Šta je novo?

Kingdom Come: Deliverance

Pretpostavljam kad klikneš i zadržiš taster onda si na centru pa u koju stranu pomeriš miša to je smer iz kog napadaš kad pustiš taster, a ako samo klikneš onda radiš direktno ubadanje.
To mi nekako najviše ima smisla i tako mi deluje najjednostavnije i najpraktičnije. Kao da praviš vektore, dužina bi mogla da odredi snagu pa da i tu bude varijacije u potrošnji stamine.

Tvoj sistem mi deluje i više nego okej.

Mada možda nešto urade i nalik blade modu iz metal gear rising-a, ali u malo drugačijoj izvedbi.

Svašta nešto mi pada na pamet, ali mi se nekako ne poklapa s onim što smo do sada imali prilike da vidimo, pa ne bih previše da lupetam.

Ali svakako bih voleo da igrač može intuitivnim kontrolama da odredi u koji deo tela udara, a da u zavisnosti od skila promaši, okrzne, probode ili odseče taj deo tela itd, odradi critical hit itd... tako da se uspešnost combata svede na kombinaciju igračevih refleksa i taktike, kao i skilova i atributa samog protagoniste. Tako ni igrač koji se debelo izgrajnduje neće moći običnim button mash-ingom da melje slabije protivnike, već će opet morati da se iscima makar malo.

Meni prvo lice za melee nikad nije odgovaralo, tako da cu verovatno vise koristiti samostrele i lukove... mozda i sunjanje i kratke bodeze...

Sve zavisi kako se to reši u samoj igri. Ako nisi igrao Dark Messiah of Might & Magic i nisi gadljiv na malo starije igre, probaj i njega.

Meni je bio sjajan, pogotovo combat iz prvog lica. Ako u KC-u bude bar isto toliko dobar (na svoj način, naravno), biću zadovoljan.

Trebalo bi da zavisno od kolicine skila i nekih atributa imamo mogucnost da baratamo sto tezim i jacim lukovima i samostrelima, zatezemo strunu, itd.

Pretpostavljam da će tako i da bude, lik iz update-a je pominjao brže rukovanje s oružjem uz veći skil.

U principu, sve ovo što nam trenutno prikazuju je rani demo i treba sve to uzeti "with a grain of salt".

Ali verujem da će krajnji rezultat biti još bolji jer imaju još dosta vremena da lepo sve utegnu.

Ono što me najviše impresionira su ambicije i želja developera da izvedu nešto novo i sveže i nadam se da će u tome i uspeti.
 
Meni prvo lice za melee nikad nije odgovaralo.

Ni meni jer nisam igrao igru u kojoj je dobro urađeno.
Kretanje na asdw kao po ledu dok traje animacija kako karakter zamahuje oružjem mi je totalno neprirodno.
Borba mačevima sa ili bez štita i ostale kombinacije nije ni malo lako uraditi, a da liči na nešto realno.
 
... jedino mi je u Ridiku bio zanimljiv melee iz prvog lica, ali tek kad sam provalio one komboe. Mislim da su rekli da ce i ovde praviti neke slicne animacije kada se napravi kombo, a mogu to da raspodele po vestinama pa da se uce polako kroz igru, bodezi, 2H, 1H, blunt... Ne bi bilo lose i da neke npc ucitelje ubace...
 
Uruk, opet ne pratiš na času, biće NPC treneri... Rekli u poslednjem klipu.
 
... odlicno, meni je tako mnogo zanimljivije nego iz ui-a pa kad hocu i gde hocu. Ovako kad nemas ucitelja na svakom koraku neizvesnije je trosenje LP-ova.
 
Trenutno najviše iščekujem info kako će rešiti ingame UI, i kako će rešiti mapu. Nadam se da neće biti "satelitskog" položaja igrača u vidu strelice koja se pomera po mapi, kao ni fast travela koji je dostupan u svakom trenutku. Tačnije jedini fasttravel koji je meni prihvatljiv je onaj iz Morrowinda, po principu gradova/centralnih hub-ova, odakle možeš travelovati do drugog grada koji ima neku vrstu fasttravel-a (kočija/čamac/brod).
 
Uruk, opet ne pratiš na času, biće NPC treneri... Rekli u poslednjem klipu.

Biće ako pređu 800 'iljada, pošto im je to sledeći stretch goal.

Inače, prešli su 700 'iljada, tako da je motion capture zagarantovan. Ako bude nalik Ryse-u (rekoše beše da će koristiti isti tech), biće strava.

https://www.kickstarter.com/projects/1294225970/kingdom-come-deliverance

Trenutno najviše iščekujem info kako će rešiti ingame UI, i kako će rešiti mapu. Nadam se da neće biti "satelitskog" položaja igrača u vidu strelice koja se pomera po mapi, kao ni fast travela koji je dostupan u svakom trenutku. Tačnije jedini fasttravel koji je meni prihvatljiv je onaj iz Morrowinda, po principu gradova/centralnih hub-ova, odakle možeš travelovati do drugog grada koji ima neku vrstu fasttravel-a (kočija/čamac/brod).

Apsolutno se slažem. Pogotovo uzevši u obzir da game world neće biti preterano veliki.
 
Kao da niste gledali poslednji video, tu se spominje i prikazuje trener.
 
da, borba iz KS trailera je def usporena, a u ovom zadnjem klipu varira, od nesto brze borbe na pocetku klipa sa onim brkom u basti, pa sve do osetno brze borbe, pri samom kraju klipa... ta zadnja borba i deluje najrealnije, te verujem da ce je zadrzati u tom nekom pravcu...
jer ako je borba tolko kompleksna, da ti moras da blokiras odredjenu stranu napada, onda ne sme ni biti suvise brzo, jer neces stici na vreme da odradis komandu za recimo za blok gore ulevo, ako ce biti 6 strana il kolko vec, odakle te protivnik moze napasti... ali takodje su rekli da ce ubaciti mogucnost da i samo drzanjem jednog tastera, blokiras napad, sa koje god strane da dolazi, tako da ce biti za svaciji ukus... tj ako fejluju sa tim kompleksnim sistemom, i ne odrade ga dobro, bar ce moci da se koristi taj jedan taster za defense, te da mozes bar da uzivas u drugim slojevima igre...
 
Kao da niste gledali poslednji video, tu se spominje i prikazuje trener.

Ne razumes me. Naravno da sam odgledao ceo klip, jer sam ga prvi i okacio jel'te . Ali ti si napisao sledece "Biće ako pređu 800 'iljada, pošto im je to sledeći stretch goal" govoreci o NPC trenerima. A ja kazem, 800 hiljada goal nema nikakve veze sa tim sto ce i da li ce biti NPC Treneri, to je nesto drugo. 800 hiljada goal ce da budu video lekcije i klipovi o potezima unutar igre, a ne NPC treneri. Nadam se da necu morati i treci put da objasnjavam razliku.
 
Trenere bi trebalo ubaciti kao u onom primeru sa seljakom sa prethodne strane... kao on je stari veteran, ne ide vise u borbu, ali mnogo toga zna, i ako steknes njegovo poverenje on ti postane trener. Ali isto tako treba ostaviti mogucnost da mozes da zeznes stvar i izgubis njegovo poverenje, pa da moras da trazis nekog drugog koji ce te poducavati.


edit;
... sad sam pogledao klip na miru i pred kraj se spominju treneri, neki bradati kovac je bio in-game, a spomenuli su i neke knjige za fencing...
 
Poslednja izmena:
Pa ja vam lepo napisem u postu gore a vi napravite sapunicu :)
 
... pa da, i onda tako vise trenera na razlicitim lokacijama, svaki sa svojim vestinama, a poducavaju te zavisno od reputacije ili tvog statusa i vec izucenih vestina... to je OK.
 
Ne razumes me. Naravno da sam odgledao ceo klip, jer sam ga prvi i okacio jel'te . Ali ti si napisao sledece "Biće ako pređu 800 'iljada, pošto im je to sledeći stretch goal" govoreci o NPC trenerima. A ja kazem, 800 hiljada goal nema nikakve veze sa tim sto ce i da li ce biti NPC Treneri, to je nesto drugo. 800 hiljada goal ce da budu video lekcije i klipovi o potezima unutar igre, a ne NPC treneri. Nadam se da necu morati i treci put da objasnjavam razliku.

Ma ne nisam ja tebi, a prvi put ni ti meni no nema veze sve je jasno :d
 
Kobayahija provališ na keca, čak i da nema ni nick ni avatar ;)
 
Ne, 800k goal im je da ubace video lekcije borbe , to nema veze sa NPC trenerima.

Mislio sam da sam citirao kobayashija, potpuna zbrka, slicne avatare imate pa vise ne znam ni ko sta pise :D

Da potvrdim i zvanično da sam ja pobrkao lončiće, sori zbog pogrešne informacije.

Ali da nisam to uradio, verovatno ne bih sada provalio razliku... palo mi je u jednom trenutku na pamet da tu nisam nešto shvatio kako treba, ali sam se nešto zamislio i voz je otišao dalje... :p

Kobayahija provališ na keca, čak i da nema ni nick ni avatar ;)

Je l' zbog dužine postova?

Ako je zbog toga, kriv sam :p, a ako je zbog nečeg drugog, kriv si onda ti... :d
 
AI and NPC




Ovo je zaista impresivno!
 
Poslednja izmena:
Kao nekada davno Gothic. Posle ovog klipa Uruk će kukati još više što nema magije. Šteta što ove ljude nisu angažovali da rade GoT igru i dali im budžet od 50 milki.
 
Svidja mi se, deluje da ce svet zaista biti ziv i realan, a to je nesto sto je meni najvaznije, i sto vidjamo retko u igrama...
mogao bi da izdvojim samo Gothic serijal, ili van zanra recimo Half Life, kao igre, koje se osecaju kao da su zive...
 
Posle ovog klipa Uruk će kukati još više što nema magije.

...meni bi vise odgovaralo da ima neke mistike. Malo zbog atmosfere doza natprirodnog i nesvakidasnjeg je kod mene uvek dobrodosla... zmarci koji put da prodju. Ali sta sad, prave realan surov srednji vek... ima i tu materijala za atmosferu.
 
Poslednja izmena:
Mene ne prestaje da fascinira koliko taj svet deluje uverljivo. Iz ovih videa sto su prikazali, pogotova sada iz ovog poslednjeg, *** sve izgleda ko da je stvarno. Ne znam kako to da opisem ali dimenzije kuca, ulica, zidina, planina, puteva, drveca, itd. sve jednostavno izlgeda kao da je stvarno. Ne u fotorealisticnom smislu vec same dimenzije nisu niti prevelike niti premale nego su bas onakve kakve treba da budu. Nijedna igra do sada, po meni, nije imala to.
 
...meni bi vise odgovaralo da ima neke mistike. Malo zbog atmosfere doza natprirodnog i nesvakidasnjeg je kod mene uvek dobrodosla... zmarci koji put da prodju. Ali sta sad, prave realan surov srednji vek... ima i tu materijala za atmosferu.

oni su od pocetka rekli - no fantasy, no dragons, i to ti je to... imas dosta drugih igra koje je imaju, pa pici to, ovde nece biti ni F od fantazije, pa se pomiri sa tim :)
 
"We don't have dragons... but we do have CHICKENS! " najbolji deo klipa : )

Inace, ako neko nije obratio paznju na kraju, kazu da je sledeci i verovatno poslednji video za kraj kampanje "playable build" , koji bi trebalo da bude najmanje 30 (ili 13 minuta, jako mu je nerazumljiv engleski na kraju pa ne cujem da l kaze thirteen ili thirty) i mozda bude live stream. Sehi : )
 
"We don't have dragons... but we do have CHICKENS! " najbolji deo klipa : )

Inace, ako neko nije obratio paznju na kraju, kazu da je sledeci i verovatno poslednji video za kraj kampanje "playable build" , koji bi trebalo da bude najmanje 30 (ili 13 minuta, jako mu je nerazumljiv engleski na kraju pa ne cujem da l kaze thirteen ili thirty) i mozda bude live stream. Sehi : )
Rekao je 30 minuta i da ce prikazati isto ono sto su prikazali investitorima.
 
Impresivan video, zaista. Svaka im čast! Samo da ne popuste i poubacuju zmajeve i mađije do 3. acta :)
 
Sjajno, cesto sam zamisljao igru na ovu foru. Posto su rekli da ce biti otvorena za modovanje, ne bih imao nista protiv da fanovi naprave mod sa madjijama karakondzulama, ali opet ova igra i jeste zbog realnosti jedinstvena. Koliko bi samo moglo da se odradi istorije na ovoj platformi ( naravno ja bi Nemanjice ) ... Jedino sto sam ja zamisljao a da nema je da si ti npr. vlastelin koji upravlja feudom i da u zavisnosti od uspesnosti menadzmenta zavise prihodi, jacina tvojih jedinica, pa te onda kralj pozove u pohod gde ti vodis svoju jedinicu ili ako dovoljno ojacas da mozes da svrgnes kralja, i to sve da ne bude linearno vec da zavisi od volje igraca. Ali opet to onda ne bi bila simulacija, posto vidim da oni forsiraju istinite dogadjaje, ali bih ja licno igrao ovakav mod .
 
Nazad
Vrh Dno