Kobayashi Maru
Slavan
- Učlanjen(a)
- 23.10.2006
- Poruke
- 2,078
- Poena
- 380
Pretpostavljam kad klikneš i zadržiš taster onda si na centru pa u koju stranu pomeriš miša to je smer iz kog napadaš kad pustiš taster, a ako samo klikneš onda radiš direktno ubadanje.
To mi nekako najviše ima smisla i tako mi deluje najjednostavnije i najpraktičnije. Kao da praviš vektore, dužina bi mogla da odredi snagu pa da i tu bude varijacije u potrošnji stamine.
Tvoj sistem mi deluje i više nego okej.
Mada možda nešto urade i nalik blade modu iz metal gear rising-a, ali u malo drugačijoj izvedbi.
Svašta nešto mi pada na pamet, ali mi se nekako ne poklapa s onim što smo do sada imali prilike da vidimo, pa ne bih previše da lupetam.
Ali svakako bih voleo da igrač može intuitivnim kontrolama da odredi u koji deo tela udara, a da u zavisnosti od skila promaši, okrzne, probode ili odseče taj deo tela itd, odradi critical hit itd... tako da se uspešnost combata svede na kombinaciju igračevih refleksa i taktike, kao i skilova i atributa samog protagoniste. Tako ni igrač koji se debelo izgrajnduje neće moći običnim button mash-ingom da melje slabije protivnike, već će opet morati da se iscima makar malo.
Meni prvo lice za melee nikad nije odgovaralo, tako da cu verovatno vise koristiti samostrele i lukove... mozda i sunjanje i kratke bodeze...
Sve zavisi kako se to reši u samoj igri. Ako nisi igrao Dark Messiah of Might & Magic i nisi gadljiv na malo starije igre, probaj i njega.
Meni je bio sjajan, pogotovo combat iz prvog lica. Ako u KC-u bude bar isto toliko dobar (na svoj način, naravno), biću zadovoljan.
Trebalo bi da zavisno od kolicine skila i nekih atributa imamo mogucnost da baratamo sto tezim i jacim lukovima i samostrelima, zatezemo strunu, itd.
Pretpostavljam da će tako i da bude, lik iz update-a je pominjao brže rukovanje s oružjem uz veći skil.
U principu, sve ovo što nam trenutno prikazuju je rani demo i treba sve to uzeti "with a grain of salt".
Ali verujem da će krajnji rezultat biti još bolji jer imaju još dosta vremena da lepo sve utegnu.
Ono što me najviše impresionira su ambicije i želja developera da izvedu nešto novo i sveže i nadam se da će u tome i uspeti.