Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

E kad bi to moglo.. :d
 
Eva ga snimak. Sad, Cane, pošto si postao naš ovlašćeni predstavnik, nateraj ih da naprave stazu Topčider-Avala. :D

 
Poslednja izmena:
extra :)

nego canicu, jesu li ono DEORE kochnice :D
 
Poslednja izmena:
Bravo Srdjane, svaka cast.
 
Hvala na lepim komentarima i na snimku. Isekli su podosta priče koja je vođena, naročito deo gde sam istakao da nema 60 km staza. :)
Ipak, mislim da je ispalo korektno. Osim što sam ja pedalao 2 sata pre toga, pa sam malo brže govorio usled zadihanosti (i dehidriranosti). Drago mi je da su ostavili deo gde pričam o problemu ostavljanja bicikla, jedino nema dela o biciklističkim garažama, javnim kupatilima i pomoći/inicijativi grada, uz poreske olakšice i na uvoznu opremu. Inače, sagovornik je Novica Mićević iz Sekretarijata za saobraćaj. Preneo sam mu zilion primedbi, napomena i predloga i važno je da kontakt postoji. Istakao sam i probleme infrastrukture, nedostatak staza, činjenicu da samo ljudi sa Dorćola i iz par blokova mogu da dođu do Ade biciklom, neobeleženost staza i servisa, ali i neophodnost postavljanja privremene signalizacije, odnsono razmišljanja šta sa biciklistima u situacijama kada su npr poplave. Više puta sam istakao potrebu uvođenja biciklističkih traka na kolovozu (gde ima mesta, naravno). Samo što e-mail adresa biciklirajbeogradom ne postoji. :D Videćemo. Velike promene ne mogu da se očekuju preko noći, naravno.

Btw, kod Stenke više nema znaka da je zabranjeno za bicikliste (odnosno znaka za pešačku zonu), možda postave kasnije. Za Most_koji_ide_preko_Ade_Ciganlije_kod_Banovog_brda i dalje nema liftova, najavljenih u aprilu prošle godine. Koliko sam primetio, stepenice postoje. I sa Ade, i iz Radničke.
 
Popunio sam prijavu za Avalsku vožnju, nisam dobio ništa za nedelju?
 
Lampe
Izuzetno retko vozim noću, ali nekad ipak vozim. Letos sam shvatio da i dnevna vožnja može da zahteva svetlo (pogledajte Parenzana filmove). Uz planirane sve duže vožnje, prosto se nikad ne zna. Iz Uba se jedva vratih pre mraka (u Lipovačkoj šumi sam morao da palim bljeskalicu pozadi). Konačno, iako sam davno kupio veliki akumulatorski reflektor (led+halogeni), nikad nemam neku manju, "svakodnevnu" lampu. Sve jeftine crknu čas posla. Zbog toga se malo raspitah, razmislih i pogledah, pa naručih UltraFire lampu 501b, 2 LiIon baterije 18650 (lampa koristi samo jednu), punjač i univerzalni nosač za bajk. Lampa nije baš strogo za bajk, malo je veća, ali može da se montira. Pritom izgleda kao klasična lampa (duguljasta), pa je super za svaki dan. Ukupna cena za sve, sa isporukom i svim dažbinama kako je država propisala, ~25 evra.

Upravo isprobah lampu u mraku i nije normalno kako svetli! Video sam neke testove na netu, ali ovo je fenomenalno. Morao sam da prekinem, da ne privlačim previše pažnje okoline. Bez problema, potpuno jasno, osvetljava zgradu na ~30 metara od mene. Kad kažem jasno, znači baš lepo vidim, nije da jedva dobacuje. I to pored podosta uličnog svetla. Takođe, snop je širok, nije samo jedna tačka, nego osvetli dobar deo okoline. Za većinu situacija, uključujući i vožnju bajka, to je baš kako treba. U vožnji mračnim ulicama ili bilo kakvim zabitima sa slabijim ili bez uličnog svetla, svetli kao auto. Jedna baterija bi trebalo da drži 1 sat, zbog čega sam i uzeo dodatnu. Mada sumnjam da ću skoro biti u prilici da proverim trajanje.

Jedina velika mana - iako je pošiljka poslata 10. aprila (oko dan i po po uplati), stigla je tek danas. Poludeh. Ipak, vredelo je.
Link - http://dx.com/p/ultrafire-wf-501b-x...white-led-flashlight-with-strap-1-18650-55241

Ima lampi koje svetle još jače, ali su obično osetno skuplje, oblika koji nije za držanje u ruci, a koriste 4 baterije odjednom. To znači mnogo više punjenja i mnogo više para kad baterije moraju da se menjaju. Zato mi je ova bila idealna.
 
Poslednja izmena:
Koliko si to platio? Vidim na sajtu 12 i kusur dolara. Pa za te pare je odlično...
 
extra :) nego canicu, jesu li ono DEORE kochnice :D
;) Gde mi beše ona pesmica...

Kući sediš, samo bockaš,
sa životom ti se kockaš.
Ali, ali, nemaš sreće,
bockanje ti proći neće.

:D

Kočnice su XT, a odavno htedoh da te pitam što te nema da voziš? Ućut'o si se skroz.
 
A, vozi Demios, vido ga ja na Adi. Samo neće da se eksponira. :)

Nego, oćemo li didemo u subotu na Avalu? Jeste'l se prijavili?
 
Ja ne mogu i subotu i nedelju, a u nedelju se dele majice. And I'm a t-shirt whore! :d
 
@subtractor Znam da ima 5 modova :) i probao sam sve. Najslabiji mislim da je i dalje upotrebljiv za noćnu vožnju. Recimo, gde nema svetla uopšte, a nisu ti bitni detalji. Ili kad je u pitanju osvetljena ulica, gde ti svetlo služi više da tebe drugi vide. Ali, baš je super osećaj upaliti najjači mod! :D Deklarisan je na 500 lumena (verovatno nema više od 200-300). Btw, lampa ima i mode memory, pali se uvek na modu na kom si je isključio (neverovatno, nisu sve tako "pametne"). Za razliku od mnogih, ja mislim da je i SOS mod odlična stvar, ako se nađeš u nevolji. Npr, u planini ili na moru.

A tvoja lampa je više svetlosni mač! :) Gledajući ovu lampu od 13,5 cm, stvarno ne znam šta ćeš da radiš sa 20. (i dalje pričamo o lampama) Zato sam i insistirao na lampi sa jednom baterijom. Tu tvoju bih verovatno udarao kolenom u vožnji. :D Baš me zanimaju tvoji utisci kad stigne. A da će da svetli, hoće. Btw, zanima me i kako ti bude radio taj zoom. Ja sam, na preporuku, odustao od zoom lampe, jer se dosta ljudi žali na probleme. Da je labavo, da ne radi kako treba, da menja zum u toku vožnje i tome slično. Javi kad ti stigne.
 
Hocemo se skupljati negde da vozimo zajedno?
 
Ja dolazim sa Labudovog brda, potrebno mi je sto godina do Trga, pa bolje da me niko ne čeka, nego se vidimo tamo negde.
A svejedno ćemo zajedno da vozimo biciklijadu. :D
 
Skupljam potpise u nedelju na biciklijadi! :D

Evo imas moj glas,samo,nemoj da ti uzor bude bivai ministar ekologije,Dulic.
Naime pre neku godinu bio je neki skup gde su bili ljudi iz Planetbike,njihovi prodavci iz cele Srbije i doticni gospodin.Na kraju izlaganja doticne persone,lik koji drzi lokalnu radnju u Jagodini(te godine navodno bio 3-ci u Srbiji po prometu robe iz Planetbike) postavi pitanje sta je sa biciklistickim stazama,posto su navodno ovi iz ministarstva dobili od EU sredstva za izgradnju istih.Ovaj poce pa radi se u Beogradu(pitam se gde?),Novom Sadu itd.
A sta je sa Jagodinom,Cuprijom,Paracinom,Nisom na kraju krajeva?Znate sta je odgovorio gospodin ministar?Pa za koga da gradimo staze tamo?Na to je ovom puko film,prozvao vlasnika Planerbike-a da ukaze na promet robe u Jagodini ministru i izasao napolje.Na kraju cemo morati da cimamo debelog,nema druge.Jedna solucija je povezivanje Jagodine,Cuprije i Paracina,mada meni deluje prihvatljivije staza do Crnog vrha i uredjivanje staza gore.
 
Ah, rekao sam ja svašta i kameri i Novici, ali u državi Srbiji to ne može da dođe do TV priloga. Nepostojeća cenzura je čudo.
Priznajem da ne znam detalje biciklističkih problema u celoj Srbiji, ali sam rekao da ni van grada ne može da se izađe nigde i da na putu do Dunavske rute treba da pogineš 5 puta na svaku stranu. Na tvrdnju da Beograd ima 60 km staza, pitao sam ga da li bi pustio svog (teoretskog) sina od 13-14 godina da ide biciklom sa Karaburme/Medakovića na Adu i odgovor je bio - ne (naravno). Na opasku da je registrovano samo 5 % biciklista kao učesnika u saobraćaju, pitao sam ga a gde to biciklisti pa mogu da voze i učestvuju u saobraćaju. Čak je i on pred kamerom apelovao na vozače da paze i podsetio da biciklisti imaju pravo na onaj 1 m od desne ivice kolovoza (gde su šahtovi, rupe, pesak, staklići i kolotrazi). Ako i nije bio upoznat sa svim, shvatio je brojne probleme i sve je bilo "super, treba da pričamo, piši-zvaću te", ali naravno da li će od toga išta da bude videćemo. Rekoh da mail adresa koju mi je dao ne postoji. To sam mu prijavio, nema odgovora, pa ću da probam da šaljem ponovo i ponovo. Ali onda opet nema nikakve komunikacije i nismo ništa napravili.

Treba negde da napravimo listu svih zahteva/ideja/predloga, da to dostavljamo na razne adrese, a onda da blokiramo grad i veće puteve i tražimo da se razgovara. Pa tako bar 2 puta godišnje.
Više puta sam slao primedbu organizatorima raznih biciklističkih okupljanja da ruta ne sme da se pravi tako da se biciklisti što pre sklone iz grada, nego upravo da se vozi samo kroz centar jedno 2 sata. Da ljudi vide i shvate da su biciklisti tu i da je to dobro. Naravno, ništa se promenilo nije, biciklijada opet beži iz centra.

Po meni, prvi koraci su kažnjavanje za opstrukciju staze (parkiranje, radovi, itd), da policija aktivno sklanja pešake, da se počne sa izdvajanjem biciklističkih traka na ulicama (tamo gde ima mesta). Da vidite samo kako to izgleda npr u Parizu...
Poreske i druge olakšice za opremu (i uvoznu) i podsticaji za otvaranje biciklističkih garaža i javnih kupatila.
Širenje mreže staza (i van gradova), jasno obeležavanje staza i infrastrukture u blizini (počev od servisa). Ne sećam se da sam igde duž BG staza video oznake za spomenike i razne zanimljivosti, a nekad se prolazi pored samih vrata.
Naravno, već pomenuta privremena signalizacija, itd, itd, itd.
Ah, da, javno objavljivanje godišnjeg budžeta za tu svrhu, jer se za GSB izdvaja 110 miliona evra godišnje (povećanje od 10 % u odnosu na dosadašnji period). I to sam rekao, ali je bilo "psssst".
 
Evo imas moj glas,samo,nemoj da ti uzor bude bivai ministar ekologije,Dulic.
Naime pre neku godinu bio je neki skup gde su bili ljudi iz Planetbike,njihovi prodavci iz cele Srbije i doticni gospodin.Na kraju izlaganja doticne persone,lik koji drzi lokalnu radnju u Jagodini(te godine navodno bio 3-ci u Srbiji po prometu robe iz Planetbike) postavi pitanje sta je sa biciklistickim stazama,posto su navodno ovi iz ministarstva dobili od EU sredstva za izgradnju istih.Ovaj poce pa radi se u Beogradu(pitam se gde?),Novom Sadu itd.
A sta je sa Jagodinom,Cuprijom,Paracinom,Nisom na kraju krajeva?Znate sta je odgovorio gospodin ministar?Pa za koga da gradimo staze tamo?Na to je ovom puko film,prozvao vlasnika Planerbike-a da ukaze na promet robe u Jagodini ministru i izasao napolje.Na kraju cemo morati da cimamo debelog,nema druge.Jedna solucija je povezivanje Jagodine,Cuprije i Paracina,mada meni deluje prihvatljivije staza do Crnog vrha i uredjivanje staza gore.


Pred svake izbore, u Rakovici obecavaju biciklisticku stazu, uredjivanje i sredjivanje pristupa cak do Avale(cudo Mont Everest ne pominju), povezivanja sa Adom, svake godine se "mora" centar Beograda srediti...od politicara valja samo sedista za bicikle praviti
 
Svaka cast Canicu :) Nisam imao vremena sve da procitam ali ako sam dobro razumeo ipak su te cenzurisali na neki nacin, mentoli.

Evo u spoileru fotografije iz danasnje krace ali naporne voznje, 22km sa prosecnom brzinom od oko 18km/h ali sam se dosta peo a nisam smeo mnogo da jurim nizbrdo jer su paknovi odavno istopljeni (u krivinama sam bio oprezan, na pravcu 53 km/h :D), malo sam se odmorio pored jezera uz pivo, za oko 85 min sam bio pod tusem :d










Evo i ss iz sports trackera ali ne od danas, zaboravio sam da upalim na vreme, ovo je od pre mesec dana i podaci nisu bas najtacniji ali je to ta ruta, razne kombinacije podloga i predeli, ma vrh.

 
Poslednja izmena:
Tiha vožnja

Događaj je najavljen kao vožnja u tišini, u znak sećanja i poštovanja prema poginulim biciklistima u prošloj godini. Bez namere da vređam bilo koga ili nipodaštavam eventualno uloženi trud, moram da kažem da je ovo bio ubedljivo najgore organizovan biciklistički događaj koji sam video. A vozio sam nekoliko biciklijada.

Pre svega, sumnjivo je bilo već što nigde nije bilo predviđene rute (osim, možda, na fejsbuku kome nemam pristup) i što su organizatori najavili da neće biti obustave saobraćaja, nego da će biciklisti da se kreću u koloni, uz ivicu kolovoza, koliko god da nas bude. What could go wrong? :D Ali ok, rek'o znaju ljudi šta rade. Sigurno ćemo da idemo sa Trga do Slavije, sve ravno, ima mesta da se poređamo, pa onda okrenemo nazad i to je to. Pokazalo se da je logika organizatora sasvim drugačija.

Start je trebalo da bude u 18:30. Krenuli smo tek oko 18:50. Pre starta se niko nije obratio okupljenima, niko nije objasnio povod okupljanja (neki nisu znali), javnosti nije skrenuta pažnja. Nije skrenuta pažnja na predviđena pravila, nije objašnjena ruta, ništa. Nije čak ni označen start, niko nije viknuo: "Krećemo!", nisu čak rekli ni na koju stranu!? A krenulo se sa Trga ka Narodnom pozorištu. Ja totalno zbunjen, ali ajde. Krenem polako, ne volim da se guram, kad neka policajka (našlo se dvoje policajaca) poče da viče da požurimo, da ne bismo prelazili u dve ture (zbog semafora), nego da prođemo svi odjednom. Naravno da ne postoji način da se to izvede, ali ko bi to njoj objasnio. Tako jedna grupa pređe i ode negde pored pozorišta, niz Francusku ulicu. Ja idem u drugoj grupi, nigde nema mesta, što od pešaka, što od nas biciklistia, što od onih koji su prešli u prvoj turi, ali nisu otišli nigde. Podstaknut ranijim vriskanjem da požurimo i pređemo što pre, jer policajka blokira saobraćaj (jedan auto, stao 3 metra od nas), ja se pomerih 30 cm od pešačkog prelaza. Na to policajku strefi šlog, ona vrisnu: "Gospodine!", pa kako sam ja to krenuo pored pešačkog i ispred nje, "da me pregazi auto!" :D Sad bih ja tu njoj objasnio da je ona već napravila haos, da blokira saobraćaj bez potrebe, jer smo već čekali semafor, da ne možemo da pređemo na vreme, da... Ali ne. Rekoh sebi neću ja da se pravim pametan. Stadoh ispred nje, siđoh sa bajka i vratih se okolo, tiskajući se sa drugim biciklistima. Naravno, sa druge strane nema mesta na trotoaru, moramo uz ulicu.

E, tu je onaj trik semafor (od pozorišta ka Staklencu), gde je samo jedna polovina prelaza zeleno, a druga polovina crveno. Naravno, briljantni um policajke nije ni pomislio da se i tu zaustavi saobraćaj, pa su neki biciklisti ostali da vise na pola puta, neki nastavili da prelaze na crveno, neki čekali kod pozorišta i pitali se kakav je to haos. Policajka za to ne haje, njen ego je na sedmom nebu. A onda počinje potpuna papazjanija, jer od policajke automobili iz smera Terazija nisu mogli da prođu raskrsnicu, od tih automobila oni iz Francuske ulice nisu mogli da uđu na Trg, od biciklista koji prelaze na crveno automobili sa Trga nisu mogli da skrenu u Francusku... Policajke nigde, verovatno je izvukla ogledalo da uživa u prizoru.

Kada smo konačno nekako prešli preko, desio se potpuni raspad sistema, što se moglo očekivati. U pitanju je vrlo prometna i nezgodna ulica, sa puno semafora i uličica. A tu je i okretnica autobusa. Prva grupa je već uveliko čekala na narednom semaforu, kod Doma vojske, dok su ostali uzalud pokušavali da se pridruže, jer nije bilo mesta. I onda nova papazjanija - otvara se semafor kod Doma vojske, a organizatori nas vode levo!? Vozači poludeli, biciklisti ni ne znaju šta da rade. Nekako prolazimo, ali tu zbog semafora počinju prvi napadi i formira se beg. Glavna grupa ostaje zaglavljena, a dodatna grupa ostaje negde između, na gomili semafora i pešačkih prelaza koje pešaci, normalno, pokušavaju da pređu.

Tako se gomila biciklista gura uskim, zakrčenim uličicama sve do - nećete verovati - Studentskog trga, gde se penjemo gore! Pa i Pera Kojot bi shvatio da je ta ruta bila sumanuta, jer je to ista ulica u koju se, kod pomenutog pozorišta, ulazi prostim skretanjem levo! Ulica je slobodna samo za taksi i javni prevoz, pa gužve skoro da i nema, a postoji samo jedan semafor (ili 2). Kome je palo na pamet da se guramo okolo i izluđujemo i sebe i druge, nemam pojma. Uglavnom, glavna grupa je nekako držala korak sa beguncima do skretanja levo, ka Kalemegdanu, pa onda pravo dole do narednog semafora. Tu je policija očigledno podsetila organizatore na tvrdnje kako ćemo da idemo u koloni, pa su počeli povici da se skupimo u jednu traku. Ali... Tada je već bilo previše biciklista da se sabijemo u jednu traku, uz to su neki iz organizacije sretali valjda prijatelje usput i zastajali, a drugi su ili zastajali sa njima ili nastavljali pravo, u nepoznato, bez ideje kuda se ide. I taman se nekako ugurasmo u desnu traku, kad na krivini neko viknu da se skreće levo! Dakle, lud zbunjenog, lud zbunjenog!

Uz dodatnu papazjaniju stižemo do valjda Carice Milice i počinjemo da se puštamo ka Zelenom vencu, gde lika na rekumbentu skoro pregaziše autom (nije njegova krivica). Nekako prođosmo, orgnaizatori i dalje urlaju da se skupimo u jednu traku, ali opet - ide se levo, u Prizrensku. Begunci još nekako i prođoše, ali kad je naišla glavna grupa, sistem se ponovo raspao, jer prosto nije bilo mesta da se svi biciklisti sklone sa Zelenog venca. I opet se razmileše po celoj ulici. Stoje svi, viče se da se opet skupimo, ljudi pokušavaju da se sklone desno... Ali skreće se opet levo! Majko mila, biće ovde mrtvih. Tu se ja izdvojih malo u stranu, sve blokirano i zapetljano, ne mogu ni pešaci da prođu na svoje zeleno i još nam na to skreću pažnju!

Grupa nekako opet stiže begunce na semaforu kod fontane (Terazije, hotel Moskva) i ja se samo nasmejah i pomislih: "Vi stvarno nikad niste vozili bicikl!" :D (http://www.youtube.com/watch?v=CQNXAeEnXNM) Šalim se, pomislio sam da je dobro što ćemo sad nazad na Trg, pre nego što ljudi izginu ili se pobijemo sa vozačima kojima već vidno idemo na nerve. Organizatori usput vozačima i prolaznicima dele i simpatične letke (OBIĐI ME), ali oni već odbijaju da ih uzmu, jer su dovedeni do ludila. I baš kad je trebalo konačno da odahnemo i spasimo šta se spasti može, organizatori nas vode DESNO, ka Slaviji! Uz stalne povike da se skupimo u jednu traku. Kad, ne lezi vraže, odmah na sledećem semaforu ide se LEVO, pa je trebalo da se prebacujemo u drugu traku. Naravno, svakom je jasno šta sledi, ali ja odlučih da ćutim. Za pamet ovde nema mesta. Ipak, neko drugi se zeznuo: "Obe ove trake su za skretanje levo!". Naravno, opaska je ostala bez odgovora, svi se naguraše u levu traku, skrenusmo levo, ka Trgu Nikole Pašića, i onda se nađosmo u levoj traci, umesto desnoj! Naravno. Nova papazjanija, nova prebacivanja glavne grupe, opšta blokada saobraćaja. Nekako se ređamo taman na vreme da prođe auto sa policijom kojoj je već dozlogrdilo. Begunce sustižemo na semaforu, ali oni opet odmiču na pravcu. Sad se već svi držimo desne strane, ja se mislim samo kako ćemo u Kneza Miloša, pa Kralja Milana, kad organizatori prevlače na levu traku - idemo u BULEVAR!?

Dakle, ko nije bio ne može da shvati, ali Bulevar je poslednje mesto gde biciklista želi da bude ako saobraćaj nije zatvoren. Gomile automobila, gomile pešaka i gomile uličica i semafora. Uz to, da bismo ušli u Bulevar, sada potpuno blokiramo skretanje desno u Kneza Miloša, takođe veoma bitna tačka i praktično jedini put iz grada ka Topčideru, Sajmu, Adi, Banovom brdu, Ibarskoj magistrali, Obrenovcu...

Očekivano, u Bulevaru dolazi do novih skokova i bega, glavna grupa se raspada, samo pokušavamo da preživimo. U jednoj od uličica konačno skrećemo desno (nisam siguran u koju ulicu) i tu počinje nova stravična papazjanija. Ne samo što se zavlačimo po uličicama i upadamo u standardnu saobraćajnu gužvu, nego organizatori nasumično na nekim raskrsnicama blokiraju saobraćaj, da ono što je ostalo od glavne grupe prođe, ali to ni na koji način ne signalizira!? Nema ni povika "ajde, ajde", nema ni mahanja rukama, da znamo da treba da požurimo kroz crveno. Većina nas staje pred semaforima, prave se nove gužve, svi već ludi. A onda, na nekim raskrsnicama, organizatori odjednom ne blokiraju saobraćaj, ljudi mahinalno prolaze na crveno i grad se pretvara u ratnu zonu.

Konačno ulazimo u Kralja Milana, begunci su već daleko, a glavna grupa ne može nikako da se konsoliduje, prepušteni smo sami sebi, sve deluje kao razbijena vojska. Na Terazijama trolejbus pokušava sve da nas pregazi i izgura, da bi ušao u stanicu (svi se držimo desne ivice, prema uputstvima, pravilima i zakonu), ali nekako stižemo nazad do Trga. Pojedini preskaču sve trake, da uđu na Trg, ali većina se gura sa strane i čeka zeleno za pešake. Konačno je gotovo, valjda su svi stigli bezbedno! Organizatori se ni na kraju nisu nikome obratili nekim prigodnim rečima.


Šta je pouka?
1. Ne treba se učiti organizaciji na ovako opasnim dešavanjima.
2. Ne smeju da se organizuju masovna okupljanja (biciklistička ili pešačka) bez zaustavljanja saobraćaja i pomoći/pratnje policije.
3. Ideja da se vozi u tišini je pala u vodu odmah, a pogotovo kada se ispostavilo koliko je duga vožnja, jer je bilo jasno da neće moći da se ćuti. Tim pre što je buka u gradu bila prilična.
4. Lampa koju sam kupio je fenomenalna! U povratku je postavih i uključih na najslabije. Bilo je dosta svetla, pa samo da mene vide, ali je ipak osvetljavala. Na Vidikovcu uključih malo na najjače i ljudi su se sklanjali misleći da je auto, a auti su zastajali zapanjeni, ne znajući o čemu se tu radi! :D (lampa je bila okrenuta na dole, nisam blještao nikome u oči) Čak je i nosač radio mnogo bolje od očekivanja, mada nisam najbolje montirao, pa je povremeno klizio.
5. Upoznah par ljudi sa raznih foruma, uključujući Bahatog Sida koji uopšte ne deluje toliko bahato. :D
6. Ako pročita dovde, znači da je bilo zanimljivo. ;)
7. Ko do sada nije mrzeo bicikliste, danas je promenio mišljenje. Bolje izbegavajte vožnje narednih par dana, da se malo slegne.
 
Poslednja izmena:
Još nekoliko detalja od mene:

1) Organizatori su imali neke veće table na biciklama na kojima je pisalo: "Obiđi me molim te" il' tako nešto. Ja, a predpostavljam ni većina drugih ljudi, ne mogu ovo da čujem u bilo kom drugom tonu sem onog koji obično imaju neosnovano arogantni hipsteri. :)
2) Dok smo čekali na uzbrdici sa Zelenog ka Terazijama stao sam pored parkiranog taksiste. On me pita šta je ovo, ja se nešto prvo našalih i taman da krenemo da ćaskamo, obojica fino raspoloženi, upada "aktivistkinja" i istim gore pomenutim tonom mu kako mora (on lično!) da nas obilazi tako i tako... Tonom koji nikako ne zaslužuje čovek koji trenutno je*eno ne učestvuje u saobraćaju, o čijem ponašanju u istom ne znamo ništa, niti je na bilo koji način lično odgovoran za muke biciklista ili pozvan da ih rešava. Kako je samo pogledao... Pre nego što smo nastavili da ćaskamo o širini traka i tome sl., ponovo prijateljski i nasmejano. Fin neki čovek...
3) Iz Bulevara smo skrenuli u Knjeginje Zorke, dvosmernu ulicu sa po jednom trakom za oba smera. Em smo zauzimali cele trake, pa smo to i ovde uradili, em je lik pokušao da nas obiđe kolima, trakom za suprotni smer, preko isprekidane linije, sve po propisu, a neki babuni su se našli pametni da voze čak i tom trakom, blokiraju ga, ismevaju i prete mu nakon što je svirao!

Sve tri tačke vode do istog zaključka: umesto da svojom brojnošću urežemo u podsvest ljudima da postojimo, svi smo zajedno poslali poruku da smo banda "pederaša na bajsevima" koje samo treba sačekati da budu sami. A slušao sam komentare pešaka, očigledno smo bili upečatljiv prizor. Propuštena prilika. Fijasko!

Jedina svetla tačka je što se upoznah sa Canićem i Džonijem. Canić mi je fakat delovao blago šokiran, ne znam šta je očekivao, al' drago mi je što nisam ispunio ta očekivanja. :d Sa Džonijem se lepo zabavih uz put. :)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno