Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Auuu,jeste,vidite koliko je povoljno,u jednom imate nekoliko veličina točkova,nema šta,dobra ponuda.

Konačno neka vožnja duža da bude,da se ugrabi vreme,hladnije mi bilo u 18h nego u 20h.
 
Taj hai (ako je hai) deluje odlično, lepo full slx i onda bup magura kočnice. Imam čudan utisak da je neko skinuo slx kočnice sa njega. I da li te magurine imaju neka oštećenja? Čudno je sa slika, a ne prikazuje detaljno.

Ovaj je iz Va sto mi odgovara zbog provere ali je mali ram.. a sa fotografija ne mogu da procenim opremu
http://www.cikloberza.com/show.php?id=119625
Plastične pedale? Dobro bre hsv, što bi rek'o moj ćale, koliko imaš godina? Daj uozbilji se. Plastične pedale, o šta neću videti... :)
Inače, slike su tačno takve da se ništa ne vidi.

Btw, da li je neko vozio Ibarskom magistralom, u smeru od Petlovog brda ka Sremčici? Brine me užasno dugačak uspon, u kombinaciji sa ludačkim saobraćajem. Ja bih išao jako sporo, pa ne znam koliko mi je pametno. A do željenog odredišta nema drugog puta. Drugo, da li postoje neke zanimljive staze kroz Lipovičku šumu? Sa neta bi se reklo da nešto postoji, ali ne bih baš da uletim na neki vojni poligon, još manje minsko polje. :)
 
Plastične pedale? Dobro bre hsv, što bi rek'o moj ćale, koliko imaš godina? Daj uozbilji se. Plastične pedale, o šta neću videti...
Inače, slike su tačno takve da se ništa ne vidi.

Pa ja i rekoh da nista ne vidim sa fotografija.
 
@cane Ja sam vozio dva puta magistralom od Pevca do Meljaka (okretnica 551), jednom sam, a jednom sa Maretom (tura Moštanica-Umka-Ada, možeš čak i da izbunariš moje postove o tome u ovoj temi iz prošle godine). I bilo je nako. Idu kamioni, mora da se vozi što bliže ivici puta. Najgori deo puta je do pred šumu. Kod Orlovače je 186m nadmorske, a pred šumu je preko 300, pa izvuci neki utisak. Treba da se zapne do tamo, odatle je manje više laganica, u šumi magistrala ima neka proširenja, neka odmorišta tu i tamo, uglavnom nije onako napeto kao od Pevca dotle. Ne znam kakvih puteva ima u šumi, ali svakako preporučujem vožnju preko Velike Moštanica do Umke (ali povratak nekim drugoim putem).
 
Znam koliki je uspon na Ibarskoj, baš zato i pitam. Jedina alternativa je da idem preko Umke i Mislođina na Draževac i Vranić, pa izbijem na Ibarsku kod Meljaka, u smeru ka Petlovom. Ali to je konstantno veliki uspon, a onda je i na Ibarskoj uspon sve do Lipovičke. Teško je reći šta je gore, isti K. Nekad zaboravim da živim u Srbiji i da za bicikl nema normalne rute.
 
Work in progress. :)

2013-08-28-180050.jpg
 
Poslednja izmena:
Kol'ki ram sunce li ti :)
Ili samo tako deluje zbog ugla slikanja/golisavosti.
Ne znam kakvo sediste planiras, imam jedno x-mission koje uskoro ide na prodaju, da ti se slaze sa lulom :p
 
Hehe tako deluje, inace ram je mali, 19.5' ili 49cm.
 
Ovako stvarno deluje kao da je ram od 23''. Kad ces da kompletiras bajs? :)
 
@mirza Bre, stavi mu neke gume, bar da možeš da ga teraš k'o trotinet. Kako možeš da ga gledaš takvog u kući po ceo dan, da ti pravi zazubice, a ne možeš na njega?

@svi
Danas odustadoh od Ibarske, jer je na početku vožnje duvao baš jak čeoni vetar, pa pored tog uspona, nije bilo svrhe. Onda se okrenuh ka Železniku, da se pridružim CB vožnji do Obedske bare i Obreža. Tamo puno novih lica, uz neka već poznata. mangupi me nateraše da idem i nazad skroz okolo, kroz Surčin do Ostružničkog (koliko to smisla ima, znate i sami). U povratku počeli već ozbiljni bolovi u nozi, ali nekako preživeh 111 km, posle 2 nedelje pauze, uz dosta čeonog vetra. Prosek nam je bio oko 22 pre nego što napravih hodajuću pauzu za ručak u Železniku. A neki ludaci su došli još preko Pančevca na vožnju.

Najluđa scena su bila 2 lika na trekinzima. Za jednog znam da ne izlazi na vožnju ako ne može da napravi bar 200 km. Nisam ih primetio na početku, ali pre Bečmena se sretosmo svi. I mi već crknuti idemo ka Surčinu, oni sa nama, uglavnom iza. U jednom trenutku im bi dosadno i samo proletoše pored nas i ostaviše nas na kilometar. Jeste da imaju velike točkove, ali su im bajkovi još bili natovareni. Mora da je lepo imati toliko kondicije. A s druge strane, mora da je i dosadno, jer, kako rekoh, bez 200 km i nema razloga da počinju vožnju, a nema mnogo onih koji će da ih prate. I nije lako smisliti rute od 200 km oko Beograda. Pouka priče - nemojte da nabijate kondiciju, ne valja. :D
 
Jes vetar malo smarao danas.Nije bio preterano jak, ali samo menja pravac tako da nam duva u facu. Ja sam 141km uz 23.4km/h prosek, nije lose.
 
Ovako stvarno deluje kao da je ram od 23''. Kad ces da kompletiras bajs? :)

Cekam jos jedan deo da mi stigne iz Hrvacke, to je adapter za adapter. :D
Nadam se ovih dana da cu sklopiti.
http://www.rog-joma.hr/oprema_detalj.php?i=8635

@mirza Bre, stavi mu neke gume, bar da možeš da ga teraš k'o trotinet. Kako možeš da ga gledaš takvog u kući po ceo dan, da ti pravi zazubice, a ne možeš na njega?

Iskreno voda na usta mi ide kada ga vidim ovakvog, jedva se suzdrzim da ne razmontiram trenutni bajs koji vozim i sa koga cu gume prebaciti na ovaj. :D
 
Meni nije jasno kako ostvarujete toliki prosek :D Jel ok prosek 15-17 km/h ako se uglavnom penjem, malo voznje na ravnom?
 
Pa ako se samo penjes i ne spustas, onda i nije lose.
A kako... Kondicija. Inace ovo i nije preveliki prosek s obzirom da mi je 80% bilo ravno, ali za tu kilometrazu nije lose.
Na pocetku godine sam uz semderevski isao oko 10km/h, sad idem 16-17km/h uz isto brdo. Tako da, kondicija resava problem brzine :)
 
@accko Prosek zavisi od previše stvari da bi se opterećivao - teren, saobraćaj, vreme, okruženje, grupna ili samostalna vožnja, nagib uspona, stanje bajka, gume, voda i hrana, raspoloženje, opterećenje tebe i bajka (ranac, teret), itd, itd. I kad voziš po istom terenu, nećeš imati isti prosek. Prosto, nekad ti se juri, a nekad ti se razgleda i uživa. Nekad žuriš nazad, a nekad bi da budeš van kuće što duže. Uopšteno uzev, za MTB, na ravnom, do 25 km/h je lagan do umeren tempo, do 30 umeren do jak, a preko 30 jak (ne kao prosek, nego kao vožnja). Za uspone je nemoguće reći. Pitanje je i kako si stigao do tog uspona (da li si već crknut). :) Nekad će da bude 4-5 km/h, nekad 10, a nekad više. U grupi je obično lakše i postiže se veća brzina. Ne samo što te grupa štiti od vetra, nego ti ćaskanje skreće misli sa vožnje, a drugi te nekako motivišu i vuku da ideš brže. Jedina velika mana je što moraš da pratiš tuđi ritam.

Uglavnom, vozi onako kako tebi lično odgovara. A prosek koristi samo kao smernicu, da znaš koliko ti je vremena potrebno za neku rutu (da ne ostaneš da spavaš na sred neke njive) i koju rutu si u stanju da pređeš. Npr, ako ti je prosek na vožnjama uglavnom ispod 20 km/h, znaš da ti je za rutu od 100 km potrebno bar 7 sati (vožnja + pauze + klopa + razgledanje i slikanje). Dakle, kreni pre 10 ujutru. :)

Btw, meni je prosek veoma retko preko 20. Na poslednjoj dugoj vožnji (~160 km) bio je 16,5, ali ja to smatram odličnim. Ne samo zbog distance, nego što je najteži deo bio noću i to kroz Beograd, uz dosta nezgodnih uspona. A ceo dan je duvao uglavnom čeoni vetar. Do Kačareva i nazad (~100 km) 17,5, uz ubitačan vetar i laganu vožnjicu nasipom, jer je neko imao tanke gumice. Na mazohističkoj turi oko Beograda i Duletovog komšiluka :) (96 km) samo 13,4, sa jedno 8 miliona kilometara uspona. :) A recimo, na turi Obrenovac (nasip), Progar (nasip) Kupinovo i Obedska, pa Boljevci i Ostružnica (nasip), ukupno 130 km, prosek 19. Kosmaj i Barajevo, 130 km, prosek 14. Do Kovačice i nazad (biciklijada), 125 km, prosek 19. Umka, Obrenovac, Ub, pa nazad preko brda (Liso Polje), kroz Draževac, Vranić i Meljak (sve uzbrdo i uzbrdo), 118 km, prosek 18 (a to mi je bila prva vožnja preko 80 km). Itd. Dakle, sve zavisi.
 
Hvala na objasnjenju. :) Vidim dosta vas vozi te duze rute preko 100km, moje su uglavnom do 50km ali vece opterecenje, takav tip voznje mi prija. Sad sam nazalost povredio zglob i dobro iskidao nesto unutra pa verovatno necu voziti bajs neke dve nedelje. :( Pojacao sam malo trcanje da ostanem u kondiciji pa planiram da odvozam neku duzu rutu kad ozdravi zglob. Vidim pomenuto je par njih, interesuje me npr ta mazohisticka tura. :D
Inace evo druzim se neko vreme sa Meridom Matts 20-MD, pravo da vam kazem ocekivao sam dosta vise od bajsa koji su oni u prodavnici cenili skoro 60k. Morao sam da kupim nove pedale jer ove sto su se dobile uz njega nisu izlivene iz jednog dela i stalno sam, pre svake voznje, morao da ih dotezem. Isto tako i prednji pogon krcka, nosen je u servis i to je otvoreno i podmazano ali opet isto, moracu im ici cesce u posetu dok mi ne srede to.
 
Lampe
Izuzetno retko vozim noću, ali nekad ipak vozim. Letos sam shvatio da i dnevna vožnja može da zahteva svetlo (pogledajte Parenzana filmove). Uz planirane sve duže vožnje, prosto se nikad ne zna. Iz Uba se jedva vratih pre mraka (u Lipovačkoj šumi sam morao da palim bljeskalicu pozadi). Konačno, iako sam davno kupio veliki akumulatorski reflektor (led+halogeni), nikad nemam neku manju, "svakodnevnu" lampu. Sve jeftine crknu čas posla. Zbog toga se malo raspitah, razmislih i pogledah, pa naručih UltraFire lampu 501b, 2 LiIon baterije 18650 (lampa koristi samo jednu), punjač i univerzalni nosač za bajk. Lampa nije baš strogo za bajk, malo je veća, ali može da se montira. Pritom izgleda kao klasična lampa (duguljasta), pa je super za svaki dan. Ukupna cena za sve, sa isporukom i svim dažbinama kako je država propisala, ~25 evra.

Upravo isprobah lampu u mraku i nije normalno kako svetli! Video sam neke testove na netu, ali ovo je fenomenalno. Morao sam da prekinem, da ne privlačim previše pažnje okoline. Bez problema, potpuno jasno, osvetljava zgradu na ~30 metara od mene. Kad kažem jasno, znači baš lepo vidim, nije da jedva dobacuje. I to pored podosta uličnog svetla. Takođe, snop je širok, nije samo jedna tačka, nego osvetli dobar deo okoline. Za većinu situacija, uključujući i vožnju bajka, to je baš kako treba. U vožnji mračnim ulicama ili bilo kakvim zabitima sa slabijim ili bez uličnog svetla, svetli kao auto. Jedna baterija bi trebalo da drži 1 sat, zbog čega sam i uzeo dodatnu. Mada sumnjam da ću skoro biti u prilici da proverim trajanje.

Jedina velika mana - iako je pošiljka poslata 10. aprila (oko dan i po po uplati), stigla je tek danas. Poludeh. Ipak, vredelo je.
Link - http://dx.com/p/ultrafire-wf-501b-x...white-led-flashlight-with-strap-1-18650-55241

Ima lampi koje svetle još jače, ali su obično osetno skuplje, oblika koji nije za držanje u ruci, a koriste 4 baterije odjednom. To znači mnogo više punjenja i mnogo više para kad baterije moraju da se menjaju. Zato mi je ova bila idealna.
Još malo o lampama...
Naručujem nešto iz Kine, pa rekoh da ubacim u krpu i jednu lampu, e sad vidim da ima ovih 18650 i da su popularne, ali ja bih ipak išao na neku AA i koristio klasičan punjač i Sanyo bateriju, ne kupuje mi se sad dodatno punjač i baterija samo za lampu. Neki komentar..
 
Almost done. :)

7819hF3NNbMD4_ByHaN6DQzjQ07UtOQDFvKLC9vHnEQ.jpg

PheGeh0OLIl89xsOLiVIRX2PAVBgvpn6_Qy0UCbghoY.jpg

vWOgArA9ygLM_4AWEdgcxQR2bgslJ-4gseybAcYwdN4.jpg
 
LjuCki dobar samo su meni bar ove gume svetogrdje na bajsu sa ovakvom opremom ali ako vozis pretezno po asfaltu ovo ima da klizi :)
 
Ram ne izgleda loše, mada kada sam ja svojevremeno pitao za stavljanje bolje opreme na moj scott cr-mo ram, rekli su to bi bilo kao kad bi stavio točkove od formule na golf 2, a vidim da je u originalu išao sa 10 klasa slabijom opremom.
 
@accko Moja mazohistička tura - http://www.cikloberza.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=7925&sid=e09d83c5131280d9da0bd5d50a4377d3 (skoro 100 km, a lako može da se nabaci još, po potrebi). Verovatno već znaš, ali trčanje nije dobro ni za zdrave zglobove, kamoli povređene. Oporavljaj ga laganim plivanjem.

@ironman Ovo je prva lampa za koju sam dobio preporuku na CB, pre nego što sam naglasio da ne želim AA(A) baterije - http://dx.com/p/ultrafire-sh-3aa-cr...ed-flashlight-w-strap-3-x-aa-1-x-26650-124061
A zašto mislim da su AA(A) loše? Svaka ljudska lampa zahteva 3 komada. I tako ne traju dugo, a uvek treba imati rezervu. Što znači da kupiš i nosiš stalno 6 baterija. Skupo i kabasto. Drugo, one su NiMH, pa imaju dosta negativnih karakteristika, uključujući memory efekat i brže propadanje i pražnjenje (self-discharge). Ako malo stoje, isprazne se. Pričam o punjivim, naravno. Da bi koristio stalno alkalne, treba da budeš bogat. :) Eto, to su bili moji razlozi. I ne da se nisam pokajao, nego sam oduševljen. Baterija traje 2-3x duže nego što je pisalo u specifikaciji lampe. A dobio sam i lepu kutijicu za nošenje (za 2 baterije). Plus je lampa tanja i zgodnija, kao i stavljanje baterija (nema adaptera, samo odvrneš i gurneš bateriju). A ima i manje kontakata, pa manje toga može da se zezne.

@mirza I meni je MTB sa road gumama.. bezveze. Drumaš će uvek bolje da ide. Ajde menjaj, ne mogu da gledam te slike. ;)
 
@canejr Hvala, nadam se da cu je probati za koju nedelju :) U pitanju je zglob ruke, tesko da ce mu se nesto desiti prilikom trcanja jer se jako malo pomera.
 
LjuCki dobar samo su meni bar ove gume svetogrdje na bajsu sa ovakvom opremom ali ako vozis pretezno po asfaltu ovo ima da klizi :)

Hehe, ko ne vidi gume uzivo, uvek tako prica. ;)
Da, 70% moje voznje je asfalt, ali znam da skrenem malo i sa njega.
Do kraja sezone cu vise voziti offroad, jer sa takvom ekipom cu voziti.


Ram ne izgleda loše, mada kada sam ja svojevremeno pitao za stavljanje bolje opreme na moj scott cr-mo ram, rekli su to bi bilo kao kad bi stavio točkove od formule na golf 2, a vidim da je u originalu išao sa 10 klasa slabijom opremom.

Ram sam nabavio relativno jeftino (30e), tako reci nov je, lik je kupio bajs pa mu se ram nije svijdao, malo nelogicno sa njegove strane ali ima nas raznih, sad je opremu sa Trek-a prebacio na Nakamura ram.
Sto se tice fabricke opreme koja je bila na ovom ramu ne treba trositi reci.
Tako da ako ti je ram ok i navikao si na njega, zasto da ne, mozes opremu staviti na njega koju god zelis i ja sam za tako nesto.



@mirza I meni je MTB sa road gumama.. bezveze. Drumaš će uvek bolje da ide. Ajde menjaj, ne mogu da gledam te slike. ;)

Imam u planu da ih promenim, ali otom potom. ;)
 
Poslednja izmena:
Da li je iko razmišljao o stavljanju lampi sa akumulatorskim baterijama? Ovi što se bave airsoft-om imaju modele lampi koje se kače na puške. Cena za neke je dosta prihvatljiva, ali još nisam detaljno saznao koliko izdrži baterija. Drugi problem je snop svetla, a treći je mesto gde staviti bateriju. Meni je padalo na pamet torbica izmedju cevi rama napred.
 
Nazad
Vrh Dno