Šta je novo?

Asus MX279H i problem sa zvucnikom

ZeXx

Cenjen
Učlanjen(a)
28.03.2013
Poruke
996
Poena
170
Monitor je vec poslat na servis ali sam otvorio temu cisto da bi neki buduci kupci ili sadasnji sagledali cinjenicu da testiraju zvucnike, pa da ne prodju kao ja da posle 2 meseca vracaju monitor na servis jer zvucnik probija ili sta vec.

Da opisem sta se desavalo i kako.

Monitor je kupljen 30.5.2013 i kad sam ga dobio na kucnu adresu normalno raspakova i sve povezao itd monitor je savrseno radio :) Jej mojoj sreci nikad kraja ^_^ I tako posto imam neke genius 2.0 zvucnike nisam nista ni slusao na zvucnicima od monitora ali sam kad je raspakovan cisto da vidim jel rade pustio nesto bzv, vidim ima zvuka, nisam pojacavao u susednoj dobi spavao bratov klinac od 2 god pa da ga ne probudim i tjt bilo, vise nisam na njima pustao zvuk. Proslo neko odredjeno vreme cirka 2 meseca malo manje drug me smorio snimi pes snimi pes da pikamo i ja snimim i djavo mi nije dao mira reko aj bas da pustim preko tih zvucnika na monitoru jer kod druga na njegovom sa zvucnicima mi je nekako bolji dozivljaj jer su zvucnici kud i kako kvalitetniji od ovih mojih 2.0 sto imam samo nisu jaci i sve ja pokrenuo kad iz desnog zvucnika se cuje neki cijukav zvuk i ja izadjem i pustim neku pesmu sa yt kad ono desni zvucnik dal probija, dal je to neko vibriranje pojma nemam uglavnom kad sam pustio pesmu http://www.youtube.com/watch?v=-lRy4yUvzSQ desni zvucnik se pokazao u pravom svetlu razvaljivao je kako probija vibrira ili sta vec, a levi radi kristalno cisto. I tako psolao sam ga na servis pa sad cekam jedno 10-45 dana da ga vrate nazad..... Evo blazi primer tog sto se kod mene desava jos ovde nema basa mnogo tj govor je uglavnom u pitanju http://www.youtube.com/watch?v=gMZqUpdM8gE ali pogledajte komentar videa i komentar koji je ostavio covek ispod videa...

p.s Asus ima super podrsku kod nas, npr ako imate kvar pozovete njihov call centar i oni uzmu podatke i posalju vam kurira na adresu da preuzme uredjaj u mom slucaju monitor od skoro 10 kg i nista korisnik ne placa, troskove snisi Asus, da sam ga slao o svom trosku ne znam koliko bi platio ali msm da ispod 1000 din ne bi bilo slanje.
 
Poslednja izmena:
Jos nije vracen, pisao sam i Asusu, po njima bi trebalo ove nedelje, kao deo je na carini..... A sto se zvucnika tice i jedna i druga tvrdnja su tacne jer su pozicionirani iza ekrana ali imaju otvore ispod ekrana i sa strane, nema iza otvora. A sto se 239 tice msm da je sve isto osim naravno dimenzija :) I slazem se jako lep monitor je u pitanju :)
 
Stigao mi je danas monitor, sa ogrebanom zadnjom stranom.......

DSCN0118.JPGDSCN0119.JPGDSCN0120.JPGDSCN0122.JPG
 
I da dodam da se ono probijanje zbog kog je poslat na servis i dalje cuje, kao da nije ni popravljano....
 
Gde je uzet monitor?

P.S. sad videh da si ga reklamirao direktno kod "asus-a"...
 
Poslednja izmena:
Ma bolje da sam pare bacio kroz prozor nego sto sam ga kupio koliko peripetija samo.....
 
Vrati im ga ponovo i trazi ako imaju drugi nov i ispravan ili neka ti vrate novac, a ako nece onda zovi trzisnu inspekciju. Taj koji su izgrebali i koji nisu sposobni da poprave neka zadrze za sebe.
 
Poslao sam im to odmah juce u emailu, da me ponovne popravke ne zanimaju, ili zamena za novi ili nek vrate pare i tjt. Na papiru sto sam dobio nazad sa servisa nema ni pecata ni potpisa, u servisnoj knjizici nista nije uvedeno itd.... Sve sam lepo kopirao i slikao pa ako pocnu da zatezu obraticu se trzisnoj i tjt.
 
Da dodam jos par slika gde se bolje vidi ostecenje.....

DSCN0127.JPGDSCN0125.JPGDSCN0123.JPGDSCN0122.JPG
 
Zvucnici ok rade. Samo...lepo je znati da imam zvucnike ali ih necu koristiti.
Ja imam drugi problem, to cu napisati u temi 27".
 
@ ZeXx

Sta bi na kraju za monitor, jesi dobio drugi?
 
@ ZeXx

Sta bi na kraju za monitor, jesi dobio drugi?

Bolje da ne znas, jos nista ..... Svi se prave blesavi, zovem servis ne znaju, monitor je poslat Asusu, pisem njima na fb stranici cute a procitaju poruku pa oznace kao neprocitanu i tako svaki dan, onda ih ispamujem i odgovore mi i posalju mi email nekog regionalnog servis menadzera, pisem njemu naravno nista od odgovora. Danas zovem servis opet i trazim sefa servisa jer su mi do sad davali servisera da sa njim pricam i iz petog puta ga dobijem i pricam sa njim pisace i on tom istom liku kom sam i ja pisao , jer je monitor na testiranju u Asusu o_O Zvao danas i Agenciju za zastitu potrosaca rekose mi da cekam 15 dana od slanja monitora da mi odgovore jer tako po zakonu moraju, ako mi ne odgovore sta ce onda da im se opet u agenciju obratim ali mi traze papir od servisa koji ja naravno nemam jer sam monitor psoalo preko asusa ali aj snacu se za to oticu do servisa ako treba po njega..... Lepo sam im rekao da me ponovni servis ne zanima ili neka vrate novac ili neka mi daju drugi monitor. Samo sta je fora oko monitora imaju jos 2 clana foruma taj monitor, jednom isto tako zvucnik zeza a drugom ne, ali sta je fora to izgleda nije do zvucnika nego do monitora, tu nesto nije u samom monitoru izgleda dobro izvedeno i moguce da starije verzije ako nije bilo revizije imaju neku fabricku gresku i da se zvuk tj vibracija na desnom zvucniku prenosi na plastiku u samom monitoru ili plastiku na poledjini ili na onaj led panel gde se ulazi u meni itd, ko ce ga znati..... Samo znam da sam skoro mesec ipo dana bez monitora i da bi nekoga odvalio tim istim monitorom po glavi koliko su mi zivce vise pojeli sa njim....
 
Au brate al si se ti iscimo oko tog monitora, imao sam i ja taj monitor, ali sam ga vratio zbog velikog probijanja tako da zvucnike nisam ni stigo da probam :), nadam se da ces uspeti da dobijes kes ili drugi monitor,
 
Ne znam, nadam se, danas mi se drug javi video da sam pisao na zid Asus Serbia fb stranice i pita o cemu se radi i ja mu objasnim, on je cetiri ipo meseca oko lt imao problem vrteo se sa servisom itd i na kraju su mu novac vratiti, i dao mi je broj moba tog regionalnog servis menadzera i pozovem ga i razresimo slucaj, sutra treba da se javi njegov kolega da vidimo sta i kako, nadam se da ce to uskoro biti reseno. Bojim se samo da je to problem sa nekom od serija pa da ne bude opet dobijem monitor pa da pravi isti problem, kod mene je ekran bio ok, nije bilo probijanja niti problema sa pikselima....
 
Cisto da javim da monitor jos nisam dobio, ali su mi pisali iz Asusa, monitor ce mi biti vracen takav kakav je sad, izgreban i ne popravljen posto je ocigledno da je mozda iz neke serije sa fabrickom greskom sto me i ne cudi da se kod nas pojavi posto smo trziste na koje se uvaljuju krsevi. Pa onda ja trebam da ga odnesem kod prodavca i da trazim povracaj novca ili zamenu..... Eto posle mesec ipo dana gde sam bio nigde, sta sam uradio nista. Samo mi nije jasno koja se onda svrha korisnickog servisa Asusa kad preko njih ne moze nista da se uradi sto se tice zamene ili povracaja novca, onda bolje neka ga zatvore pa da se sve preko trgovca odvija sto se reklamacija tice.
 
Poslednja izmena:
Jesi li kontaktirao druga člana Asus Srbija jer je ovo takva antireklama da bi trebalo glave da lete figurativno rečeno





p.s.
Sve ovo pod pretpostavkom da su navedene informacije verodostojne a nema razloga da nebudu
 
Poslednja izmena:
Na forumu nisam nikoga kontaktirao jer nzm ko je tacno u Asusu od forumasa itd. A dobio sam od druga broj moba posto je i on imao slican problem samo sa lt, zvao sam na taj broj i bio u kontaktu sa 3 osobe, Predragom ( koliko sam saznao on im je neki regionalni servis menadzer ), zatim sa Markom i Milosem ( za njih nzm sta su nisu mi rekli ). Pokusali su da me ubede da je to normalno jer su zvucnici stereo i ja kontam da jeste da jedan zvucnik pusta jedno a drugi drugo ali nije normalno da se stvaraju tolike vibracije da desna strana monitora toliko vibrira pogotovo sto su to mali zvucnici. I sto je najgore to se desava na vise pesama ne samo na toj jednoj sto sam im poslao a na toj se najbolje zapazi sta se desava. Cak i kad se iz Windowsa pusti onaj test za zvucnike onaj kratak biiiip ili sta vec i onda desna strana vibrira. Nisu mi uopste jasni imaju call centar koji se zove da se prijavi kvar i prijavio sam ga mesec dana cekao da mi vrate monitor i dobio ga sa istim problemom zbog kog je poslat na servis + sa izgrebanom zadnjom stranom, a kao sto sam vec naveo od papirologije nista potpisano niti ima pecat, opet se javljam call centru i prijavljujem stanje u kom sam dobio monitor i da nije sredjen oni me upucuju da se javim servisu jer oni nemaju sa tim veze a u servisu mi traze slike itd, saljem im slike i nista opet zovem call centar da dodju po monitor i biva poslat u servis po drugi put, naravno u servisu se prave blesavi jer kao kod njih nije moglo doci do ostecenja.... Posle monitor zavrzava u Asus kancelariji i tamo je bio preko 10 dana da bi mi javili jel da je to po njima normalno i da ce oni o "njihovom" trosku da zamene izgrebanu plastiku i da je to sto se njih tice zavrsen slucaj i nude mi majice jer oni kao brinu o svojim kupcima itd. Cak mi je Marko rekao da ako ne verujem mogu doci kod njih da se na licu mesta uverim da to sve radi kako treba i posle kad sam trazio adresu nisam je naravno dobio nego sam u emailu dobio odgovor da ce mi vratiti monitor i da se ja obratim radnji gde sam ga kupio ( Emmi ) i da trazim povracaj novca ili zamenu a to sto je monitor nazad izgreban po njima sad nije bitno a pretpostavljam kad ga odnesem u servis da ce me za to cimati sto je izgreban i da na kraju necu dobiti niti povracaj novca niti drugi monitor jer je ovaj fizicki ostecen u servisu. I na kraju cu morati da se obratim trzisnoj inspekciji kako stoje stvari. Samo eto ako postoji neko iz Asusa ovde na forumu neka mi objasni koja je svrha njihove kancelarije i call centra kad ja kao kupac saljem njima 2x uredjaj koji ne funkcionise kako treba i na kraju mi ga vracaju ono u fazonu pa mi tu nista ne mozemo da uradimo, to vi morate sa trgovcem..
 
I sad ja em sam skoro mesec ipo dana bez monitora trebam da nosim monitor u servis u NS posto sam iz ZR da placam put tamo i nazad jer mi isto dodje slao ga kurirskom sluzbom posto ima sa kutijom skoro 10 kg ili seo ja u kola i odneo ga. Za svoj novac sam dobio samo nerviranje i tjt.

Evo jedne moje poruke servisu gde se jasno vidi da sam ja zadovoljan samim monitorom ali ne i zvucnikom ali ybg jos ih sve kolektivno molim i od sebe pravim budalu da to sto pre srede ali dzabe, to je ona parola drzi bure vodu, u prevodu kad das pare ne zanimas ih vise.... cats111.jpg

I jedan deo iz emaila koji sam dobio od Asusa , nije mi problem sve da okacim ovde.

"Mi ne možemo da vratimo novac pošto ste platili prodavcu i prodavac je u obavezi da rešava reklamacije ili vraća novac." Znaci prodavac je u obavezi da resi reklamaciju a Asus rtrazi da preko njihovog call centra idu reklamacije.... Eto toliko.
 
Poslednja izmena:

Poslao sam PM mada ne verujem da ce se ista resiti, koliko vidim ovo ce se na kraju svesti da cu ja tudjom greskom i nebrigom ostati i bez para i bez monitora jer ce zbog onih ostecenja koja su nastala u servisu prodavac odbiti da izvrsi reklamaciju ili ce da zateze celu situaciju, ali ljude iz Asusa to ne zanima, oni ne mogu da rese slucaj a trebali bi jer je sve islo preko njih i sad meni uvaljuju vruc krompir i ubacuju me u dodatni trosak, ali cu se svakako obratiti trzisnoj inspekciji a u krajnjem slucaju i povescu sudski postupak protiv ucesnika u celom ovom slucaju a dobice i medijski prostor u jednim novinama sa kojima saradjujem, bice im to jako lepa reklama, zasluzili su je svojim (ne)zalaganjem da se ovo resi u sto kracem roku iako sam ih molio, pisao, zvao itd. Evo jos jedne poruke sa njihove fb stranice gde se vidi kako pokusavaju da se ograde, naravno nije do njih uvek je nesto drugo u pitanju. "ASUS Serbia

Poštovani Željko, razumemo vas i molimo za strpljenje, kolege iz ASUS predstavništva zadužene za ASUS monitore intenzivno rade na rešavanju problema. Centrala nam je na Tajvanu gde je potpuno druga vremenska zona, pa razmena informacija ne ide tako brzo."
 
Poslednja izmena:
Koja zbrka zbog jednog monitora. Čak je i mene Marko zvao pošto testiram monitore da svratim u Asus da procenim da li je to što se čuje normalno ili nije, malo preterano al ajde. Na kraju nisam ni otišao usled drugih obaveza.

Zamena monitora mi deluje kao logičan potez, pa ako vibrira i na tom, jednostavno je loše rešeno pozicioniranje zvučnika...
 
Koja zbrka zbog jednog monitora. Čak je i mene Marko zvao pošto testiram monitore da svratim u Asus da procenim da li je to što se čuje normalno ili nije, malo preterano al ajde. Na kraju nisam ni otišao usled drugih obaveza.

Zamena monitora mi deluje kao logičan potez, pa ako vibrira i na tom, jednostavno je loše rešeno pozicioniranje zvučnika...

Iskreno ja sam samim monitorom ( ekranom ) i dizajnom bio prezadovoljan, moja je greska sto prvog dana nisam testirao zvucnike kako treba tj samo sam pustio neku bzv pesmu vidim sve je ok ima zvuka i to je bilo to, posle sam tek otkrio da postoji problem, cuo sam se sa dvojicom clanova foruma koji imaju ovaj monitor, jedan ima identican problem kao i ja, drugi nema, ne ulazim u to jel postoji mogucnost da je neka serija lose odradjena i to me ne zanima. U servisu su zamenili zvucnike i isto se ponavlja, mene je Marko zvao i objasnjavao mi u vezi stereo zvuka sta i kako i ja se slazem u sve sto on tvrdi ali ne moze da me ubedjuje da je normalno da desna strana monitora ili sta vec vibrira i stvara bzzzzzz bzzzzz zvukove, cak desni monitor kod onog Windows testa gde se cuje kratak svuk iz jednog pa drugog zvucnika pravi problem. I ne razumem ih i nadam se da ce se neko iz Asusa ovde javiti da mi objasni kakva im je to politika da ne mogu da rese slucaj, pa da ja kao kupac trebam da vracam monitor prodavcu koji ce ga opet poslati u servis znaci neverovatno. Na sajtu prodavnice stoji da se uredjaji u garantnom roku salju direktno u ovlasceni servis, psolao sam monitor u ovlasceni servis preko Asus call centra i sad se opet vrtimo u krug.
 
Poslednja izmena:
ha ha, a ja se bas nameracio da ga kupim, ali me ovakav servis zabrinjava i sta ako je greska u celoj seriji... Kupis novi i ako ima gresku, mozes samo da se pomiris sa sudbinom jer se kod nas tesko takva roba vraca u prodavnici. Bas me interesuje kako ce se zavrsiti ovaj slucaj, ali im je losa reklama u svakom slucaju.
 
Ma ja u iduci Ponedeljak kupujem drugi monitor a za ovaj cu videti dokle ce ovo sve ici. Plasi me to sto hoce da mi posalju ostecen monitor da ja sa njim idem u servis radnje pa mi samo fali da mi odbiju reklamaciju jer je ostecen... Ok je ako posalju neki zapisnik ali ne verujem da ce poslati jer i dalje nece da prihvate da monitor ima problem...
 
Uradi kako su ti rekli iz Asus'a, nemoj tebe da bude strah za bilo šta. Zapisi kad si i kome šta slao, primio, el. postu sacuvaj, snimi kad ti dodje monitor to zvrndanje malo kvalitetnije .. pa ako odbiju povracaj novca .. zna se. Asus nece da ti salje drugi monitor, nema svrhe, jer je greska u dizajnu definitivno.
 
Poslednja izmena:
@ dovla 83 verovatno LG IPS277L-BN IPS

@m84 I uradicu tako, samo kad se vratim iz Prokuplja u Ponedeljak .
 
Uzeo sam monitor iz teme, pa samo da napisem na zahtev pokretaca teme, da zvucnici rade ok.
 
Nazad
Vrh Dno