Šta je novo?

Fotografije - 2013

• Začetnik teme Začetnik teme weasel
  • Datum pokretanja Datum pokretanja
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Poradi na kadrovima. Moje laicko misljenje 🙂 I ja sam pocetnik u fotografisanju pa cu svoje radove predstaviti za koji dan samo da sortiram kolekciju 🙂

Ajde da se oprobam i ja, za pocetak prva slika mi je jedna od boljih koja je uslikana sa SX240 HS.
Druge dve fotke D5100 35mm f1.8 r

Prva je bas losa, ceo kadar curi na desno, brod je isecen, ovo muljavo zeleno u prednjem planu izaziva los feeling u stomaku i sveukupno je jako lose. Ali nije smak sveta, covek se uci dok je ziv.
Druga je podeksponirana i kadriranje nije bas najsrecnije.
Treca je nekako na tragu pristojne fotografije i pokazuje da si razmisljao dok si fotkao.
Samo nastavi sa fotkanjem i citanje/gledanjem tutorijala, knjiga, dokumentaraca...

Poslednja izmena:
Druga je podeksponirana i kadriranje nije bas najsrecnije.
Podeksponirana?
Zar nije poenta eksponiranja da ispadne sto pribliznije stvarnoj boji - koja bi bila poenta da tamno crni pas ne bude tamno crn?
Kod mene na monitoru je normalno eksponirana...

@mikiPSY: nekad se fotka i prema Suncu - ne treba uvek Sunce da bude iza ledja.

Poslednja izmena:
Kod mene na monitoru (hardverski kalibrisan) je malo podeksponirana, moguce je da je vreme za novu kalibraciju! 🙂 Sta je to tamno crna? Ima i svetlo crna?! 😛

Mislio je na ispranu crnu.

Što se tiče boje dlake, sasvim su OK slike psa, samo mi se kadriranje ne sviđa ni najmanje.
Cane Corso (ako je ta rasa u pitanju) upravo ima takvu dlaku, nije kao kod labradora.

Meni se na slikama pasa ne sviđa što na njima ponekad nema ničega da se vidi.
Niti se stas i muskulatura mogu dobro oceniti, niti je pogođena atmosfera, niti ima neke priče koja može da se nasluti, a ako je pas u nekoj akciji (trk, skok, igra ....) onda drhti ruka, promašena ekspozicija, lete bandere na sve strane i slično ....