim plažama susednih mesta. U prevodu, gde je najbolje u Grčku otići kolima? Halkidiki se nekako nameće, prošle godine smo se devojka i ja odlučili za Stavros. ViaMichelin kaže 55 jura za gorivo do Asprovalte u jednom pravcu, to nije tako strašno. Alternative i iskustva ići kolima na more, kao što rekoh, prednosti i mane, trebaju mi lična iskustva :)

Za pocetak olimpijska regija, ko ide prvi put kolima i nema suvozaca. Smesaj jeftin, sa kolima su dostupne plaze na oko 30 minuta voznje, ima dosta lepih plaza kampova ispod Dionisa, napr. Milos, isl. Obidje se Solun, po zelji meteori, isl. Lako se vozi iz cuga, oko 7-8 sati sa granicama (zavisno od guzve).

Lefkada je prelepa i obavezno je kolima ici, ali tu treba imait 2 vozaca ili prespavati negde na 1/2 puta. Nije po meni za jednog da sam cepa vozi se oko 11-12 sati.
 
Poslednja izmena:
@gizmo

imas na sajtu amss sve informacije
 
U prevodu, gde je najbolje u Grčku otići kolima?
Meni licno, Sithonia, srednji prst hakidikija...lociras se recimo u Nikiti, tamo samo spavanje a svaki novi dan na drugu plazu, ima bas dobrih ...mi predjemo po 500km prosecno samo tamo ;)
 
Meni licno, Sithonia, srednji prst hakidikija...lociras se recimo u Nikiti, tamo samo spavanje a svaki novi dan na drugu plazu, ima bas dobrih ...mi predjemo po 500km prosecno samo tamo ;)

Na Lefkadi ce preci bar 700-800 ;)

Inace ove klipove sto kacite Nurburgring Nordschleife, to nije relevantno, ljudi hoce auto da se setkaju po gradu, da mogu da odu 1x godisnje na more, a da ih ne kosta ko zna koliko odrzavanje. Poznanica je imala peh, auto se pokvario u povratku sa mora, slepanje 600 eura do BG (nisu imali delova u usputnim servisima, pumpa vis. pritiska na DCI-u 1.9 otkazala).

KS jesu bitne ali i sa 75 se lepo vozi. Uostalom retko koji auto na plin ima vise od toga :d, kako ga steluju ovi nasi ima i manje.
 
Dobri predlozi za Olimpsku regiju i Nikitas, blizu su i može jeftino da se prođe. Uostalom, što manje para za gorivo za put i smeštaj, više para za trošenje tamo :d

Za međunarodnu znači da ne bacam pare, za zeleni karton jedino zbog Makedonije, ne bih da razikujem. O dobre li vesti na sajtu AMSS-a "Cena zelene karte u AMS Osiguranju je, od 01.07.2014, 2000,00 dinara." koliko znam bilo je oko 3000 hiljade.
 
Poslednja izmena:
Meni nisu trazili nikad, ali opet sam uvek uzimao, ne bih rizikovao.
 
Medjunarodnu mozes i da preskocis - na sopstvenu odgovornost. Iako je potrebna, uglavnom je niko ne trazi. Zeleni karton ne mozes da preskocis, jer makedonski policajci prvo gledaju njega, pa tek posle pasos.
Za ostala pitanja i moj predlog je srednji prst Halkidikija - Sitonija. Imas plaza za svaku dusu i svaki dan bar po par komada, a uslovno receno su lako pristupacne kolima. Ako ti je vazno, supermarketi u svakom iole vecem mestu, cisto i toplo more, Solun i vodeni park 100km udaljeni.
Lefkada je divna ali do skoro svake vredne plaze ima da se naradis na vozackom mestu. Dosta je zahtevna za voznju. Pre dve godine na njoj sam napravio 1000km za 19 dana. Prelepo more, ali i veca sansa za velike talase i zatvorene plaze. Ako te interesuje jedrenje, kite surfing i slicno, Lefkada je pravi izbor.
Pozdrav
 
Meni je bukvalno ni u jednoj zemlji nisu tražili. Drugar je u Nemačkoj pokazao međunarodnu, a oni su mi vratili i tražili domaću.

Što se mora tiče, moj izbor je Dalmacija. Bliže, bolje i jeftinije od Grčke.

Medjunarodna ne vazi bez prave dozvole, vaze samo zajedno, tako da ne isplati se da dajete medjunarodnu bez ove 2. ...
 
Nju date na zahtev... medjunarodna je u principu prevod domace... iskreno na onom smesnom papiru gde priheftaju sliku u AMSS ne deluje kao pravi dokument, nije ni cudo da je nece :)
 
Ajde malo da promenimo tok teme. Prednosti i mane uputiti se kolima u Grčku na more, umesto vožnje autobusom. Šta mi je sve potrebno? Međunarodna dozvola, zeleni karton, i šta još - koliko se kreću cene toga ovih dana? Merkao sam Lefkadu, ali mi je nekako previše zabačena dole i daleko.

Ukoliko ipak odlučim kolima da idem, možda nije loše odabrati neku bližu destinaciju u Grčkoj i nešto što će mi otvoriti pristup dobrim plažama susednih mesta. U prevodu, gde je najbolje u Grčku otići kolima? Halkidiki se nekako nameće, prošle godine smo se devojka i ja odlučili za Stavros. ViaMichelin kaže 55 jura za gorivo do Asprovalte u jednom pravcu, to nije tako strašno. Alternative i iskustva ići kolima na more, kao što rekoh, prednosti i mane, trebaju mi lična iskustva :)

Tasos! Put do Tasosa kolima je opušten, daleko manje naporan nego do Crne Gore npr. Ostrvo je fenomenalno, ima plaža za svačiji ukus, klopa je odlična i jeftina. Jedino nije za izlaske i provod, ako ti je to bitno. Za sve ostalo preporuka.
 
Dobri predlozi za Olimpsku regiju i Nikitas, blizu su i može jeftino da se prođe. Uostalom, što manje para za gorivo za put i smeštaj, više para za trošenje tamo :d

Za međunarodnu znači da ne bacam pare, za zeleni karton jedino zbog Makedonije, ne bih da razikujem. O dobre li vesti na sajtu AMSS-a "Cena zelene karte u AMS Osiguranju je, od 01.07.2014, 2000,00 dinara." koliko znam bilo je oko 3000 hiljade.

Ja idem kolima na Tassos pa eto jos jedan predlog. To za zeleni karton vazi samo ako ti je AMS osiguranje. Ako je neko drugo, Dunav ili Delta npr, cena je tri hiljade
 
Poslednja izmena:
E sta ti je entuzijazam.

Danas pored mene prodje Golf 2. Na semaforu, nakon cega je "odleteo" taman da sam imao prilike da ga vidim

metalik siva folija
totalno custom farovi kockasti, xeon-ke, retrovizori, lajsne, spojleri
15ice, mislim da su negde oko 195/55/15 (jel to uopste moze da stane u mk2 ? ) pritom nije previse nizak da udari o ivicnjak
neki displej svetli unutra

prede, na semaforu, ne cuje se. pitaj boga koji motor je unutra. Cenim da je sa banovog brda, ako neko zna coveka da okaci slike ... ?
 
Zasto bi ikoga zanimao punoletni Gnoj 2?
 
15ice, mislim da su negde oko 195/55/15 (jel to uopste moze da stane u mk2 ? ) pritom nije previse nizak da udari o ivicnjak
neki displej svetli unutra

Nije to ništa, ja sam video Escorta IV RS Turbo ( za one koji ne znaju, auto iz istog perioda sa sličnim dimenzijama) sa 17"-icama :eyebrows:
 
Nije to ništa, ja sam video Escorta IV RS Turbo ( za one koji ne znaju, auto iz istog perioda sa sličnim dimenzijama) sa 17"-icama :eyebrows:

to je moralo da se sece i ukraja da bi stalo, a verujem da izgleda previse smesno :d

Kutija:

http://www.autoguide.com/auto-news/...modern-250-cdi-diesel-into-190-e-chassis.html

ekstreman primer sredjenog starog auta. Navodno, mnogo ljudi je bilo zainteresovano da ga kupi i to po visokim cenama, nazalost svi elektronski signali su simulacija i kao takv "nije bezbedan" po standardima.

Ja licno obozavam da vidim starudije prepravljene u nesto awesome ili limited (gledao sam Lego movie, ne mogu da izbacim rec "awesome" izglave, oprostite mi :) ) Pritom, pogledaj koliko kosta novaca Golf 2 G60 limited kao i Golf 2 G60 Syncro limited (50 komada napravljeno za radnike VW-a) < Novu C klasu da kupis za te pare :)
 
Ovde ce i za 50god raspale golf dvojke da se smatraju vrhunskim autom...
 
Zna se sta nikad ne izlazi iz mode.
crne cipele i Golf 2.
 
Poslednja izmena od urednika:
Nemoj zezati, auto je legeda auto-industrije, potpuno je drugo sto je kod nas kao i jos par nemackih brendova dobio neki cudan status... nije to do auta:

Daj, nemoj ti zezati! Kvalitetan jeste, ništa drugo nije. Sad su to samo matore izakane kante i ništa više od toga.

Legenda je golf 1 gti, a pošto sam imao priliku da probam, mogu da kažem i da je G7 gti jako, jako dobar auto.
 
Daj, nemoj ti zezati! Kvalitetan jeste, ništa drugo nije. Sad su to samo matore izakane kante i ništa više od toga.

Legenda je golf 1 gti, a pošto sam imao priliku da probam, mogu da kažem i da je G7 gti jako, jako dobar auto.
Naravno da su 99% kante, pa stari su 25-30 godina. Napolju su to old timeri za uživanje vikendom. Što je kod nas sve naopako, ljudi ih voze neispravne i trule, potpuno je drugi problem.

Realno auto ima isti status kao buba nekada.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno