Ovo nije usko vezano za carinjenje robe, no cisto mi treba savet sta uraditi u ovom slucaju.
Narucih nesto i sve cool, prodavac vrhunski ocenjen, komentari svi vise nego pozitivni za proizvod koji narucih, 100% feedback, super komunikacija sa sellerom... Porucio u subotu ujutru, on mi u subotu predvece poslao tracking br i rekao da je predao posiljku .....
Ali
Poslao mi on posiljku SingPostom, dobio sam tracking br i proverim ujutru na 4px i vidim da za Destination pise RU, umesto RS koji pise za sve ostalo sto sam proucio
Obevestim prodavca odmah (pre dva tri dana) o tome i on mi posalje sledeci odgovor:
Ok,dear friend
I'm sorry for that we make the address wrong
We had changed the address yesterday, please check it 5 days later ,
Best regards
Alice
Danas proverih na 17track status posiljke, dobih sledeci izvestaj
2014-06-25 09:45, Despatched to overseas (Country code: RU)
2014-06-23 09:45, Received from Customer
Pitanje, otvarati otvarati Dispute, ili sacekati da vidim kako ce se dalje razvijati situacija?