Šta je novo?

Limundo

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Uh to baš ume da nervira, pogotovo kad je očigledno da se nabija cena. Mada mislim da se to ne može iskontrolisati.
 
@blastoise
Uključili smo mogućnost za komentarisanje na tom klipu.
Hvala na skretanju pažnje.
 
Sta se sesava sa cinjenicom da se na Limundo sajtu koristi zakon o zastiti potrosaca, a ne mora da se koristi, pravno i legalno .. ?

Nijedan prodavac na limundu nije firma, i jedina razlika izmedju Limundo aukcionera i Pere sa Halo oglasa je u tome sto ovaj prvi ne definise cenu vec aukcija.

a kada se VEC koristi, da li Limundo planira da reaguje na izjave:

"Neispravan zbog tog i tog, i bez prava na reklamaciju"

izbacite ili zakon o ZP ili zabranite clanovima da stavljaju ovo "bez prava na reklamaciju" jer je zakonom o ZP jasno definisano da bilo sta sto se proda MORA da ima mogucnost reklamacije na "osnovu nesaobraznosti stvari" pa u tom slucaju ako neko napise da ne radi migavac, a prodaje auto, taj auto i dalje po ZP mora da ima mogucnost reklamacije SVEGA osim migavca.

http://www.limundo.com/kupovina/Mobilni-telefoni/Mobilni-telefoni/Samsung-Galaxy-S3/19269913

jos pet dana ima sunce ti, a vec nakrcalo 6 hiljada ... koji mozak nudi ovolke pare za ovako opisan uredjaj da mi je znati.
 
Poslednja izmena:
@Dzekson
Korigovaćemo odnos sa ZZP (Zakon o zaštiti potrošača) i pravilnika vrlo brzo, s obzirom da se usvaja novi.
 
^^dzekson
Sta si ocekivao, da ode taj s3 za 2000 din po zavrsetku aukcije ?
 
imam u rss feed-u moj model telefona Huawei Y200, pa volim da ispratim kako prolazi po aukcijama i da li mu opada cena.
Sve u svemu, pre nekoliko dana ispravan, zakljucan za telenor, razbijen touch ali radi, bez punjaca, je otisao za 1200din, inace taj telefon kosta od recimo 4000 pa do 6000din, sve zavisi od stanja i dr.
Neko bi rekao da je na aukciji otisao ispod cene, ali zapravo nije, touch je 2200din bez zamene, punjac oko 500din, otkljucavanje sa mreze 300-500din, postarina 240din, sve u svemu kada se sabere izadje jos dodatnih 3300-3500, ne ukljucujuci provizije uplatnica, zamena touch-a koju bi neko odradio sam ili platio jos 10e, cimanje po gradu da se nesto kupi i td. Naravno nekom ne treba otkljucavanje sa mreze ili punjac, ali nekome ova kombinacija izadje skuplje od kupovine ispravnog, zar ne.

Sto se tice Samsunga S3, nisam nesto upucen u cene polovnog , delove i td. ali iz iskustva znam da ekran i touch mogu kostati kao pola telefona, pa recimo ako telefon kosta 400e , ova dva mogu kostati i do 180e,prosto se zapitas da li se isplati menjati ili ga samo prodati. Tako da mozda neko u ovom vidi racunicu da ili sredi problem, ili rasproda u delove i verovatno zaradi jos na njemu, ja sam jednom tako samo na prodaji maske izvukao celu cenu telefona koliko sam ga platio, a ostala mi je jos baterija, ekran, punjac ...
 
Poslednja izmena:
^^dzekson
Sta si ocekivao, da ode taj s3 za 2000 din po zavrsetku aukcije ?

isprati aukciju i videces prvo ogromnu cenu, a onda i necije razocarenje. covek stavlja kao neispravan telefon, koji ima boot problem. To danas i ptice na grani znaju da je uglavnom jednostavan problem (kao sto zna i postavljac aukcije) OSIM kada je rikno EMMC ili neki od poluprovodnika ;) A sad ce mahom ovi sto misle da je jednostavno da ga kupe za skoro pa realnu cenu polovnog ispravnog i da dobiju mucak. a on se zastitio sa "ne podlaze garanciji" iako to po zakonu o ZP ne sme da napise.

@remeo - hvala, nisam ni znao da se usvaja novi i nadam se da ga ovaj put nisu pisali nenormalni ljudi, kao prethodni.
 
Pre nekoliko dana dobijam poziv na telefon sa ponudom za nekakav poslovni sastanak, bla, bla na broj koji je registrovan samo na Limundu i oslovljavaju me sa imenom koje je takođe tamo registrovano uz taj broj telefona. Kartica je prilično nova i nigde više nije registrovana niti ostavljana na bilo kakvim oglasima, pogotovo uz to ime. Da li je to Limundo prodao nekome bazu podataka korisnika ili su popili neki hak, slično kao sa Kupujem Prodajem pre godinu dana? Očajni su u svemu, samo još ovako nešto fali.

Sta se sesava sa cinjenicom da se na Limundo sajtu koristi zakon o zastiti potrosaca, a ne mora da se koristi, pravno i legalno .. ?

Nijedan prodavac na limundu nije firma, i jedina razlika izmedju Limundo aukcionera i Pere sa Halo oglasa je u tome sto ovaj prvi ne definise cenu vec aukcija.

a kada se VEC koristi, da li Limundo planira da reaguje na izjave:

"Neispravan zbog tog i tog, i bez prava na reklamaciju"

izbacite ili zakon o ZP ili zabranite clanovima da stavljaju ovo "bez prava na reklamaciju" jer je zakonom o ZP jasno definisano da bilo sta sto se proda MORA da ima mogucnost reklamacije na "osnovu nesaobraznosti stvari" pa u tom slucaju ako neko napise da ne radi migavac, a prodaje auto, taj auto i dalje po ZP mora da ima mogucnost reklamacije SVEGA osim migavca.

http://www.limundo.com/kupovina/Mobilni-telefoni/Mobilni-telefoni/Samsung-Galaxy-S3/19269913

jos pet dana ima sunce ti, a vec nakrcalo 6 hiljada ... koji mozak nudi ovolke pare za ovako opisan uredjaj da mi je znati.

Prodavac je dužan da kupcu vrati predmet ukoliko kupac zahteva, ne znam samo u kolikom roku, takav sam odgovor od Limundo podrške dobio dva puta. To što je on napisao nema nikakvu važnost. Ako prodavac odbije da mu se vrati predmet, ne znam koliko Limundo može da pomogne kupcu osim preporuke da ga negativno oceni...
 
Poslednja izmena:
@zero
ja bih otisao na taj poslovni sastanak, takva ponuda se ne odbija :D

na KP nema sta da hakujes bazu,platis indijcu na odesku, zaredja redom i popise sve brojeve mobilnih telefona iz oglasa,i udri sa reklamom. cim sam ostavio oglas na mobilnisvet nakon 2 sata sam dobio sms sa neke nase mreze gde se reklamira neki novonastali sajt za prodaju mobilnih. Pocelo se sa spamom mob. brojeva kao nekada sa mail-ovima, al nema nista gore nego kada ti spamuju fiksni besplatnim masazama il sta vec, njih se ne mogu otresti nikako
 
@zero
Ne bavimo se takvim stvarima.
Možda od samog tel. provajdera ili si negde ostavio podatke a ne sećaš se?
 
Povremeno kupim nešto ili prodam na Limundu i evo nekih mojih pitanja i zapažanja.
Prvo ovo oko striktnog poštovanja ZZP i prava na reklamaciju.
Ako zaista sve što se proda podleže pravu na reklamaciju, da li to važi i za predmete koji su oglašeni kao neispravni?
Drugo, šta se zbiva kada prodat predmet šaljemo poštom/kurirom i on ne stigne u onom stanju u kome je poslat zbog lošeg tretmana pošiljke u transportu.
Ogroman broj prodavaca upravo zbog toga, stavlja u uslove, da nije odgovoran za moguću štetu u takvim slučajevima.
Kako tu naći neki kompromis?

Sledeća stvar, članovi registrovani u inostranstvu.
Ako postoji opcija slanja, da li to znači da mora da se šalje i na adresu van Srbije ili se to može ograničiti u dodatnim uslovima prodaje?
Ako na taj način može da se ograniči slanje u inostranstvo, da li se onda može u dodatnim uslovima ograničiti slanje u neki grad ili region u Srbiji?
Da li onda može kao na ebay-u, da se zabrani ili blokira učešće (ili poništi ponuda) i nekim članovima, zbog lošeg iskustva ili nepoštovanja uslova aukcije.


Što se tiče zaštite privatnosti, ja podržavam ovu promenu jer je ranije bukvalno svako mogao da pravi dosije o kome god je hteo, šta je ko kupio i šta ga interesuje.
Na ebay-u je to rešeno tako da se može videti šta ste prodali ali ne ko je i šta kupio, što je jako dobro.
Sve to naravno neće sprečiti prevarante jer i na ebay-u ima lažnih naloga i veštačkog dizanja cene.
Limundo se mora konstatnto sa tim boriti i nadam se da u poslednje vreme nije bilo onakvih prevara kao ranije.

Kažem nadam se, jer ne znam gde takve informacije mogu da se pročitaju, od kad ste ukinuli caffe?
Šta je bio razlog za ukidanje, ako nije tajna?
 
@Universe

1- tačno je da svi predmeti podležu reklamaciji.
Što se tiče neispravnih predmeta Limundo tim će pomoći kupcu
i uputiti ga na reklamaciju u slučaju da je prodavac naveo netačne podatke
o neispravnosti, tj. ako nedostaju delovi ili delovi za koje piše da su ispravni ne rade.

2- ukoliko je predmet mehanički oštećen,
kupac je dužan da traži da se napravi zapisnik o lomu
od kurirske službe koja je dostavila predmet.

U tom slučaju, ako je oštećenje nastalo greškom kurirske službe,
kuriska služba vrši povraćaj sredstava.
Ukoliko je predmet oštećen usled lošeg pakovanja,
kupac je dužan da od prodavca zatraži reklamaciju.

Uvažavanje reklamacije podrazumeva da prodavac kupcu vrati novac
koji je plaćen za izlicitirani predmet.

3- prodavac ima prava da u uslovima prodaje napiše da ne šalje predmete u inostranstvo
Što se tiče slanja u Srbiji, prodavac ne može ograničiti u kojim regionima šalje.
Ne postoji mogućnost zabrane licitiranja kupcima, ali ako prodavac ima spornu sitauciju
sa kupcem koji nastavlja da licitira kod njega, potrebno je da se obrati koriničkoj
podršci kako bi pomogli.

4- Cafe je na privremenom pauzi.
Nismo bili zadovoljni sa načinom rada / korišćenja Cafe-a, niti našeg učestvovanja.
Odlučili smo da ga zatvorimo, dok ne nađemo bolji način za funkcionisanje Cafe-a.
 
Što se tiče zaštite privatnosti, ...
Na ebay-u je to rešeno tako da se može videti šta ste prodali ali ne ko je i šta kupio, što je jako dobro.

Pitam se zasto ebay nije zamaglio prodate predmete kao limundo, ocigledno su na nizoj lestvici razvoja

Ah, mozda zato sto je ljudima VAZNA ISTORIJA PRODAJE! Ne moze neko ko uspesno prodaje eksere i kamione imati isti status. Na primer: Pera prodao 100 kamiona i Laza prodao 100 hemijskih olovaka; Pera i Laza isti status - 100 pozitivnih. Svi ljudi su jednaki. Zivela utopija.

Rešenje od eBay-a takođe ima smisla, s obzirom da se ne vidi ko je kupac
Sviđa mi se rešenje.
Razmislićemo o tome, hvala.
 
Što se tiče zaštite privatnosti, ja podržavam ovu promenu jer je ranije bukvalno svako mogao da pravi dosije o kome god je hteo, šta je ko kupio i šta ga interesuje.

A to se inace ne radi na drugim mestima? Pocni od Benchmarka, pa ovde se vidi SVE ko je sta kupovao i prodavao do detalja.

Pretposlednji sistem je lepo funkcionisao, mislim na profil clanova, vide se sva imena, naziv predmeta i komentari o transakciji a i vidi se poslednjih par predmeta detaljno (link ka predmetu) iz recimo poslednjih mesec dva tri, dok ih sistem ne obrise. To je ono sto je i potrebno Limundu, tj. clanovima ucesnicima u kupoprodaji, videti da neko nije zloupotrebio sistem, ko sta prodaje i KO MU NA PREDMETIMA LICITIRA. Svako sa 3 grama mozga odmah moze da uoci da li je nesto sumnjivo u aukciji kad proveri ko licitira gde i kako.

Znaci, Vladimire, vrati sistem kakav je bio do pre mesec dana, radi nas i bogami i radi tebe i tvog brata jer sami sebi stavljate omcu oko vrata. Nasi ljudi jesu ovce ali nemojte da testirate svaki put kolike.
 
Ovaj put se slazem sa Acom, iz jednostavnog razloga:

Kakva bre privatnost ? Zamisli ne mogu da vidim STA je covek prodavao ili kupovao.

- google index
- aktivne aukcije
- bookmark profila
- adresa koju dobijam kao pobednik

Raditi pod pretpostavkom da ce neko sad da "ugrozi privatnost jer moze da vidi sta je clan Limunda prodavao" je veoma losa praksa, i ne dorpinosi ni 2% "zastiti privatnosti" a pritom 98% omogucuje PREVARE.


pitanje za remeo-a:

Na koji nacin je zasticena privatnost aktivnog prodavca ili pak kupca uklanjanjem aukcija ispod ocene ? STA je ovo donelo u korist zastite privatnosti ? Zamolio bih samo bez diplomatskih, vec realnih odgovora. Sa druge strane ja koji sam BIO spreman da kesiram novac za predmet ranije, ZNAJUCI sa kim imam posla: salvetar, markicar, preprodavac, ponavljac aukcija, prevarant, neodgovoran, diler ovog ili onog - ja to sad ne mogu da vidim. Necu da kupujem stvari. Ovde zapravo postoji zastita privatnosti ali iskljucivo prevaranata.

Mnogo losa praksa je PRETPOSTAVKA nekog teorijskog krivicnog dela da ce sad neko nekome da upada na gajbu i slicno sto ako se i desi desice se jednom u sto godina, dok ste uklanjanjem ocena omogucili u stvari gomile sitnih prevara od po par hiljada dinara sto je mnogo gore.
 
^sve sto si naveo nije sa ciljem da se stite prevaranti itd...sve to je sa jasnim ciljem a to je da pojacaju svoju prodaju, sve sto si naveo, pa i gasenje kafea (pod parolom nismo zadovoljni kako kafe radi :d ) i jos brdo stvari da ne nabrajam sad. Ja sam tamo malo trgovao i pobegao davno odatle. U vremenu koje dolazi bice dosta zanimljivijih portala sa slicnom tematikom, samo polako :).
 
@remeo

Ja sam pitao da li kupac ima pravo na reklamaciju u slučaju da je prodavac naveo tačne podatke o neispravnosti?
Ima tu još jedna siva zona, a to su predmeti oglašeni kao polovni ali neispitani.
Kakva je tu situacija u slučaju da kupac traži reklamaciju?
Ako je nešto neispitano to može biti i ispravno i neispravno i delimično ispravno.

U vezi slanja u inostranstvo.
Ako sam dobro shvatio, prodavac može svojim dodatnim uslovima prodaje, da derogira opšte uslove u kojima je recimo stavio da je slanje moguće?
Isto to, znači nije moguće u okviru Srbije, već ako piše slanje, mora da se šalje i tada dodatnim uslovima ne smeju da se ograničavaju opšta?
Možeš li da me uputiš na deo pravilnika gde to sve tačno piše?

@aca

Kako na benchmarku, možeš da imaš uvid u to šta je neko kupio?
Možeš da vidiš šta je neki nick oglasio, ali ne i šta je prodao i kome, a pogotovo ne njihove podatke.
Na limundu je bilo moguće da ti se neki lik nakači na grbaču zato što si ga pobedio na aukciji, da bukvalno prati sve tvoje aktivnosti, da ti se nakači lažnim nalogom, kvari aukcije, a kad tako pobedi, automatski dobije sve tvoje podatke, uključujući i kućnu adresu.
U kombinaciji sa spiskom predmeta koje si kupio i prodao ima čitav dosije o tebi, što itekako jeste ugrožavanje privatnosti.
Na benchu i drugim sajtovima koji funkcionišu po principu malih oglasa, ti sam odlučuješ kako ćeš se dogovoriti sa kupcem, i da li ćeš mu i koliko dati podataka o sebi, jer imaš punu slobodu da o tome odlučuješ.

@jackson

Pravo pitanje je zbog čega želiš da imaš uvid i u to šta je neko kupio?
Toga nema ni na ebay-u, jer je to privatna stvar, a privatnost je jedan od osnovnih principa na kojima se zasnivaju sve aukcijske prodaje.
Na ebay-u prodavac čak može da otvori potpuno anonimnu aukciju, gde se čak ne vide ni imena šifrovana zvezdicama, već samo "private bider" broj taj i taj.
Kako ebay ne propade do sada, zbog zloupotrba lažnih naloga u takvim situacijama nije mi jasno.
Ako te zanima šta neko prodaje i kakve je ocene dobio, nemam ništa protiv da se vide prodati predmeti, kao što ebay radi.
Ali onda imena kupaca, moraju biti šifrovana jer kao što rekoh, nedopustivo je takvo zadiranje u privatnost.
Mene može da interesuje tvoja istorija prodaje, ali nemam nikakvo pravo na informaciju o tome šta si kupio, šta voliš ili želiš, osim ako ti sam to ne kažeš u svom profilu ili listi želja.
Zato i kažem ako može da se implementira ovaj ebay sistem u potpunosti, to je u redu, ali da se vraćaju svi podaci kao i ranije na izvolte, ne dolazi u obzir.

Ja ovde pričam o legalnoj mogućnosti sistematskog pravljenja dosijea o nekome na Limundu, a ti pričaš o google indexu, i bukmarku profila.
Tačno je da donekle možeš da ispratiš nečije aktivnosti sa aktivnih aukcija, ali to se rešava šifrovanjem imena bidera, što izgleda Limundo nema nameru da uvodi.
btw, kao pobednik aukcije ti i dalje ne znaš šta je dotični kupio na ebay-u, a šta prodaje i kakav mu je feedback za te premete, to i treba da vidiš i sa tim sam se već složio.
Kako god okreneš vraćamo se na ono što sam rekao, suština aukcijske prodaje je privatnost a po potrebi i anonimnost, a prevaranata će biti uvek.
 
Poslednja izmena:
@aca

Kako na benchmarku, možeš da imaš uvid u to šta je neko kupio?
Možeš da vidiš šta je neki nick oglasio, ali ne i šta je prodao i kome, a pogotovo ne njihove podatke.
Na limundu je bilo moguće da ti se neki lik nakači na grbaču zato što si ga pobedio na aukciji, da bukvalno prati sve tvoje aktivnosti, da ti se nakači lažnim nalogom, kvari aukcije, a kad tako pobedi, automatski dobije sve tvoje podatke, uključujući i kućnu adresu.
U kombinaciji sa spiskom predmeta koje si kupio i prodao ima čitav dosije o tebi, što itekako jeste ugrožavanje privatnosti.
Na benchu i drugim sajtovima koji funkcionišu po principu malih oglasa, ti sam odlučuješ kako ćeš se dogovoriti sa kupcem, i da li ćeš mu i koliko dati podataka o sebi, jer imaš punu slobodu da o tome odlučuješ.
.

Ja ne znam sta ti kupujes i prodajes ali ovo je preterivanje. Slazem se da svuda ima nenormalnih da ne kazem i bolesnih ljudi ali za sve postoji resenje, prijava odredjenim sluzbama ako imas problema.
Ja imam redovno pozive na mobilni u 23h, ponoc ili iza ponoci sa skrivenih brojeva, jednostavno se ne javljam na te brojeve, a svaki poziv je prijavljen Telenor (pismeno) za uzmeniravanje. Dalje je posao za policiju.
 
@aca

To je bio samo jedan apstraktan primer, suština je - bolje sprečiti nego lečiti.
Potpunu zaštitu privatnosti niko i ne očekuje, ali treba je podići do nekog realnog nivoa, a zadržati mogućnost da kupac vidi s kim ima posla.
Zato mi se ebay metod čini odličan kompromis.
 
@Dzekson
Universe je lepo objasnio.
Razumem da znači kupcu da vidi više detalja o samim ocenama (koje sada ne vidi),
te ćemo proći kroz način prikaza ocena još jednom.

@Universe
Oduvek smo imali problem sa tim neispitano.
Kupac ima pravo na reklamaciju ako predmet nije u stanju kakvim je bio opisan.
Od prodavca zavisi da li će adekvatno opisati predmet ili ne,
ali svakako ako se nama kupac obrati za pomoć jer nije zadovoljan predmetom mi ćemo mu pomoći koliko možemo,
tj.uputiti prodavca da pokušaju da reše nastalu situaciju.

Inostranstvo: tačka 29 (PDF)
 
@remeo

Ko odlučuje da li je premet u stanju u kome je opisan?
Ko odlučuje da li je predmet propisno upakovan ili nije i po kojim standardima prodavac mora da pakuje predmet da bi se on smatrao propisno zapakovan?
Kako sprečiti mogućnosti da kupac namerno ošteti ili promeni stanje predmeta, koji mu se iz nekog razloga nje dopao i želi da ga reklamira po svaku cenu?
 
Ja sam sa limundom završio čak i pre nego što sam počeo!

Krenuo sam sa registracijom, treba sken lične karte hmm. ajde uradim sken na profi skeneru u 300dpi u pitanju je bila stara lična karta(knjižica) u mint stanju što bi rekli, struktura papira je mogla da se vidi, naravno preko za svaki slučaj da se obezbedim od mogućih zloupotreba (otvaranje firme na moje ime itd.) uradim preko skena warermark "za limundo". dakle transparentni, diskretan tekst preko čitavog skena. Sve je ostalo netaknuto svi podatci jasno čitljivi, na štampi se tek nazire watermark.

Kad stiže mejl ili poruka, napisana ćelavom latinicom, i obraćanje ko da se znamo godinama! nigde poslovne kultue, obraćanja sa Vi, Vaš, Poštovani...
Zdravo,

nazalost, nismo u mogucnosti da oznacimo tvoj nalog kao
punopravan jer su podaci na kopiji licne karte koju si
nam poslao veoma slabo vidljivi.

Molila bih te da pokusas ponovo da nam posaljes
fotografisan dokument (pasos ili vozacku dozvolu)

Ovaj deo registracije je neophodan
kako bismo zajedno podigli Limundo na sto veci nivo
i dostigli visok kvalitet i sigurnost za sve clanove.
Cilj nam je da stvorimo zajednicu
u kojoj clanovi imaju poverenja jedni prema drugima
i medju kojima se odvija fer i korektna saradnja.

Unapred hvala na trudu i razumevanju.


Pozdrav
Nina
Limundo tim

Pošaljem odgovor:
Poštovani,

Nina drago mi je da ste se javili mogu samo da vam kažem da sam primivši Vaš mail postao veoma sumnjičav u vezi Vašeg web servisa. Na ličnoj karti su svi podatci izuzetno čitnljivi i slobodno mogu da kažem da taj ko ne može da pročita podatke ili je ugasio monitor ili ima velikih problema sa vidom. To bi bilo sve čak i više od podataka koje bi bio rad da dam nekom licu - servisu (mada i ovo sa ličnom kartom sam izhitreno uradio i sada se kajem)... Predpostavljam da bi sledeće od podataka trebalo da vam dostavim brojeve kreditnih kartica sa pripadajućim pin kodovima. I da cekam policiju na vratima zato što je neko zloupotrebio moje podatke prilikom vršenja nekog krivičnog dela... Ovu komunikaciju sačuvaću kao dokazni materijal ukoliko dođe do zloupotrebe mojih podataka koje sam vam već dostavio popunjavanjem formulara i dostavljanjem podataka - kopije lične karte.

Ono što takođe budi moje sumnje je i to da nemate dovoljno poslovne i lične kulture - bontona umesto da persirate nekom budućem mogu slobodno da kažem poslovnom partneru Vi mu se obraćate kao da ste sa njim čuvali ovce. Ili se možda Vi i ja poznajemo od nekud?

Ostatak podataka nemojte da očekujete. Ukoliko vam do sada dostavljeni podatci nisu dovoljni slobodno možete da izbrišete nalog.

Zatim ponovo mejl od limunda:
Zdravo,

Izvinajavam se sto tek sada odgovaram
zao nam je sto si tako shvatio
Dokument prilikom registracije nam sluzi iskljucivo
za potvrdu datih podataka u nalogu i ozbiljnosti
registracije i u druge svrhe nemamo potrebu da je
koristimo.

O nasoj obavezi i zastiti datih podataka mozete detaljno
procitati u pravilniku koji stoji na Limundu
http://www.limundo.com/Pravila


Ovaj deo registracije je neophodan kako bismo zajedno
podigli Limundo na sto veci nivo i dostigli visok kvalitet
i sigurnost za sve clanove.Cilj nam je da stvorimo zajednicu

u kojoj clanovi imaju poverenja jedni prema drugima i medju
kojima se odvija fer i korektna saradnja.

Unapred hvala na trudu i razumevanju.

Naravno posle ovog mejla dalje komunikacije sa moje strane nije bilo! Kakvu ozbiljnost očekivati od firme koja nema dovoljno poslovne i lične kulture, uz to ne zna da koristi latinično pismo.

Toliko od mene!
 
U reaonosti taj sto persira drzi DISTANCU i gleda da te otkaci, manite se kulture i babskih prica! (ovo je iz iskustva ko radi sa ljudima slaozice se...)
 
Potpuno se slazem sa acom , ko vama persira red je i vi njemu, niste u poziciji da vi odredujete sta je bolje a sta ne.
Na pijacu kad odete po kajmak tad je bolje na TI, da bi imali blizi odnos sa prodavcem i da vas ne bi prevario pri merenju, dok u kulturnom svetu vaze drugacija pravila.
 
limundo kulturan svet, ne budi smesan, pa limundo je isto sto i pijaca :)

naravno ja persiran onima sto mi se obtacaju sa brate ovo ono, ne zato sto ih postujem vec ocekujem problem i drzim ih na distanci :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno