HighONE
Čuven
- Učlanjen(a)
- 23.02.2005
- Poruke
- 1,955
- Poena
- 650
Da, mislim da žalbe korisnika nekad pogode nekog ko nije kriv, u ovom slučaju nisu krivi MSI predstavnici - nego to što mi svi znamo kako bi prošli da naši prodavci dobiju karte na servis, pa se bes korisnika sruči na onog ko nije odgovoran. Inače, ja moram da pohvalim MSI predstavništvo - dobio sam naknadno Borderlands 2 key zbog kupovine 660Ti, jer prvi batch kartica nije imao free key i to je bio dobar potez. Dullenzigno, moja skromna procena je da postoji jedan deo kartica koje jednostavno ne mogu da podnesu podešene klokove - na forumu ih ima nekoliko, siguran sam da će ih se pojaviti još sa raznih strana. Da li je to problem u samom čipu ili u izvedbi karte - ne znam. Znam samo da sam bio ekstra zadovoljan kartom - nije bilo TDR-ova, sve je radilo, kuler je tih, karta se nikad ne pregreva... Do nedavno. 