Šta je novo?

Call of Duty Ghosts

BF4 ima i Omara u timu, tako da, WIN. :)
 
Nista novo,sve vec vidjeno :trust:
Next gen :D
 
Ma nije ni bilo potrebno ostavljati komentar. Sa najnizim mogucim ocekivanjima sam odgledao taj nextgen multiplayer a i dalje sam ostao komplet smoren tokom celog videa.
 
Meni je smesno sve u vezi novog CoD-a (osim onih audio novina), a narocito nacin na koji Activision pokusava da podigne hajp.
 
Pa koliki im je hajp bio, nisu ni smeli da igru prikazu na E3 sajmu vec pred njega, a ionako je sve na tom sajmu bilo daleko interesantnije.

btw, koje audio novine? Par zvukova oruzja koje sam cuo deluju mi kao copy/paste koji se vuce jos od 2007-me...
 
Mozda je mislio na Eminema :D
 
Da, Eminem. :D

Oruzja i eksplozije zvuce drugacije u zavisnosti od okruzenja, odnosno od vrste zidova. Slicni efekti su verovatno prisutni i u drugim pucacinama, ali mi se cini da su ovde najizrazeniji.
 


Jos jedan dokaz da se serijal jos uvek nije mrdno od mw1...
 
Kakav crni zvuk poboljsan, po ovome ne zvuci nimalo bolje od BO2 a sve je to daleko, daleko iza BF-a, koji ce verovatno mozda da stignu u onom sledecem gen-u. Sam multi nema ni potrebe da se komentarise, jer je odavno sve receno, pocevsi od next-gen presentation komedije...
 
Sve je suplje ali bukvalno sve. Karton of duty
 
Meni je gotivan gameplay, zato sam i uzeo preorder. Smeta mi jedino sto vidim da su zadrzali 6vs6 mp koji je pravilo jos od mw2... bilo je bolje 16vs16.
Videcemo, za mesec dana verovatno krece i BF4 beta pa ko sta voli.
 
Kakav crni zvuk poboljsan, po ovome ne zvuci nimalo bolje od BO2 a sve je to daleko, daleko iza BF-a, koji ce verovatno mozda da stignu u onom sledecem gen-u. Sam multi nema ni potrebe da se komentarise, jer je odavno sve receno, pocevsi od next-gen presentation komedije...

Ne pricam o kvalitetu, vec razlici u zvuku kada pucas napolju i u metalnom kontejneru. Znam da nije u pitanju nikakva epic tehnologija (kao sto Acti tvrdi) i da sad tu endzin vrsi nekakve proracune (verovatno su u pitanju obicni semplovi za svako oruzje, za razlicite delove mape). Eto, ne secam se da je neko tome posvetio paznju u pucacinama, pa mi je zato delovalo interesantno.
 
Poslednja izmena:
Dobro Jutro Saint. :)

Ne pricam o kvalitetu, vec razlici u zvuku kada pucas napolju i u metalnom kontejneru. Znam da nije u pitanju nikakva epic tehnologija (kao sto Acti tvrdi) i da sad tu endzin vrsi nekakve proracune (verovatno su u pitanju obicni semplovi za svako oruzje, za razlicite delove mape). Eto, ne secam se da je neko tome posvetio paznju u pucacinama, pa mi je zato delovalo interesantno.

Koliko znam skoro svaki efekat reverba (nezavisno od materijala i eksplozija) do sada u cod-u se cuo kao u nekom buretu (moze da se cuje i na ovom snimku), a ovde je kao u BO2 cini mi se, sto znaci skoro pa isto, tj. malo bolje nego prethodnici, a inace sam taj efekat postoji u igrama, dugo, dugo godina unazad :). COD ima prosecnu (ako bih je i tako nazvao) akustiku prostora, nema nikakvog naprednog doplera niti bilo kakvog kvalitenijeg docaravanja realnog zvuka u prostoru. Skoro je pa ocajno porediti sa BF-om gde je dopler fenomenalno izveden, pa cak i sama eksplozija rakete ili bilo cega na daljinu ima audio/vizuelni time delay, sto mislim da do sada nije vidjeno ni u jednoj igri.
 
Oket, slazem se. :)
 
Ja generalno ne znam koje ce mi vece smeće biti, da li ovaj novi cod ili bf wannabe cod,.. Ebeni mainstream, a sve ostalo sto bi kako tako moglo imati neki potencijal - dead on arrival.
Nadam se da barem titan fall nece izneveriti.
 
Titanfall će biti vrh jer je to jedina igra sa battle suits. Sve ostalo su veliki i spori mechovi.

Call of Duty i ostalo je smor, jer je isto već dobrih 8 godina. Virtuelna vojska je bila interesantna krajem devedesetih jer nije bilo takvih igara (sve pucačine su bile Kvejk tipa) ali danas brate smaraju sa realnim vojnim igrama. Barem ARMA ima smisla jer pokušava simulaciju, ovo ostalo sve dno dna.

Nešto kao Jedi Knight bi rasturilo sve Battlefielde i Call of Duty nastavke jer nam toga fali ;)
 
Poslednja izmena:
Nešto kao Jedi Knight bi rasturilo sve Battlefielde i Call of Duty nastavke jer nam toga fali ;)

Jedi Knight je odlican koncept. Ali ne znam koliko bi to bio uspesan model danas. Kada vecinu gaming community-a cine deca i tinejdzeri naviknuti na CoD,BF i MoH..
 
Slazem se da su preterali sa vojnim napucavanjima a kad smo vec kod fps izmisljanja, moja licna i vajkadasnja zelja je SWAT 5. Moderni endzin sa kvalitetnim animacijama (i naprednom fizikom pored svega), gomilom taktiziranja i ultra-naprednim AI-jem suspecta koji je izgradjen na dugogodisnjem profilisanju realnih slucajeva, gde je metak uvek poslednja opcija a psiholoska podloga AI-ja suspecta i okoline cine da je svako ponavljanje i pristup situaciji drugaciji, bi definitivno bila moja all time best igra.

steta sto je taj zanr kompletno izumro, pa cak i onaj skorasnji kickstarter projekat rimejka Police quest-a propao... ah, well, tu je novi COD da to nadoknadi. :D
 
Police Quest nema veze sa SWAT, drugi žanr igre. SWAT 5 ne postoji iz istog razloga što ne postoji Rainbow Six 4 (mislim na kršten R6, ne ono što je usledilo posle Raven Shield i Athena Sword). To je isti tip igre, samo se jedan serijal bavio antiterorizmom a drugi specijalnim snagama policije. Izgleda da nema publike za tako nešto. Ja bih voleo svakako, veliki sam fan SWAT 3 i 4 (ali ne i Police Quest i SWAT prethodnika).

Nekad je bilo zaista interesantnih pucačina pa se nedostaci žanra nisu primećivali toliko. Igre su obrađivale razne teme, meni su najinteresantnije bile Monolithove igre kao AvP, Shogo, NOLF. Danas se pucačine jako malo razlikuju. Tu su vojne i realne pucačine sa jedne strane, i apokalipsa kao Metro i Stalker sa druge. Čak i ove između mnogo liče na pomenute. Crysis možda jeste SF, ali je Call of Duty u blagoj SF oblandi dok je Far Cry 3 na foru Stalkera samo u veselom okruženju.
 
Poslednja izmena:
Prva stvar je da je SWAT direktan naslednik Police Quest-a (koji sam inace spomenuo cisto reda radi iako se radi o avanturi koja je sve zapocela), a druga stvar je da SWAT i R6 nemaju veze jedan sa drugim. SWAT je police special forces igra sa realisticnim situacijama gde je poenta da treba da bring order to chaos bez zrtava i nagradjuje se ako to odradis sto profesionalnije, dok je R6 Klensijevski patriotski takticki kill bad guys suter. Iako mozda zanrovski slicne, igra su konceptualno 2 sveta, sem ako SWAT ne igras kao obicnu pucacinu... to je ona kljucna razlika koja SWAT cini drugim univerzumom fps igara.

Meni realno ne treba novi R6 iz upravo ovog gore navedenog razloga, jer to nije ono sto hocu. :)
 
Poslednja izmena:
Gledam trailer za Official Call of Duty: Ghosts - Free Fall Downloadable Bonus Map,
i nasmeje me top comment za isti...

copy_bf3.jpg
 
Nazad
Vrh Dno