Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Ja kombinujem sa malim fudbalom, tri puta nedeljno fuca, a bajs kada se stigne. Sada u julu i avgustu se fudbal proredi na jednom nedeljno, ali tu je onda vise bajs i bazen (more).
 
Ja se nekako na bajku osecam najopustenije. Motor dok vozim, ne smem uopste da se opustim, a kola trose previse.
Od kad sam uzeo novi bajk, dobio sam dodatnu volju za voznjom. Valjda stara krsina dosadi :)
Meni je gadno bilo kada sam presao sa 2.1 na 1.4 gume. Ja sam ga sve naginjao u krivine(kao na motoru), pa sam na vreme shvatio da je bolje da cuvam zube. :D
Kod mene nema kisa, sneg, vrucina... Meni kad se vozi ja ga teram i po pljusku.
 
Ja kombinujem sa malim fudbalom, tri puta nedeljno fuca, a bajs kada se stigne. Sada u julu i avgustu se fudbal proredi na jednom nedeljno, ali tu je onda vise bajs i bazen (more).

To je jos bolje jer je mnogo zanimljivije, ovako deluje da trcis besciljno i prilicno moras da se utreniras psihicki da ne razmisljas koliko je jos km/m ostalo do zacrtanog cilja a i da ne batalis sve :)

Trcanje je super kad nemas kljakave zglobove, da ne kazem kolena :/

Nije da nemam, zeza me levo malo ali nista strasno za sada, samo moram da se zagrejem.
 
Poslednja izmena:
@Gedza Šta da ti kažem, bio si u pravu. :) Ali treba uvek pokušati. :)
@Mare Ne sećam se da smo utvrdili neku brojčanu veličinu koliki je uticaj habanja na bilo šta. Dakle, kad kažeš da preterujemo, to je samo tvoj lični utisak. Da je habanje dobro - nije, a koliko tačno nije, to je zaista diskutabilno. Zavisi i od potreba, navika, ali i kvaliteta opreme. Ja još ni lanac u životu nisam promenio, kamoli pogon. Mada sam obično mogao sebi da priuštim promenu bajka znatno češće nego sada.

@vožnja Ova cela sezona je pukla zbog očajnog vremena. Ne znam da li imam 150 km (plus ~130 Dubai), a već je skoro jul mesec. Još nijednu vožnju nisam imao van grada (Avalu ne računam). Još nijedna celodnevna vožnja. Ma nijedna duža od 3-4 sata. Inače, ja pešačim svaki dan, najmanje 5-6 km, a obično 10-15. Nažalost, bazen ne mogu da priuštim. I prošle godine bio samo 2-3 puta. A baš mi nedostaje plivanje i more.

VOŽNJA
Nego, neki sa 2bike se organizuju da idu do Kupinova u nedelju. Meni ruta nikako ne odgovara (idu kroz Surčin), ali ako je neko zainteresovan za takvu varijantu, klasika nasipom, pa na S Klub do Obedske? Ili čak i nasipom do Boljevaca, pa dalje? Naravno, ako više ne padne kiša. Neka laganica, penzionerski, da se nađemo oko 10h. Naravno, može i neka druga relacija, ali za Smederevo i Kosmaj mislim da definitivno nemam snage. Eventualno Starim obrenovačkim do Obrenovca, pa levo na Mislođin i onda gore Draževac i Vranić. To mi još i više odgovara, jer bih se ja spustio kroz Železnik. :) Ajde, Džoni, Ivane, Dule? Subota mi ne odgovara, odnosno ja ću sigurno ići u nedelju na neku od te dve vožnje. Neko uvek kuka kako se nikad ne organizujemo, pa evo prilike.
 
Ja ne mogu, pisah par postova ranije. Svakako zelim lepo vreme i vetar u ledja (u oba smera :p) ako idete :)
 
@cane

Sa obzirom da sam ja Goksiju rekao da postavi tu vožnju, ako i budem išao, idem sa njim (nije fora da ga iskuliram). :) Konkretno, imam neke obaveze za vikend i ne znam kakav ću da budem sa vremenom, s toga se nisam ni prijavljivao dok ne vidim mogu li uopšte da idem.

Inače, ne preporučujem ti sada nasipe, posebno te zabačene jer su podosta zarasli (trava je obično i iznad visine točka).

PS: Na 2bike-u tj. bivšoj cikloberzi se dobar deo ljudi ne prijavljuje na vožnje, već samo dođe na početak. Tako da, ako se na Goksijevu vožnju prijavi npr. 5-oro ljudi, biće ih između 10 i 15 na startu. :)
 
Poslednja izmena:

Ali zato spust :D.... proslog vikenda bio na kablaru - 186km, mislim da bih mogao 200 da predjem bez pentaranja, mada pocinje malo da smara povratak sa ovolikih razdaljina :p. Inace na kablar ljudi dodju kolima na nekih 3/400 metara puta od vrha, i preznoje se dobro dok se popnu, kad im kazem odakle sam stigao kao da su videli duha :bottle: .
 
@vožnja Ova cela sezona je pukla zbog očajnog vremena. Ne znam da li imam 150 km (plus ~130 Dubai), a već je skoro jul mesec. Još nijednu vožnju nisam imao van grada (Avalu ne računam). Još nijedna celodnevna vožnja. Ma nijedna duža od 3-4 sata.
Kako bre pukla sezona, a leto tek pocelo? ;)
Ti to samo trazis izgovor da ne vozis...


VOŽNJA
Nego, neki sa 2bike se organizuju da idu do Kupinova u nedelju. Meni ruta nikako ne odgovara (idu kroz Surčin), ali ako je neko zainteresovan za takvu varijantu, klasika nasipom, pa na S Klub do Obedske?
Ja cu verovatno jedan deo puta, tj zainteresovan sam da idem deo od surcina do kupinova, a mozda i do obedske ako bude bilo interesenata.
 
Pise sa strane, nesto tipa 26x1.75 ili 26x1.95 ili 26x2.10 isl. to je dimenzija

Hvala puno.

Pa dakle šta se smatra NORMALNOM gumom, i unutrašnjom i spoljašnjom ? Želim da mi gume imaju krampone ali ne za profesionalnu upotrebu, već da budu dovoljno izdržljive da ne mogu lako da se izbuše na stakla ili sitnije eksere. Na koju dimenziju i marku guma da imam, imaš li neki konkretan predlog ?

I da, da li se može kod mene staviti bilo koja 26" dimenzija guma, ili se moram držati nekih pravila ? Šta je sa unutrašnjom gumom, koja je NAJBOLJA i najviše izdržljiva ? I da li mogu staviti bilo koju unutrašnju gumu, npr Continental neku najkvalitetniju ili ima nekih ograničenja ?
 
Poslednja izmena:
Hvala puno.

Pa dakle šta se smatra NORMALNOM gumom, i unutrašnjom i spoljašnjom ? Želim da mi gume imaju krampone ali ne za profesionalnu upotrebu, već da budu dovoljno izdržljive da ne mogu lako da se izbuše na stakla ili sitnije eksere. Na koju dimenziju i marku guma da imam, imaš li neki konkretan predlog ?

I da, da li se može kod mene staviti bilo koja 26" dimenzija guma, ili se moram držati nekih pravila ? Šta je sa unutrašnjom gumom, koja je NAJBOLJA i najviše izdržljiva ? I da li mogu staviti bilo koju unutrašnju gumu, npr Continental neku najkvalitetniju ili ima nekih ograničenja ?

Koju oznaku ti nose sadasnje gume? sto se tice velicine mislim da ne treba da ides preko 26x2.1, u takvu gumu mora i odgovarajuca unutrasnja, ona na primer ima oznaku 26x1.75/2.1, sto znaci da pase za taj raspon velicina. A za izbor guma, prvo vidi koliko bi para dao, pa onda kreni u pregled ponude.
 
@Kosta
Nemoj ocekivati da ce ti ovde neko objasnjavati sve detalje oko biciklizma, jer ce vecina obici tvoje pitanje za koje znamo da nisi ni pokusao da proguglas. Sve te informacije imas da procitas samo ako se malo potrudis. Evo ja cu ti sada pomoci malo pa ti posle nastavi potragu.
Prvo se bira tip spoljne gume u zavisnosti po kojoj podlozi vecinom vozis bajs. Kramponi su za zemljane terene i tada ide sira guma npr 26x2.1-2.3. Za asfalt se koriste gume bez krampona. Njih imas od skroz celavih do onih sa umerenim sarama (manji kramponi) koje mogu da posluze u umerenom offroadu. Kod njih su dimenzije 26x1.2-2.1. Neka zlatna sredina je 1.75.
Sto se tice zastite od busenja imas guma koje imaju ugradjene odredjene zastite, ali im i cena ide u skladu sa time. Pogledaj na ovom linku gume, gde je naznaceno koja koju vrstu zastite ima, pa onda proguglaj kako se koja pokazala u praksi.
http://shop.jankovic-comp.rs/index.php/schwalbe-gume-2013/mtb-tires-2013
Takodje moguce je kupiti "uloske" koji se stavljaju izmedju spoljasnje i unutrasnje gume koji vrse dodatnu zastitu od busenja unutrasnje.
Ako vozis po urbanoj sredini sanse za busenje su minimalne, ali nikada se ne zna kada i gde ce se to desiti. Obicno se desava kada ljudi voze gume vise godina i one se ukrte postanu porozne pa pucaju zbog starosti. Ako vozis negde gde ima dosta servisa onda nije problem da malo prepesacis sa bajsom do servisa i okrpis je ili zamenis kada se to desi. Ozbiljan problem je kada ides na ture van naselja i tada po pravilu mora da se nosi pribor (pumpa i montiraci) i rezervna unutrasnja guma. Obavezno proveri starost guma koje kupujes, da nisu mnogo stare.
Sto se tice unutrasnjih biras duzinu ventila (zavisi kakav ti je obruc na tocku i vrstu ventila (kakvu pumpu koristis). Odabirom auto ventila mocices da napumpas gumu na najvise lokacija i po tom pitanju zadace ti najmanje glavobolja. Svaka unutrasnja je oznacena za koji raspon spoljnih guma treba da se koristi i kupuje se prema spoljnoj koja se poseduje. Tu ici na neki extra kvalitet nema neke preterane svrhe, jer ono sto probije spoljnu sigurno ce probiti i unutrasnju. Pitanje je samo kog ce kvaliteta biti posle npr dve-tri godine koriscenja, jer ako je materijal los pocece da puca sama od sebe. Ja radije koristim jeftiniju (tipa 250 dinara, CST, Kenda) i menjam je na 2 godine.
Savet za kupovinu: ovakve stvari (koje znas da ce ti trebati) najbolje kupovati van sezone, na raznoraznim popustim, jer se kupuju u pola cene u odnosu na cenu u sezoni voznje.
 
Poslednja izmena:
Hvala puno.

Pa dakle šta se smatra NORMALNOM gumom, i unutrašnjom i spoljašnjom ? Želim da mi gume imaju krampone ali ne za profesionalnu upotrebu, već da budu dovoljno izdržljive da ne mogu lako da se izbuše na stakla ili sitnije eksere. Na koju dimenziju i marku guma da imam, imaš li neki konkretan predlog ?

I da, da li se može kod mene staviti bilo koja 26" dimenzija guma, ili se moram držati nekih pravila ? Šta je sa unutrašnjom gumom, koja je NAJBOLJA i najviše izdržljiva ? I da li mogu staviti bilo koju unutrašnju gumu, npr Continental neku najkvalitetniju ili ima nekih ograničenja ?

Pa sve su gume normalne, jer sve sto moze da se namontira na tvoj 26" tocak je normalna guma. Nenormalne se valjda ne prodaju jer ih niko normalan ne bi kupovao :D
Gume biras pre svega prema svom nacinu voznje.
Znaci kramponi, za blato, ili slik za asfalt, isto tako i sirina gume sira guma je za offroad a uza je brza.

Sad kad to znas, mozes praviti razlicite kompromise. Ja sam recimo imao smart sam 26x2.1 (koje su za blato i los teren) i potpuno suprotno od njih 26x1.4 koje sam kupio za voznju po asfaltu pa je na kraju ispao da me muka spopadne kad god stavim one kramponke, jer su mnogo sporije i vise "ljuljaju" pa moram voziti sa zakljucanim amortom dok se ne naviknem.

Za sve gume uze ili vece od 26x1.75 treba ti veca ili manja unutrasnja guma.
Gume za MTB su u sustini jeftine pa verovatno mozes priustiti 2 totalno suprotna kompleta pa menjas koje hoces.

Znaci pravilo je sto uza to je guma brza, sto sira to je sporija.
Uza guma bez krampona je i nesto manjeg obima pa se brze i lakse okrece.

Nisu mi se busile nikad ni jedne ni druge, i neko moje misljenje da ima ljudi koji ce svake probusiti i oni koji nece ni jedne :)
 
Poslednja izmena:
#99 - Đerdap Tour 3/4
Mogao bih da pričam kako je ovo najlepši i najbolji deo vožnje (i ove i bilo koje druge), ali budimo realni - ipak je najbitnije to da sam pao. ;)
Btw, četvrti deo ipak ima bolji spust, do Dobre, iako nije uopšte strmo. Videće se.

 
Ljudi hvala puno na vašim IZVANREDNIM savetima. Baš ste me obradovali kolike dobre savete sam čuo.

Idem kasnije do garaže pa ću, iskreno se nadam, uspeti da pročitam koje su aktuelne dimenzije mojih guma.

Inače bolje da ne pitate koliko su stare, jer ni sam to ne znam. Ali minimum pa sigurno 8 godina. Zato moram do sredine jula da sve to sredim da bude u tip-top formi.


Što se tiče drugih delova bajka, komšija biciklista mi je namestio potpuno novo sedište sa gelom(više me uopšte ne boli dupe kad duže vozim) i zategnuo i sredio mi je kočnice.

Ali ne znam koji dinamo da kupim jer ovaj više ne radi... Šta ima od dinama i koji je najbolji i najpouzdaniji a da košta do 25-35 evra u Nemačkoj?
 
@kosta Kako ti rekoše, prvo odluči koji tip spoljašnjih guma hoćeš. Ako ne voziš previše offroad, ja bih preporučio 26x1,95 sa nekim simboličnim kramponima. Ipak, ako ti nije bitan svaki km/h, a želiš da budeš miran, svakako pogledaj neke kramponke 2,10. Ja sam izuzetno zadovoljan sa Schwalbe Black Jack i potpuno miran po bilo kom terenu. Samo ih kupi u Nemačkoj, nemoj kod nas. Dinamo zaboravi, kupi kinesko prednje svetlo na netu. Lampa, baterije i punjač će da izađu otprilike toliko, a ima da svetli kao auto. Nego, kažeš ne boli te "kad duže voziš". Šta znači "duže"? Ako praviš ture preko 50ak km, svakako je preporučljivo da kupiš biciklističke gaće sa uloškom. Preko njih možeš šorc.
 
Vozio u nedelju do Ade, puce guma prednja. Vozio u utorak do grada, puce guma zadnja, uhvate me kisa i grad u povratku, izlete mi kola i usled mog naglog kocenja i klizavog kolovoza proklizam i padnem. Vozio danas do Ade, vozim stazom i sustizem biciklistu ispred, prazna staza i ja posto sam isao 30-ak reko lagano da ga obidjem suprotnom trakom kad kako su moj prednji i njegov zadnji tocak dosli u ravan tako je on naglo odlucio da predje u suprotnu traku iako je isao 15-20 i ispred njega nije bilo nikoga. Bilo je ili udaram u njega i padamo obojica ili ja kocim naglo i padam sam, sto sam i izabrao i napravio 3 koluta unapred nakon letenja preko kormana. U povratku kuci sa krvavim nogama na sred Sajma mi pukne opet zadnja guma.

Pa ja stvarno ne znam, ima li veceg baksuza? Ovo su prve tri voznje ove sezone. Prosle god sam presao 900+ km i samo sam jedan veliki incident imao na kraju usled koga je i zavrsena proslogodisnja sezona.
 
Auuu. Bas te krenulo. :d U svakom slucaju sledeca voznja ce biti bolja...ili ne?! :angel:
 
Uvek kad obilazis nekoga na stazi, nebitno da li leluja ili ide svojom trakom, zvonce, da se okrene. Posle nekoliko situacija slicnih tvojoj, uvek i svima zvonim, neka i psuju ili se bunim sto im zvonim, to samo znace da su me primetili :)
 
Ma ne znam sta mi bi sad da se ne oglasim, reko proletecu samo i cao, i stvarno sam proleteo al kroz beton. :D
 
Poslednja izmena:
Nego, kažeš ne boli te "kad duže voziš". Šta znači "duže"? Ako praviš ture preko 50ak km, svakako je preporučljivo da kupiš biciklističke gaće sa uloškom. Preko njih možeš šorc.

Pa ja nikad u životu nisam prelazio 50 km sa biciklom, najviše do sada bilo je oko 25 km i to samo u dve-tri prilike. Obično prelazim do 10-12 km kada vozim, a ja nisam tip koji vozi bajs baš često, ono dvaput triput u nedelji obično.

Pre sa starim sedištem me je bolelo dupe posle samo pola sata na bajsu, koliko je tvrdo bilo.

Inače, hvala na ostalim savetima, sad kad vidim čega ima ovde od gumi pa ću da se javim kada budem nešto saznao, kako ne bih napravio neku grešku pri kupovini.
 
@Stajer
To sa gumama govori da nesto ne valja. Ako si menjao unutrasnje onda dobro pregledaj spoljne iznutra u kakvom su stanju ili kada ih montiras da li je sve totalno cisto. Zrnce peska moze da prouzrokuje busenje unutrasnje ako ostane unutra, izmedju guma, pri montazi. Ako si krpio stare unutrasnje onda ih menjaj, verovatno su mnogo stare. Takodje pregledaj obruce da neka od "zica" nije popustena pa izaziva busenje. Imas li one zastitne trake preko obruca koje zatvaraju otvore za pricvrscivanje zice? Kazem, tu nesto ne valja kada ti se toliko buse gume.
Po pitanju voznje moras nesto menjati i prilagoditi se uslovima na putu. Posto znam da si mlad, prolagodjavaj se na vreme i ispravljaj lose navike. Kroz neko vreme ces sesti kola da vozis i tada ce biti svaka greska teza i skuplja. Samo ti daj sve od sebe da ucinis voznju sto bezbednijom po sebe i druge, a ne da ti se dogadjaju ovakve stvari. Rastojanje, obilasci u sirem luku itd su radnje koje daju vecu bezbednost, pa dajte sve od sebe da bude lepa voznja.
Jos jedan savet po pitanju kocenja: vezbaj da kada jako kocis skines dupe sa sica i postavis ga iza njega (iznad zadnjeg tocka). Vezbanjem ce ti preci u naviku da kada naglo zakocis uradis i ovu radnju koja te moze spasiti od letenja preko volana, jer prebacujes teziste sto vise pozadi i mnogo je teze da se napravi salto, plus sto zadnja kocnica dobija vecu moc kocenja nego kada je teziste napred. Nadam se da sam dovoljno jasno objasnio ovaj postupak. Takodje mozes naci ovde, ranije pisano ,moj savet za vezbanje padanja, da sto bezbolnije prodjes.
http://forum.benchmark.rs/showthrea...k-biciklistička-sekcija&p=3741402#post3741402
http://forum.benchmark.rs/showthrea...ička-sekcija&p=3743938&viewfull=1#post3743938

@Kosta
Pa ti mozes na ebayu i drugim online prodajama da biras sta ces kupiti u Nemackoj. Ovavezno probaj gace sa uloskom, to mozes kupiti za sitne pare. Nesto ovako npr:
http://www.ebay.de/itm/Unterwasche-...rg=20140521152655&rk=1&rkt=24&sd=201113432239
http://www.ebay.de/itm/Funktionsunt...Sport_Radsport_Bekleidung&hash=item27e2289322
Ovde imas svtla:
http://www.ebay.de/sch/Beleuchtung-Reflektoren-/22689/i.html
 
Ljudi hvala puno na vašim IZVANREDNIM savetima. Baš ste me obradovali kolike dobre savete sam čuo.

Idem kasnije do garaže pa ću, iskreno se nadam, uspeti da pročitam koje su aktuelne dimenzije mojih guma.

Inače bolje da ne pitate koliko su stare, jer ni sam to ne znam. Ali minimum pa sigurno 8 godina. Zato moram do sredine jula da sve to sredim da bude u tip-top formi.


Što se tiče drugih delova bajka, komšija biciklista mi je namestio potpuno novo sedište sa gelom(više me uopšte ne boli dupe kad duže vozim) i zategnuo i sredio mi je kočnice.

Ali ne znam koji dinamo da kupim jer ovaj više ne radi... Šta ima od dinama i koji je najbolji i najpouzdaniji a da košta do 25-35 evra u Nemačkoj?

Moj predlog, oteraj bajs u servis, reci sta hoces nek ti zavrse, za ruke nece da ti uzmu puno, a bice uradjeno kvalitetno (ako je OK servis)... bar celu sezonu posle si miran, a sa tom kolicinom voznje i 2-3 realno. Opcija b, pazari nov bajs, posto taj deluje solidno staro, imaces vecu motivaciju za voznju.
 
@Stajer
To sa gumama govori da nesto ne valja. Ako si menjao unutrasnje onda dobro pregledaj spoljne iznutra u kakvom su stanju ili kada ih montiras da li je sve totalno cisto. Zrnce peska moze da prouzrokuje busenje unutrasnje ako ostane unutra, izmedju guma, pri montazi. Ako si krpio stare unutrasnje onda ih menjaj, verovatno su mnogo stare. Takodje pregledaj obruce da neka od "zica" nije popustena pa izaziva busenje. Imas li one zastitne trake preko obruca koje zatvaraju otvore za pricvrscivanje zice? Kazem, tu nesto ne valja kada ti se toliko buse gume.
Po pitanju voznje moras nesto menjati i prilagoditi se uslovima na putu. Posto znam da si mlad, prolagodjavaj se na vreme i ispravljaj lose navike.
Proverim uvek sa ovima u servisu u kojem menjam da nesto nije upalo i nije, sve je zategnuto, zice ne probijaju, imam zastitne trake, izgleda da samo nemam srece. Sto se kocenja tice, probacu tu foru sa prebacivanjem tezista iznad zadnjeg tocka, nije losa fora. Sto se voznje tice, utegnut bajs, sve radi bez greske, pravac, snaga u nogama, ponese me. :D
 
Moj predlog, oteraj bajs u servis, reci sta hoces nek ti zavrse, za ruke nece da ti uzmu puno, a bice uradjeno kvalitetno (ako je OK servis)... bar celu sezonu posle si miran, a sa tom kolicinom voznje i 2-3 realno. Opcija b, pazari nov bajs, posto taj deluje solidno staro, imaces vecu motivaciju za voznju.

A ti znas koliko kosta servis bicikla u Nemackoj? Meni su npr u Svajcarskoj trazili 80CHF (normalna cena tamo) da izvade nov iz kutije, "nasteluju" i urade nulti servis (realno maximum pola sata posla sa sve kafom). Covek sa par desetina eura moze da sredi bajs koji mu obavlja posao, a ti ga savetujes da trosi nekoliko stotina eura kao da rastu na grani. Mene nemoj da savetujes, molim te.
 
Pa ja stvarno ne znam, ima li veceg baksuza? Ovo su prve tri voznje ove sezone. Prosle god sam presao 900+ km i samo sam jedan veliki incident imao na kraju usled koga je i zavrsena proslogodisnja sezona.
Imas previse incidenata po predjenom kilometru ;)
 
@stejer Ada je izletište, ne poligon. Sve osim lagane vožnje nije bezbedno. Još je gore ako ugroziš i druge, ne samo sebe. Zamisli da si naleteo na dete od 10-12 godina i osudio ga na invalidska kolica za ceo život? Poenta - ako želiš bolje uslove u vožnji ili kazne za druge, to se sve radi na protestima. Pre ili posle vožnje. A tokom vožnje, dužan si da se prilagodiš situaciji, tako da svi budu bezbedni. I izvini, ali to što ti nisi video nikoga ispred, ne znači da čovek nije imao razloga da skrene. A možda mu je i pozlilo ili ga nešto odjednom zabolelo. Ili ga je ujela pčela, ili mu nešto uletelo u oko, itd. "Ne brže od života". Ako ti je do "jače" vožnje, pitaj za savete, ima puno odličnih relacija. Btw, stvarno si baksuz. :) proveri i felne, može lako da se desi da završna obrada nije najbolja i da cepaju gume.

@Gedža Nemoj molim te da dolivaš ulje na vatru savetima kako da bolje prođe u sumanutoj vožnji. :)

VOŽNJE
Ima na dvabike još par vožnji za vikend. Ciklosvet (mislim u nedelju) organizuje i vožnju od Pančevca do Šljunkare u Kovinu (jezero), uz ideju kupanja. Biće dovoljno toplo.
 
@stejer Evo ti moja poučna slika, uz želju da se tebi ne desi. Bejah mlad, prođoh na zeleno svetlo bajkom, lik nije ispoštovao moju prednost. On je kriv, ali da sam obratio pažnju na sve, iako mi je bilo zeleno, možda bih ga izbegao. Ovako sam jedva ostao živ i sa nekim trajnim posledicama. Ne, Džoni, nije to što misliš. ;) Dakle, bezbednost pre svega. Tvoja i tuđa.
 
Nazad
Vrh Dno