Mene lično kod Sygic rutiranja nervira to što se drži svoje rute "ko pijan plota", primer:
U Arilju, zbog odrona zatvoren put i saobraćajni znaci kažu da skrenem, ok ja skrenem, ali Sygic uporno na svakom sledećem ćošku tera da se vratiš na istu rutu po nekim malim uličicama - i non stop to radi, iako sam idući pravo(po znacima) jednostavnije i brže došao opet na njegovu rutu a on to nije ni "pokušao" da rekalkuliše.
Ili, kada želim da prođem kroz Šabac, iz pravca NS, potrebno je samo ići pravo i ne skretati i jednog momenta izađete na zaobilazni put (što je najjednostavnije, najkraće i najbrže). Sygic tera odmah posle mosta, na prvom semaforu da se ide tranzitom i u svakoj sledećoj ulici tera da se vratite na taj tranzit, a 500m pravo. svakako izađete na taj tranzit.
IGO u oba ova slučaja rekalkuliše da nastavite pravo i na kraju se uključite tamo gde treba, pušta vas da ne skrenete gde je on rutirao i odmha pravi NOVU rutu koja će se jednog momenta vratiti/uključiti na staru, ali ne odmah i po svaku cenu kao Sygic.
Nadam se da sam uspeo objasniti šta mi je zamerka Sygic rutiranju...
Dolazeći na more u CG, koristio sam non-stop Igo i povremeno Sygic (oba istovremeno) i Igo je to extra odradio,bez ijedne greške, ruta je NS-ŠA-VA-UE-NV- Pljevlja-Žabljak-Nikšić-More.