Šta je novo?

Targo Telekom

Caskao sam sa operaterom malopre...sta ce i on jadan da mi kaze, verovatno sam 100 danas s kojim cetuje.
 
Najnoviji update iz TT celokupna prodaja odpuštena. Daj te da vidimo sad kako se sklapaju ugovori a po informacijama koje kruže istrebljenja iz TT nisu zavrsena na redu je magacin i svemogući deo tehnike. Pricali smo i pricali od juna a vi se pljuvali ne ne moze biti ulozeni milioni itd itd. Nazovite nekog od supervizora ili prodaje ako imate telefon posle 13 svi nedostupni.... Mi cemo i dalje nastaviti sa pljuvanjem ne po radnicima koji su ostali vec po Rasti i Patriku Cegelu i po Dulicu koji im je dozvolio da rade ovo sto su radili i sa zemljom i sa narodom a pogotovo sa zaposlenima.

Ajde bre više skini nam se sa one stvari!
Zabole me i da li si /ste dobili platu i da li je targo najviše robovlasnička forma u Srbiji.

Šta su oni to uradili sa narodom i Srbijom? Jesu pokrali nekog? Oteli nekome imovinu, ubili nekoga?

Niko te /vas nije bio po ušima da tamo radiš/radite i ne zanima nas da li sad crkavaš jer ti nije plaćena markica za prevoz. ZABOLE NAS I SMARAŠ. Idi žali se kuriru.
 
Evo mog iskustva, tj iskustava...

Prvo, imam paket kući tv i net, kao i u igraonici.

Kući sve radi SAVRŠENO i svako veče pred spavanje se u molitvi zahvalim onima koji su mi targo doveli u ovu moju varoš. Radost kada sam raskinuo ugovor sa Telekomom /adsl/ i kopernikusom /cable/ ne može da se opiše rečima.

U igraonici haos od čuvenog remote upgrade-a modema. Reseti u nizu, prekidi. Sad, da mi je kući pa da me briga, ali u igroanici možete zamisliti haosa kada neko igra lol ili dotu i krene to ******. Znaju ljudi da ništa nije moja krivica, ja uplaćujem po sat svakome radi duševnog bola, ali svi ***** i ja ponajviše. To već traje mesecima. Zvao sam više puta, UVEK su se javili, bili maksimalno predusetljivi, zapisali podatke, itd, itd. Onda prestane, pa se valjda i oni ne javljaju, pa krene pa ja opet nazovem. Zvao tako 2, 3 puta.. Dugo je sve radilo, ali su masovni reseti krenuli poslednjih par dana praktično svakodnevno. Opet sam zvao, opet se devojka javlja, maksimalno uslužna i deluje kao da želi da pomogne. Stavila me kao prioritet i zamolila da pošaljem i mail kako bi mi najbrže moguće odgovorili oko "rešenja". Meni nije jasno samo što ne downgradeuju sistem dok ne nađu rešenje. Nisam pizdeo što me ne zovu jer sam svestan da rutera nema, i da verovatno nisu u stanju da urade bilo šta, ali sada sam rešio da ih nagazim pošteno, ako bude bilo potrebe i ne reši se sve mirnim putem.

Dakle, uopšteno, slika na tv-u - perverzija, net - apsolutna perverzija. Em ima par megabita više od plaćenog, odziv je suludo brz, em je ubedljivo bez ikakve konkurencije najbolji odnos cena kvalitet.

Nešto se definitivno dešava u pozadini, a za to imam i potvrdu od lokalnog šefa filijale sa kojim sam izgradio super odnose, poslao sam im desetine mušterija bukvalno, on meni pomogao u par situacija. O čemu se radi, ne zna se, ne zna ni on, ako mu je verovati (nije isključeno da nije hteo da mi kaže). Da li će da ih neko kupi, da li će da krenu da investiraju opet, ne znam.. Vreme prolazi, ni ovde ne uključuju nikoga, suludo je da toliko dugo nemaju modeme i izbijaju sami sebi ogromne pare na mesečnom nivou. To je samo dokaz da se nešto valja iza brda, veliko... Moje mišljenje. Sumnjam da je problem do gazde jer mreža je tu, infrastruktura je tu, sa ovim cenama i kvalitetom, POČISTIĆE svu konkurenciju, to se kod mene već desilo, mada us rani kopernikus se teško može nazvati konkurencijom.

Samo se nadam jednom: da ih ne kupi ova usrana država. Prvi put se pojavio neko o je ljudima dao izbor, ponudio kvalitet i razumne cene, i da odmah taj neko propadne možda čak i usled pritisaka države i ostalog tele lobija... Ako budem opet morao u telekom, ima da se roknem. Građani troše enormne iznose para zato što postoji jbni monopoli u svim sferama poslovanja, trgovina, telekomunikacije, šta god. Konačno je to neko malo prodrmao i ako odmah propadnu, onda do q.... sve...
 
Ko o cemu, ja cu opet o TT i finansiranju: mislim da TT jednostavno nema para za poslovanje. Nije u pitanju nikakav pritisak konkurencije, drzave, belosvetske zavere i sta ti ja znam. Jednostavno, TT je racunao da ce uz pomoc politicke zaledjine uspeti da nadoknadi nedostatak para. Posto je zaledjina izostala, ostatak price polako pada u vodu, nazalost. Prica o nelegalnom postavljanju magistralne mreze i odredjeni postupci koji se vode pred pravosudnim organima, nimalo ne pomazu u nalazenju investitora.
Ko prati trziste telekomunikacija, zna da je TT kasnio sa pocetkom rada (tj. pruzanja usluga) 6 i vise meseci. Visemesecni pregovori o kupovini opreme/SW-a i usluga od vodeceg svetskog proizvodjaca telekom opreme, tada su prekinuti od strane proizvodjaca upravo zbog nedostatka realnog plana finansiranja. TT je tada morao da se okrene na drugu stranu, nadje drugog dobavljaca, i to je izazvalo znatno kasnjenje.
Cela prica oko "cekanja modema da dobiju sertifikat" meni vise lici na izgovor, nego na realno stanje. Licno, da posao moje firme stoji vise meseci cekajuci na drzavno regulatorno telo, o tome bih pisao u novinama svaki dan, a potencijalnim korisnicima bih svake nedelje slao pismo sa trenutnom situacijom. No dobro, to sam ja, mozda uprava TT-a ima drugaciji pristup komunikaciji sa korisnicima.
Do sada, TT je i pored znatnih sredstava ulozenih u mrezu, privukao mali broj korisnika. Mali u odnosu na to koliko im treba i sasvim sigurno znatno manji nego sto su planirali/ocekivali. Konkurencija koja je direktno ugrozena, tj. ona na cijoj teritoriji je TT prisutan, je reagovala pametno, malim poboljsanjem usluge uz odrzanje relativno niske cene, cime je TT-u izbila glavni adut. Vecini korisnika, kvalitet/brzina internet veze nije presudna u izboru operatera, narocito ako je TV ponuda losija, ako to zahteva dodatne radove u stanu, itd... TT jeste velikodusno ugradio mrezu u (skoro) sve zgrade gde su hteli da ih prime, ali pitanje je u koliko zgrada ce im se ta investicija isplatiti. Kako stvari stoje, oni poslednja 3 meseca nisu prikljucili ni jednog korisnika, bez neke naznake kada ce poceti ponovo sa prikljucenjem. To znaci da firma koja je mlada, i kojoj je stalni rast neophodan za opstanak, vec 3 meseca nema rast prihoda. Malo ili mnogo, videce se za neko vreme.
Licno bih voleo da TT uspe da prevazidje sve ove probleme, jer su kao konkurencija neophodni trzistu kao sto je nase. Sa druge strane, i kao neko ko prati ovu pricu vec par godina, nisam veliki optimista.

Pozdrav
 
Ne verujem ja u te vase price da su oni neozbiljni, naprotiv, mislim da zastoj nije do njih. Oni su isplanirali da imaju modeme kojima ce moci da upravljaju iz centra i tu je nastao problem sa prvim upgrade-om. Kad se tako nesto desi, obavestava se dobavljac, odnosno proizvodjac. Proizvodjac onda pokusava da otkloni problem jer je dao garanciju na svoj proizvod i tu mora da je nastao zastoj. Dalje, sta moze da se desi, da ili povuku sve modeme i zamene ih drugim ili na neki nacin, mozda poboljsanjem softvera ili firmvera isptave taj problem. Mreza postoji i radi, dozvole su dobili u februaru prosle godine i to im niko nece oduzeti jer redovno placaju poreze, imaju odredjeni broj klijenata koji donekle donose profit, a za stetu ce mozda traziti nadoknadu od snabdevaca... Ko zna, mozemo samo da nagadjamo dok nesto ne iznesu u javnost. Ali ja ih necu menjati, kad isprave isprave. Najmanje zelim, ko sto kaze Marcuss, da mi se ponovo desi da mi net zavisi od onih neradnika u lelekomu ili da ne nabrajam od kojih jos i da ne delim epitete. Skoro sve sam ih isprobao, a za dan dva cu otkazati net i Telenoru za telefon jer vec nedelju dana nemam uopste konekciju a nisam ga ni trosio. Nova je ovo mreza i dok se ne postavi na dobre noge mogu se i desavati ovakvi problemi, ali kad to jednom krene, zaboravicemo i na taj kol centar jer nam nece ni trebati.
 
@MarcusS da li je moguce da ti samo zamenis kucni i igraonicki modem i da vidis kako se ponasaju?
S obzirom da je u igraonici frka, ajde probaj, bas me zanima kako ce se ponasati modemi...
 
I mene bi zanimalo kako bi to izgledalo, ali sumnjam da to može da uradi sam, bez podrške provajdera.
 
Do sada, TT je i pored znatnih sredstava ulozenih u mrezu, privukao mali broj korisnika. Mali u odnosu na to koliko im treba i sasvim sigurno znatno manji nego sto su planirali/ocekivali. Konkurencija koja je direktno ugrozena, tj. ona na cijoj teritoriji je TT prisutan, je reagovala pametno, malim poboljsanjem usluge uz odrzanje relativno niske cene, cime je TT-u izbila glavni adut. Vecini korisnika, kvalitet/brzina internet veze nije presudna u izboru operatera, narocito ako je TV ponuda losija, ako to zahteva dodatne radove u stanu, itd... TT jeste velikodusno ugradio mrezu u (skoro) sve zgrade gde su hteli da ih prime, ali pitanje je u koliko zgrada ce im se ta investicija isplatiti. Kako stvari stoje, oni poslednja 3 meseca nisu prikljucili ni jednog korisnika, bez neke naznake kada ce poceti ponovo sa prikljucenjem. To znaci da firma koja je mlada, i kojoj je stalni rast neophodan za opstanak, vec 3 meseca nema rast prihoda. Malo ili mnogo, videce se za neko vreme.
Licno bih voleo da TT uspe da prevazidje sve ove probleme, jer su kao konkurencija neophodni trzistu kao sto je nase. Sa druge strane, i kao neko ko prati ovu pricu vec par godina, nisam veliki optimista.

Pozdrav

Odlican post !

Moj drug je kod Vektora, a TT je usao u zgradu i mada mu treba brz internet TT je skuplji. Vektorovih 10/1 (ili 20/1) ga zadovoljava.
Mali broj korisnika ima potrebu za brzim uploadom.
Za takvu investiciju par hiljada korisnika je jako malo a na trzistu je presudna cena paketa a ne ul/dl.

Ja ih cekam, ali prosli su mikro rovom pored zgrade pre vise od godinu dana. A bas zbog njih nisam koristio akcije sa ugovornom obavezom.
 
Zamena modema je meni prvo pala na pamet ali mi je tetka iz call centra rekla da ne radim nista bez konsultacije sa tehnickom sluzbom.. Pa reko ajde da ne pravim potencijalno i sam neki problem, strpicu se jos malo.
 
@Alister: Hvala

@Soboslikar: Mi (odnosno, bar ja, za vas druge ne znam), nemam dovoljno informacija da bih mogao da nagadjam zasto je povecan broj problema nakon upgrade-a ONT-a.
Kao sto kazes, proizvodjac opreme bi trebao to da resi. U nacelu, da, ali samo ako izmedju njega i kupca (tj. TT-a u ovom slucaju) postoji ugovor o podrsci koji obuhvata i ovakve slucajeve. Cisto da se zna, u telekomunikacijama, garancija na SW je kratka, cesto kraca i od 6 meseci. Pri tome, resavanje garancije spada pod "Best Effort" policy, tj. proizvodjac ce resiti problem u roku u kom ga bude resio :) To znaci da nece biti prekovremenog rada, nece biti "Emergency" situacije kada tim inzenjera radi non-stop dok se problem ne resi, itd... Ako se zeli vise od "Best Effort", tj ako se zeli resavanje problema u odredjenom vremenskom roku, postoje ugovori o odrzavanju (Support) kojima se pokrivaju i ovakve situacije. Napr: za problem klase "Emergency" kada veci % korisnika nema uslugu ili kada je ugrozena naplata usluge, rok za pocetak rada na resavanju je oko 20 minuta, za Workaround (zaobilazenje) je 2 sata, a za resenje je 4 sata. E sad, na operateru je da proceni koji njegov sistem je "Mission Critical" i da na osnovu toga kupi Support za njega. Cesto se desava da zbog ustede, operater ne kupi podrsku za neki sistem, a onda na svoju zalost i stetu, otkrije da je sistem ipak "Mission Critical".
Ovime sam samo hteo da skiciram sta sve moze da bude uzrok zasto problem upgrade ONT-a nije resen posle vise meseci. Krivica moze biti na jednoj, drugoj ili na obe strane. Informacije kojima raspolazem nisi dovoljne da ocenim ko je u ovom slucaju "krivac". Da ne spominjem cinjenicu da mozda svi ONT-ovi nisu potpuno isti (mozda se neke serije razlikuju u nekim detaljima), sto "jednostavnu" operaciju upgrade-a moze da dovede do prave katastrofe. Cest slucaj je da upgrade SW na uredjajima zahteva prethodan upgrade sistema za upravljanje mrezom (Network Managenment System). No, NMS je poseban sistem (ne dolazi u paketu sa uredjajima nego se posebno kupuje), pa je potrebno izdvojiti dodatne pare da se plati i ovaj upgrade...
Naravno, neki insider iz TT-a ili dobavljaca opreme mogao bi da rasvetli celu pricu: da li stvarno postoji problem sa upgrade-om ONT-a, koliko je ozbiljan u smislu broja pogodjenih korisnika i kako ce se resiti.
Inace, neki veliki proizvodjaci opreme slede "Follow the Sun" koncept podrske: imaju Support centre strateski rasporedjene po celom svetu - napr na 3 lokacije koje su medjusobno udaljene po ~8 vremenskih zona. U slucaju nekog problema, lokalni inzenjer ukljucuje Support centar koji je u to doba aktivan, tj. onaj koji najvise odgovara lokalnoj vremenskoj zoni. Ukoliko se slucaj ne resi do kraja radnog vremena, slucaj preuzima sledeci Support centar, i tako u krug dok se ne resi. Na ovaj nacin, kad god i gde god da se desi problem, postoji odmoran tim inzenjera koji radi na problemu u okviru svog normalnog radnog vremena. Naravno, postoje posebne procedure za preuzimanje slucaja izmedju dva Support centra, da bi se obezbedio potpun prenos svih relevantnih informacija. Ovo ima svoju cenu i sebi mogu da priuste samo veliki proizvodjaci koji imaju dovoljno korisnika koji mogu i hoce da plate ovako nesto.

Pozdrav
 
Poslednja izmena:
Odlican post !

Moj drug je kod Vektora, a TT je usao u zgradu i mada mu treba brz internet TT je skuplji. Vektorovih 10/1 (ili 20/1) ga zadovoljava. ... Za takvu investiciju par hiljada korisnika je jako malo...

Ne znam kako je TTskuplji, kod TT paket od 24/12 (a realno ti puste 26/13 !) kosta isto kao i kod Vektora 20/1, tj 1590 din. I otkud znas koliko korisnika imaju ? Pogledaj koje usluge jos pruzaju poslovnim korisnicima i dosta je da imaju 3-4 velike firme i to menja kompletnu sliku, a plus imaju usluge i iznajmljivanja i odrzavanja servera, prodaju hostinga i pruzanje usluga tranzita, mogu i ostali provajderi da dobijaju linkove, tunelske veze i td. Znaci, iluzorno je pricati da oni zive samo od 2000 pretplatnika. Mozda je to i tacno, mada verujem da ce se kod njih nakaciti dosta preduzeca, jer kad dobiju vpn onda ujedno imaju i besplatne telefonske veze.

@rafiki,
Ne znam ja i to sam i napisao, da li je garancija istekla ili ne, ali... ako si ti kupac i ja prodavac, ja moram da snosim i neku odgovornost za ispravnost robe i softvera koji sam ti prodao. TT je kupio na hiljade modema i sad ga to kosta jer mu posao stao najverovatnijezbog neke greske, mozda u firmveru a mozda i u hardveru, jer ko je lud da vidi da nesto nije u redu i da gura po istom i kupuje na hiljade istih modema. Oni, ako ne otklone gresku, verovatno ce ici na druge modeme. Ja licno verujem da je to u pitanju, a ne nezainteresovanost gazde da pokupi pare sa trzista i ne znam sta ljudi jos o tome pisu ovde po forumu. To su nagadjanja bez logike. Da oni traze kupca da se izvuku iz posla, licno u to ne verujem jer ja to u bunilu nebih uradioda sam na njihovom mestu ili bi trebalo neko to jako masno da plati. Posle 4 godine izgradnje i dobijanja svih dozvola, ta mreza je sada mnogo vece vrednosti. Kredite banka moze i da odlozi uz neke kamate, uvek se nadje resenje, ali takav posao se ne ispusta tako lako na startu.
 
Ja predlazem da mi ovde sa foruma skupimo neku kintu i lepo izadjemo sa ponudom ka TT.
 
Danas iznenadjenje na targo lokalu kod mene... "lokal je zatvoren zbog reorganizacije, sav info na call centar"......
 
Resio sam problem evo i kako, mozda nekom zatreba:
Pukla mi je veza-nestalo interneta. ONT je u bridge modu...pokusavao sam da restartujem i ONT i moj ruter nije bilo interneta. Onda sam sutradan uvece povezao direkt laptop na ONT preko LAN-a i dobijem internet. Probam opet da povezem moj ruter i on nece da pokupi IP i DNS...i lupaj glavu 3 dana zasto je to tako. Veceras me pozove neki car iz tehnicke i objasni mi da njihov sistem pamti poslednju MAC adresu uredjaja koji je bio na mrezi i on je zapamtio MAC adresu laptopa(to je bag inace koji su oni ranije mogli da resavaju, sad iz nekog razloga ne mogu vise). Tako da koji god drugi uredjaj da povezem on nece da mu prosledi parametre. Sistem po recima lika iz tehnicke podrske pamti MAC do nekih 24h(to je okvirno). E sad on me pitao da li moj ruter ima MAC clone opciju, ja mu kazem da ima i da sam probao i nece...ali caka je u tome sto meni ruter daje opciju da kloniram njegov mac i koristim ga kao javni, a nije njegov mac zapamtio sistem nego mac laptopa. To smo skontali kad me je on pitao da li mi je ruter "asus tech" - to je ustvari asus i njegovu MAC adresu je mreza zapamtila. Ponovo sam usao u ruter i umesto te ponudjene MAC adrese ukucao sam MAC adresu laptopa i naravno sve radi.

Hvala liku iz tehnicke podrske(cita forum inace), da njega nije bilo jos bi ja lupao glavu. To je ono sto sam pricao odma u ranijim postovima. Mozda je neka glupost, a na kraju se ipostavilo da jeste. Samo je bilo potrebno da me pozove neko ko "zna o cemu prica", a ne ljudi iz call centra(ne vredjam nikog ovim)

Pozdrav ljudi
 
Poslednja izmena:
Ja sam malopre razgovarao sa nekim iz tehničke podrške TT-a, svaka čast gospodinu na trudu i znanju :)
 
Pre par dana je navršena godina od kako sam korisnik TT-a. Ni jednom nisam razgovarao sa tehničkom podrškom. I to je prva takva godina, u poslednjih deset, od kako koristim broadband pristup.
Držim im palčeve da ovako nastave.
 
Bilo bi sve u redu da sam ostavio sve povezano nekih 24h(taj vremenski period je okviran...). Sistem mi trazio od ONT-a renew mac adrese, a posto je on u bridge mod sistem bi pokupio mac od mog rutera i sve bi radilo...

Najbolji im je net i tu razgovora nema, greota bi bilo da stave katanac ili tako nesto.
3012511627.png
 
Poslednja izmena:
Ja samo da javim da sam uspeo da namestim da mi se i laptop i PC vide u mreži i u Homegroup-u. Bez bridge moda na ONT-u, bez dodatnog router-a :) I na laptopu i na PC-u je Windows 8 Enterprise x64
 
Poslednja izmena:
Kad bi probao da ubaciš i neki W7, čini mi se da to nikome nije uspelo
 
Najnoviji update iz TT celokupna prodaja odpuštena. Daj te da vidimo sad kako se sklapaju ugovori a po informacijama koje kruže istrebljenja iz TT nisu zavrsena na redu je magacin i svemogući deo tehnike. Pricali smo i pricali od juna a vi se pljuvali ne ne moze biti ulozeni milioni itd itd. Nazovite nekog od supervizora ili prodaje ako imate telefon posle 13 svi nedostupni.... Mi cemo i dalje nastaviti sa pljuvanjem ne po radnicima koji su ostali vec po Rasti i Patriku Cegelu i po Dulicu koji im je dozvolio da rade ovo sto su radili i sa zemljom i sa narodom a pogotovo sa zaposlenima.

To su strasne stvari.
A jel vas ucenjuju zivotom da radite u targu?
A zasto ne nadjete bolji posao, ili se vratite kuci?
 
Bukkake bob - to je demagogija o cemu pricas. Ako covek iskreno kaze koji su problemi iznutra, to treba postovati.
Dakle za nove korisnike mrka kapa - to je zakljucak..
 
Hvala liku iz tehnicke podrske(cita forum inace), da njega nije bilo jos bi ja lupao glavu. To je ono sto sam pricao odma u ranijim postovima. Mozda je neka glupost, a na kraju se ipostavilo da jeste. Samo je bilo potrebno da me pozove neko ko "zna o cemu prica", a ne ljudi iz call centra(ne vredjam nikog ovim)

Pozdrav ljudi

Pa red je da se pomogne kolegi forumasu.
Pozdrav i izvini na cekanju.
 
Poslednja izmena:
Auu, evo ga pravi radnik Targa.
Sada kad' te napadnu sa pitanjima.. :)
 
Nazad
Vrh Dno