- Učlanjen(a)
- 28.06.2005
- Poruke
- 10,877
- Poena
- 730
Moja oprema
- Pristup internetu
- Optički internet
Pa lepo... driver je do sada vodio racuna o state-u renderera, da li je ukljucen blending, koja je matrica za sta, koji je shader aktivan, koji su inputi i outputi shadera, geometrija, itd...
Sada je taj posao na programerima igara... oni mogu da razviju wrapper API slican d3d-u ili ogl-u ili nesto sasvim trece sto misle da ce im olaksati posao prilikom izrade igre. Dodaj na sve ovo cinjenicu da su driveri tweakovali shadere da bi na slabijem hw postigli bolje performanse. Za to su bili placeni driver timovi u AMD-u i NVidiji.
Sa Mantle, takvi timovi vise nece postojati, jer ce programeri igara morati sami da pisu optimalnije shadere za slabiji hw.
Sada je taj posao na programerima igara... oni mogu da razviju wrapper API slican d3d-u ili ogl-u ili nesto sasvim trece sto misle da ce im olaksati posao prilikom izrade igre. Dodaj na sve ovo cinjenicu da su driveri tweakovali shadere da bi na slabijem hw postigli bolje performanse. Za to su bili placeni driver timovi u AMD-u i NVidiji.
Sa Mantle, takvi timovi vise nece postojati, jer ce programeri igara morati sami da pisu optimalnije shadere za slabiji hw.