Šta je novo?

Targo Telekom

Cekaj malo, sad opet baratas sa podacima... koliko klijenata ? :d
Pa ako i bivsi radnik zna da ima 600 klijenata koji su sklopili ugovor i cekaju na prikljucenje, onda je to ta informacija. Mada, pitanje je koliko bi se ljudi sad odmah prikljucilo, ja licno verujem da zainteresovanih ima mnogo vise, samo sto je to rasuto po raznim delovima grada i kad koga stignu da prikljuce. Ne zelim da ulazim u traceve i nagadjanja, a mislim da oni nemaju nepremostivih problema, pogotovo sto je mreza izgradjena i funkcionise. Njima problem moze biti samo nasa birokratija, a u nedostatak novca ne verujem jer ta banka koja im je dala tolike pare nece dozvoliti da posao stane i dace im jos kredita. I svako bi da bude akcionar u jednoj takvoj firmi, pa u slucaju da zafale investicije to nebi bio problem. I njihova je stvar njihovo poslovanje i sta je za javnost a sta ne. Ti si kao klijent dobio ono sta si narucio i sta te briga vise, oni ce se snaci i kad bude problema. Najvece probleme su prebrodili i ostalo je prikljucenje sto vise klijenata. Po mom misljenju oni veoma pametno nastupaju na ovom trzistu. Prizeljkivao sam i ranije da se kod nas takav ftth izgradi, s'obzirom da ga vec odavno ima i u Madjarskoj, Bugarskoj i Rumuniji, ali nasim provajderima su ocigledno bile drugacije racunice, pa je uleteo neko inteligentniji i sad ce domacim firmama da smanjuje dobit. Ali to je njihova stvar, ko umije njemu dvije, pa neka nastave sa politikom pljacke, sve ima svoj kraj.
 
Od mene mozete slobodno ocekivati pomoc, savet i informacije, ali tacne i proverene informacije(sve sto je bivsi kolega/kolege napisao u postu je pre svega tracarenje).
Takodje postoje neke informacije koje naravno znam ali ne mogu da ih postavim ovde.

ok moze li onda informacija zasto mi internet puca zadnjih mesec dana po par puta dnevno ?

zvao sam .... ali u onom call centru kao da rade ovce ili ..... krave .... ili neke domace zivotinje ... pojma nemaju, niti sam dobio neku normalnu informaciju od njih.

Ovo sam doziveo par puta na vise lokacija i jedino je SBB do sad bio korektan i iskren .... uvek su priznavali da je do njih problem i davali neku procenu kad ce biti resen (procena me ne zanima samo da ne lazu ... "kod nas sve radi")

Art Communications dok sam bio na konjarniku tuga cemer i jad .... tokom dana do nekih 2 ujutru ping 2000+ms packet loss oko 20% + ..... i uvek su mi pricali bajke kako je kod njih sve ok, da bi mi radnik koj je dosao kod mene u stan da proveri lepo rekao "prodali smo previse kapaciteta i kad su sve online zagusenje je ogromno", preselio sam se cim sam nasao drugi stan jer mi je internet trebao za posao.

Radius vektor, zaposlili crnogorce koji ne znaju srpski da izgovaraju ..... i kao stablo ..... "sve je u redu kod nas", zamenjeni targo telekomom cim se ukazala mogucnost.

Targo telekom .... 5 meseci besprekornog interneta ... zanji mesec katastrofa, od 2 do 20 prekida tokom dana (nisam non stop na kompjuteru ko zna koliko se to cest odesava), zovem ih ..... hm .... provericemo .... kod nas je sve ok...... EEEEE srbijo ... kako ok pa imaju valjda neki program koj nadgleda konekcije ... meni se modem resetuje kad hoce i koliko hoce, net nestaje kad mu dodje .... pa negde se to valjda belezi ?

Tako da sam shvatio da sam od pocetka bio u pravu sto se targo telekoma tice, namestena firma na namestenom poslu, koja je sklepana da bi se prodala u sto kracem roku za sto vise para.

Ah da .... korisnika je oko 3000+ informacija od upravnog kadra od pre par meseci, (posto vidim da ovde svi hoce da cuju koliko je to korisnika nakaceno)
 
Soboslikar,

Jel ti stvarno mislis da:
- banke trce da daju jeftine kredite firmi koja ima par hiljada korisnika (citaj: 10.000 korisnika X 2.000 RSD mesecna pretplata = 20.000.000 RSD = 200KEUR mesecnog prihoda, i procenjene dugove oko 30MEUR)?
- se akcionari utrkuju da investiraju u firmu koja poslednja 3 meseca nije dobila ni jednog novog korisnika - rast firme u poslednja 3 meseca je 0 (nula)?
- neobjavljivanje jednog jedinog zvanicnog saopstenja o razlozima prestanka prikljucivanja novih korisnika je pametan nastup na trzistu?
- je dobro poslovanje to sto 6 meseci nakon prikljupanja saglasnosti da izgrade mrezu u Mirijevu nisu poceli radove?

Ako je gore navedeno za tebe sinonim dobrog poslovanja, predlazem ti onda da prodas sve sto imas i ulozis u TT. Isplatice ti se...

Inace, slazem se da TT nema nepremostivih problema. Samo je pitanje da li uprava zeli i moze da premosti te probleme...

Pozdrav
 
ok moze li onda informacija zasto mi internet puca zadnjih mesec dana po par puta dnevno ?

Puca ti konekcija jer je firmware na ONT-u los. Tacnije, prekid u konekciji nastaje uglavnom kad je load na ONT-u povecan(routing+WiFI+switching), mada to nije pravilo.
Kad se ONT oslobodi svih funkcija sem one bazicne tj. da radi kao media converter prekidi se smanjuju ili u potpunosti nestaju(ovo moze da potvrdi svako ko ima svoj ruter iza ONT-a i ONT u bridge-u). Pri tome taj ruter ne mora da bude neki hi end uredjaj nego obicni plastikaner.

Sad ono drugo...
Kolege koje rade u call centru su ubedljivo najveci profesionalci racunajuci ceo Targo i oni rade svoj posao najbolje moguce, tako da te molim da ne koristis takve nazive.
Razumem da neko bude iznerviran ovakvim problemom, ali niko nije osudjen da koristi nesto sto mu ne odgovara.

Pozdrav
 
100% potvrdjujem ovo sto je BECKS napisao. Koristio sam svoj ruter prvih par meseci i sve je bilo ok. Kada je krenula prica o update-u FW-a, skinuo sam svoj ruter i krenuo da koristim ONT. Krenuli su restarti. Vratio sam svoj ruter i od tada sve radi kao sat.
 
Soboslikar,

Jel ti stvarno mislis ...
Ako je gore navedeno za tebe sinonim dobrog poslovanja, predlazem ti onda da prodas sve sto imas i ulozis u TT. Isplatice ti se...

Inace, slazem se da TT nema nepremostivih problema. Samo je pitanje da li uprava zeli i moze da premosti te probleme...

Pozdrav

Da, stvarno mislim. Inace nemam dovoljno para da bih im bio znacajan akcionar, pa tvoj predlog zato otpada, a nisam siguran da bi oni to tako odmah i prodali. Posao im je tek na startu i to ne mozes porediti sa firmama u punom zamahu. Danas u ovoj sveopstoj krizi u Evropi, imati i dobijati gomile pretplatnika, koji svakog meseca placaju, je nesto sto ce tesko propasti. Neka imaju sada momentalno i samo tih 3000 klijenata, ne znam sta to tebi znaci ? Valjda oni znaju sta im je prece u poslu i zasto ne prikljucuju nove klijente, a znaju i kad im stizu rate kredita. Sutra mogu da prikljuce MUP Srbije, kome je realno potrebna takva veza i jako bi im ustedela mnoge telefonske impulse i poboljsalo prenos podataka, pa bi TT mogao samo od toga da zivi. Nisam upoznat sa slucajem da je neki provajder propao sa ftth mrezom.
 
Puca ti konekcija jer je firmware na ONT-u los. Tacnije, prekid u konekciji nastaje uglavnom kad je load na ONT-u povecan(routing+WiFI+switching), mada to nije pravilo.
Kad se ONT oslobodi svih funkcija sem one bazicne tj. da radi kao media converter prekidi se smanjuju ili u potpunosti nestaju(ovo moze da potvrdi svako ko ima svoj ruter iza ONT-a i ONT u bridge-u). Pri tome taj ruter ne mora da bude neki hi end uredjaj nego obicni plastikaner.

Sad ono drugo...
Kolege koje rade u call centru su ubedljivo najveci profesionalci racunajuci ceo Targo i oni rade svoj posao najbolje moguce, tako da te molim da ne koristis takve nazive.
Razumem da neko bude iznerviran ovakvim problemom, ali niko nije osudjen da koristi nesto sto mu ne odgovara.

Pozdrav

ti ocito nisi citao moj post kad tako odgovaras, kako je molim te radilo sve ok 5 meseci .... a zadnjih mesec dana zabada ??? jel su menjali firmware u uredjaju online ???

Da su profesionalci resili bi problem ili bi bar rekli u cemu je problem, tako da prica o profesionalizmu u call centru ne postojim najvise sto sam od njih dobio je .... "evo zapisali smo i napravili nalog pa ce kolege resiti uskoro" to ti je profesionalizam to i moju macku mogu da naucim da radi, oni nisu nista drugo do obicne sekretarice.

O osudjivanju .... ako malo razmislis i shvatis da je vecina korisnika potpisala ugovor na 2 godine mozda razumes da sam "osudjen" da ga koristim osim ako ne zelim da platim neku nebulozu za raskid ugovora, sto ne zelim, realno.

Ako se ovo nastavi imaj ja drugi lek za njih a zove se smaranje Ratela 24/7 e onda kad oni njih smore "strucnjaci" ce morati da rese problem.


Sto se tice ONTa .... nemam nameru da stavljam svoj ruter posle istog jer je predvidjen da zavrsi posao, ima 2-5 uredjaja nakacena na WiFi + TV ako to ne moze da isprati .... onda nek ga menjaju, nemam niti mesta gde da stavim dodatni ruter niti zelju
 
Poslednja izmena:
ti ocito nisi citao moj post kad tako odgovaras, kako je molim te radilo sve ok 5 meseci .... a zadnjih mesec dana zabada ??? jel su menjali firmware u uredjaju online ???

Ako si pratio forum, verovatno si procitao da je uradjeno bas tako kako si napisao. Ne mislis valjda da su isli po kucama i radili update?
 
Ako si pratio forum, verovatno si procitao da je uradjeno bas tako kako si napisao. Ne mislis valjda da su isli po kucama i radili update?

nisam pratio forum .... *** izvinjavam se ;)

ali to ne menja cinjenicu da neko to treba da KAZE ..... kad zovem kazu lepo .... " imamo manjih problema sa softverom na uredjajima .... radimo na otklanjanju istih .... potrudicemo se da bude reseno u najkracem roku, a ne .... "zapisali smo .... pogledace kolege" ..... ako vec znaju sta je problem

Sutra mogu da prikljuce MUP Srbije, kome je realno potrebna takva veza i jako bi im ustedela mnoge telefonske impulse i poboljsalo prenos podataka, pa bi TT mogao samo od toga da zivi. Nisam upoznat sa slucajem da je neki provajder propao sa ftth mrezom.

to se nece desiti u srbiji, a po meni ne bi ni trebalo da MUP ima internet pristup preko strane firme, a nece se desiti jer telekom ima uvedene linije svuda u svim vladinim ustanovama i ne vidim razlog zasto bi dozvolili da se to promeni, da ne pricam da odgovorni za to dobijaju poklone i pokloncice da se stanje ne promeni. Takodje ne vidim kako bi ustedeli impulse ....
 
Poslednja izmena:
Mislim da sam negde na Speedtestu video da je oko 4500 IP adresa TT-a testiralo brzinu.
 
Puca ti konekcija jer je firmware na ONT-u los. Tacnije, prekid u konekciji nastaje uglavnom kad je load na ONT-u povecan(routing+WiFI+switching), mada to nije pravilo.
Kad se ONT oslobodi svih funkcija sem one bazicne tj. da radi kao media converter prekidi se smanjuju ili u potpunosti nestaju(ovo moze da potvrdi svako ko ima svoj ruter iza ONT-a i ONT u bridge-u). Pri tome taj ruter ne mora da bude neki hi end uredjaj nego obicni plastikaner...
Mogu da potvrdim da, ako je ONT u bridge modu tj. izigrava media converter i iza njega nakačen privatni (wi-fi) ruter, sve šljaka fenomenalno i sa prethodnim (dobijenim) i sa sadašnjim on-line update-ovanim firmware-om, doduše od samog priključenja sam prebacio ONT u bridge mod.

- Koliko čitam problemi nekih korisnika počinju upravo sa tim novim update-om firmware-a, pa zar nije moguće da se, barem njima, vrati firmware na staru verziju (čini mi se R4.1.21.404) ?
- Dali je kontaktiran proizvođač ONT-a (ECI Telecom) povodom problema sa novim firmware-om kod nekih korisnika i ako nije tajna, zašto se uopšte i update-ovao firmware ONT-a, odnosno šta je trebalo biti unapređeno ili ispravljeno ?
- Dali je uopšte testiran rad ONT-a sa novim firmware-om pre samog update-a ?

Da ne bude zabune, meni sve radi savršeno, ali postavio sam ova pitanja kao moguće rešenje kod korisnika koji imaju prekide.

- Još jedno pitanje koje mene zanima: Ima li u planu ponuda radio FM kanala pored TV kanala u TWIN paketima?

Hvala.
 
takodje sam napisao da je 3000+ i da je informacija pre par meseci ;) u stvari par meseci pre nego sto sam ovde primetio da se zale ljudi da nema ONTova za nove korisnike
 
- Dali je uopšte testiran rad ONT-a sa novim firmware-om pre samog update-a ?

Da ne bude zabune, meni sve radi savršeno, ali postavio sam ova pitanja kao moguće rešenje kod korisnika koji imaju prekide.

Hvala.
Pa izgleda da nisu dovoljno testirali taj novi firmware. A mozda je i bolje sto se to desilo na pocetku a ne kad kupe jos 20 hiljada rutera. Kod mene 7 meseci nije bilo ni sekunde prekida, sve do apdejta. I evo juce mi je bio prvi prekid od par sekundi, to je sve za godinu dana. Inace mi je upload zaglavio na 5 Mbps, nije hitno pa im jos nisam ni reklamirao.
 
Ne radi Targo navodno crkla neka ploca, to je odgovor kad se pozove podrska. Pitam se sta se to popravlja kako kaze operater, ako je crkla ploca to se menja nismo u vremeni RR Nis ili RIZ televizora iz 60-tih.
Pre javljanje operatera ide poruka kao navodno kratkotrajni prekid radi redovnog odrzavanja.
Ovo traje od juce 8.10.2013. posle podne, ruter se normalno okaci, proces autentifikacije odradi, ruter se ponasao kao da je sve normalno ali interneta nema nigde
sto znaci da od njihovog servera dalje nista ne ide, pokusao sam i sa openDNS serverima ali nista ne prolazi niti dolazi.
 
Puca ti konekcija jer je firmware na ONT-u los. Tacnije, prekid u konekciji nastaje uglavnom kad je load na ONT-u povecan(routing+WiFI+switching), mada to nije pravilo.
Kad se ONT oslobodi svih funkcija sem one bazicne tj. da radi kao media converter prekidi se smanjuju ili u potpunosti nestaju(ovo moze da potvrdi svako ko ima svoj ruter iza ONT-a i ONT u bridge-u). Pri tome taj ruter ne mora da bude neki hi end uredjaj nego obicni plastikaner.
....
Pozdrav

Mogu da potvrdim da, ako je ONT u bridge modu tj. izigrava media converter i iza njega nakačen privatni (wi-fi) ruter, sve šljaka fenomenalno i sa prethodnim (dobijenim) i sa sadašnjim on-line update-ovanim firmware-om, doduše od samog priključenja sam prebacio ONT u bridge mod.

- Koliko čitam problemi nekih korisnika počinju upravo sa tim novim update-om firmware-a, pa zar nije moguće da se, barem njima, vrati firmware na staru verziju (čini mi se R4.1.21.404) ?
- Dali je kontaktiran proizvođač ONT-a (ECI Telecom) povodom problema sa novim firmware-om kod nekih korisnika i ako nije tajna, zašto se uopšte i update-ovao firmware ONT-a, odnosno šta je trebalo biti unapređeno ili ispravljeno ?
- Dali je uopšte testiran rad ONT-a sa novim firmware-om pre samog update-a ?

Da ne bude zabune, meni sve radi savršeno, ali postavio sam ova pitanja kao moguće rešenje kod korisnika koji imaju prekide.

- Još jedno pitanje koje mene zanima: Ima li u planu ponuda radio FM kanala pored TV kanala u TWIN paketima?

Hvala.

Ja nisam prebacio ONT u bridge, ali za sada nisam primetio neke vece probleme u radu i nakon update-a. Doduse, cesto nisam veci deo dana kod kuce, pa ne znam... ALI mi se par puta desilo kao da je konekcija bila u prekidu.

Zato, BECKS, da li mozes da odgovoris na pitanja koje je gore citirani kolega postavio - da se konacno vratimo "na temu" i da dobijemo po neku korisnu informaciju ovde.

I mene zanima- ako je evidentno da je ovaj update napravio haos (da tako kazem), a da sa prethodnim toga ne da nije bilo, vec je radilo SAVRSENO, jel toliki problem da se firmware vrati na prethodni?

Ja imam jos jedno pitanje... da li se makar razmislja ili radi na uvodjenju EPG? Digitalna TV bez EPG mi je nekako.... osakacena. :)

Unapred hvala na informacijama, i verujem da one ne spadaju u domen onih koje znas a ne mozes da javno kazes :)
 
- Koliko čitam problemi nekih korisnika počinju upravo sa tim novim update-om firmware-a, pa zar nije moguće da se, barem njima, vrati firmware na staru verziju (čini mi se R4.1.21.404) ?
Ne jer verzija firmware-a mora biti ista na ONT-u i na drugoj strani.
- Dali je kontaktiran proizvođač ONT-a (ECI Telecom) povodom problema sa novim firmware-om kod nekih korisnika i ako nije tajna, zašto se uopšte i update-ovao firmware ONT-a, odnosno šta je trebalo biti unapređeno ili ispravljeno ?
Vendor je naravno kontaktiran cim je uocen problem. Novi firmware je trebao da ispravi greske tipa, pristup telnet-u, homegroup, PPTP protokol za VPN i dr.
- Dali je uopšte testiran rad ONT-a sa novim firmware-om pre samog update-a ?
Naravno.
- Još jedno pitanje koje mene zanima: Ima li u planu ponuda radio FM kanala pored TV kanala u TWIN paketima?
Ovo cisto sumnjam da ce biti u ponudi.
 
Ja nisam prebacio ONT u bridge, ali za sada nisam primetio neke vece probleme u radu i nakon update-a. Doduse, cesto nisam veci deo dana kod kuce, pa ne znam... ALI mi se par puta desilo kao da je konekcija bila u prekidu.

Ja takođe spadam u one koji nisu imali problema sa "apgrejdovanim" firmwerom na ONT, čak mi se sviđa što rade neke stvari koje nisu htele na prethodnoj verziji (homegroup, upnp...)
Za nekoliko dana će biti godinu dana da sam kod TT i u osnovi sam zadovoljan, i dalje mislim da je ovo najbolja ponuda u Srbiji u ovom trenutku.

A kod TV-a ima prostora za unapređenje i to u pogledu ponude kanala, pre svega, a i zaista je neophodan EPG...
 
Treci dan nemam net. Da li jos neko nema net na NBG? Iz podrske i dalje ista prica, otisla neka ploca, kvar prijavljen od strane vise korisnika. Sta raditi? koliko dana cekati na popravku pa zatraziti raskid ugovora?
 
Izgleda da je Targo prsao nacisto, zovem uporno podrsku i niko se ne javlja.
Sad razumem ljude za koje sam mislio da su hejteri koji su pisali protiv Targo.
Nemaju podrsku za IPV6 (znaci kupili neku starudiju od opreme), nemaju mail server
a u svakoj kampanji obecavali su da ce to srediti.
Dok su radili sve je bilo ok, kratko je trajalo ni godinu dana nisu izgurali, sad kvar i haos, 3 dan nema neta.
Da li je to normalno da nemaju tu "famoznu plocu" kao rezervni deo nego sad treba da cekamo da ona stigne
ko zna odakle i sa kojeg otpada.


Sad me interesuje, nevezano sa ovim, pitanje oko dva rutera. Razumemem da se ONT stavi u bridge mod,
drugi ruter preuzima ulogu sto se tice neta, sta je sa TV paketom, da li se to i dalje kaci na ONT ili i za to treba
kupiti jos jedan poseban uredjaj. Koji ruter kupiti koji model da podrzava zicni i bezicni net i koliko je to K dinara.
Ja nisam primetio nikakav homegroup, upnp kod mene na ruteru, upnp pogotovo za torente nikada nije radilo.
 
Poslednja izmena od urednika:
Treci dan nemam net. Da li jos neko nema net na NBG? Iz podrske i dalje ista prica, otisla neka ploca, kvar prijavljen od strane vise korisnika. Sta raditi? koliko dana cekati na popravku pa zatraziti raskid ugovora?

Mislim da u ugovoru stoji da ako nemas servis duze od 48h imas pravo na raskid ugovora.

Ja licno bih sacekao jos para dana i to je to.

Sad me interesuje, nevezano sa ovim, pitanje oko dva rutera. Razumemem da se ONT stavi u bridge mod,
drugi ruter preuzima ulogu sto se tice neta, sta je sa TV paketom, da li se to i dalje kaci na ONT ili i za to treba
kupiti jos jedan poseban uredjaj. Koji ruter kupiti koji model da podrzava zicni i bezicni net i koliko je to K dinara.
Ja nisam primetio nikakav homegroup, upnp kod mene na ruteru, upnp pogotovo za torente nikada nije radilo.

TV signal "ostaje" na ONT-u i ne treba ti nikakav dodatni uredjaj.
 
Poslednja izmena:
Izgleda da je Targo prsao nacisto, zovem uporno podrsku i niko se ne javlja.
Sad razumem ljude za koje sam mislio da su hejteri koji su pisali protiv Targo.
Nemaju podrsku za IPV6 (znaci kupili neku starudiju od opreme), nemaju mail server
a u svakoj kampanji obecavali su da ce to srediti.
Dok su radili sve je bilo ok, kratko je trajalo ni godinu dana nisu izgurali, sad kvar i haos, 3 dan nema neta.
Da li je to normalno da nemaju tu "famoznu plocu" kao rezervni deo nego sad treba da cekamo da ona stigne
ko zna odakle i sa kojeg otpada.


Sad me interesuje, nevezano sa ovim, pitanje oko dva rutera. Razumemem da se ONT stavi u bridge mod,
drugi ruter preuzima ulogu sto se tice neta, sta je sa TV paketom, da li se to i dalje kaci na ONT ili i za to treba
kupiti jos jedan poseban uredjaj. Koji ruter kupiti koji model da podrzava zicni i bezicni net i koliko je to K dinara.
Ja nisam primetio nikakav homegroup, upnp kod mene na ruteru, upnp pogotovo za torente nikada nije radilo.

Ne javlja se niko jer su svi na prinudnom radu,kopaju kanal za optiku u Mirijevu::rupa::whip:,obecali ljudi javno na njihovom FB profilu da krecu u septembru pa ajd nije strasno sto su malo okasnili.:wc:

ps:adgobaD ilkrC :butt:
 
Poslednja izmena:
4. dan nema interenta, oni izgleda nemaju ljude koji znaju da otklone kvar. Danas je petak, znaci ako do kraj aradnog vremena ne otklone kvar ostace tako i preko vikenda i ko zna dokle.
Po odgovorima iz podrske vidim da su u panici i nemaju odgovor, sve se svodi na to kad proradi odbice od mesecne pretplate dane kad nije radio net.
Meni treba net, ovo nisam doziveo kod drugih provajdera gde sam pre bio, prsnu na pola dana ili preko noci ali 4 dana to je vec za stavljanje kljuca u bravu.
 
Pa ništa, ti se lepo vrati na adsl niko ti ne brani. Pročitaj malo sitna slova u ugovoru, mislim da si već stekao jedan od uslova za raskid.

Da je mene zadesilo nešto slično svakako bih bio ljut, ali mi ne bi na pamet palo da pređem sa optike ponovo na ADSl.
 
Ja sam sam resavao...nema druge. Doduse ne bi nikad resio da me nije kontaktirao BECKS - clan foruma koji radi u njihovoj tehnickoj podrsci. Probaj njega preko foruma da konkatiras, druge nema nece te niko nikad pozvati i tako ce da bude sve dok ne odes da raskines ugovor...u kanalu su teskom...
 
Pa ništa, ti se lepo vrati na adsl niko ti ne brani. Pročitaj malo sitna slova u ugovoru, mislim da si već stekao jedan od uslova za raskid.

Da je mene zadesilo nešto slično svakako bih bio ljut, ali mi ne bi na pamet palo da pređem sa optike ponovo na ADSl.

Sta vredi optika kad ne radi, 4-ti dan + dolazi subota i nedelja to je 6 dana, ko moze da garantuje da ce u ponedeljak popraviti kad nisu dosad.
Ocito da ne znaju sta je problem...
Ne vraca se meni na ADSL ali u ovoj situaciji nemam izbor, ako i poprave za 10-15 dana sta ja dotle da radim? Ko mi garantuje da ce znati da porave sledeci kvari koji moze da se desi.
 
Pa ništa, ti se lepo vrati na adsl niko ti ne brani. Pročitaj malo sitna slova u ugovoru, mislim da si već stekao jedan od uslova za raskid.

Da je mene zadesilo nešto slično svakako bih bio ljut, ali mi ne bi na pamet palo da pređem sa optike ponovo na ADSl.

izvini ali sta ti imas od toga da li je optika ili bakarni kabl dosao do tebe ? realno ti kao korisnik ?

evo meni danas 6 puta puca net .... extra ali bas me briga imam optiku do kuce ..... wow .... ne mogu *****e da dobijem jer se ne javljaju na telefon oni STRUCNJACI iz podrske, kad ih dobijem lepo cu se raspitati kako do raskida ugovora.
 
Nazad
Vrh Dno