Šta je novo?

Thief 4

^Hoce kako da ne. Bice ovo najbolji Thief do sada, u to nema sumnje. Nastavi i dalje da se odusevljavas. ;)


I ovo ce kao moci da se predje bez fokusa, ali nabadanjem. :smoke:
 
Poslednja izmena:
meni ne deluje nista posebno, ali probacu je... nadam se bar jednom kvalitetnom horor level-u, kao u proslom delu :)
 
I ovo ce kao moci da se predje bez fokusa, ali nabadanjem. :smoke:
Naravno da će moći da se pređe bez upotrebe focusa, ali sigurno razmišljanjem a ne "nabadanjem" . Sigurno će dokazi biti razbacani po raznim dokumentima i knjigama u biblioteci, u njima ćemo verovatno naći odgovarajuće simbole a možda će deo zagonetke biti i da igrač na osnovu dokaza odgonetne njihovu kombinaciju. Focus je tu za one koji ne vole da koriste mozak.:D Focus mi zaista sve više i više izgleda kao obično čitovanje, stvarno bi bio greh preći igru pomoću njega.:)
 
Aj' da vidimo i to cudo.

Ti fokusi i ostali "vižni" koji se uvode u novije igre su klasicne "sifre". Skoro da nema neki AAA mega hit bez tih ******.

Svaka od tih specijalnih vizija omogucava da se protivnici vide kroz zidove, da se vide svi predmeti u igri koje mozes da pokupis, znaci to su samo nasminkane sifre za *****cine koji ne zele da zamaraju svoj mozak jer ga i nemaju. Bitno je da se nabudzi grafika, efekti i animacije, a to da li ce nivoi biti nelinerni, da li ce misije moci da se prelaze na razlicite nacine, da li ce unaprijediti Ai... To je manje vazno.
 
Poslednja izmena:
Dobro ce doci ova igra, vec dugo nisam odigrao kvalitetan singleplayer za PC
 
A jednostavno fali i kvalitetnih staromodnih stealth igara. Cenim da će novi Thief dobro popuniti tu prazninu.
 
Ako moze da se igra bez tih night vision pomagala i ostalih pokazatelja bice dobra igra, ako ne ode i thief u q....
 
Ja cu ta pomagala odmah da ugasim, koji je fazon da mi fokusira sta da kradem a nema bolje satisfakcije kad provalis da onaj svećnjak otvara neke skrivena vrata.
 
***, ja sam isto protiv svih tih pomagala, ali realno, ko će sada da nabada i klikće na sve živo što postoji na ekranu u svakoj sobi i slično. Nije ovo više vreme kada smo imali nekoliko jednostavnih objekata, malo poligona. Danas imamo gomile i gomile objekata na ekranu, raskošno dizajniranih, baš ćeš ti sam od sebe provaliti da je nešto skriveno iza 4. kutije sleva na 3. polici odozgo. I onda, malo da karikiram, ajde isprobavaj svaki od 80 objekata u sobičku da li može da se aktivira, pre nego što pređeš u narednu sobu, a dvorac ima 100 soba. OK je kada nešto postave tako da je logički smisleno, što kaže kellhus, ali sve se bojim da razvojni tim tako dizajnira svaku stvar u igri. Naravno da im je lakše (a posebno ako su pritisnuti rokovima) da to razbacaju kojekude, pa ti aktiviraj šta ti već treba...
 
da, slazem se sa filipenkom...
neki ljudi bas vole da igraju na praistorijski nacin...
ja ne, nemam strpljenja, za sve sto mi sklanja fokus od same igre... dosadne delove i treba pojednostaviti...
 
Za takve stvari postoje mnogo bolja resenja nego da sijaju predmeti kao da imaju nekakvu auru oko sebe - sveti predmeti. Resenje je u minimalizmu Ui-a. Na primjer dovoljno je da se pojavi neki pokazatelj oko nisa da je to interaktivan objekat. U svakom slucaju, postoji nesto sto se zove citanje kvest loga. Ako je tu fino objasnjeno gdje i sta treba da se radi onda su svi ti vižni nepotrebni.

Danas izgleda ti kvazi igraci, koji to malo mozga sto imaju ne zele da naprezu previse, ne citaju kvest log, zele da im je sve automatizovano i nacrtano na ekranu, da im je sve servirano. Nema pucacine danas bez markera i cuda po ekranu. Evo da das nekom klincu od 15 godina, koji sebe smatra gejmerom, da predje prvi Half Life on ne bi bio u stanju to da predje do kraja bez da koristi neke sifre i uputstva sa neta. Garantujem to. Da ne pominjem mozda drugi dio Thief-a, tak tu bi se pogubili.

neki ljudi bas vole da igraju na praistorijski nacin...

Ma da, vazno je biti u trendu... :S:

PS. Thief nikada nije bio za ljude koji nemaju strpljenja i koji hoce da predju igru za jedno popodne. Zato i uvodjenje takvih modernih gluposti kao sto su markeri, gledanje kroz zidove, billet time i slicno je nepotrebno u ovom zanru, to moze da prodje kod nekih brainless pucacina tipa COD, BF i ostalih klonova.
 
Poslednja izmena:
svakom svoje, pre sam imao strpljenja da igram tako lagano, sad vise nemam, samo da je casual, brzo,zabavno i jednostavno...
sad kad se prisetim kakav su interfejs nekad imale igre, userem se...
definitivno smo napredovali... ja ne zelim da zamaram oci da citam text, cak zapravo, uopste ni ne citam textove u igri... sve sto treba da bude ispricano to treba biti uradjeno medjuanimacijom ili govorom lika... ne zelim i u 2014oj da citam text... monitor nije predvidjen za te stvari...

i da se razumemo, ja sam mator gamer, i presao sam i HL i gomilu igra do sad, dosta njih i komplexne, neke su mi se i jako svidele, recimo XCom Enemy Unknow mi je ubedljivo najbolja igra u prosloj godini, tako da i jesam ljubitelj komplexnosti ako je ona prezentovana na pravi nacin, kao sto je to slucaj ovde...
ne volim igre gde to nije slucaj, gde je kompleksnost iritantna, usporava te i na vestacki i neprijatan nacin produzava igru...
nisam ni ljubitelj prevelikog pojednostavljanja, vec kao sto rekoh, samo tamo gde treba i pravi nacin...
 
Za takve stvari postoje mnogo bolja resenja nego da sijaju predmeti kao da imaju nekakvu auru oko sebe - sveti predmeti. Resenje je u minimalizmu Ui-a. Na primjer dovoljno je da se pojavi neki pokazatelj oko nisa da je to interaktivan objekat. U svakom slucaju, postoji nesto sto se zove citanje kvest loga. Ako je tu fino objasnjeno gdje i sta treba da se radi onda su svi ti vižni nepotrebni.

Danas izgleda ti kvazi igraci, koji to malo mozga sto imaju ne zele da naprezu previse, ne citaju kvest log, zele da im je sve automatizovano i nacrtano na ekranu, da im je sve servirano. Nema pucacine danas bez markera i cuda po ekranu. Evo da das nekom klincu od 15 godina, koji sebe smatra gejmerom, da predje prvi Half Life on ne bi bio u stanju to da predje do kraja bez da koristi neke sifre i uputstva sa neta. Garantujem to. Da ne pominjem mozda drugi dio Thief-a, tak tu bi se pogubili.

PS. Thief nikada nije bio za ljude koji nemaju strpljenja i koji hoce da predju igru za jedno popodne. Zato i uvodjenje takvih modernih gluposti kao sto su markeri, gledanje kroz zidove, billet time i slicno je nepotrebno u ovom zanru, to moze da prodje kod nekih brainless pucacina tipa COD, BF i ostalih klonova.

Potpuno se slažem sa tobom. Međutim, šta ako je kvest log loš i tu nije fino objašnjeno šta treba da se radi? Ako se dobro sećam, nekada se dešavalo da smo remek-dela bataljivali zbog toga. Pada mi na pamet Morrowind, gde nismo dobili normalan quest log sve do ekspanzija, pa je 90% nas razočarano bataljivalo igranje toga. Takođe, puno ima do dizajna igre/nivoa/zahteva šta treba raditi. Ovde imamo dve stvari koje su u suštini neprirodni ekstremi - sa jedne strane, sijanje kesice koja se može odžepariti, naspram takve postavke da bez YouTube videa ili čitanja guide-ova verovatno dve trećine ljudi koji bi igrali igru ne bi ni provalilo kada, kako i koga mogu odžepariti. Nisam pametan...zato i kažem da ne znam šta bi bilo bolje, ako izuzmemo idealan slučaj, koji se ni neće ostvariti, ako je ikada i bio ostvaren.

da, slazem se sa filipenkom...
neki ljudi bas vole da igraju na praistorijski nacin...
ja ne, nemam strpljenja, za sve sto mi sklanja fokus od same igre... dosadne delove i treba pojednostaviti...

Dakle, u suštini se ne slažeš sa mnom :d Ja uopšte ne želim da se igre pojednostavljuju, samo smatram da je implementacija novina mnogo zeznut posao, naročito u franšize koje su godinama bile "mrtve", a imaju puno poklonika, kao što je Thief. I ne znam kako će mi to sve delovati, dok ne krenem da igram.
 
Poslednja izmena:
ne mislim da se cela igra pojednostavi, vec kao sto rekoh samo dosadne rabote, a da bit igre bude komplexnost, izbori, nelinearnost, sloboda...
 
Potpuno se slažem sa tobom. Međutim, šta ako je kvest log loš i tu nije fino objašnjeno šta treba da se radi? Ako se dobro sećam, nekada se dešavalo da smo remek-dela bataljivali zbog toga. Pada mi na pamet Morrowind, gde nismo dobili normalan quest log sve do ekspanzija, pa je 90% nas razočarano bataljivalo igranje toga. Takođe, puno ima do dizajna igre/nivoa/zahteva šta treba raditi. Ovde imamo dve stvari koje su u suštini neprirodni ekstremi - sa jedne strane, sijanje kesice koja se može odžepariti, naspram takve postavke da bez YouTube videa ili čitanja guide-ova verovatno dve trećine ljudi koji bi igrali igru ne bi ni provalilo kada, kako i koga mogu odžepariti. Nisam pametan...zato i kažem da ne znam šta bi bilo bolje, ako izuzmemo idealan slučaj, koji se ni neće ostvariti, ako je ikada i bio ostvaren.

Pa kako nije bio ostvaren?! Uzmi samo na primjer Metal Age, sve je nekako uradjeno u stilu. Cijeli interfejs, narocito mislim na mape koje su kao crtane rucno na papiru, kao da je bas neki lopov tu semu nacrtao onako najbitnije elemente oznacio, dosta realisticno ako me kapiras sta hocu da kazem. Znaci, nema da neki Ui element strci, kao na primjer ovdje ikonice koje kao da su pravljene za iPhone i slicne uredjaje - kosi se sa svijetom u kojem se igra odvija.

Takodje, u Thief 2 si imao vrlo jasno napisane ciljeve. Imas tu mapu i na osnovu nje se vodis, kompas i to je sve. Ne postoji ni jedan zadatak koji je lose objasnjen i zbog toga ne moze da se predje.

Sto se interaktivnih objekata tice, mozda i najbolje resenje (ono iz originala) kada je igrc blizu nekog predmeta on posvijetli. Znaci ne da svijetli i svjtluca kao u BIoshocku cijelo vrijeme, i na stotinu metara od igraca, nego samo kada igrac pridje na odredjenu udaljenost e onda neka zacakli. :D A moze i kao u Dishonored kada se izgase bukvalno sve ostaje samo tacka koja se promijeni u mali kruzic kada dodje u blizini nekog interaktivnog predmeta. Nisam siguran da ovdje postoji nisan, mislim da ne.

Tako bi moj Thief 4 HUD izgledao - prazan, sa samo nekim indikatorom svjetlosti i tame i pored toga neka diskretna linija za zivot. Dok bih Ui, gdje su opisane misije, inventar islicno uradio u nekom viktorijansko/gotskom stilu, a ne kao interfejs za iPad i Android. :D

Ali fokus, fokus... Stvarno presmijesno izgleda, nije mi jasno kako su uopste mogli da pomisle na tako nesto, a kamo li da to implementiraju?! Kao pojave se nekakvi krugovi na protivnicima i ti kao nesto biras gdje da ga udaris, mozda su mislili da uvedu neki Fatality kao u Mortal Kombatu?! To bi tek bilo ludilo. :D
 
Poslednja izmena:
Лепо уочено R0nIn… Овде би девелопери требало да застану и покажу да имају слуха, као што је то урадила екипа из Eidos Моntreala када су радили на Deus Еx HR наслову. Подсетићу да је та екипа уградила у UI индивидуално гашење свих тих тупаџијских зезлица на захтев фанова, и то је био пун погодак…

Јасно је да су данашњи омладинци много размажени, за шта су по мени криви сами девелопери јер су се својски потрудили да не упосле превише младе мозгове у последњих 10так година у готово свим гејмерским жанровима, тако да је то данас постао као неки тренд. По мени игре су требале да пођу у сасвим другом правцу. Да садрже далеко напреднији Ai, па самим тиме и да су куд и камо теже, затим више интеракције и мозгалица и да под обавезно у жанровима где је то изводљиво имају јасно интегрисан едукативан садржај, па да се омладинци кроз играње и разоноду уче стрпљењу пре свега, али такође и конструктивном посматрњу, промишљању и нарочито читању одређеног садржаја. Научно је сада већ доказано да стратешке игре повећавају концетрацију и ефиксаност у свакодневном раду, јер се код људи који играју овакве игре унапређује прагматичан став сагледавања у решавању проблема, ефиксаност и брзина у интеракцији што свеобухватно улива и додатну сигурност у доношењу одлука. Дакле креира се специфичан сплет синапси у мозгу па је делање учинковитије и мање стресно, за разлику од оних који ово гејмерско искуство немају. Нажалост нико из гејмерске индустрије се превише у овом моменту не бави овим феноменом, што је штета, јер мислим да су ту потенцијали збиља огромни.

Интернет иначе сам по себи због огромне количине разноликог садржаја од чега је преко 75% дезинформација или некакав јефтин или потпуно безвредан садржај, већину људи подсвесно учи да не чита до краја текстове на страницама. Ово далекосежно гледано има за последицу као нус-продукт губитак стрпљења а неретко и концентрације, плус уз овакве игре које све нуде готово на тацни, практично концепцијски гледно типичну проекцију на условно речено амерички заокружен начин размишљања и поимања одмора, разоноде или релаксације, где су некакво иоле значајније промишаљње и креативност мисаона именица…

Драго ми је да видим да овде има писмених људи којима овакве глупости интегрисане у UI или сам гејмплеј сметају и да не пропуштају да ово прокоментраришу. Верујем да и у другим земљама влада случно расположење…
 
Poslednja izmena:
razumem tvoj stav, ali trebas shvatiti da trebaju postojati i zabavne igre, koje ce ljude samo da zabave kad se vrate sa posla, skole itd...
ko ce da se mlatara sa tim sto je navedeno, kad se umoran vratis sa posla...
dakle trebaju da postoje oba tipa igre...
slazem se da je slaba situacija sa tim da kazemo ozbiljnim naslovima, koji nisu prevashodno namenjeni deci, vec nama veteranima, ali igre najvise kupuju deca i za njih se najvise i prave...
te treba prihvatiti cinjenicno stanje... a to je da smo matori i da smo izgustirali igre, retko sta nas moze zabaviti, a ono sto moze, vise se ne pravi, jer ti naslovi nisu profitabilni, zato se i ne prave vise...
prezivi poneki, koji napravi kompromis, te se ulaguje i klincima i matorijima...

mada sad bi ja mislim i dobro prosao neki ozbiljniji naslov, jer je tolka susa, da bi ga svi razgrabili, a dosadasnji pirati bi iz postovanja kupili original...
 
Лепо уочено R0nIn…

Hvala Vlado. ;)

razumem tvoj stav, ali trebas shvatiti da trebaju postojati i zabavne igre, koje ce ljude samo da zabave kad se vrate sa posla, skole itd...

Znaci tebi nije zabavno ako na primjer dok igras PES 2014 (predpostavljam da igras) sam napravis neku akciju, pomucis se u smislu da svu koncetraciju usmjeris na to da napravis sto bolju akiju i budes nagradjen pogotkom. Da li ce ti to biti zabavnije ili ako samo pritisnes jedno ili dva dugmeta i onda gledas kako se igraci sami dodavaju i postizu pogodak?!

Ista situacija je i ovdje. Imas na ekranu sve oznaceno, gdje treba da ides i sta treba da radis. Bukvalno svaki predmet ti je ozancen, ne mozes da promasis - i pored kvest loga, i pored mini mape, kompasa... Kao da to nije dovoljno?!

Da li je osjecaj kada sam pronadjes rjesenje za neku zagonetku bolji od osjecaja kada tu zagonetku rijesis ako ti igra to ponudi ispred nosa ili ti na tacnu, samo pritisnes super vid i to je to?!

Ako stvarno hoces da igras igre a da se ne mucis, nego hoces onako iz cuga da ih predjes bez pretjeranog cimanja i ponavljanja raznih dionica, fino postoji jedna "praistorijska" opcija a zove se "easy" nivo tezine. Skoro da ne postoji igra koja ne nudi tu mogucnos da biras nivo tezine. Neki se cak zovu "walking through the park". Ali ne, ni to izgleda nije dovoljno, pa moraju da se uvode super vižn, gledanje kroz zidove, gledanje unaprijed stopala kuda ce protivnik proci (Hitman novi) i sta sve ne.

Mnogo ste nesto postali zahtjevni, tesko vas je izgleda zabaviti. Danasnje igre se sve vise i vise trude da izigravaju "bolesne majmune" kako bi se svakom razmazenku dodvorile, "ne sme beba da p'ace... gu, gu". :D
 
Poslednja izmena:
ne, sve si pogresno razumeo, kao da nisi citao moje postove.
preterao si...uopste nisam pricao, to sto si ti shvatio...

prvo uopste nisam pricao o tezini igre... svako ce nju namestiti u odnosu na svoj skill i ono sto zeli...
pricao sam o stvarima koje iritatno raditi u igrama, i one ne otezavaju igru u smislu tezine, vec je vestacki produzuju i izazivaju iritiranje, jer su totalne nebitne za samu igru, i nisu zabavne/zanimljive...

easy nivo me ne zanima, jer igram vec previse dugo, te mi nije izazovan, uglavnom stavim nesto izmedju srednjeg i teskog, to mi je taman, ne volim najtezi, jer je uglavnom pretesko uradjen, sa AI-em koji vara i koji zahteva pazljivo i strpljivo igranje, i dosta ponavljanja, pa ko ima vremena nek reload-uje neki nivo po X puta, kome je to zabavno... ja to retko radim, pogotovo kad sam u zaostatku sa igrama, te treba dosta toga isprelaziti...
dakle nije mi problem da predjem bilo koju igru na najtezem nivou, ali to onda nije iskustvo koje su programeri namenili igracima, zato i pise uglavnom kod srednje nivoa tezine - igras onako kako je namenjeno... dakle ne igras ko 'cka na hard nivou tezine i napredujes po milimetar, vec se kreces kroz nivo normalnom brzinom...
naravno ako se desi neka bas dobra igra, onda posle prvog prelazenja pozelim da je predjem jos jednom na hard, zbog tog drugacije iskustva koje nudi, ali to su retki primeri... Sof i Max Payne mi padaju na pamet...

i mene nerviraju te zezalice u Hitmenu, to je vec preterivanje i prakticno citovanje...
mislim na dosadne stvari su kao backtracking, zasto tipa u nekom rpg-u, ici peske nazad recimo u grad, jer si resio quest, kad mozes da se teleportujes nazad...
zasto svaki cas ici do grada da prodas item-e, ako postoji brze i lakse resenje... itd...
 
I u deus ex hr dosta toga svetli kako bi pokazalo put pa su ljudi oduševljeni igrom.
 
http://www.rocketchainsaw.com.au/thief-preview-40004/

The verdict? There’s a lot of sneaking and thievery, but I’m not entirely confident Thief is the Thief fans will expect.

Boranija!

No. Levels are tiny, and it's very obvious when the game is streaming in the next area and the previous one flushed from memory

The first thing you see in Thief is identical to the Bridge in Dishonored. Same hue, same buoys with white lights.

When you get spotted it blares Sherlock Holmes dubstep. (I'm not kidding)

(Any painted cut-scenes?) Didn't see any. Lots of in-engine third person cutscenes.

Sometimes the first-person camera rises into the sky to focus on an objective then zooms back to Garrett's eye. Its disorienting

Heaps. Crippled Burrick, Basso & Guinevere, Moira. You visit an abandoned Keeper library, Garrett mentions the Trickster. It's references for references sake though; no relation to the previous timelines

Nothing stellar. The main problem is that the writing is terrible. I'm kind of glad Stephen Russell isn't saying this stuff

They try to force emotions/motivations through Garrett that don't sync up with those of the player. It's also poorly presented with a complete lack of subtlety. There's one encounter with the Thief-taker General (bad guy) and the dialogue is all "Garrett, I'm gonna kill you, raaaargh"

Yep. There's nothing that even approaches Brosius tier dialogue. Ambient NPC barks in the hub are decent though

No moss arrows that I saw. Gas arrow is now "choke arrow"; broadheads can upgrade to armour piercing sawtooth arrows. Fire arrows can also be upgraded to "blast arrows" which explode pretty good

Other than that (closing doors), sound felt unimportant, except for bits where cracked glass was on the floor.

There are birds in cages that squawk if you disturb them, attracting a guard. Like a period-appropriate alarm. They were super cool

I got in a fight with a guard, I stood still, and he just stood still facing me for two minutes not attacking.

If you want a proper Thief experience I'd play the old ones. Thief: Deadly Shadows has the most comprehensive tutorial phase.
 
ne, sve si pogresno razumeo, kao da nisi citao moje postove.
preterao si...uopste nisam pricao, to sto si ti shvatio...

prvo uopste nisam pricao o tezini igre... svako ce nju namestiti u odnosu na svoj skill i ono sto zeli...
pricao sam o stvarima koje iritatno raditi u igrama, i one ne otezavaju igru u smislu tezine, vec je vestacki produzuju i izazivaju iritiranje, jer su totalne nebitne za samu igru, i nisu zabavne/zanimljive...

Shvatio sam ja tebe odlicno. Fino si napisao "pre sam imao strpljenja da igram tako lagano, sad vise nemam, samo da je casual, brzo,zabavno i jednostavno...". E sada, ti pominjes neke iritantne stvari, tebi je iritantno sto moras da saslusas ili procitas dvije linije teksta koje ti objasnjavaju gdje treba da ides i sta treba da uradis. Ako ti je citanje toliko "praistorijski" i iritantno, kao sto si prije napisao, kako imas zivaca da citas ove postove na forumu, kako mozes bilo sta da citas - pa monitor nije predvidjen za citanje. ("ne zelim i u 2014oj da citam text... monitor nije predvidjen za te stvari..."). :d

Ti zelis da ti je sve nacrtano na ekranu, da ti je uvijek ukljucena strelica ili marker, OK. onda jos ukljucis easy mod i to je to, brzlo, lagano, jednostavno... Igru prelazis za jedno popodne u to nema sumnje. ;)

Samo sam konstatovao da su danasnji igraci lijeni, razmazeni i ne zele dupetom da mrdnu kako bi ****nu "igricu" presli. Ne kopate kanale i ne radite na nekoj gradjevini majku mu bozju. :D

@starac, to sam i ocekivao. Ma bitno je da su oni pogodili "Thief DNA".
 
Poslednja izmena:
Shvatio sam ja tebe odlicno. Fino si napisao "pre sam imao strpljenja da igram tako lagano, sad vise nemam, samo da je casual, brzo,zabavno i jednostavno...".

takodje sam napisao da igram i xcom enemy unknown... dakle igram i ostale stvari, samo da su uradjene kako treba, bez suvisnih elementa...

E sada, ti pominjes neke iritantne stvari, tebi je iritantno sto moras da saslusas ili procitas dvije linije teksta koje ti objasnjavaju gdje treba da ides i sta treba da uradis.

nije mi iritatno da slusam NPC-a, ako je to zanimljivo uradjeno, kao sto recimo nije u Skyrimu/Oblivionu itd, a jeste u Gothic-u, i donekle u Witcher-u...
a da citam bilo kakav text u igri, mi ne pada na pamet, to zaista jeste praistorijski... sad medij bar nije ogranicen, pa da moramo da citamo textove... ne znam sta ti je tu cudno i smesno?

Ako ti je citanje toliko "praistorijski" i iritantno, kao sto si prije napisao, kako imas zivaca da citas ove postove na forumu, kako mozes bilo sta da citas - pa monitor nije predvidjen za citanje. ("ne zelim i u 2014oj da citam text... monitor nije predvidjen za te stvari..."). :d

pazi, da ti objasnim... jedno citanje texta u igri, a drugo u browseru... igra kao medij nije pogodna za citanje textova, kao recimo system shock ili deus ex, pogotvo ranije verzije, taj sitan font i ruzno osvetljenje, opusteno da izgubis oci dok to radis, a text nikad dosadnije... ili ne daj boze da citas Lore u nekom RPG-u...tako ces vrlo brzo izgubiti vid, mozda ti sad smesno zvuci, ali pitacu te za par godina... dakle em, dosadno, em naprezes oci...
u browser je totalno druga stvar, drugacije je osvetljenje i kontrast i mozes mnogo prijatnije citati, nego u igri... takodje ne bi preporucivao citanje elektronskih knjiga na netu, lepo se uzme prava papirna knjiga, gde se oci ne naprezu i uzivas, ili neki uredjaj koji ima namenski kvalitetan ekran za citanje texta, kao sto su neki e-reader-i, i kvalitetniji mobilni...

Ti zelis da ti je sve nacrtano na ekranu, da ti je uvijek ukljucena strelica ili marker, OK. onda jos ukljucis easy mod i to je to, brzlo, lagano, jednostavno... Igru prelazis za jedno popodne u to nema sumnje. ;)

jel si ti procitao sta sam napisao za Hitman ili se sad pravis lud... jel si svestan da si sam sebi smesan?
ako aludiras da meni treba easy mod, dodji u Combat Arms ili neku online igru, da te preslisam, pa se onda pravi pametan...
cisto sumnjam da si presao i deseti deo igra, koje sam ja presao u toku zivota, tako da bi ti preporucio da ili obratis sta pricas, ili da ako nisi sposoban da razumes ono sto sam napisao, nista ni ne odgovaras.
ko neki klinac si i podsmevas se, sta ti mislis da sam ja neki nuber, a ti pro? pricam ti o iritatnim stvarima u igrama, a ti meni o skillu i mozgu...

amo sam konstatovao da su danasnji igraci lijeni, razmazeni i ne zele dupetom da mrdnu kako bi ****nu "igricu" presli. Ne kopate kanale i ne radite na nekoj gradjevini majku mu bozju. :D

ne znam ko ih zove igrice, ja ih zovem igre...
kad predjes naslova kolko sam ja, da ti izadju na nos, verovatno ces i ti postati razmazen i lenj, dotle uzivaj u igrama, kao sto sam ja uzivao jednom davno...
 
Ne znam cemu svo to pravdanje?! Dobro igrao si Xcom, Gothic, Whitcher... Sta sad?! Mislim kakve veze to ima sto si ti igrao sve te igre sa tvojim stavom koji je krajnje... Komican. Da ne upotrebim neku grublju i adekvatniju rijec.

"igra kao medij nije pogodna za citanje textova, kao recimo system shock ili deus ex, pogotvo ranije verzije, taj sitan font i ruzno osvetljenje, opusteno da izgubis oci dok to radis, a text nikad dosadnije..."

Posle ove izjave ja nema sta da ulazim u raspravu sa tobom. Mislim glupo mi je da ti bilo sta objasnjavam. Mozes da igras sta god hoces, da sebe predstavljas kao nekog baju ali ti za mene sa takvim nastupom i pricom djelujes vrlo neozbiljno i komicno. Uopste si nebitan lik, ne zelim vise da trosim vrijeme raspravljajuci se sa tobom.

PS. Izvinjavam se sto skrecem sa teme. Zavrsio sam.
 
Poslednja izmena:
bolje da i nisi ulazio u raspravu, kad kontstantno ne razumes ono sto je napisano, i tvrodoglavo nastavljas tim tempom...
anyway svako ima svoje misljenje, a tu tvoju ogorcenost sacuvaj za nekog drugog, ja znam sta tebi smeta, ali ne pronalazim se u toj sorti, lajes na pogresno drvo, jer se ne uklapam u profil igraca koji si ti stvorio u glavi, zbog svoje nemogucnosti da razumes u sustini o cemu pricam i na sta tacno mislim... tako da dizem ruke od tebe...
 
Al' se zakuvalo...

Pošto ne znam da li ću ispratiti epizodu do kraja, neka mi neka dobra duša javi na samo PM hoće li se uzet' na kraju ili ne... :d

Sve u svemu, sve više mi se povraća od glumatanja hard kor gejmera na ovom forumu i konstantnog insistiranja da su samo oni u pravu, a tek od odgovora tipa, "pa nemoj da čitaš onda".

Neki se ovde zaista ponašaju kao deca, a čini mi se da po godinama to nikako nisu.

NNe želim da imenujem ikoga, jer smatram da forum nije mesto za međusobne prozivke i takve rasprave. Ko se pronašao u ovim rečima, pronašao se.

Ne prozivam nikoga, ali se nadam da neću morati da čitam ovakve stvari i u narednih koliko stranica, jer volim ovaj forum žielim što više korisnih stvari da pročitam i naučim nešto, da čujem različita mišljenja i da delim svoje, a ne neko natura svoje subjektivno mišljenje kao apsolutnu istinu i da pratim telenovele u temama koje me interesuju.
 
Poslednja izmena:
Sve u svemu, sve više mi se povraća od glumatanja hard kor gejmera na ovom forumu i konstantnog insistiranja da su samo oni u pravu, a tek od odgovora tipa, "pa nemoj da čitaš onda".

e ovo je sustina, i mene to jako nervira, i zato sam se ovom "profi" gejmeru, obratio ostrije nego sto bi inace, ali bi stvarno bode oci, kad solidan broj ljudi ovde ostri k**** sa izjavama kako su pro, sve igraju na mazohisticnom nivou tezine, i prelaze sa lakocom naravno, ne zele nikakva pomagala, radije bi rovarili po celoj mapi i po milimetar gledali svaki objekat, dok ne bi nasli ono sto trebaju, jer to je ono sto je po njima zanimljivo i zabavno... da bauljaju recimo po sobi koja ima 1000 objekta, da bi nasli nesto tipa sicusno... ja ako igram igru, ne zelim da igram hide and seek, akcenat uopste nije na tome...

Ne prozivam nikoga, ali se nadam da neću morati da čitam ovakve stvari i u narednih koliko stranica, jer volim ovaj forum žielim što više korisnih stvari da pročitam i naučim nešto, da čujem različita mišljenja i da delim svoje, a ne neko natura svoje subjektivno mišljenje kao apsolutnu istinu i da pratim telenovele u temama koje me interesuju.

izvinjavam se sa moje strane zbog nepotrebnog off-a, nadam se da ce se nastaviti ontopic...
 
Ovdje su pojedini poceli da haluciniraju. Pocinju da im se prividjaju nekakvi "PRO" igraci i sta sve ne. Gdje ste vi te komplekse nabacili da mi je znati, ko vas je to maltretirao dok ste bili mali?! :d
Nije ovo mjesto za lijecenje frustracija i kompleksa, malo ste pobrkali loncice.
 
Treba malo muda da isprazne i da se opuste. Nista licno.
 
Nazad
Vrh Dno