vladat1
- CoH -
- Učlanjen(a)
- 26.11.2004
- Poruke
- 8,170
- Poena
- 1,175
Moja oprema
- CPU & Cooler
- NH-C12P SE14 , Ryzen 7 3800X
- Matična ploča
- MSI B450 Gaming plus
- RAM
- Kingston Fury Renegade 2 x 16 GB - 3600Mhz
- GPU
- GeForce GTX 1060 GAMING X 6GB
- Zvuk
- S.M.L.S 8A
- PSU
- Seasonic Focus Plus 750w 80+ platinum
- Kućište
- HAF 912 PLUS
- Miš & tastatura
- Logitech G610 , LOGITECH G403 HERO
- Ostale periferije
- Blue Snowball Ice
- Pristup internetu
- Optički internet
Moram da priznam, da dok ovo pišem, još sam pod čudnim utiskom šta mi se dešava.
Posuda za pekaricu Mulineks mi je procurela posle godinu i pet meseci. ***, šta je tu je, na kutiji kontaktiram uvoznika TS-MOD i pitam da mi daju broj ovlašćenog servisa. Daju mi ljudi broj, i pre nego što sam okrenuo ovlašćeni servis BGD Energy DOO, rekoh ženi da pronađe garanciju i fiskalni račun. Naravno nisamo mogli da pronđemo. Ja pozovem servis da pitam koliko košta posuda, i kada može da stiže. Ljudi iz BGD Energy DOO, mi rekoše da ne moram da kupujem jer je u garantnom roku, nego da odem u radnju gde sam kupio (Centar Bele Tehinke) i da mi izdaju kopiju računa. Ja odem, a oni menjali bazu i imaju samo za tekuću godinu. Ruku na srce nađu me u "internoj knjizi" da sam stvarno kupac, ali od računa nema ništa. Kaže poslovođa da mogu da pišem Beogradu, ali to traje par dana, i da će da mi pošalju kopiju računa. Ja sam iz Jagodine, a ljudi koji su navučeni na domaći hleb i testo za picu, vrlo dobro znaju šta znači par dana bez pekarice:S:. Ja pozvom servis i pitam da li mogu da uveže reklamaciju uz potvrdu radnje, jer im je menjana baza, i tu doživim čudo. Kaže čovek nema problema. Pošaljite posudu preko kurirske služebe DEXpress, poštarina se ne plaća ništa (ja se mislim nisam lepo čuo
) i mi će mo da vam pošaljemo novu. Ja rekoh hvala, a u sebi mislim "bože, kako me ovi Beograđani lože, a mogao sam odmah da naručim posudu, kada već nisam našao fiskalni račun i garanciju". Danas me zovu iz DEXpress a, da siđem da podignem paket. Pitam koliko košta, čevek kaže ništa, sve je plaćeno:smoke: Penjem se uz stepenice, otvaram paket, i razmišljam o tome kako su mi garant poslali neku ciglu :-devil-: da me za****ju 
Ljudi stigla mi je nova posuda :banana: Nisam platio ni dinar, nije bilo cimanja, maltretiranja po servisima, zakonskih rokova, maltretiranja kupaca, prosto da čevek ne poveruje. Sve se završilo za 3 dana:guitar: Sve je bilo kao da živim u nekoj super sređenj zemlji, gde su ovakve pojave normalna stvar.
Ovu priliku ću da iskoristim, da pohvalim uvoznika TS-MOD na pravom izboru servisera BGD Energy DOO , koji su više nego korektno obavili posao. Od sada kada kupujem neku teniku za kuću prvo ću da proverim koje marke navedeni servis servisira.
Izvinjavam se na dužem postu, ali i u srbiji se čuda dešavaju
Posuda za pekaricu Mulineks mi je procurela posle godinu i pet meseci. ***, šta je tu je, na kutiji kontaktiram uvoznika TS-MOD i pitam da mi daju broj ovlašćenog servisa. Daju mi ljudi broj, i pre nego što sam okrenuo ovlašćeni servis BGD Energy DOO, rekoh ženi da pronađe garanciju i fiskalni račun. Naravno nisamo mogli da pronđemo. Ja pozovem servis da pitam koliko košta posuda, i kada može da stiže. Ljudi iz BGD Energy DOO, mi rekoše da ne moram da kupujem jer je u garantnom roku, nego da odem u radnju gde sam kupio (Centar Bele Tehinke) i da mi izdaju kopiju računa. Ja odem, a oni menjali bazu i imaju samo za tekuću godinu. Ruku na srce nađu me u "internoj knjizi" da sam stvarno kupac, ali od računa nema ništa. Kaže poslovođa da mogu da pišem Beogradu, ali to traje par dana, i da će da mi pošalju kopiju računa. Ja sam iz Jagodine, a ljudi koji su navučeni na domaći hleb i testo za picu, vrlo dobro znaju šta znači par dana bez pekarice:S:. Ja pozvom servis i pitam da li mogu da uveže reklamaciju uz potvrdu radnje, jer im je menjana baza, i tu doživim čudo. Kaže čovek nema problema. Pošaljite posudu preko kurirske služebe DEXpress, poštarina se ne plaća ništa (ja se mislim nisam lepo čuo
Ljudi stigla mi je nova posuda :banana: Nisam platio ni dinar, nije bilo cimanja, maltretiranja po servisima, zakonskih rokova, maltretiranja kupaca, prosto da čevek ne poveruje. Sve se završilo za 3 dana:guitar: Sve je bilo kao da živim u nekoj super sređenj zemlji, gde su ovakve pojave normalna stvar.
Ovu priliku ću da iskoristim, da pohvalim uvoznika TS-MOD na pravom izboru servisera BGD Energy DOO , koji su više nego korektno obavili posao. Od sada kada kupujem neku teniku za kuću prvo ću da proverim koje marke navedeni servis servisira.
Izvinjavam se na dužem postu, ali i u srbiji se čuda dešavaju