Rio
Čuven
- Učlanjen(a)
- 03.03.2005
- Poruke
- 1,074
- Poena
- 695
Poslao sam ga nazad odmah, samo jedan dan sam ga koristio. Nisam hteo zamenu, jer sam kapirao da ne bi bas bilo veselo ako bi i taj drugi imao neki problem.
Doduse, nisam dobio ni pare, jer se prave ludi vec 10 dana, i cak mi ni broj ziro racuna nisu trazili, sto valjda znaci da i nemaju plan da to vrate u bliskoj buducnosti. I zvao sam da pitam sta se desava, kao javice malo kasnije, i ne jave se. Jutros sam poslao i mejl na koji nisu odgovorili, iako su uvek jako brzi sa tim kad prodaju nesto.
Ne znam koji je uobicajeni rok za povracaj u Srbiji, ni koliko uopste smeju da odugovlace, ali mislim da je cist bezobrazluk kako se ponasaju jer ne daju nikakve informacije, cak ni kada ih covek pita, i generalno je moj utisak kao da moram da uterujem dug od prodavca na buvljaku. A cak sam se i dogovorio sa njima eksplicitno pre kupovine zbog kojih mana bih ja vratio monitor, i rekli su da je to ok.
Emmi je u pitanju.
Doduse, nisam dobio ni pare, jer se prave ludi vec 10 dana, i cak mi ni broj ziro racuna nisu trazili, sto valjda znaci da i nemaju plan da to vrate u bliskoj buducnosti. I zvao sam da pitam sta se desava, kao javice malo kasnije, i ne jave se. Jutros sam poslao i mejl na koji nisu odgovorili, iako su uvek jako brzi sa tim kad prodaju nesto.
Ne znam koji je uobicajeni rok za povracaj u Srbiji, ni koliko uopste smeju da odugovlace, ali mislim da je cist bezobrazluk kako se ponasaju jer ne daju nikakve informacije, cak ni kada ih covek pita, i generalno je moj utisak kao da moram da uterujem dug od prodavca na buvljaku. A cak sam se i dogovorio sa njima eksplicitno pre kupovine zbog kojih mana bih ja vratio monitor, i rekli su da je to ok.
Emmi je u pitanju.