Šta je novo?

[Action-RPG] Lords of the Fallen [2014]

rAMA

Čuven
Učlanjen(a)
11.02.2007
Poruke
10,519
Poena
825
Pomalo čudno da ova igra još uek nema svoju temu:


‘Lords of the Fallen’ is a dark action-RPG being developed by a former ‘Witcher 2′ developer, and it looks a lot like ‘Dark Souls.’

[YOUTUBE]8wmHQEmztA0[/YOUTUBE]


Promising next-gen role-player Lords of the Fallen has been shown off in a sumptuous debut trailer from developer CI Games.

The project is being headed by Tomasz Gop - once the face of The Witcher 1 and 2 - and is being worked on by experienced German studio Deck 13.

Lords of the Fallen is destined for PC, PlayStation 4 and Xbox One sometime in 2014.

It will be a "challenging" game, Gop previously explained. "When you walk through a location, and you have to fight 10 enemies, that takes around an hour.

"When you fight in Mortal Kombat, when you fight in Tekken, that's why it takes so long - Dark Souls is probably a strong reference as well. But we've done a lot of things differently. For example, we have a skill tree. I would call Borderlands here, because we're gonna have something like action skills in the game, so classes, stuff like this."

"Set in a richly created fantasy world where the Gods have failed mankind, players will take on the role of a human named Harkyn who sets out on a quest to stand against an apparently unstoppable supernatural force. Players travel across a world that is deeply dived by those that follow and others that resist the Fallen God. Along their journey they will be faced with a series of decisions that will alter both the world and their character thus dramatically impacting the storyline."
 
Poslednja izmena:
Uf ja sam mislio da ovo ne izlazi za PC,Extraaa :type:
 
[youtube]K423anCBKKo[/youtube]

:)
 
Borba izgleda suviše tromo, ne sviđa mi se ovo što su prikazali ali dobro valjda je finalna verzija dinamičnija...
 
Meni deluje sasvim ok. Jedino mi malo smeta polu fiksirana kamera kada se "lokuje" neprijatelj. Troma makljaza nece biti problem ako napadi neprijatelja budu dovoljno raznoliki / manje predvidivi, sto nije slucaj sa boss fajtom sa kraja videa.
 
pa i Dark Souls ima tromu borbu i animacije, pa ga i dalje volite...

ovo opisuju kao next gen Dark Souls, sa cime se slazem, da podseca na Dark Souls, samo u kvalitetnijem engine-u, i takodje su se ogradili da ovo nije simulacija kao Dark Souls, vec arkada... nekome se to nece svideti, a nekima oce... videcemo sta ce biti, deluje mi ok, nit nista posebno, nit ******...
 
lol simulacija

ontopic: looks good :)
 
pa i Dark Souls ima tromu borbu i animacije, pa ga i dalje volite...

ovo opisuju kao next gen Dark Souls, sa cime se slazem, da podseca na Dark Souls, samo u kvalitetnijem engine-u, i takodje su se ogradili da ovo nije simulacija kao Dark Souls, vec arkada... nekome se to nece svideti, a nekima oce... videcemo sta ce biti, deluje mi ok, nit nista posebno, nit ******...

Ovo podseća na generičku kopiju Dark Soulsa. Bez izazova, sa bezveze dizajnom sveta i bosova. Verujem da će biti okej igra kao i Darksidersi i ostala bratija ali nije ovo za porediti sa Dark Souls.
 
Ai je problematican... iako mu je prisao ovaj ne vadi sablju nego i dalje pokusava da napuni samostrel.
 

hej to su reci lika iz trailera...

Ovo podseća na generičku kopiju Dark Soulsa. Bez izazova, sa bezveze dizajnom sveta i bosova. Verujem da će biti okej igra kao i Darksidersi i ostala bratija ali nije ovo za porediti sa Dark Souls.

kazem da me vizuelno podseca, po izgledu i kretanju lika, animacijama i slicnim stvarima, ne mozes da kazes da ne podseca i da nisu krali od njih...
a da Dark Souls ima kvalitetniji gameplay,atmosferu itd, u odnosu na ovo malo sto smo videli iz trailera...sa tim se slazem...

Ai je problematican... iako mu je prisao ovaj ne vadi sablju nego i dalje pokusava da napuni samostrel.

working in progress...
 

Boss fajt skoro kao da je iz Dark Soulsa izašao.:D Red je bio da i DS klonove počnemo dobijati, nadam se da će igra valjati.
 
takodje da će kelhus srpski naučiti .

ontopik - deluje kilavo i neinventivno , više liči na castlevaniu los , nego na souls .
 
Heh, poruka trejlera:"Protiv bossa se bori samo kada postanes OP :D". Mada moguce je da su bili toliko, hmmm recimo, inventivni pa da su napravili da u igri mogu da uzivaju i oni sa skill-om i oni bez (ocigledno igrac u trejleru pripada ovoj drugoj grupi).
 
Naravno da igra neće biti na nivou From Softwareovog čeda, to od ovog tima očekivati i ne treba.:) Ali nadam se bar solidnoj igri, red je bio da se više akcionih RPG naslova na DS ugleda..

ontopik - deluje kilavo i neinventivno , više liči na castlevaniu los , nego na souls .
Sa stil grafike može da ti više na LoS liči, a ne sam gejmplej.. To da je gejmplej "kilav" sme reći samo neko ko je igru igrao, to se iz trejlera teško zakljčiti može (a na gameplay snimcima ova igra uopšte tako ne deluje).:)
 
Poslednja izmena:
fali joj nesto...
tako bar sad u ovom stadijumu deluje...
 
Naravno da igra neće biti na nivou From Softwareovog čeda, to od ovog tima očekivati i ne treba.:)

Zašto ne bi trebalo postavljati očekivanja kada ispred ovog tima stoji jedan Tomasz Gop? :)
 
Kakve to veze ima, proslo je vrijeme kad su igre radili timovi od dva covjeka.
Ovu igru radi najmanje 50 ljudi, sta mislis da ce svi da stoje i cekaju na odobrenje tog Tomasa prije neg bilo sta naprave?
Pa nebi je nikad zavrsili lol

Inace svidja mi se vidjeno, 2014 je godina rpg-a.
 
kakvog rpga? ovo je krljanje obicno, akcijanje sa po kojim itemom
 
Ovo je akcioni RPG u maniru Souls igara..:) Treba i istu težinu očekivati ako je verovati autorima.:)

walrus-rolling-on-the-floor-laughing.jpg
 
Lords of the Fallen is an upcoming Action role-playing game developed by Polish studio CI Games in cooperation with German studio Deck13 and published by Bandai Namco Games.
On the Dark Souls comparisons, battles will prove tricky, with nine weapon pools to choose from spread across three classes. Melee is the heart of combat, and boasts a range of combos that must be mastered to fell demonic enemies with ease. Some attacks offer brief windows of invulnerability that must be used to increase your survival, as well as blocking and dodge rolls. Just like From Software’s series, attack patterns must be memorised and brutal foes must be slain against all seemingly impossible odds.
So Lords of the Fallen definitely places emphasis on personal progression and overcoming challenges. He added, “For me personally – and it was one of the biggest take-aways from Dark Souls – I could honestly say, that I was on the other side of the experience that people beginning the game have. Like, at the end of the day I could honestly say, ‘I owned the game.’ This is exactly what you’re trying to get with the right mind-set with games like Dark Souls, and I believe Lords is going to do the same thing.”
:)
 
Kakve to veze ima, proslo je vrijeme kad su igre radili timovi od dva covjeka.
Ovu igru radi najmanje 50 ljudi, sta mislis da ce svi da stoje i cekaju na odobrenje tog Tomasa prije neg bilo sta naprave?
Pa nebi je nikad zavrsili lol

Inace svidja mi se vidjeno, 2014 je godina rpg-a.

Taj Tomas je bio jedan od najbitnijih ljudi CD Project RED-a, tj. veoma bitan u razvoju prva dva Witchera. To su bile prve igre RED-a i savršeno su uspeli u onom što su namerili, tako da sam siguran da je uz pomoć tog iskustva uspeo da formira kvalitetan tim i kada je ovo u pitanju. :)
 
Lik iza sebe ima rad na dva maltene legendarna RPGa, njegovo učešće u razvoju igre ne znači sve i ovo će naravno biti dosta drugačiji tip RPGa, ali on nam ipak još poverenja u kvalitet igre uliva.
 
Žao mi je zbog duplog posta, ali evo novog previewa:
http://www.strategyinformer.com/pc/lordsofthefallen/1125/preview.html
It would be very easy to look at Lords of the Fallen and dismiss it as a Dark Souls clone. The game neatly sets itself up for that comparison by using a good deal of the same tricks From Software's devilish fantasy title uses to such compelling effect. To be fair though, despite clear mechanical similarities, it does seem like this is a game forging its own path.
Trebalo bi svakako na ovu igru paziti, posebno sada kada po glasinama izgleda da će sledeći Fromov RPG biti PS4 ekskluziva.

screenshot.lords-of-the-fallen.1920x1080.2014-04-24.18.jpg
screenshot.lords-of-the-fallen.1920x1080.2014-04-24.17.jpg
Fanovima serijala Souls će ovo sigurno poznato biti.:D
 
ja bi voleo da sto manje lici na Dark Souls, dovoljan mi je jedan... ova igra neka sama nadje neki svoj put, da se razlikuje... videcemo dal ce to nesto valjati za 5 dana, a onda kuliramo do kraja maja, kad stize navala najvecih hitova...
 
Moraćemo malo duže od pet dana da čekamo jer igra tek na jesen na naše mašine stiže (ako nas ne zadesti kakvo odlaganje)..
Koliko vidim većina novinara pravi poređenja sa Souls igrama (sa dobrim razlogom koliko mogu da vidim) ali i zaključuje da igra nipošto nije skromni klon, mnogo toga će se razlikovati (brža i dosta arkadnija borba na primer).
Videćemo.. meni za sada naslov ovaj dobro deluje, a utisci onih koji su igru probali su jako dobri. Nadam se dobrom RPGu koji bi nama PC igračima mogao zalečiti rane ako se ispostavi da From zaista na Sony ekskluzivi radi.
 
e pa za to nisam znao, na ign-u pise da pc verzija izlazi 9og maja -.-

edit

o boze, my bad... pomesao sam igru sa Bound by Flame...
isto RPG iz treceg lica, stize sad 9-og...
 
Poslednja izmena:
Nisu još dali precizan datum, trebalo bi da stigne na jesen ove godine..
 
Vrh Dno